Redakční testy:
organizace | datum | - | hodnocení |
Magazín | duben 2018 | Hodnocení spolehlivosti | |
Magazín | leden 2018 | bez výsledné známky | |
Magazín | listopad 2017 | bez výsledné známky | |
Auto Bild | únor 2018 | „dobré“ (4 z 5 hvězd) | |
Auto Bild | leden 2018 | známka:2 | |
Auto Bild | listopad 2017 | „velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd) | |
auto motor und sport | prosinec 2017 | 426 z 650 bodů | |
auto motor und sport | únor 2018 | 434 z 650 bodů | |
auto motor und sport | březen 2018 | 425 z 650 bodů | |
AUTOStraßenverkehr | duben 2018 | 242 z 450 bodů | |
AUTOStraßenverkehr | březen 2018 | bez výsledné známky | |
AUTOStraßenverkehr | listopad 2017 | bez výsledné známky | |
autoTEST | únor 2018 | 636 z 850 bodů; 2- | |
Auto Bild | únor 2018 | „dobré“ (4 z 5 hvězd) | |
Auto Bild | leden 2018 | známka:2 | |
Auto Bild | listopad 2017 | „velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd) | |
auto motor und sport | duben 2018 | 4,5 z 5 hvězd | |
auto motor und sport | prosinec 2017 | 426 z 650 bodů | |
auto motor und sport | únor 2018 | 434 z 650 bodů | |
auto motor und sport | březen 2018 | 425 z 650 bodů | |
auto-ILLUSTRIERTE | listopad 2017 | bez výsledné známky | |
AUTOStraßenverkehr | duben 2018 | 242 z 450 bodů | |
AUTOStraßenverkehr | březen 2018 | bez výsledné známky | |
AUTOStraßenverkehr | listopad 2017 | bez výsledné známky | |
autoTEST | únor 2018 | 636 z 850 bodů; 2- | |
CARAVANING | leden 2018 | bez výsledné známky |
Auto Bild o Opel Insignia (2017): "Opel v gumových botách - vlastně nadbytečný." Country Tourer je ale pohodlný, prostorný a dokonce trochu luxusní. Nevýhody: vysoká spotřeba a pouze přiměřené čištění spalin. “
auto motor und sport o Opel Insignia (2017): "Žíznivý motor, pomalý automat a skromnější kvalita dojmu zde zpomalují Insignii." Podvozek a řízení jsou úspěšné, stejně jako dostupný prostor. “
AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): „... nedotáčivost jasněji a zdá se, že hnacímu ústrojí trvá trochu více času, než rozdělí točivý moment na zadní kola ... Opět je přesvědčivé nastavení elektromechanického posilovače řízení u modelu Insignia, což by se dalo kritizovat jako příliš hladký na to, aby to bylo. ... “
AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): "... Jako pohon slouží mírně zvučný dvoulitrový přeplňovaný benzínový motor." Stejně jako u standardní Insignie má výkon 260 koní a točivý moment 400 Nm. ... Zejména ve sportovním režimu rozhodně není malá Insignia citlivě reaguje na povely řízení, provádí je přesně, nabízí spoustu zpětné vazby a zůstává dlouho neutrální. Po opětovném vyjetí ze zatáčky zajišťuje pohon všech kol a pneumatiky spolehlivou přilnavost. ... “
AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): „... Nový vznětový motor si zaslouží bezvýhradnou pochvalu: Malá nabíječka s variabilní geometrií turbíny již začíná v rozsahu nižších otáček, s velkým turbo s pevnou geometrií nahoře. Takto vybavený tichý čtyřválec s nízkými vibracemi se pustí do práce od 1 500 otáček za minutu a s motivací zaútočí v celém rozsahu otáček. ... “
autoTEST o Opel Insignia (2017): "Plus: vzdušný interiér, vynikající sedadla EGR, rychlá odezva motoru, nejlepší brzdná dráha, dobrá dotyková obrazovka." Mínus: matoucí displej a matoucí uspořádání kláves, úzký vstup a malá světlá výška vzadu, pohodlí odpružení by mohlo být lepší. “
Magazín Auto Bild o Opel Insignia (2017): "Opel v gumových botách - vlastně nadbytečný." Country Tourer je ale pohodlný, prostorný a dokonce trochu luxusní. Nevýhody: vysoká spotřeba a pouze přiměřené čištění spalin. “
Magazín auto motor und sport o Opel Insignia (2017): „Plus: Brutální brzdný účinek, inspirativní ovladatelnost, citlivé řízení, vyvážený komfort zavěšení. Mínus: Vysoká testovací spotřeba, mírně zúžený motor. “
Magazín auto motor und sport o Opel Insignia (2017): "Žíznivý motor, pomalý automat a skromnější kvalita dojmu zde zpomalují Insignii." Podvozek a řízení jsou úspěšné, stejně jako dostupný prostor. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Opel Insignia (2017): „... Ingredience se čtou perfektně, ale při jízdě chybí jízda na silnici, zejména při sportovní jízdě. Před zařazením správného rychlostního stupně je dlouhá pauza. Vzhledem k výkonu 260 koní rozhodně nechybí tah, ale velká auta přesto dávají člověku pocit, že sportují, jen když to bezpodmínečně musí. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): „... nedotáčivost jasněji a zdá se, že hnacímu ústrojí trvá trochu více času, než rozdělí točivý moment na zadní kola ... Opět je přesvědčivé nastavení elektromechanického posilovače řízení u modelu Insignia, což by se dalo kritizovat jako příliš hladký na to, aby to bylo. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): "... Jako pohon slouží mírně zvučný dvoulitrový přeplňovaný benzínový motor." Stejně jako u standardní Insignie má výkon 260 koní a točivý moment 400 Nm. ... Zejména ve sportovním režimu rozhodně není malá Insignia citlivě reaguje na povely řízení, provádí je přesně, nabízí spoustu zpětné vazby a zůstává dlouho neutrální. Po opětovném vyjetí ze zatáčky zajišťuje pohon všech kol a pneumatiky spolehlivou přilnavost. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): „... Nový vznětový motor si zaslouží bezvýhradnou pochvalu: Malá nabíječka s variabilní geometrií turbíny již začíná v rozsahu nižších otáček, s velkým turbo s pevnou geometrií nahoře. Takto vybavený tichý čtyřválec s nízkými vibracemi se pustí do práce od 1 500 otáček za minutu a s motivací zaútočí v celém rozsahu otáček. ... “
Magazín autoTEST o Opel Insignia (2017): "Plus: vzdušný interiér, vynikající sedadla EGR, rychlá odezva motoru, nejlepší brzdná dráha, dobrá dotyková obrazovka." Mínus: matoucí displej a matoucí uspořádání kláves, úzký vstup a malá světlá výška vzadu, pohodlí odpružení by mohlo být lepší. “
Specifikace Opel Insignia (2017):
Modelový rok | 2017 |
Emisní třída | Euro |
Typ | Střední třída |
Dostupné disky | Benzín Diesel |