SUV

SUV (sportovní užitkové vozy) jsou vyšší, robustnější vozy, které mají vyšší světlou výšku a lepší schopnost zdolávat terén. Nejdůležitějšími parametry SUV jsou jejich velikost, pohon a schopnost zdolávání terénu. Vyšší světlou výška umožňuje lepší výhled a větší bezpečnost při jízdě. Větší velikost znamená větší pohodlí a prostor pro přepravu osob a zavazadel. Pohon 4x4 umožňuje lepší trakci a lepší schopnost zdolávat terén. Hlavní výhodou SUV je jejich schopnost překonat terén a vysoká úroveň bezpečnosti. Nevýhodou je však vyšší spotřeba paliva a nižší komfort jízdy oproti osobním vozům.

Obsah:

Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

SUV seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2012Hodnocení spolehlivosti
Magazínčerven 2009bez výsledné známky
Magazínčerven 2010bez výsledné známky
4WheelFunleden 2010bez výsledné známky
4x4actionduben 2011bez výsledné známky
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2008bez výsledné známky
ADAC Motorweltzáří 20064 z 5 hvězd
Auto Bild allradbřezen 2013bez výsledné známky
auto motor und sportúnor 2009bez výsledné známky
auto motor und sportkvěten 2008bez výsledné známky
autokaufprosinec 2008bez výsledné známky
autokaufkvěten 20113 z 5 hvězd
autokaufbřezen 2008bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrduben 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2008bez výsledné známky
4WheelFunleden 2010bez výsledné známky
4x4actionduben 2011bez výsledné známky
4x4actionduben 2012bez výsledné známky
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2008bez výsledné známky
ADAC Motorweltzáří 20064 z 5 hvězd
Auto Bild allradbřezen 2013bez výsledné známky
auto motor und sportúnor 2009bez výsledné známky
auto motor und sportčerven 2010bez výsledné známky
auto motor und sportkvěten 2008bez výsledné známky
autokaufprosinec 2008bez výsledné známky
autokaufkvěten 20113 z 5 hvězd
autokaufbřezen 2008bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrduben 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2008bez výsledné známky
OFF ROADčerven 2009bez výsledné známky
4WheelFun o Land Rover Discovery 3 [04]: "... Řízení je příliš nepřesné, reakce na změny kurzu doprovázené silným kýváním jsou příliš opožděné." Je to zjevně špatné auto pro zubaté jízdní manévry - a zjevně na to není vyrobeno. Brit to ukazuje také na nedostatečném bočním vedení sedadel komody a velmi vzpřímeném postoji za volantem. Pokud jej necháte běžet jako velký tanker, budete odměněni dobrým pocitem, že tento skutečný off-road, který spadá pod sportovní užitková vozidla, byl udržován druhově vhodným způsobem. ... “
4x4action o Land Rover Discovery 3 [04]: "... Kompletní přestavba stojí spoustu peněz, ale z dobrého auta se stane skutečný všestranný vůz." Ať už se jedná o rychlý dálniční parník nebo o terénní zařízení na dlouhé vzdálenosti, je Discovery DC5 těžké porazit. “
ADAC Auto-Test Neuwagen o Land Rover Discovery 3 [04]: „Plus: Inovativní systém pohonu všech kol, dobré zpracování, bohatý prostor, možné sedm sedadel, vysoký komfort odpružení ... Mínus: Velmi vysoká hmotnost vozidla, vysoká spotřeba, silná tendence k naklánění karoserie, několik dílen.“
Auto Bild allrad o Land Rover Discovery 3 [04]: "Zatímco nákup použitého Discovery 2 byl jako hra náhody, Discovery 3 a jeho současný nástupce, Discovery 4, jsou světy méně problematické." Během inspekce však existuje rozsáhlý testovací program pro kupce ojetých vozidel - ale naštěstí takový, který nepřekoná ani laiky. “
auto motor und sport o Land Rover Discovery 3 [04]: "Plus: Vynikající vlastnosti terénu, prostorná karoserie, dobrý výhled, propracovaný vznětový motor." Mínus: Velmi vysoká hmotnost, neuspokojivý vývoj točivého momentu. “
auto motor und sport o Land Rover Discovery 3 [04]: "Plus: prostorné tělo; vysoká variabilita; dobrá kvalita zpracování ... Mínus: neuspokojivý vývoj točivého momentu v rozsahu nižších otáček; Navigační nabídka, která si zvykne ... “
autokauf o Land Rover Discovery 3 [04]: "Díky svému inovativnímu pohonu všech kol hranatý Discovery snižuje jemnou postavu na silnici i mimo ni." Kromě toho nabízí prostorný interiér, který pojme až sedm lidí. Od modelového roku 2008 nebyl žádný benzínový motor. ... “
autokauf o Land Rover Discovery 3 [04]: "Je to sedmimístný kamarád: Land Rover sbírá nejen body v bahně, ale také jako prázdninový autobus." Koncept jeho sezení je praktický a prostor čistý. Tvar krabice podporuje jasnost a zatížitelnost. Terénní vůz však není levný. ““
autokauf o Land Rover Discovery 3 [04]: "Díky svému inovativnímu pohonu všech kol hranatý Discovery snižuje jemnou postavu na silnici i mimo ni." Kromě toho nabízí prostorný interiér, který pojme až sedm lidí. ... “
AUTOStraßenverkehr o Land Rover Discovery 3 [04]: „Plus: Dostatek prostoru, obrovský nákladový prostor, vysoká variabilita, bezpečné chování v zatáčkách, pohodlné ovládání. Mínus: Rozdělené dveře zavazadlového prostoru nepraktické, silná nedotáčivost, výrazné pohyby těla .. "
AUTOStraßenverkehr o Land Rover Discovery 3 [04]: "Land Rover je skvělý způsob cestování - i v obtížném terénu." Pouze vysoká cena nechá sen prasknout. “
Magazín 4WheelFun o Land Rover Discovery 3 [04]: "... Řízení je příliš nepřesné, reakce na změny kurzu doprovázené silným kýváním jsou příliš opožděné." Je to zjevně špatné auto pro zubaté jízdní manévry - a zjevně na to není vyrobeno. Brit to ukazuje také na nedostatečném bočním vedení sedadel komody a velmi vzpřímeném postoji za volantem. Pokud jej necháte běžet jako velký tanker, budete odměněni dobrým pocitem, že tento skutečný off-road, který spadá pod sportovní užitková vozidla, byl udržován druhově vhodným způsobem. ... “
Magazín 4x4action o Land Rover Discovery 3 [04]: "... Kompletní přestavba stojí spoustu peněz, ale z dobrého auta se stane skutečný všestranný vůz." Ať už se jedná o rychlý dálniční parník nebo o terénní zařízení na dlouhé vzdálenosti, je Discovery DC5 těžké porazit. “
Magazín 4x4action o Land Rover Discovery 3 [04]: „... S LionParts Disco vytvořil Peter Löwenhaupt velmi vyvážený převod na kola. Podařilo se mu dosáhnout rovnováhy mezi výrazným zvýšením schopností a užitku v terénu při zachování pohodlného chování na silnici. Trochu nápadnější vzhled nabízí také rustikální kouzlo ... “
Magazín ADAC Auto-Test Neuwagen o Land Rover Discovery 3 [04]: „Plus: Inovativní systém pohonu všech kol, dobré zpracování, bohatý prostor, možné sedm sedadel, vysoký komfort odpružení ... Mínus: Velmi vysoká hmotnost vozidla, vysoká spotřeba, silná tendence k naklánění karoserie, několik dílen.“
Magazín Auto Bild allrad o Land Rover Discovery 3 [04]: "Zatímco nákup použitého Discovery 2 byl jako hra náhody, Discovery 3 a jeho současný nástupce, Discovery 4, jsou světy méně problematické." Během inspekce však existuje rozsáhlý testovací program pro kupce ojetých vozidel - ale naštěstí takový, který nepřekoná ani laiky. “
Magazín auto motor und sport o Land Rover Discovery 3 [04]: "Plus: Vynikající vlastnosti terénu, prostorná karoserie, dobrý výhled, propracovaný vznětový motor." Mínus: Velmi vysoká hmotnost, neuspokojivý vývoj točivého momentu. “
Magazín auto motor und sport o Land Rover Discovery 3 [04]: "Pokud chcete s SUV vyrazit do terénu, nemusíte se s Discovery III vyhýbat žádným překážkám díky inteligentnímu systému pohonu všech kol Terrain Response." Nabízí také prostor pro spoustu zavazadel a až sedm cestujících. S TDV6 o výkonu 190 k lze Land Rover najít od 23 000 eur (rok výroby 2006). “
Magazín auto motor und sport o Land Rover Discovery 3 [04]: "Plus: prostorné tělo; vysoká variabilita; dobrá kvalita zpracování ... Mínus: neuspokojivý vývoj točivého momentu v rozsahu nižších otáček; Navigační nabídka, která si zvykne ... “
Magazín autokauf o Land Rover Discovery 3 [04]: "Díky svému inovativnímu pohonu všech kol hranatý Discovery snižuje jemnou postavu na silnici i mimo ni." Kromě toho nabízí prostorný interiér, který pojme až sedm lidí. Od modelového roku 2008 nebyl žádný benzínový motor. ... “
Magazín autokauf o Land Rover Discovery 3 [04]: "Je to sedmimístný kamarád: Land Rover sbírá nejen body v bahně, ale také jako prázdninový autobus." Koncept jeho sezení je praktický a prostor čistý. Tvar krabice podporuje jasnost a zatížitelnost. Terénní vůz však není levný. ““
Magazín autokauf o Land Rover Discovery 3 [04]: "Díky svému inovativnímu pohonu všech kol hranatý Discovery snižuje jemnou postavu na silnici i mimo ni." Kromě toho nabízí prostorný interiér, který pojme až sedm lidí. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Land Rover Discovery 3 [04]: „Plus: Dostatek prostoru, obrovský nákladový prostor, vysoká variabilita, bezpečné chování v zatáčkách, pohodlné ovládání. Mínus: Rozdělené dveře zavazadlového prostoru nepraktické, silná nedotáčivost, výrazné pohyby těla .. "
Magazín AUTOStraßenverkehr o Land Rover Discovery 3 [04]: "Land Rover je skvělý způsob cestování - i v obtížném terénu." Pouze vysoká cena nechá sen prasknout. “
Magazín OFF ROAD o Land Rover Discovery 3 [04]: „... Land Rover je jediný ve srovnání, kde se do 2. a 3. řady pohodlně vejdou děti i dospělí. Nabízí také dostatek prostoru pro připevnění dětské sedačky na každé sedadlo ... “

Specifikace Land Rover Discovery 3 [04]:

TypSUV
Dostupné diskyDiesel
uživatelské hodnocení
100%
odborné hodnocení
65%
celkové hodnocení
82.5%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2010bez výsledné známky
Magazínúnor 2014bez výsledné známky
Magazínlistopad 2011bez výsledné známky
Auto Bildsrpen 2000„Problemloses Fahr- und Bremsverhalten“
Auto Bildleden 2001„Karrieretyp“
auto motor und sportsrpen 2000Bremsanlage: „chvalitebné“
autokaufprosinec 2006bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrduben 2006bez výsledné známky
Auto Bildsrpen 2000„Problemloses Fahr- und Bremsverhalten“
Auto Bildleden 2001„Karrieretyp“
Auto Bild allradduben 2010bez výsledné známky
Auto Bild allradlistopad 2011bez výsledné známky
auto motor und sportsrpen 2000Bremsanlage: „chvalitebné“
auto motor und sportúnor 2014bez výsledné známky
autokaufprosinec 2006bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrduben 2006bez výsledné známky
motčervenec 20054 z 5 bodů
motčervenec 20054 z 5 bodů
Auto Bild o Mitsubishi Pajero [00]: "Všestranné rekreační vozidlo .... S nákladem přívěsu 2,8 tun je ideálním tažným vozidlem." Kromě toho je zde překvapivě vysoký komfort, silný a propracovaný ... Chybí jen malé doladění brzd a řízení “. Testovaná spotřeba: 10,7 l / 100 km nafty
autokauf o Mitsubishi Pajero [00]: „Plus: dobrá přehlednost, dostatek prostoru (5 dveří), až tři řady sedadel (5 dveří), vysoká schopnost jízdy v terénu díky složitému pohonu všech kol ... Mínus: mírný komfort jízdy (3 dveře ), vysoká spotřeba (benzín) ... “
AUTOStraßenverkehr o Mitsubishi Pajero [00]: "Plus: výkonný motor, vysoký komfort cestování, dobré podmínky v terénu - obejít se bez drahé verze moc neublíží." Mínus: Základ zůstává základem, není zde automatická převodovka, ani za příplatek. “
Magazín Auto Bild o Mitsubishi Pajero [00]: "Všestranné rekreační vozidlo .... S nákladem přívěsu 2,8 tun je ideálním tažným vozidlem." Kromě toho je zde překvapivě vysoký komfort, silný a propracovaný ... Chybí jen malé doladění brzd a řízení “. Testovaná spotřeba: 10,7 l / 100 km nafty
Magazín Auto Bild allrad o Mitsubishi Pajero [00]: "Vznětový motor o objemu 3,2 litru v modelu Pajero III závisí na pomalé rychlosti dálnice." Teprve poté běží dlouhou dobu. Z důvodu lepší prevence rzi by měl být při nákupu ojetého vozidla upřednostňován model z roku 2003 nebo novější verze. Zpětně aplikovaná ochrana proti korozi je nicméně pro tyto modely také dobrá. ““
Magazín Auto Bild allrad o Mitsubishi Pajero [00]: "Vysoké opotřebení motoru kvůli neustálému plnému plynu, rzi v zadní části: to jsou hlavní problémy Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D, který byl nový od května 2000." Obecně je tento typ tak pevný, že záruka prodejce je do značné míry postradatelná. Bojíte se kontrolního páky? Retrofity a upgrady Kat jsou docela levné. Na rozdíl od samotného Pajera. ... “
Magazín auto motor und sport o Mitsubishi Pajero [00]: „... Nezávislé zavěšení V60 přineslo znatelné zlepšení jízdních vlastností na silnici, ale mělo offroadové nevýhody. Přesto: Díky pohonu všech kol, který lze aktivovat až do 100 km / h, redukční převodovce a 100% uzamykatelnému diferenciálu zadní nápravy, by mělo být Pajero dobře vybavené pro většinu výletů do podrostu. “
Magazín autokauf o Mitsubishi Pajero [00]: „Plus: dobrá přehlednost, dostatek prostoru (5 dveří), až tři řady sedadel (5 dveří), vysoká schopnost jízdy v terénu díky složitému pohonu všech kol ... Mínus: mírný komfort jízdy (3 dveře ), vysoká spotřeba (benzín) ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Mitsubishi Pajero [00]: "Plus: výkonný motor, vysoký komfort cestování, dobré podmínky v terénu - obejít se bez drahé verze moc neublíží." Mínus: Základ zůstává základem, není zde automatická převodovka, ani za příplatek. “
Magazín mot o Mitsubishi Pajero [00]: "... pajero je značně nadprůměrné." Pouze z hlediska nákladů je to na stejné úrovni jako třída. Spotřeba je považována za mírnou, ale majitelé si stěžují na náklady na pojištění. “
mot o Mitsubishi Pajero [00]: "... pajero je značně nadprůměrné." Pouze z hlediska nákladů je to na stejné úrovni jako třída. Spotřeba je považována za mírnou, ale majitelé si stěžují na náklady na pojištění. “

Specifikace Mitsubishi Pajero [00]:

TypSUV
Dostupné diskyDiesel
uživatelské hodnocení
100%
odborné hodnocení
60%
celkové hodnocení
80%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínčervenec 2012bez výsledné známky
Magazínkvěten 2012bez výsledné známky
Magazínbřezen 2012bez výsledné známky
Auto Bild allradúnor 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrsrpen 2011235 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrúnor 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2012bez výsledné známky
autoTESTsrpen 2011známka:1
autoTESTčervenec 2011bez výsledné známky
CARAVANINGlistopad 2011bez výsledné známky
Guter Ratčerven 2007„dobré“ (4 z 5 bodů)
Auto Bild allradúnor 2013bez výsledné známky
auto motor und sportkvěten 2012bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEčervenec 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrsrpen 2011235 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrúnor 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2012bez výsledné známky
autoTESTsrpen 2011známka:1
autoTESTčervenec 2011bez výsledné známky
CARAVANINGlistopad 2011bez výsledné známky
Guter Ratčerven 2007„dobré“ (4 z 5 bodů)
Motormobiles.deříjen 2011bez výsledné známky
OFF ROADprosinec 2011bez výsledné známky
OFF ROADbřezen 2012bez výsledné známky
Motormobiles.deříjen 2011bez výsledné známky
OFF ROADprosinec 2011bez výsledné známky

Specifikace Mitsubishi Outlander [06]:

TypSUV
SUV
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
80%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
75%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínsrpen 2014„dobré“ (2,2)
Magazínsrpen 2017409 z 650 bodů
Magazínlistopad 2014100 z 120 bodů
Auto Bildúnor 2016„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bild allradprosinec 2015bez výsledné známky
Auto Bild allradkvěten 2015známka:2,02
Auto Bild sportscarsduben 2015„akzeptabel - macht an“ (3,7 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsprosinec 2015bez výsledné známky
auto motor und sportleden 2017429 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 20164 z 5 hvězd
Automobil Revuesrpen 2014bez výsledné známky
CAMPING CARS & Caravanszáří 2015bez výsledné známky
ADAC Motorweltsrpen 2014„dobré“ (2,2)
Auto Bildúnor 2016„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bild allradprosinec 2015bez výsledné známky
Auto Bild allradkvěten 2015známka:2,02
Auto Bild sportscarsduben 2015„akzeptabel - macht an“ (3,7 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsprosinec 2015bez výsledné známky
auto motor und sportsrpen 2017409 z 650 bodů
auto motor und sportleden 2017429 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 20164 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2014100 z 120 bodů
Automobil Revuesrpen 2014bez výsledné známky
CAMPING CARS & Caravanszáří 2015bez výsledné známky
sport autokvěten 201655 z 100 bodů
SUV Magazinsrpen 20144 z 5 hvězd
trenddokumentleden 20144,5 z 5 hvězd
sport autokvěten 201655 z 100 bodů
SUV Magazinsrpen 20144 z 5 hvězd
trenddokumentleden 20144,5 z 5 hvězd

Specifikace Porsche Macan [14]:

TypSUV
SUV
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 20163 z 5 hvězd
Magazínprosinec 20154 z 5 hvězd
Magazínzáří 2017bez výsledné známky
Auto Bildčervenec 2016537 z 750 bodů
Auto Bildbřezen 2017537 z 750 bodů
Auto Bildříjen 2015525 z 750 bodů
Auto Bild allradleden 2016534 z 800 bodů
Auto Bild allradkvěten 2017524 z 800 bodů
Auto Bild allradbřezen 2016známka:2,31
Auto Bild allradříjen 20173,5 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTEleden 2015bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEbřezen 2015bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrprosinec 2015bez výsledné známky
CAMPING CARS & Caravanskvěten 2016bez výsledné známky
Auto Bildčervenec 2016537 z 750 bodů
Auto Bildbřezen 2017537 z 750 bodů
Auto Bildříjen 2015525 z 750 bodů
Auto Bild allradleden 2016534 z 800 bodů
Auto Bild allradkvěten 2017524 z 800 bodů
Auto Bild allradbřezen 2016známka:2,31
Auto Bild allradříjen 20173,5 z 5 hvězd
auto motor und sportprosinec 20154 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTEleden 2015bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEbřezen 2015bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrprosinec 2015bez výsledné známky
CAMPING CARS & Caravanskvěten 2016bez výsledné známky
OFF ROADduben 2016bez výsledné známky
OFF ROADzáří 2017bez výsledné známky
SUV Magazinduben 20163 z 5 hvězd
OFF ROADduben 2016bez výsledné známky

Specifikace Land Rover Discovery Sport [15]:

TypSUV
SUV
Dostupné diskyDiesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínsrpen 2013bez výsledné známky
Magazínčervenec 2013444 z 650 bodů
Magazínříjen 2012bez výsledné známky
4WheelFunlistopad 2011841 z 1000 bodů
Auto Bild allradsrpen 2011611 z 800 bodů
auto-ILLUSTRIERTEleden 2010bez výsledné známky
Automobil Revuekvěten 2011bez výsledné známky
Autorevueleden 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrsrpen 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrúnor 2012bez výsledné známky
CARAVANINGříjen 2010bez výsledné známky
4WheelFunlistopad 2011841 z 1000 bodů
Auto Bild allradsrpen 2011611 z 800 bodů
auto motor und sportčervenec 2013444 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEleden 2010bez výsledné známky
Automobil Revuekvěten 2011bez výsledné známky
Autorevueleden 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrsrpen 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrúnor 2012bez výsledné známky
CARAVANINGříjen 2010bez výsledné známky
OFF ROADduben 2012bez výsledné známky
OFF ROADlistopad 2011bez výsledné známky
OFF ROADříjen 2012bez výsledné známky
segelnsrpen 2013bez výsledné známky
Segler Zeitungsrpen 2013bez výsledné známky
soq.dekvěten 2013bez výsledné známky
OFF ROADduben 2012bez výsledné známky
OFF ROADlistopad 2011bez výsledné známky
Segler Zeitungsrpen 2013bez výsledné známky
soq.dekvěten 2013bez výsledné známky
4WheelFun o Land Rover Discovery 4 [09]: „... Převážně koherentní řízení reakce v terénu podporuje nezkušené řidiče při řešení obtížného terénu. Vzduchové odpružení funguje perfektně a blokuje se velmi dobře. Díky medvědím silám třílitrového TDV6 jsou i ty nejhlubší průchody snadnou záležitostí, pokud máte správné trakční pneumatiky. Nepríjemné je příliš agresivní využití síly motoru, zejména v obtížných úsecích, a příliš dychtivé ABS v terénu. Land Rover Discovery 3.0 SDV6 prošel super testem. “
Auto Bild allrad o Land Rover Discovery 4 [09]: "Plus: velmi dobrá schopnost jízdy v terénu; tichý, sofistikovaný vznětový motor; nejlepší komfort odpružení ve srovnání; nejnižší pojistné hodnocení. Mínus: nejvyšší cena; enormní prázdná hmotnost; Vzduchové odpružení nepřináší téměř žádnou světlou výšku; záruka krátké mobility. “
auto-ILLUSTRIERTE o Land Rover Discovery 4 [09]: „Nekompromisní design boxu v kombinaci s luxusním obývacím pokojem pro sedm dospělých. Discovery 4 zvládá svůj lepší terén a nabízí špičkový komfort na dlouhé vzdálenosti díky svému podvozku, minimálnímu hluku v interiéru a pohodlným koženým křeslům. Hmotnost a odpor vzduchu podporují spotřebu. “
Automobil Revue o Land Rover Discovery 4 [09]: „Plus: jízdní výkon; Chování / pohodlí při řízení; Terénní schopnosti; Prostor / variabilita. Mínus: spotřeba; Cena."
Autorevue o Land Rover Discovery 4 [09]: „... Aby spotřeba nafty zůstala v mezích, byl nedávno nainstalován 8stupňový automat, který udržuje nízkou rychlost. Buffalo-like, hladce běžící V6 to bere klidně, dodává energii v každé situaci. ... “
AUTOStraßenverkehr o Land Rover Discovery 4 [09]: „Plus: dobrý prostor, vysoká variabilita, objem kufru, chování v zatáčkách, vysoký komfort odpružení. Mínusy: pohyb těla, nedotáčivost, průměrná brzdná síla. “
AUTOStraßenverkehr o Land Rover Discovery 4 [09]: "Do hranaté zadní části modelu Discovery se vejde spousta zavazadel." Výklopná nouzová sedadla jsou také na seznamu volitelných doplňků výkonného pohonu všech kol, který je poháněn pouze naftovými motory, stejně jako panoramatická střecha nebo panoramatická kamera. “
CARAVANING o Land Rover Discovery 4 [09]: "... V terénu je velká především pochybnost." Řidič spíše pochybuje o svých schopnostech. Aktivujte úroveň redukce, zbytek nechte na systému reakce na terén, poté kopejte, šplhejte a kousejte jemného Brita terénem. ... “
Magazín 4WheelFun o Land Rover Discovery 4 [09]: „... Převážně koherentní řízení reakce v terénu podporuje nezkušené řidiče při řešení obtížného terénu. Vzduchové odpružení funguje perfektně a blokuje se velmi dobře. Díky medvědím silám třílitrového TDV6 jsou i ty nejhlubší průchody snadnou záležitostí, pokud máte správné trakční pneumatiky. Nepríjemné je příliš agresivní využití síly motoru, zejména v obtížných úsecích, a příliš dychtivé ABS v terénu. Land Rover Discovery 3.0 SDV6 prošel super testem. “
Magazín Auto Bild allrad o Land Rover Discovery 4 [09]: "Plus: velmi dobrá schopnost jízdy v terénu; tichý, sofistikovaný vznětový motor; nejlepší komfort odpružení ve srovnání; nejnižší pojistné hodnocení. Mínus: nejvyšší cena; enormní prázdná hmotnost; Vzduchové odpružení nepřináší téměř žádnou světlou výšku; záruka krátké mobility. “
Magazín auto motor und sport o Land Rover Discovery 4 [09]: "Prostorný Discovery se cítí pohodlněji v terénu než na silnici." Land Rover by však měl zlepšit spotřebu paliva a brzdění. ““
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Land Rover Discovery 4 [09]: „Nekompromisní design boxu v kombinaci s luxusním obývacím pokojem pro sedm dospělých. Discovery 4 zvládá svůj lepší terén a nabízí špičkový komfort na dlouhé vzdálenosti díky svému podvozku, minimálnímu hluku v interiéru a pohodlným koženým křeslům. Hmotnost a odpor vzduchu podporují spotřebu. “
Magazín Automobil Revue o Land Rover Discovery 4 [09]: „Plus: jízdní výkon; Chování / pohodlí při řízení; Terénní schopnosti; Prostor / variabilita. Mínus: spotřeba; Cena."
Magazín Autorevue o Land Rover Discovery 4 [09]: „... Aby spotřeba nafty zůstala v mezích, byl nedávno nainstalován 8stupňový automat, který udržuje nízkou rychlost. Buffalo-like, hladce běžící V6 to bere klidně, dodává energii v každé situaci. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Land Rover Discovery 4 [09]: „Plus: dobrý prostor, vysoká variabilita, objem kufru, chování v zatáčkách, vysoký komfort odpružení. Mínusy: pohyb těla, nedotáčivost, průměrná brzdná síla. “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Land Rover Discovery 4 [09]: "Do hranaté zadní části modelu Discovery se vejde spousta zavazadel." Výklopná nouzová sedadla jsou také na seznamu volitelných doplňků výkonného pohonu všech kol, který je poháněn pouze naftovými motory, stejně jako panoramatická střecha nebo panoramatická kamera. “
Magazín CARAVANING o Land Rover Discovery 4 [09]: "... V terénu je velká především pochybnost." Řidič spíše pochybuje o svých schopnostech. Aktivujte úroveň redukce, zbytek nechte na systému reakce na terén, poté kopejte, šplhejte a kousejte jemného Brita terénem. ... “
Magazín OFF ROAD o Land Rover Discovery 4 [09]: "... Velký Brit vyřešil všechny úkoly s téměř nekonečnou sebejistotou." Dokonce i ty nejhorší svahy vylepšuje Land Rover na pohodlné venkovské silnice. ... Disco se vždy spoléhá na svou elektroniku, ale dělá to tiše a bez rachotících zásahů do brzd. Prostě dobrý. Nevýhodami modelu Land Rover jsou stále jeho velká hmotnost a přílišná touha po V6. “
Magazín OFF ROAD o Land Rover Discovery 4 [09]: "V tomto segmentu je Disco stále měřítkem všech věcí, pokud jde o terénní mobilitu." Jeho podvozek dokazuje, že nezávislé zavěšení může také něco udělat. Na silnici je pohodlný, ale také docela pomalý. “
Magazín segeln o Land Rover Discovery 4 [09]: „... S mohutnou tažnou silou a maximální rychlostí 180 km / h ... se předjížděcí manévry a rychlé dálniční úseky stávají sebevědomým cvičením. Díky dobrému přehledu, velkým zrcátkům, akustickému upozornění na vzdálenost a couvací kameře může být Landlord bolide přesně zaokrouhlen do nejužších mezer i v městském provozu. V interiéru vás Land Rover rozmazluje důstojnou atmosférou ... “
Magazín Segler Zeitung o Land Rover Discovery 4 [09]: „... Působivý vzhled univerzálního vozidla pro provoz přívěsu, rodinu, obchodní jednání nebo cestu - také mimo vyšlapané cesty. To vše se suverenitou a velkou porcí robustní prestiže. Discovery 4 nepopírá své terénní geny, ale zároveň rozmazluje cestující bezpečností a luxusem nejnovějších technologií vozidel a vybavení. “
Magazín soq.de o Land Rover Discovery 4 [09]: "Abych byl upřímný, nemám co do činění s macho kluky, kteří se nechali vyfotografovat v divočině ve venkovním vzhledu a poté přijdou do 5hvězdičkového luxusního hotelu s turistickou společností." Hledám poctivého chlapa s mocí a srdcem na správném místě, s autentickou duší a připraveným na nevšední dobrodružství, spolehlivým, loajálním a šarmem, který v každodenním životě září stylem, elegancí a nádechem luxusu. Našel jsem ho. ... “
OFF ROAD o Land Rover Discovery 4 [09]: "... Velký Brit vyřešil všechny úkoly s téměř nekonečnou sebejistotou." Dokonce i ty nejhorší svahy vylepšuje Land Rover na pohodlné venkovské silnice. ... Disco se vždy spoléhá na svou elektroniku, ale dělá to tiše a bez rachotících zásahů do brzd. Prostě dobrý. Nevýhodami modelu Land Rover jsou stále jeho velká hmotnost a přílišná touha po V6. “
OFF ROAD o Land Rover Discovery 4 [09]: "V tomto segmentu je Disco stále měřítkem všech věcí, pokud jde o terénní mobilitu." Jeho podvozek dokazuje, že nezávislé zavěšení může také něco udělat. Na silnici je pohodlný, ale také docela pomalý. “
Segler Zeitung o Land Rover Discovery 4 [09]: „... Působivý vzhled univerzálního vozidla pro provoz přívěsu, rodinu, obchodní jednání nebo cestu - také mimo vyšlapané cesty. To vše se suverenitou a velkou porcí robustní prestiže. Discovery 4 nepopírá své terénní geny, ale zároveň rozmazluje cestující bezpečností a luxusem nejnovějších technologií vozidel a vybavení. “
soq.de o Land Rover Discovery 4 [09]: "Abych byl upřímný, nemám co do činění s macho kluky, kteří se nechali vyfotografovat v divočině ve venkovním vzhledu a poté přijdou do 5hvězdičkového luxusního hotelu s turistickou společností." Hledám poctivého chlapa s mocí a srdcem na správném místě, s autentickou duší a připraveným na nevšední dobrodružství, spolehlivým, loajálním a šarmem, který v každodenním životě září stylem, elegancí a nádechem luxusu. Našel jsem ho. ... “

Specifikace Land Rover Discovery 4 [09]:

TypSUV
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínsrpen 2012bez výsledné známky
Magazínčervenec 2011bez výsledné známky
Magazínlistopad 2011bez výsledné známky
ADAC Motorweltsrpen 2006známka:2,8
Auto Bildduben 2010„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildlistopad 2010310 z 500 bodů
Auto Bild allradsrpen 2010479 z 800 bodů
Auto Bild allradprosinec 2010483 z 800 bodů
Auto Bild allradčerven 2010bez výsledné známky
Auto Bild allradlistopad 2012483 z 800 bodů
auto motor und sportčerven 20063 z 5 bodů
AUTOStraßenverkehrleden 2013bez výsledné známky
autoTESTbřezen 20113+ (464 z 700 bodů)
Guter Ratčervenec 2006„Klassenziel erreicht“ (3 z 6 bodů)
ADAC Motorweltsrpen 2006známka:2,8
Auto Bildduben 2010„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildlistopad 2010310 z 500 bodů
Auto Bild allradsrpen 2010479 z 800 bodů
Auto Bild allradprosinec 2010483 z 800 bodů
Auto Bild allradčerven 2010bez výsledné známky
Auto Bild allradlistopad 2012483 z 800 bodů
auto motor und sportčerven 20063 z 5 bodů
Automobil Revuelistopad 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2013bez výsledné známky
autoTESTbřezen 20113+ (464 z 700 bodů)
Guter Ratčervenec 2006„Klassenziel erreicht“ (3 z 6 bodů)
OFF ROADsrpen 2012bez výsledné známky
OFF ROADprosinec 2010bez výsledné známky
selber machenčervenec 2011bez výsledné známky
OFF ROADprosinec 2010bez výsledné známky

Specifikace Suzuki SX4 [06]:

TypSUV
Malé auto
SUV
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
75%
odborné hodnocení
65%
celkové hodnocení
70%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínsrpen 2013bez výsledné známky
Magazínúnor 2013bez výsledné známky
Magazínbřezen 2013bez výsledné známky
Auto Bild allradduben 2011bez výsledné známky
Auto Bild allradprosinec 2010bez výsledné známky
Auto Newsduben 20113,5 z 5 hvězd
Automobil Revuebřezen 2012bez výsledné známky
Automobil Revueříjen 2010bez výsledné známky
Autorevuečervenec 2012bez výsledné známky
autoTESTprosinec 2010bez výsledné známky
Auto Bild allradduben 2011bez výsledné známky
Auto Bild allradprosinec 2010bez výsledné známky
Auto Newsduben 20113,5 z 5 hvězd
Automobil Revueúnor 2013bez výsledné známky
Automobil Revuebřezen 2012bez výsledné známky
Automobil Revueříjen 2010bez výsledné známky
Autorevuesrpen 2013bez výsledné známky
Autorevuečervenec 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrbřezen 2013bez výsledné známky
autoTESTprosinec 2010bez výsledné známky
Auto Bild allrad o Cadillac SRX [09]: „... Kombinace motoru s vysokými otáčkami a mimořádně dlouhého celkového převodového poměru přináší neobvyklý zážitek z jízdy: v tichém tempu klouzáte tiše a při nízkých otáčkách; I mírný tlak na pedál reaguje na šestistupňový automat prudkým podřazením - a V6 stoupá k zcela neamerickým vysokorychlostním letům. “
Auto Bild allrad o Cadillac SRX [09]: "... řízení funguje téměř neamericky přesně a přímo." Podvozek nevypadá houbovitě, ale spíše kombinuje pohodlí a pevnost. SRX v ostrých zatáčkách jen mírně nedotáčel. Brzdy se snadno dávkují s příjemným pedálovým pocitem. ... “
Auto News o Cadillac SRX [09]: "Samozřejmě existuje také BMW X5 za cenu Cadillac SRX." Jedna věc je však jasná: Cadillac si nekupujete proto, že ho potřebujete, ale proto, že ho chcete. Neharmonická kombinace motor-převodovka však zůstává objektivní nevýhodou. Náš požadavek na Cadillac je tedy: Nainstalujte větší V6 se zdvihovým objemem 3,6 litru! “
Automobil Revue o Cadillac SRX [09]: "Pohodlné SUV s velkým interiérem." Komplexní komfortní a bezpečnostní vybavení. Vysokorychlostní motor. “
Automobil Revue o Cadillac SRX [09]: „... Pohon zadní nápravy zajišťuje elektronicky řízený diferenciál s omezeným prokluzem. Při jízdě se cítíte jako limuzína - kromě rozsáhlých vnějších rozměrů, na které si samozřejmě ve stísněných prostorech trochu zvyknete. ... “
Autorevue o Cadillac SRX [09]: „... vyhněte se tempomatu. Pak nemáte pocit, že je převodovka nervózní. ... protože převodovka při dané rychlosti neustále hledá správný rychlostní stupeň. Mít vlastní plynovou nohu vám ušetří kňučení motoru, když v důsledku mírného stoupání sjíždíte dva rychlostní stupně uprostřed dálnice. ... “
autoTEST o Cadillac SRX [09]: "S lineárním a přesným řízením, příjemně pevným podvozkem a snadno dávkovatelnými, výkonnými brzdami je solidně propracovaný Caddy připraven na německé silnice." Jeho zážehový 3,0litrový zážehový motor V6 s výkonem 268 koní potřebuje k nastartování dvou tun velkou rychlost - plynulá šestistupňová automatická převodovka musí často přeskočit o několik stupňů zpět. ... “
Magazín Auto Bild allrad o Cadillac SRX [09]: „... Kombinace motoru s vysokými otáčkami a mimořádně dlouhého celkového převodového poměru přináší neobvyklý zážitek z jízdy: v tichém tempu klouzáte tiše a při nízkých otáčkách; I mírný tlak na pedál reaguje na šestistupňový automat prudkým podřazením - a V6 stoupá k zcela neamerickým vysokorychlostním letům. “
Magazín Auto Bild allrad o Cadillac SRX [09]: "... řízení funguje téměř neamericky přesně a přímo." Podvozek nevypadá houbovitě, ale spíše kombinuje pohodlí a pevnost. SRX v ostrých zatáčkách jen mírně nedotáčel. Brzdy se snadno dávkují s příjemným pedálovým pocitem. ... “
Magazín Auto News o Cadillac SRX [09]: "Samozřejmě existuje také BMW X5 za cenu Cadillac SRX." Jedna věc je však jasná: Cadillac si nekupujete proto, že ho potřebujete, ale proto, že ho chcete. Neharmonická kombinace motor-převodovka však zůstává objektivní nevýhodou. Náš požadavek na Cadillac je tedy: Nainstalujte větší V6 se zdvihovým objemem 3,6 litru! “
Magazín Automobil Revue o Cadillac SRX [09]: „... Navzdory dobrým jízdním výkonům není SRX automobilem, který podporuje sportovní řízení. Jeho domovem je dálnice. ... Každý, kdo miluje nekonvenční a má také dostatek parkovacího místa, je dobře vybaven výkonným, pohodlným a nápadně tvarovaným americkým SUV. “
Magazín Automobil Revue o Cadillac SRX [09]: "Pohodlné SUV s velkým interiérem." Komplexní komfortní a bezpečnostní vybavení. Vysokorychlostní motor. “
Magazín Automobil Revue o Cadillac SRX [09]: „... Pohon zadní nápravy zajišťuje elektronicky řízený diferenciál s omezeným prokluzem. Při jízdě se cítíte jako limuzína - kromě rozsáhlých vnějších rozměrů, na které si samozřejmě ve stísněných prostorech trochu zvyknete. ... “
Magazín Autorevue o Cadillac SRX [09]: "... téměř bezhlučný (interiér funguje skvěle s protihlukovými vlnami)." Co můžete říct - se SRX se dá správně označit ... To je velmi pěkné klouzání a relaxace ... Dotykový displej si zvykne, ale funguje dobře. Skutečnost, že níže uvedená jednotka pro klima byla také vytvořena senzoricky bez tlačítek, není tak dobrá. ... “
Magazín Autorevue o Cadillac SRX [09]: „... vyhněte se tempomatu. Pak nemáte pocit, že je převodovka nervózní. ... protože převodovka při dané rychlosti neustále hledá správný rychlostní stupeň. Mít vlastní plynovou nohu vám ušetří kňučení motoru, když v důsledku mírného stoupání sjíždíte dva rychlostní stupně uprostřed dálnice. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Cadillac SRX [09]: "Plus: dobrý prostor, velký zavazadlový prostor, bezproblémové chování při řízení, rozsáhlá výbava." Mínus: omezená jasnost, vysoká spotřeba, síť malých prodejců. “
Magazín autoTEST o Cadillac SRX [09]: "S lineárním a přesným řízením, příjemně pevným podvozkem a snadno dávkovatelnými, výkonnými brzdami je solidně propracovaný Caddy připraven na německé silnice." Jeho zážehový 3,0litrový zážehový motor V6 s výkonem 268 koní potřebuje k nastartování dvou tun velkou rychlost - plynulá šestistupňová automatická převodovka musí často přeskočit o několik stupňů zpět. ... “

Specifikace Cadillac SRX [09]:

TypSUV
SUV
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínúnor 2013bez výsledné známky
Magazínčervenec 20134 z 5 hvězd
Magazínlistopad 2012bez výsledné známky
4x4actionprosinec 2011bez výsledné známky
4x4actionprosinec 2012bez výsledné známky
4x4actionúnor 2012bez výsledné známky
Auto Bildlistopad 201215 z 20 hvězd
Auto Bild allradsrpen 2011582 z 800 bodů
Auto Bild allradsrpen 20135 z 5 hvězd
AUTOStraßenverkehrúnor 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrbřezen 2013bez výsledné známky
4x4actionprosinec 2011bez výsledné známky
4x4actionprosinec 2012bez výsledné známky
4x4actionúnor 2012bez výsledné známky
4x4actionúnor 2013bez výsledné známky
Auto Bildlistopad 201215 z 20 hvězd
Auto Bild allradsrpen 2011582 z 800 bodů
Auto Bild allradsrpen 20135 z 5 hvězd
auto motor und sportčervenec 20134 z 5 hvězd
AUTOStraßenverkehrúnor 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrbřezen 2013bez výsledné známky
OFF ROADduben 2012bez výsledné známky
OFF ROADúnor 2012bez výsledné známky
OFF ROADlistopad 2011bez výsledné známky
OFF ROADlistopad 2012bez výsledné známky
OFF ROADzáří 2012bez výsledné známky
OFF ROADduben 2012bez výsledné známky
OFF ROADúnor 2012bez výsledné známky
OFF ROADlistopad 2011bez výsledné známky
OFF ROADzáří 2012bez výsledné známky
4x4action o Toyota Land Cruiser [09]: "Land Cruiser z Nestlé ukazuje potenciál modelu J15." Se základním modelem, který je o téměř 25 000 eur levnější než vrcholná verze, zbývá na optimalizaci modelu Land Cruiser spousta herních peněz. Ambiciózní řidiči si zamilují nový, nastavitelný podvozek. Jeho cena je však také vyšší třídy. ... “
4x4action o Toyota Land Cruiser [09]: "... Přitažlivost této verze Land Cruiseru spočívá v opomenutí." Neexistuje žádný automat, žádné turbodmychadlo, žádné komplikované vstřikování common rail ... GRJ 200 má prostě méně na palubě, což se může pokazit a dlouhodobě způsobit vysoké náklady. Benzínový motor je rozhodně alternativou automobilu pro cestování na dlouhé vzdálenosti. Zvláště pokud jde o země, kde je palivo levné. “
4x4action o Toyota Land Cruiser [09]: "Za 60 let Toyota Land Cruiser dospěla k univerzálnímu vozu, který zvládne jak dálnici, tak obtížný terén." Záměrně odmítá šílenství sportovních vozů moderních SUV a místo toho září velmi vysokým komfortem cestování. ... “
Auto Bild o Toyota Land Cruiser [09]: Místo: „velmi dobré - dobré“ (4,5 z 5 hvězdiček); Kilos & Kraxeln: „velmi dobrý - dobrý“ (4,5 z 5 hvězdiček); Pohodlí: „Uspokojivé“ (3 z 5 hvězdiček); Cena: „uspokojivá“ (3 z 5 hvězdiček).
Auto Bild allrad o Toyota Land Cruiser [09]: „Plus: vysoká schopnost jízdy v terénu; nejnižší spotřeba ve srovnání; přijatelná cena; velký zavazadlový prostor, spousta užitečného zatížení. Mínus: drahé balíčky příplatku; nákladná plně komplexní klasifikace; zklamáním světlá výška; krátké intervaly údržby. “
AUTOStraßenverkehr o Toyota Land Cruiser [09]: "Stejně jako u Mitsubishi Pajero nabízí pouze čtyřdveřový model s dlouhým rozvorem u modelu Landcruiser dostatek prostoru pro rodiny." Toyota kombinuje žebříkový rám a tuhou nápravu s koncentrovanou elektronikou, což zjednodušuje manipulaci s mohutným pohonem všech kol. “
AUTOStraßenverkehr o Toyota Land Cruiser [09]: „Plus: spousta místa, rozsáhlé standardní vybavení, třetí řada sedadel volitelně, tříletá záruka. Mínus: střední jasnost, omezený komfort odpružení, pomalé chování v zatáčkách. “
Magazín 4x4action o Toyota Land Cruiser [09]: "Land Cruiser z Nestlé ukazuje potenciál modelu J15." Se základním modelem, který je o téměř 25 000 eur levnější než vrcholná verze, zbývá na optimalizaci modelu Land Cruiser spousta herních peněz. Ambiciózní řidiči si zamilují nový, nastavitelný podvozek. Jeho cena je však také vyšší třídy. ... “
Magazín 4x4action o Toyota Land Cruiser [09]: "... Přitažlivost této verze Land Cruiseru spočívá v opomenutí." Neexistuje žádný automat, žádné turbodmychadlo, žádné komplikované vstřikování common rail ... GRJ 200 má prostě méně na palubě, což se může pokazit a dlouhodobě způsobit vysoké náklady. Benzínový motor je rozhodně alternativou automobilu pro cestování na dlouhé vzdálenosti. Zvláště pokud jde o země, kde je palivo levné. “
Magazín 4x4action o Toyota Land Cruiser [09]: "Za 60 let Toyota Land Cruiser dospěla k univerzálnímu vozu, který zvládne jak dálnici, tak obtížný terén." Záměrně odmítá šílenství sportovních vozů moderních SUV a místo toho září velmi vysokým komfortem cestování. ... “
Magazín 4x4action o Toyota Land Cruiser [09]: "... V zadní části za předními sedadly je plochá nádrž na vodu Flexi." Pojme 35 litrů a lze ji doplňovat pomocí plnicího hrdla se šroubovacím uzávěrem. Poloha nádrže udržuje nízké těžiště a střed, což má pozitivní vliv na chování při jízdě. ... “
Magazín Auto Bild o Toyota Land Cruiser [09]: Místo: „velmi dobré - dobré“ (4,5 z 5 hvězdiček); Kilos & Kraxeln: „velmi dobrý - dobrý“ (4,5 z 5 hvězdiček); Pohodlí: „Uspokojivé“ (3 z 5 hvězdiček); Cena: „uspokojivá“ (3 z 5 hvězdiček).
Magazín Auto Bild allrad o Toyota Land Cruiser [09]: „Plus: vysoká schopnost jízdy v terénu; nejnižší spotřeba ve srovnání; přijatelná cena; velký zavazadlový prostor, spousta užitečného zatížení. Mínus: drahé balíčky příplatku; nákladná plně komplexní klasifikace; zklamáním světlá výška; krátké intervaly údržby. “
Magazín auto motor und sport o Toyota Land Cruiser [09]: Zapletení: 3 z 5 hvězdiček; Stoupavost: 5 z 5 hvězdiček; Systém pohonu: 5 z 5 hvězdiček.
Magazín AUTOStraßenverkehr o Toyota Land Cruiser [09]: "Stejně jako u Mitsubishi Pajero nabízí pouze čtyřdveřový model s dlouhým rozvorem u modelu Landcruiser dostatek prostoru pro rodiny." Toyota kombinuje žebříkový rám a tuhou nápravu s koncentrovanou elektronikou, což zjednodušuje manipulaci s mohutným pohonem všech kol. “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Toyota Land Cruiser [09]: „Plus: spousta místa, rozsáhlé standardní vybavení, třetí řada sedadel volitelně, tříletá záruka. Mínus: střední jasnost, omezený komfort odpružení, pomalé chování v zatáčkách. “
Magazín OFF ROAD o Toyota Land Cruiser [09]: „... I zde jsou dobře známy nevýhody konceptu, ale mimo silnici se mnohé z nich stávají skutečnými výhodami. Modernější motor a konečně moderní automat - a kultovní Toyota se mohla vydat cestou zpět do srdcí světa. ... “
Magazín OFF ROAD o Toyota Land Cruiser [09]: "Se svým flexibilním podvozkem si Land Cruiser s trasou jednoduše poradí." Brzdné hodnoty jsou skvělé a s ESP to jde dobře. Elektronika trochu ruší. “
Magazín OFF ROAD o Toyota Land Cruiser [09]: "Je hezké, že něco takového (stále) existuje!" Téměř stejně terénní jako Land Rover nabízí nejvyšší užitečné zatížení a velmi robustní design, který je stále vhodný pro cestování na dlouhé vzdálenosti. “
Magazín OFF ROAD o Toyota Land Cruiser [09]: "Land Cruiser nelze v tomto testu porazit off-road." Ale zastaralá technologie ho stojí vítězství. “
Magazín OFF ROAD o Toyota Land Cruiser [09]: "J15 dělá spoustu věcí správně a stěží něco špatného." Vztah mezi výbavou, jízdními vlastnostmi a kupní cenou je správný. ““
OFF ROAD o Toyota Land Cruiser [09]: „... I zde jsou dobře známy nevýhody konceptu, ale mimo silnici se mnohé z nich stávají skutečnými výhodami. Modernější motor a konečně moderní automat - a kultovní Toyota se mohla vydat cestou zpět do srdcí světa. ... “
OFF ROAD o Toyota Land Cruiser [09]: "Se svým flexibilním podvozkem si Land Cruiser s trasou jednoduše poradí." Brzdné hodnoty jsou skvělé a s ESP to jde dobře. Elektronika trochu ruší. “
OFF ROAD o Toyota Land Cruiser [09]: "Je hezké, že něco takového (stále) existuje!" Téměř stejně terénní jako Land Rover nabízí nejvyšší užitečné zatížení a velmi robustní design, který je stále vhodný pro cestování na dlouhé vzdálenosti. “
OFF ROAD o Toyota Land Cruiser [09]: "J15 dělá spoustu věcí správně a stěží něco špatného." Vztah mezi výbavou, jízdními vlastnostmi a kupní cenou je správný. ““

Specifikace Toyota Land Cruiser [09]:

TypSUV
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
60%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
69%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínsrpen 2014bez výsledné známky
Magazínkvěten 2013bez výsledné známky
ADAC Motorweltleden 2011bez výsledné známky
Auto Bildsrpen 2013„dobré“ (4 z 5 bodů)
Auto Bild allradčerven 2013bez výsledné známky
Auto Bild allradlistopad 2012bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEleden 2013„chvalitebné“ (3 z 5 hvězd)
Autorevuelistopad 2012bez výsledné známky
AutoScout24 Magazinsrpen 2012bez výsledné známky
camp24MAGAZINlistopad 2011bez výsledné známky
FREIE FAHRTkvěten 2013bez výsledné známky
ADAC Motorweltleden 2011bez výsledné známky
Auto Bildsrpen 2013„dobré“ (4 z 5 bodů)
Auto Bild allradčerven 2013bez výsledné známky
Auto Bild allradlistopad 2012bez výsledné známky
auto motor und sportkvěten 2013bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEleden 2013„chvalitebné“ (3 z 5 hvězd)
Automobil Revuekvěten 2013bez výsledné známky
Autorevuelistopad 2012bez výsledné známky
AutoScout24 Magazinsrpen 2012bez výsledné známky
camp24MAGAZINlistopad 2011bez výsledné známky
FREIE FAHRTkvěten 2013bez výsledné známky
MOTORVISION - Das Magazin für automobile Faszinationbřezen 20133,5 z 5 bodů
OFF ROADlistopad 2012bez výsledné známky
SUV Magazinsrpen 2014bez výsledné známky
trenddokumentleden 2011bez výsledné známky
MOTORVISION - Das Magazin für automobile Faszinationbřezen 20133,5 z 5 bodů
OFF ROADlistopad 2012bez výsledné známky
trenddokumentleden 2011bez výsledné známky
ADAC Motorwelt o Jeep Grand Cherokee [10]: „Silné stránky: Vynikající vlastnosti terénu. Dobré držení silnice. Velmi vysoké zatížení přívěsu. Mínus: Nízké užitečné zatížení. Motor reaguje pomalu při nízkých otáčkách. Síť tenkých dílen. “
Auto Bild allrad o Jeep Grand Cherokee [10]: "Pokud jste neznali starý pětistupňový stroj, neocenili byste pokrok, kterého dosáhla nová osmistupňová skříňka." Může dělat všechno lépe: šetřit palivo, zrychlovat, plynule řadit. Každý, kdo si nevšimne rozdílu nebo se nestará o technologii, se může těšit z nové palubní desky s TFT obrazovkami a moderním infotainmentem. “
Auto Bild allrad o Jeep Grand Cherokee [10]: "Jeep Grand Cherokee je špičkové tažné vozidlo: stabilní, pohodlné, i v extrémních případech bezpečné proti tažení a trakci - a s neuvěřitelně vynikajícím výkonem." Je jen trochu škoda, že starý pětistupňový automat brání dalším vylepšením úspory paliva. ““
Magazín ADAC Motorwelt o Jeep Grand Cherokee [10]: „Silné stránky: Vynikající vlastnosti terénu. Dobré držení silnice. Velmi vysoké zatížení přívěsu. Mínus: Nízké užitečné zatížení. Motor reaguje pomalu při nízkých otáčkách. Síť tenkých dílen. “
Magazín Auto Bild allrad o Jeep Grand Cherokee [10]: "Pokud jste neznali starý pětistupňový stroj, neocenili byste pokrok, kterého dosáhla nová osmistupňová skříňka." Může dělat všechno lépe: šetřit palivo, zrychlovat, plynule řadit. Každý, kdo si nevšimne rozdílu nebo se nestará o technologii, se může těšit z nové palubní desky s TFT obrazovkami a moderním infotainmentem. “
Magazín Auto Bild allrad o Jeep Grand Cherokee [10]: "Jeep Grand Cherokee je špičkové tažné vozidlo: stabilní, pohodlné, i v extrémních případech bezpečné proti tažení a trakci - a s neuvěřitelně vynikajícím výkonem." Je jen trochu škoda, že starý pětistupňový automat brání dalším vylepšením úspory paliva. ““
Magazín auto motor und sport o Jeep Grand Cherokee [10]: "... Zaměřujeme se na osmistupňovou automatickou převodovku." ... Na prvních zkušebních kilometrech na zadních silnicích a štěrkových tratích zářil nedočkavým, téměř nepostřehnutelným řazením a stejně harmonicky spolupracoval s dieselovým motorem V6 od VM, benzinovým motorem Pentastar V6 a dvěma výkonnými motory Hemi V8. ... “
Magazín OFF ROAD o Jeep Grand Cherokee [10]: "Všestranný zvítězí." Je všude pohodlná a přesvědčí svým poměrem ceny a výkonu. “
Magazín SUV Magazin o Jeep Grand Cherokee [10]: „Plus: nejlepší vybavení, nejlevnější cena; Pohodlný podvozek, největší prostor; Vysoká poloha k sezení, vznešená jízda. Mínus: Vysoká hmotnost, nejslabší motor. “
Magazín trenddokument o Jeep Grand Cherokee [10]: "... Ani při vysokých rychlostech se na palubě necítíte nebezpečně, naopak." Jeeps Big dává velmi uklidňující pocit ... Grand Cherokee je samozřejmě také terénní, samozřejmě zvládá povinná cvičení, jako jsou strmé hory, nábřeží a vodní přechody, a to dokonce velmi dobře. ... “
OFF ROAD o Jeep Grand Cherokee [10]: "Všestranný zvítězí." Je všude pohodlná a přesvědčí svým poměrem ceny a výkonu. “
trenddokument o Jeep Grand Cherokee [10]: "... Ani při vysokých rychlostech se na palubě necítíte nebezpečně, naopak." Jeeps Big dává velmi uklidňující pocit ... Grand Cherokee je samozřejmě také terénní, samozřejmě zvládá povinná cvičení, jako jsou strmé hory, nábřeží a vodní přechody, a to dokonce velmi dobře. ... “

Specifikace Jeep Grand Cherokee [10]:

TypSUV
Střední třída
SUV
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
60%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
65.5%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
ACE LENKRADčerven 2014bez výsledné známky
Auto Bildkvěten 2014„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
auto-ILLUSTRIERTEbřezen 2014„chvalitebné“ (3 z 5 hvězd)
Automobil Revueduben 2014bez výsledné známky
Automobil Revuelistopad 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrprosinec 2013bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
64%
celkové hodnocení
64%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
4x4actionduben 2013bez výsledné známky
4x4actionúnor 2013bez výsledné známky
Auto Bildbřezen 2013bez výsledné známky
Auto Bild allradleden 2013bez výsledné známky
Auto Bild allradleden 20144 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsduben 2013bez výsledné známky
auto motor und sportříjen 2012bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEkvěten 2012bez výsledné známky
Automobil Revuekvěten 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrúnor 2013bez výsledné známky
CARAVANINGduben 2008bez výsledné známky
EVOCARSbřezen 2013bez výsledné známky
OFF ROADduben 2013bez výsledné známky
OFF ROADkvěten 2013bez výsledné známky
selber machenúnor 2013bez výsledné známky
Magazín 4x4action o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "... Netvora lze v poli jen těžko zastavit." Šest obrovských kol zajišťuje, že enormní výkon motoru je trvale přenášen na zem. Portálové nápravy, systém regulace tlaku v pneumatikách a rallyový podvozek nezanechávají v terénu nic, co by bylo žádoucí. ... “
Magazín 4x4action o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: „... Koncept Lennsonu C je konzistentní. Pokud jde o jízdní vlastnosti, jsou dovedně kombinovány dva světy. Na silnici i v terénu obří G jezdí působivě klidně a bezpečně. Tato super konverze má však také svou cenu: kolem 50 000 eur není výhodná cena. “
Magazín Auto Bild o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "Mercedes G 63 AMG 6x6 brázdí dubajské duny, jako by šlapal po štěrkové příjezdové cestě hradu v Uckermarku." Doporučuje se proto do každého terénu - a jako ideální hračka na pískoviště pro šejky a jiné superbohaté. “
Magazín Auto Bild allrad o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "Navzdory několika drobným slabým stránkám v detailech a znatelně zvýšené spotřebě: Třída G je a zůstane jedním z nejlepších tažných vozidel na trhu." Kombinace působivé tažné síly, a to i v extrémních situacích, a nejvyšší úrovně jízdní stability stále zajišťuje pocit z jízdy neporazitelné bezpečnosti. “
Magazín Auto Bild allrad o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "Plus: nádherný přehled o provozu; snadno zaparkovat; velmi dobrá vlaková a terénní vhodnost; spousta místa pro zavazadla. Mínus: špatná viditelnost dozadu; velmi vysoká cena; tvrdé řízení; mírné pohodlí. “
Magazín Auto Bild sportscars o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "Ve srovnání s monstrózním 6x6 ztrácí i ne zcela půvabný G 63 AMG veškerou impozantnost." Třínápravové vozidlo je talentovaným výstavním talentem, extrémním loachem a díky svému 544 hp je mnohem rychlejší, než byste čekali. “
Magazín auto motor und sport o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: „... křivky nikdy nebyly jeho věcí, obešel se kolem nich, neurčitě vedený řízením. Podvozek se cítí více oddaný kroucení než pohodlí. Jízda s G je tedy zážitkem v nejlepším slova smyslu. Kožená sedadla a infotainment nemohou maskovat jeho rustikální charakter. Obrovský G se cítí brutálně z vysokého místa k sezení, ale také neporazitelný, nezranitelný ... “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "Třída G je a zůstane veteránem bahenních bagrů." Díky faceliftu a verzi AMG je luxusnější a žíznivější. Neztratil však žádnou ze svých základních funkcí. Je a zůstane pevný jako kámen, na silnici i v terénu. To vysvětluje jeho nepřerušenou popularitu, a to i po 33 letech. “
Magazín Automobil Revue o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "... S tupým bouchnutím se auto rozjede." Dokonce i jemné sešlápnutí plynového pedálu je potvrzeno nepotlačitelným tahem vpřed. ... Podvozek představuje krok vpřed, protože s AMG je řízení opravdu pohodlné. Ale nedokáže se opravdu zbavit slabostí řízení s recirkulačním míčem a tuhých náprav, takže pocit bitevní lodi přetrvává i po generální opravě ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "Jedno z nejdražších a nejlepších terénních vozidel." Edition 30 Pur vypadá jen jako oldie. “
Magazín CARAVANING o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "... Podvozek je jemně vyladěn, krátké nerovnosti jsou potvrzeny rachotem, řízení působí nepřímo." Řidič musí neustále upravovat směr jízdy, ale to se po několika kilometrech stává druhou přirozeností. ... “
Magazín OFF ROAD o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: „... Pokud šlapeme na plyn v hlubokém písku, počitadlo prohlídek se pohybuje kolem 2000 a vyšší výkon motoru okamžitě poskytuje více pohonu. ... velkolepé úhly driftu na volné půdě jsou možné bez problémů. ... G63 AMG 6x6 ovládá strmé pasáže jako horská koza. ... Poloměr otáčení Super-G je velkorysých 15 metrů! “
Magazín OFF ROAD o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "Pokud jde o těžký terén, ani po 34 letech se nic nemůže dostat přes G. Díky třem zámkům, ale také díky dobře regulované kontrole trakce, ji nemůže nic zastavit." Kromě toho je nepřekonatelný, jasně uspořádaný a naprosto robustní. “
Magazín selber machen o Mercedes-Benz G-Klasse [90]: "... G nabízí pocit, že jste získali kus po mnoho, mnoho let za každého počasí a na jakémkoli povrchu." Díky nejmodernější elektronice je síla přiváděna k zemi jemně a uvolněně - a díky rozsáhlým vylepšením motoru také výrazně poklesly hodnoty spotřeby. ... “
uživatelské hodnocení
55%
odborné hodnocení
68%
celkové hodnocení
61.5%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
4x4actionprosinec 2015bez výsledné známky
Auto Bild allradčervenec 2016bez výsledné známky
Auto Bild allradbřezen 2016548 z 800 bodů
Auto Bild allradlistopad 2015bez výsledné známky
auto motor und sportúnor 2016336 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEkvěten 2016bez výsledné známky
OFF ROADkvěten 2016bez výsledné známky
OFF ROADbřezen 2016bez výsledné známky
SUV Magazinúnor 20164 z 5 hvězd
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
61%
celkové hodnocení
61%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
4x4actionříjen 2013bez výsledné známky
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2007bez výsledné známky
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2008„chvalitebné“ (2,7)
auto motor und sportbřezen 2011bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEbřezen 2009bez výsledné známky
autokaufbřezen 2008bez výsledné známky
autokaufzáří 2008bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrduben 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrúnor 2013bez výsledné známky
OFF ROADsrpen 2005bez výsledné známky
OFF ROADprosinec 2007bez výsledné známky
OFF ROADúnor 2007bez výsledné známky
OFF ROADčervenec 2007bez výsledné známky
OFF ROADčerven 2007bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
51%
odborné hodnocení
65%
celkové hodnocení
58%

Videorecenze


Nissan Pathfinder [04]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2012bez výsledné známky
Magazínprosinec 2010bez výsledné známky
Magazínbřezen 2011bez výsledné známky
ADAC Motorweltzáří 20064 z 5 hvězd
Auto Bildsrpen 2011318 z 500 bodů
Auto Bild allradsrpen 2011537 z 800 bodů
Auto Bild allradleden 2011bez výsledné známky
Auto Bild allradzáří 2013bez výsledné známky
Auto Newsprosinec 20104 z 5 hvězd
AUTOStraßenverkehrduben 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrúnor 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrúnor 2013bez výsledné známky
CAMPING CARS & Caravansúnor 2014bez výsledné známky
ADAC Motorweltzáří 20064 z 5 hvězd
Auto Bildsrpen 2011318 z 500 bodů
Auto Bild allradsrpen 2011537 z 800 bodů
Auto Bild allradleden 2011bez výsledné známky
Auto Bild allradzáří 2013bez výsledné známky
Auto Newsprosinec 20104 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTEprosinec 2010bez výsledné známky
Automobil Revuebřezen 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrduben 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrúnor 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrúnor 2013bez výsledné známky
CAMPING CARS & Caravansúnor 2014bez výsledné známky
OFF ROADduben 2012bez výsledné známky
OFF ROADprosinec 2010bez výsledné známky
OFF ROADčerven 2011bez výsledné známky
OFF ROADprosinec 2010bez výsledné známky
OFF ROADčerven 2011bez výsledné známky

Specifikace Nissan Pathfinder [04]:

TypSUV
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
96%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
83%

Toyota Land Cruiser [14]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2014bez výsledné známky
Magazínúnor 2015bez výsledné známky
Magazínčerven 2014bez výsledné známky
Auto Bild allradčerven 20144 z 5 hvězd
Auto Bild allradlistopad 2014bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEprosinec 2013bez výsledné známky
4x4actiončerven 2014bez výsledné známky
Auto Bild allradčerven 20144 z 5 hvězd
Auto Bild allradlistopad 2014bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEprosinec 2013bez výsledné známky
OFF ROADduben 2014bez výsledné známky
OFF ROADúnor 2015bez výsledné známky
OFF ROADlistopad 2013bez výsledné známky
SUV Magazinduben 2014bez výsledné známky
OFF ROADduben 2014bez výsledné známky
OFF ROADlistopad 2013bez výsledné známky

Specifikace Toyota Land Cruiser [14]:

pohon všech kolk dispozici
Princip pohonuDiesel
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)11
Třída účinnosti CO2C
Emise CO2 (g / km)126
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)175
Objem motorucm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Mitsubishi Pajero [12]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bild allradbřezen 2016544 z 800 bodů
AUTOStraßenverkehrsrpen 2013bez výsledné známky
CAMPING CARS & Caravansleden 2014bez výsledné známky
OFF ROADduben 2014bez výsledné známky
OFF ROADsrpen 2013bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Lexus RX [03]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2007bez výsledné známky
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2008„dobré“ (2,4)
ADAC Motorweltbřezen 20064 z 5 hvězd
Auto Bild allradsrpen 2013bez výsledné známky
Auto Bild allradprosinec 2008bez výsledné známky
Auto Bild allradčervenec 2008bez výsledné známky
Auto Bild allradbřezen 2012bez výsledné známky
auto motor und sportkvěten 200660 z 100 bodů
autokaufduben 2006bez výsledné známky
autokaufprosinec 2008bez výsledné známky
autokaufbřezen 2008bez výsledné známky
autokaufzáří 2008bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2006bez výsledné známky
Guter Ratříjen 2005„richtig gut“ (5 z 6 bodů)
OFF ROADříjen 2005bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
70%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

Videorecenze


Suzuki Jimny [12]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
4x4actionkvěten 2015bez výsledné známky
Auto Bildčervenec 2013„dostatečné“ (2 z 5 hvězd)
OFF ROADříjen 2015bez výsledné známky
OFF ROADzáří 2013bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
40%
celkové hodnocení
40%

Jak poznat nejlepší SUV?

Nejlepší SUV se může lišit v závislosti na vašich potřebách. Pro výběr nejlepšího SUV je důležité zvážit následující parametry:
  1. Cena
  2. Výkon motoru
  3. Spotřeba paliva
  4. Počet míst k sezení
  5. Spolehlivost
  6. Velikost
Vyhledávání nejlepšího SUV pro vás by mělo zahrnovat porovnání těchto parametrů ve více automobilech a následné srovnání výsledků.

Vybíráme: SUV

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »