Auto motory

Auto motory jsou motory, které se používají v automobilových aplikacích. Jsou to vnitřní spalovací motory, které jsou navrženy tak, aby byly schopny pohánět automobily. Nejdůležitějšími parametry motorů jsou výkon, spotřeba paliva a výfuk. Výkon motoru se obvykle udává v koňských silách nebo v kilowattech. Spotřeba paliva udává, jak moc paliva motor spotřebuje, aby poháněl auto. Výfuk udává, jak moc emisí motor produkuje. Hlavní výhody motorů jsou jejich vysoká účinnost, nízká spotřeba paliva a nízké emise. Nevýhody motorů jsou jejich vysoká cena, nutnost pravidelného údržby a skutečnost, že jsou obecně hlučnější než jiné typy motorů.

Obsah:

Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Auto motory seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportúnor 2011Hodnocení spolehlivosti
Magazínúnor 2011bez výsledné známky

Specifikace Audi 2.0 TFSI (155 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoBenzín
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportúnor 2011bez výsledné známky
Magazínúnor 2011bez výsledné známky

Specifikace Audi 3.2 FSI (195 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoBenzín
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportúnor 2011bez výsledné známky
Magazínúnor 2011bez výsledné známky

Specifikace Audi 3.0 TFSI (245 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoBenzín
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportúnor 2011bez výsledné známky
Magazínúnor 2011bez výsledné známky
Magazín auto motor und sport o Audi 2.7 TDI (140 kW) : "Plus: silný; vysoká kultura chodu; nízká spotřeba. Mínus: slabá počáteční slabost; není k dispozici jako Quattro. “

Specifikace Audi 2.7 TDI (140 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoDiesel
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportúnor 2011bez výsledné známky
Magazínúnor 2011bez výsledné známky
Magazín auto motor und sport o Audi 2.0 TFSI (132 kW) : „Plus: nízká základní cena; dobrá tažná síla; kultivovaný běh. Mínus: není k dispozici jako Quattro; výhoda nízké spotřeby. “

Specifikace Audi 2.0 TFSI (132 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoBenzín
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
autoTESTúnor 2011bez výsledné známky
Magazínúnor 2011bez výsledné známky
Magazín autoTEST o MINI Cooper S (135 kW) : "Přeplňovaný model 1600 je jediný zážehový motor, který lze kombinovat také s pohonem všech kol." Vhodně motorizoval Countrymana, ze třídveřového vozu se stal skutečný zábavný hnací granát. “

Specifikace MINI Cooper S (135 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoBenzín
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
autoTESTúnor 2011bez výsledné známky
Magazínúnor 2011bez výsledné známky
Magazín autoTEST o MINI Cooper SD (105 kW) : "Na rozdíl od jeho kolegů v One a Cooper nemusí být vznětový motor BMW v modelu Cooper SD snížen na 1,6 litru." Jako dvoulitr mobilizuje dostatek točivého momentu, aby snadno zvládl 1,3 tuny Countrymanu. “

Specifikace MINI Cooper SD (105 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoDiesel
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

Videorecenze


Audi 4.2 FSI (260 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportúnor 2011bez výsledné známky
Magazínúnor 2011bez výsledné známky

Specifikace Audi 4.2 FSI (260 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoBenzín
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
96%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
96%

Videorecenze


Audi 4.2 FSI (331 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportúnor 2011bez výsledné známky
Magazínúnor 2011bez výsledné známky

Specifikace Audi 4.2 FSI (331 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoBenzín
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
95%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
95%

Videorecenze


BMW John Cooper Works (155 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
autoTESTúnor 2011bez výsledné známky
Magazínúnor 2011bez výsledné známky

Specifikace BMW John Cooper Works (155 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoBenzín
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
92%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
92%

Videorecenze


BMW Dreizylinder-Turbo Automotor

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
autoTESTříjen 2012bez výsledné známky
Auto Newsříjen 20124,5 z 5 hvězd
Magazínříjen 2012bez výsledné známky

Specifikace BMW Dreizylinder-Turbo Automotor :

palivoBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
90%
celkové hodnocení
90%

Opel 1.7 CDTi Dieselmotor

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildsrpen 2010„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Magazínsrpen 2010„dobré“ (4 z 5 hvězd)

Specifikace Opel 1.7 CDTi Dieselmotor :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoDiesel
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Opel 1.8 LPG Autogasmotor

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildsrpen 2010„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

Opel 1.8 Benzinmotor

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildsrpen 2010„chvalitebné“ (3 z 5 hvězd)
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
60%
celkové hodnocení
60%

Opel 1.6 CNG Erdgasmotor

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildsrpen 2010„chvalitebné - dostatečné“ (2,5 z 5 hvězd)
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
50%
celkové hodnocení
50%

Audi 2.0 TDI (125 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportúnor 2011bez výsledné známky
Magazínúnor 2011bez výsledné známky

Specifikace Audi 2.0 TDI (125 kW) :

Emisní standardEuro
Točivý momentNm
Objem motorucm
palivoDiesel
NapájeníkW
Standardní spotřebaLkm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

MINI One (72 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
autoTESTúnor 2011bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

Videorecenze


MINI Cooper (90 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
autoTESTúnor 2011bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

Videorecenze


MINI One D (66 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
autoTESTúnor 2011bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
0%

Videorecenze


Jak rozpoznat nejlepší Auto motory?

Nejlepší auto motory jsou těmi, které jsou nejspolehlivější, nejúčinnější a nejvíce ekonomické. Je důležité vědět, jaké parametry hledat, aby se mohl porovnávat výkon a účinnost různých motorů. Některé z důležitých parametrů, které je třeba zvážit, jsou:
  1. Výkon motoru
  2. Spotřeba paliva
  3. Životnost motoru
  4. Účinnost motoru
  5. Výkonnost motoru
  6. Cena motoru

Vybíráme: Auto motory

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »