Střední třída

Střední třída se obecně definuje jako socio-ekonomická skupina, která je vymezena příjmem, vzděláním a majetkem. Jeden z hlavních parametrů střední třídy je příjem, který je obvykle mezi dvěma až třemi násobkem průměrného příjmu. Vzdělání střední třídy je obvykle alespoň středoškolské, a majetek je obvykle dostatečný k tomu, aby vytvořil určitou finanční rezervu. Nejdůležitější výhody střední třídy jsou přístup k vyššímu vzdělání, lepší zdravotní péče a vyšší životní úroveň. Nevýhody střední třídy se mohou týkat finančního tlaku, který může vést k finančním problémům, a také mohou existovat předsudky ze strany vyšších tříd.

Obsah:

Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Střední třída seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2018Hodnocení spolehlivosti
Magazínleden 2018bez výsledné známky
Magazínlistopad 2017bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2018„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildleden 2018známka:2
Auto Bildlistopad 2017„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
auto motor und sportprosinec 2017426 z 650 bodů
auto motor und sportúnor 2018434 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 2018425 z 650 bodů
AUTOStraßenverkehrduben 2018242 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2018bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrlistopad 2017bez výsledné známky
autoTESTúnor 2018636 z 850 bodů; 2-
Auto Bildúnor 2018„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildleden 2018známka:2
Auto Bildlistopad 2017„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
auto motor und sportduben 20184,5 z 5 hvězd
auto motor und sportprosinec 2017426 z 650 bodů
auto motor und sportúnor 2018434 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 2018425 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrduben 2018242 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2018bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrlistopad 2017bez výsledné známky
autoTESTúnor 2018636 z 850 bodů; 2-
CARAVANINGleden 2018bez výsledné známky
Auto Bild o Opel Insignia (2017): "Opel v gumových botách - vlastně nadbytečný." Country Tourer je ale pohodlný, prostorný a dokonce trochu luxusní. Nevýhody: vysoká spotřeba a pouze přiměřené čištění spalin. “
auto motor und sport o Opel Insignia (2017): "Žíznivý motor, pomalý automat a skromnější kvalita dojmu zde zpomalují Insignii." Podvozek a řízení jsou úspěšné, stejně jako dostupný prostor. “
AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): „... nedotáčivost jasněji a zdá se, že hnacímu ústrojí trvá trochu více času, než rozdělí točivý moment na zadní kola ... Opět je přesvědčivé nastavení elektromechanického posilovače řízení u modelu Insignia, což by se dalo kritizovat jako příliš hladký na to, aby to bylo. ... “
AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): "... Jako pohon slouží mírně zvučný dvoulitrový přeplňovaný benzínový motor." Stejně jako u standardní Insignie má výkon 260 koní a točivý moment 400 Nm. ... Zejména ve sportovním režimu rozhodně není malá Insignia citlivě reaguje na povely řízení, provádí je přesně, nabízí spoustu zpětné vazby a zůstává dlouho neutrální. Po opětovném vyjetí ze zatáčky zajišťuje pohon všech kol a pneumatiky spolehlivou přilnavost. ... “
AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): „... Nový vznětový motor si zaslouží bezvýhradnou pochvalu: Malá nabíječka s variabilní geometrií turbíny již začíná v rozsahu nižších otáček, s velkým turbo s pevnou geometrií nahoře. Takto vybavený tichý čtyřválec s nízkými vibracemi se pustí do práce od 1 500 otáček za minutu a s motivací zaútočí v celém rozsahu otáček. ... “
autoTEST o Opel Insignia (2017): "Plus: vzdušný interiér, vynikající sedadla EGR, rychlá odezva motoru, nejlepší brzdná dráha, dobrá dotyková obrazovka." Mínus: matoucí displej a matoucí uspořádání kláves, úzký vstup a malá světlá výška vzadu, pohodlí odpružení by mohlo být lepší. “
Magazín Auto Bild o Opel Insignia (2017): "Opel v gumových botách - vlastně nadbytečný." Country Tourer je ale pohodlný, prostorný a dokonce trochu luxusní. Nevýhody: vysoká spotřeba a pouze přiměřené čištění spalin. “
Magazín auto motor und sport o Opel Insignia (2017): „Plus: Brutální brzdný účinek, inspirativní ovladatelnost, citlivé řízení, vyvážený komfort zavěšení. Mínus: Vysoká testovací spotřeba, mírně zúžený motor. “
Magazín auto motor und sport o Opel Insignia (2017): "Žíznivý motor, pomalý automat a skromnější kvalita dojmu zde zpomalují Insignii." Podvozek a řízení jsou úspěšné, stejně jako dostupný prostor. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Opel Insignia (2017): „... Ingredience se čtou perfektně, ale při jízdě chybí jízda na silnici, zejména při sportovní jízdě. Před zařazením správného rychlostního stupně je dlouhá pauza. Vzhledem k výkonu 260 koní rozhodně nechybí tah, ale velká auta přesto dávají člověku pocit, že sportují, jen když to bezpodmínečně musí. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): „... nedotáčivost jasněji a zdá se, že hnacímu ústrojí trvá trochu více času, než rozdělí točivý moment na zadní kola ... Opět je přesvědčivé nastavení elektromechanického posilovače řízení u modelu Insignia, což by se dalo kritizovat jako příliš hladký na to, aby to bylo. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): "... Jako pohon slouží mírně zvučný dvoulitrový přeplňovaný benzínový motor." Stejně jako u standardní Insignie má výkon 260 koní a točivý moment 400 Nm. ... Zejména ve sportovním režimu rozhodně není malá Insignia citlivě reaguje na povely řízení, provádí je přesně, nabízí spoustu zpětné vazby a zůstává dlouho neutrální. Po opětovném vyjetí ze zatáčky zajišťuje pohon všech kol a pneumatiky spolehlivou přilnavost. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Opel Insignia (2017): „... Nový vznětový motor si zaslouží bezvýhradnou pochvalu: Malá nabíječka s variabilní geometrií turbíny již začíná v rozsahu nižších otáček, s velkým turbo s pevnou geometrií nahoře. Takto vybavený tichý čtyřválec s nízkými vibracemi se pustí do práce od 1 500 otáček za minutu a s motivací zaútočí v celém rozsahu otáček. ... “
Magazín autoTEST o Opel Insignia (2017): "Plus: vzdušný interiér, vynikající sedadla EGR, rychlá odezva motoru, nejlepší brzdná dráha, dobrá dotyková obrazovka." Mínus: matoucí displej a matoucí uspořádání kláves, úzký vstup a malá světlá výška vzadu, pohodlí odpružení by mohlo být lepší. “

Specifikace Opel Insignia (2017):

Modelový rok2017
Emisní třídaEuro
TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
97%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
83.5%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínčerven 2014bez výsledné známky
Magazínkvěten 2015bez výsledné známky
Magazínlistopad 2016424 z 650 bodů
ADAC Motorweltbřezen 2014„dobré“ (2,2)
Auto Bildsrpen 2015„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bildsrpen 2016547 z 750 bodů
Auto Bildprosinec 2015563 z 750 bodů
Auto Bildleden 2016„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildbřezen 2018515 z 750 bodů
Auto Bildzáří 2016568 z 750 bodů
Auto Bild sportscarsúnor 2016„velmi dobré“ (4,2 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsříjen 2015„akzeptabel - macht an“ (3,5 z 5 hvězd)
auto motor und sportprosinec 2015441 z 650 bodů
auto motor und sportlistopad 2016449 z 650 bodů
ADAC Motorweltbřezen 2014„dobré“ (2,2)
Auto Bildsrpen 2015„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bildsrpen 2016547 z 750 bodů
Auto Bildprosinec 2015563 z 750 bodů
Auto Bildleden 2016„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildbřezen 2018515 z 750 bodů
Auto Bildzáří 2016568 z 750 bodů
Auto Bild sportscarsúnor 2016„velmi dobré“ (4,2 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsříjen 2015„akzeptabel - macht an“ (3,5 z 5 hvězd)
auto motor und sportprosinec 2015441 z 650 bodů
auto motor und sportlistopad 2016424 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEkvěten 2015bez výsledné známky
Automobil Revuečerven 2014bez výsledné známky
sport autoprosinec 2015bez výsledné známky
sport autoprosinec 2015bez výsledné známky
Auto Bild o BMW 4er [13]: Podélná dynamika: „uspokojivá“ (3 z 5 hvězdiček); Příčná dynamika: „dobrá - uspokojivá“ (3,5 z 5 hvězdiček); Emoce: „uspokojivé - dostatečné“ (2,5 z 5 hvězdiček); Každodenní život: „velmi dobrý - dobrý“ (4,5 z 5 hvězdiček).
Auto Bild o BMW 4er [13]: „... v BMW je (také umělý) zvuk spíše sportovním. Důležité však je, že 428i uvolňuje svoji sílu spontánněji a snadněji. Vděčí za to mimo jiné své téměř dokonalé automatice, která prostě vždy dělá správnou věc - byla cítit ještě předtím, než o tom řidič vůbec věděl. ... “
Auto Bild o BMW 4er [13]: "Sportovec: snadno otočný, obratný, ekonomický." Také dobré ve stáří! “
Auto Bild o BMW 4er [13]: Tělo: 111 ze 150 bodů; Pohon: 102 ze 125 bodů; Jízdní dynamika: 107 ze 125 bodů; Připojený vůz: 46 z 50 bodů; Prostředí: 26 z 50 bodů; Komfort: 119 ze 150 bodů; Cena: 57 ze 100 bodů.
auto motor und sport o BMW 4er [13]: „Jeho vzdušnější interiér, lepší celkový komfort a mírné zvýšení jízdní dynamiky dávají modelu 428i celkově malý náskok.“
auto motor und sport o BMW 4er [13]: „Kromě dynamiky typické pro značku nabízí prostorná čtyřkolka také slušný komfort, skvělý infotainment a jednoduché ovládání, ale malou asistenci.“
Magazín Auto Bild o BMW 4er [13]: Podélná dynamika: „uspokojivá“ (3 z 5 hvězdiček); Příčná dynamika: „dobrá - uspokojivá“ (3,5 z 5 hvězdiček); Emoce: „uspokojivé - dostatečné“ (2,5 z 5 hvězdiček); Každodenní život: „velmi dobrý - dobrý“ (4,5 z 5 hvězdiček).
Magazín Auto Bild o BMW 4er [13]: „... v BMW je (také umělý) zvuk spíše sportovním. Důležité však je, že 428i uvolňuje svoji sílu spontánněji a snadněji. Vděčí za to mimo jiné své téměř dokonalé automatice, která prostě vždy dělá správnou věc - byla cítit ještě předtím, než o tom řidič vůbec věděl. ... “
Magazín Auto Bild o BMW 4er [13]: "Sportovec: snadno otočný, obratný, ekonomický." Také dobré ve stáří! “
Magazín Auto Bild o BMW 4er [13]: Tělo: 111 ze 150 bodů; Pohon: 102 ze 125 bodů; Jízdní dynamika: 107 ze 125 bodů; Připojený vůz: 46 z 50 bodů; Prostředí: 26 z 50 bodů; Komfort: 119 ze 150 bodů; Cena: 57 ze 100 bodů.
Magazín auto motor und sport o BMW 4er [13]: „Jeho vzdušnější interiér, lepší celkový komfort a mírné zvýšení jízdní dynamiky dávají modelu 428i celkově malý náskok.“
Magazín Automobil Revue o BMW 4er [13]: „... Během prvních výletů v modelu 428i Gran Coupé zaujal motor s přímým vstřikováním kultivovaným a výkonným způsobem s úctyhodnými údaji o spotřebě. Řada 4 neztratila své sportovní nároky díky - vizuálně cítenému - prodloužení, naopak. ... “

Specifikace BMW 4er [13]:

TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
75%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínprosinec 2014bez výsledné známky
Magazínčerven 2015bez výsledné známky
Magazínbřezen 2018bez výsledné známky
ADAC Motorweltčervenec 2014„dobré“ (1,9)
Auto Bildčervenec 2017známka:1-
auto motor und sportkvěten 2017435 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 2017446 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2014„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Automobil Revuekvěten 2014bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2018264 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrkvěten 2017260 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2017262 z 450 bodů
autoTESTlistopad 2017bez výsledné známky
Guter Ratduben 2014známka:1,8
ADAC Motorweltčervenec 2014„dobré“ (1,9)
Auto Bildčervenec 2017známka:1-
auto motor und sportkvěten 2017435 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 2017446 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 2018bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2014„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Automobil Revuekvěten 2014bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2018264 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrkvěten 2017260 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2017262 z 450 bodů
autoTESTlistopad 2017bez výsledné známky
CARAVANINGprosinec 2014bez výsledné známky
Guter Ratduben 2014známka:1,8
Stiftung Warentestčerven 2015bez výsledné známky
trenddokumentbřezen 20145 z 5 hvězd
trenddokumentbřezen 20145 z 5 hvězd

Specifikace Mercedes-Benz C-Klasse [14]:

TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
Hybridní
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínzáří 2019603 z 850 bodů; 3+
autoTESTzáří 2019603 z 850 bodů; 3+

Specifikace Opel Insignia (2019):

Pohon předních kolk dispozici
TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínleden 2018bez výsledné známky
Magazínbřezen 2018505 z 750 bodů
Magazínlistopad 2017408 z 650 bodů
Auto Bildříjen 2017známka:2+
AUTO NEWS onlineříjen 20175 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrprosinec 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2018251 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrříjen 2017bez výsledné známky
Auto Bildbřezen 2018505 z 750 bodů
Auto Bildříjen 2017známka:2+
auto motor und sportlistopad 2017408 z 650 bodů
AUTO NEWS onlineříjen 20175 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTEleden 2018bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrprosinec 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2018251 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrříjen 2017bez výsledné známky
Auto Bild o Kia Stinger (2017): „... Ve sportovním režimu se z tohoto pohonu všech kol stává točení zadních kol ... Řízení je překvapivě přímé, Stinger je překvapivě hbitý pro vůz této váhové třídy a se svým hedvábně měkkým šestiválcem vždy má dostatek nárazových a výkonových rezerv. ... “
auto-ILLUSTRIERTE o Kia Stinger (2017): "... S výkonem 370 k a 510 newtonmetrů točivého momentu jste dobře připraveni." O to víc, že sprint na 100 km / h zvládnete za 4,9 sekundy. ... Pokud jde o jízdní chování, pohon všech kol se nemusí vyhýbat srovnávání. Pohon Magna nechává Korejce ochotně svištět kolem zatáček ... Při přímé jízdě nabízí bezkonkurenční pohodlí na dlouhé vzdálenosti. ... “
AUTOStraßenverkehr o Kia Stinger (2017): "... visí čistě na plynu a produkuje velmi dobrý výkon." Vůz, který váží přibližně 1900 kg, zrychlí na 100 km / h za pět sekund s maximální rychlostí 270 km / h. To je dost i pro velmi zkažené požadavky. Něco podobného lze říci o jízdních vlastnostech. Stinger překvapuje velmi vyváženým a velmi citlivým řízením ... “
AUTOStraßenverkehr o Kia Stinger (2017): „... Během prvních milimetrů zdvihu plynového pedálu produkuje Kia V6 poměrně málo energie, aby se pak zvýšila prudčeji, než se očekávalo. Šestiválec rozzlobeně řve, tak náhle, že někdy dokonce překvapí svůj přenos. Reaguje neochotnými škubáním, zvláště při akceleraci z pomalé jízdy. ... “
AUTOStraßenverkehr o Kia Stinger (2017): „... Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec ochotně visí na plynu ... Na zvlněném asfaltu Stinger snadno a opakovaně zpomaluje, ale zde je zjevně patrná hmotnost kolem 1,7 tuny. Poté ukazuje, že Kia nabízí také jízdní komfort svižného cestovního vozu na hrbolatých mallorských venkovských silnicích. ... “
Magazín Auto Bild o Kia Stinger (2017): „Výprodej: o 7 000 eur levnější, náš vítěz srdcí!“
Magazín Auto Bild o Kia Stinger (2017): „... Ve sportovním režimu se z tohoto pohonu všech kol stává točení zadních kol ... Řízení je překvapivě přímé, Stinger je překvapivě hbitý pro vůz této váhové třídy a se svým hedvábně měkkým šestiválcem vždy má dostatek nárazových a výkonových rezerv. ... “
Magazín auto motor und sport o Kia Stinger (2017): "Stinger není špatné auto, ale některé detaily by mohly být použity k jemnějšímu doladění." Výkonný motor, přesné řízení a cena jsou skvělé. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Kia Stinger (2017): „Silné stránky: Výkonný motor V6 o objemu 3,3 litru zaujme svou agilitou ... Pokud jde o chování při řízení, potěší zejména přesné a přímé řízení a dobrý jízdní komfort. ... Slabé stránky: Stinger není skutečný sportovec. Osmistupňovému stroji navíc chybí trochu spontánnosti. A zimní pneumatiky Bridgestone namontované na našem testovacím vozidle neodpovídají Gran Turismo z hlediska hluku na silnici. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Kia Stinger (2017): "... S výkonem 370 k a 510 newtonmetrů točivého momentu jste dobře připraveni." O to víc, že sprint na 100 km / h zvládnete za 4,9 sekundy. ... Pokud jde o jízdní chování, pohon všech kol se nemusí vyhýbat srovnávání. Pohon Magna nechává Korejce ochotně svištět kolem zatáček ... Při přímé jízdě nabízí bezkonkurenční pohodlí na dlouhé vzdálenosti. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Kia Stinger (2017): "... visí čistě na plynu a produkuje velmi dobrý výkon." Vůz, který váží přibližně 1900 kg, zrychlí na 100 km / h za pět sekund s maximální rychlostí 270 km / h. To je dost i pro velmi zkažené požadavky. Něco podobného lze říci o jízdních vlastnostech. Stinger překvapuje velmi vyváženým a velmi citlivým řízením ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Kia Stinger (2017): „... Během prvních milimetrů zdvihu plynového pedálu produkuje Kia V6 poměrně málo energie, aby se pak zvýšila prudčeji, než se očekávalo. Šestiválec rozzlobeně řve, tak náhle, že někdy dokonce překvapí svůj přenos. Reaguje neochotnými škubáním, zvláště při akceleraci z pomalé jízdy. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Kia Stinger (2017): „... Dvoulitrový přeplňovaný čtyřválec ochotně visí na plynu ... Na zvlněném asfaltu Stinger snadno a opakovaně zpomaluje, ale zde je zjevně patrná hmotnost kolem 1,7 tuny. Poté ukazuje, že Kia nabízí také jízdní komfort svižného cestovního vozu na hrbolatých mallorských venkovských silnicích. ... “

Specifikace Kia Stinger (2017):

Modelový rok2017
TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínkvěten 2017432 z 650 bodů
Magazínbřezen 2016bez výsledné známky
Magazínlistopad 2015bez výsledné známky
Auto Bildduben 2017551 z 750 bodů
Auto Bildsrpen 2016„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildčervenec 2016558 z 750 bodů
Auto Bildzáří 2016574 z 750 bodů
auto motor und sportleden 2017447 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 2017435 z 650 bodů
auto motor und sportzáří 20164,5 z 5 hvězd
AUTO NEWS onlinečerven 20174 z 5 hvězd
AUTOStraßenverkehrleden 2018270 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2017268 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrzáří 2016bez výsledné známky
autoTESTčervenec 2016623 z 850 bodů; 2-
Auto Bildduben 2017551 z 750 bodů
Auto Bildsrpen 2016„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildčervenec 2016558 z 750 bodů
Auto Bildzáří 2016574 z 750 bodů
auto motor und sportleden 2017447 z 650 bodů
auto motor und sportkvěten 2017432 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 2017435 z 650 bodů
auto motor und sportzáří 20164,5 z 5 hvězd
AUTO NEWS onlinečerven 20174 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTEbřezen 2016bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2018270 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2017268 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrzáří 2016bez výsledné známky
autoTESTčervenec 2016623 z 850 bodů; 2-
FREIE FAHRTlistopad 2015bez výsledné známky

Specifikace BMW 3er [15]:

Emise CO2250
Modelový rok2015
Emisní třídaEuro
Spotřeba energie11 kWh / 100 km
TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
Hybridní
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínsrpen 2019266 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrsrpen 2019266 z 450 bodů

Specifikace Kia Kia Optima (2018):

TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
61%
celkové hodnocení
61%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínleden 2020známka:3
Auto Bildleden 2020známka:3
Magazín Auto Bild o Nissan Leaf (2019): "Vyvážený Nissan nachází svého pána v Hyundai." Věkový rozdíl je cítit na každém metru. ... Velká dotyková obrazovka a tlačítko voliče převodovky v Nissanu. Mnoho funkcí je skrytých v podnabídkách a je nutné je dlouho hledat. ... Větší výška vytváří dobrý začátek. Dobré vybavení, hrbolatý, zchátralý podvozek. ... příplatek pro Ioniq není oprávněný. “

Specifikace Nissan Leaf (2019):

TypStřední třída
Dostupné diskyElektrické
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
60%
celkové hodnocení
60%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínříjen 2019247 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrříjen 2019247 z 450 bodů
Magazín AUTOStraßenverkehr o Subaru Levorg (2020): Plus: dobrý komfort sezení a odpružení; dvě parkovací kamery; dobré chování při řízení a zatáčení; Mínus: mírné zrychlení; delší brzdné dráhy; Spotřeba a náklady na údržbu. - Shrnuto naším redakčním týmem.

Specifikace Subaru Levorg (2020):

pohon všech kolk dispozici
TypStřední třída
Kompaktní třída
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
58%
celkové hodnocení
58%

Skoda Superb 2.0 TDI (110 kW) [15]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2016288 z 450 bodů
Magazínúnor 2018641 z 850 bodů; 2-
Magazínčervenec 2017574 z 750 bodů
Auto Bildčervenec 2017574 z 750 bodů
AUTOStraßenverkehrduben 2016288 z 450 bodů
autoTESTúnor 2018641 z 850 bodů; 2-

Specifikace Skoda Superb 2.0 TDI (110 kW) [15] :

pohon všech kolchybí
Princip pohonuDiesel
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)8.8-8.9
Třída účinnosti CO2A + až A
Emise CO2 (g / km)105-118
Pohon předních kolk dispozici
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)220
Objem motorucm
uživatelské hodnocení
100%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
87.5%

Audi A4 [15]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínúnor 2018441 z 650 bodů
Magazínčervenec 2016bez výsledné známky
Magazínčerven 2016bez výsledné známky
ACE LENKRADříjen 2017bez výsledné známky
Auto Bildčervenec 2016„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bild allradzáří 2016bez výsledné známky
auto motor und sportsrpen 2016430 z 650 bodů
auto motor und sportčervenec 20164,5 z 5 hvězd
auto motor und sportbřezen 2017465 z 650 bodů
AUTOStraßenverkehrsrpen 2016bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2016bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrbřezen 2017282 z 450 bodů
autoTESTčervenec 2016633 z 850 bodů; 2-
CAMPING CARS & Caravansprosinec 2017bez výsledné známky
ACE LENKRADříjen 2017bez výsledné známky
Auto Bildčervenec 2016„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bild allradzáří 2016bez výsledné známky
auto motor und sportsrpen 2016430 z 650 bodů
auto motor und sportúnor 2018441 z 650 bodů
auto motor und sportčervenec 20164,5 z 5 hvězd
auto motor und sportbřezen 2017465 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEčervenec 2016bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrsrpen 2016bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2016bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrbřezen 2017282 z 450 bodů
autoTESTčervenec 2016633 z 850 bodů; 2-
CAMPING CARS & Caravansprosinec 2017bez výsledné známky
CARAVANINGčerven 2016bez výsledné známky
SUV Magazinčerven 2016bez výsledné známky
SUV Magazinčerven 2016bez výsledné známky

Specifikace Audi A4 [15]:

Modelový rok2015
TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
94%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
84%

Tesla Motors Model 3 (2018)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2018známka:2+
Auto Bildduben 2018známka:2+

Specifikace Tesla Motors Model 3 (2018):

Trerchybí
Trerchybí
Trerchybí
Trerk dispozici
pohon všech kolchybí
Princip pohonuElektrické
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)5,5
Emise CO2 (g / km)0
Pohon předních kolchybí
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
84%
celkové hodnocení
84%

Ford Mondeo 2.0 TDCi (110 kW) [14]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínúnor 2018606 z 850 bodů; 2-
Magazínčervenec 2017540 z 750 bodů
Magazínkvěten 2016611 z 850 bodů; 2-
AUTOStraßenverkehrduben 2016272 z 450 bodů
Auto Bildčervenec 2017540 z 750 bodů
AUTOStraßenverkehrduben 2016272 z 450 bodů
autoTESTúnor 2018606 z 850 bodů; 2-
autoTESTkvěten 2016611 z 850 bodů; 2-

Specifikace Ford Mondeo 2.0 TDCi (110 kW) [14] :

pohon všech kolk dispozici
Princip pohonuDiesel
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)9.3-10.3
Třída účinnosti CO2A
Emise CO2 (g / km)109-127
Pohon předních kolk dispozici
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)215
Objem motorucm
uživatelské hodnocení
96%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
83.5%

Nissan Leaf e+ (160 kW) ( (2019)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínleden 2020známka:3
Auto Bildleden 2020známka:3
Magazín Auto Bild o Nissan Leaf e+ (160 kW) ( (2019) : "Vyvážený Nissan nachází svého pána v Hyundai." Věkový rozdíl je cítit na každém metru. ... Velká dotyková obrazovka a tlačítko voliče převodovky v Nissanu. Mnoho funkcí je skrytých v podnabídkách a je nutné je dlouho hledat. ... Větší výška vytváří dobrý začátek. Dobré vybavení, hrbolatý, zchátralý podvozek. ... příplatek pro Ioniq není oprávněný. “

Specifikace Nissan Leaf e+ (160 kW) ( (2019) :

Princip pohonuElektrické
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)6.9
Třída účinnosti CO2A
Emise CO2 (g / km)0
Pohon předních kolk dispozici
Maximální rychlost (km / h)157
KarosérieCombi
Výkon v kW160
Síla v hp217
uživatelské hodnocení
95%
odborné hodnocení
60%
celkové hodnocení
77.5%

BMW 5er (2017)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínúnor 2018486 z 650 bodů
Magazínleden 2017bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2018564 z 750 bodů
Auto Bildčervenec 2017607 z 750 bodů
Auto Bildčerven 2017617 z 750 bodů
Auto Bildkvěten 2017„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
Auto Bildlistopad 2017565 z 750 bodů
auto motor und sportleden 2018475 z 650 bodů
auto motor und sportčerven 2017487 z 650 bodů
auto motor und sportlistopad 2017496 z 650 bodů
auto motor und sportříjen 2017480 z 650 bodů
AUTOStraßenverkehrčerven 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2017bez výsledné známky
autoTESTzáří 2017688 z 850 bodů; 2
Auto Bildúnor 2018564 z 750 bodů
Auto Bildčervenec 2017607 z 750 bodů
Auto Bildčerven 2017617 z 750 bodů
Auto Bildkvěten 2017„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
Auto Bildlistopad 2017565 z 750 bodů
auto motor und sportúnor 2018486 z 650 bodů
auto motor und sportleden 2018475 z 650 bodů
auto motor und sportčerven 2017487 z 650 bodů
auto motor und sportlistopad 2017496 z 650 bodů
auto motor und sportříjen 2017480 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEleden 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčerven 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2017bez výsledné známky
autoTESTúnor 2018685 z 850 bodů; 2
autoTESTzáří 2017688 z 850 bodů; 2

Specifikace BMW 5er (2017):

Modelový rok2017
TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
Hybridní
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
75%

Videorecenze


Mercedes-Benz E-Klasse [16]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildlistopad 2017552 z 750 bodů
auto motor und sportduben 2018470 z 650 bodů
auto motor und sportleden 2018446 z 650 bodů
auto motor und sportlistopad 2017504 z 650 bodů
auto motor und sportříjen 2017469 z 650 bodů
auto motor und sportzáří 2017424 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEzáří 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrsrpen 2017264 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2018bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrříjen 2017bez výsledné známky
autoTESTúnor 2018670 z 850 bodů; 2
autoTESTzáří 2017667 z 850 bodů; 2
Deutsche Jagdzeitungkvěten 2017bez výsledné známky
OFF ROADleden 2017bez výsledné známky
SUV Magazinduben 2017bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Videorecenze


Skoda Superb [15]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildsrpen 2017568 z 750 bodů
Auto Bildleden 2018541 z 750 bodů
auto motor und sportsrpen 2017447 z 650 bodů
auto motor und sportúnor 2018434 z 650 bodů
auto motor und sportleden 2018454 z 650 bodů
auto motor und sportčervenec 2017440 z 650 bodů
auto motor und sportzáří 2017446 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEsrpen 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2017271 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrlistopad 2017283 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrzáří 2017274 z 450 bodů
autoTESTúnor 2018641 z 850 bodů; 2-
CARAVANINGbřezen 2017bez výsledné známky
Deutsche Jagdzeitungčerven 2016bez výsledné známky
FREIE FAHRTduben 2016bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Videorecenze


Kia Optima [15]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
ACE LENKRADduben 2018bez výsledné známky
Auto Bildsrpen 2017„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildříjen 2016535 z 750 bodů
auto motor und sportleden 2017423 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 2018420 z 650 bodů
auto motor und sportlistopad 20163 z 5 hvězd
auto motor und sportzáří 2017bez výsledné známky
AUTO NEWS onlinesrpen 20174 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTEbřezen 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrprosinec 2016bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrlistopad 2016280 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrzáří 2017bez výsledné známky
autoTESTleden 2017609 z 850 bodů; 2-
Motormobiles.debřezen 2017bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Videorecenze


VW Passat [14]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildlistopad 2017569 z 750 bodů
auto motor und sportsrpen 2017454 z 650 bodů
auto motor und sportprosinec 2017439 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 2018465 z 650 bodů
auto motor und sportzáří 2017452 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEčervenec 2016bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrduben 2018258 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrsrpen 2017279 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrleden 2018285 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrlistopad 2017286 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrzáří 2017269 z 450 bodů
camp24MAGAZINsrpen 2016bez výsledné známky
CARAVANINGduben 2016bez výsledné známky
FREIE FAHRTlistopad 2015bez výsledné známky
SUV Magazinduben 2017bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

Videorecenze


DS 5 [15]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildčervenec 2015479 z 750 bodů
auto motor und sportduben 2018bez výsledné známky
AUTO NEWS onlinekvěten 20153,5 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTEříjen 2015bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčerven 2015bez výsledné známky
CAMPING CARS & Caravansúnor 2018bez výsledné známky

Specifikace DS 5 [15]:

Automatické ostřeníAno
BarvaPhantom Blue
BeidouAno
BluetoothAno
Bluetooth verze5
Dual SIMAno
EAN6901443386529
Frekvence jádra [GHz]2
GalileoAno
GLONASSAno
uživatelské hodnocení
18.375%
odborné hodnocení
68%
celkové hodnocení
43.1875%

Videorecenze


Jak poznat nejlepší střední třídu

Když hledáte nejlepší střední třídu pro vaše dítě, je důležité zvážit několik faktorů. Vyberte střední školu, která vyhovuje vašim potřebám a odpovídá vašim finančním možnostem. Důležité je také zkontrolovat, jaké studijní plány nabízí, jaké jsou jejich vzdělávací programy, jaké jsou jejich ocenění a recenze, a co říkají rodiče a studenti. Níže jsou uvedeny důležité parametry, které byste měli zvážit při výběru nejlepší střední třídy:
  1. Vzdělávací programy
  2. Finanční možnosti
  3. Rodičovské zázemí
  4. Studenti a učitelé
  5. Recenze a ocenění

Vybíráme: Střední třída

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »