Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Horní třída seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Specifikace Rolls-Royce Phantom [12]:

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Automatickýk dispozici
Třída účinnosti CO2G
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolk dispozici
Objem motoru6749 cm³
Výkon v kW338
Síla v hp460
Ruční řazeníchybí
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
90%
celkové hodnocení
90%

Auto Bild o BMW 6er [03]: "Sníženo z 87 000 na 27 000 eur - to povzbuzuje chuť k sérii 6." Kabriolet a poněkud levnější kupé se doporučují pouze v případě, že údržba pro vás není problém. “
Auto Bild o BMW 6er [03]: „... Jeho desetválcový motor generuje působivých 507 koní díky svému plnému zdvihovému objemu a konceptu vysokých otáček - jen o 18 méně než u modelu R8. ... Ale M6 řadí rychleji a efektivněji díky automatu SMG, řízení funguje odpovídajícím způsobem 'tuhé' a díky větší obnovovací síle je vůz čistší rovně. ... “
Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: "... Díky léčení energií mutuje otevřená M6 na skutečný křižník vysoké třídy." Po zařazení převodu budete mít samozřejmě náladu. Mnohem důležitější však je: motor vypadá příjemně plný ... “
Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: Podélná dynamika: 3,5 z 5 hvězdiček; Boční dynamika: 2,5 z 5 hvězdiček; Každodenní život: 3 z 5 hvězdiček; Cena / výkon: 3 z 5 hvězdiček; Emoce: 2,5 z 5 hvězdiček.
Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: „... po stisknutí tlačítka zesílené na 507 koní, sněhově bílé kupé po několika metrech pobláznilo řidiče. Možné rychlosti v zatáčkách jsou neuvěřitelné, potenciál driftu je ... extrémně vysoký ... “
Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: Podélná dynamika: 4,5 z 5 hvězdiček; Laterální dynamika: 4,5 z 5 hvězdiček; Každodenní život: 3 z 5 hvězdiček; Cena / výkon: 3 z 5 hvězdiček; Emoce: 5 z 5 hvězdiček.
Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: "Výhody M6 Competition lze plně prozkoumat pouze na závodní dráze." Skutečnost, že sportovní pneumatiky a upravené vlastnosti zamykání fungují, je jasně patrná z času na kolo. ““
Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: "Gratulujeme Aachenu: ACS6 vyniká nejen bujnou karoserií, ale také svými vnitřními hodnotami." Auto je rychlé, agilní a nemá žádné slabosti. Ladění v celé své kráse! “
Auto News o BMW 6er [03]: "BMW M6 je auto snů, ať už s ním jezdíte každý den nebo na závodní dráze." Soutěžní balíček je vhodnější pro soukromé závodní jezdce. Protože ještě těsnější podvozek je v běžném provozu docela nepohodlný. Pralinkou v balíčku je výrazná kapota. Jedním z bodů kritiky je vysoká spotřeba. ““
autokauf o BMW 6er [03]: "Plus: ... efektivní vytápění, dobře izolovaná kapuce; velmi bezpečné chování při řízení; extrémně účinné brzdy. Mínus: ... operace si trochu zvykne. “
autoTEST o BMW 6er [03]: "Těsně předtím, než to strategičtí modeláři BMW definitivně zamkli v muzeu, získala M6 zlatou medaili." Není opravdu slabý, udává tón ve sprintových soutěžích a může do jisté míry sledovat 911, pokud jde o boční dynamiku. Nějaká škoda, že odchází ... “
Magazín ADAC Motorwelt o BMW 6er [03]: "Plus: dobré zpracování." Sportovní sedadla přizpůsobená tělu ... Mínus: ... Hodně pouze za příplatek. “
Magazín Auto Bild o BMW 6er [03]: "Sníženo z 87 000 na 27 000 eur - to povzbuzuje chuť k sérii 6." Kabriolet a poněkud levnější kupé se doporučují pouze v případě, že údržba pro vás není problém. “
Magazín Auto Bild o BMW 6er [03]: „... Jeho desetválcový motor generuje působivých 507 koní díky svému plnému zdvihovému objemu a konceptu vysokých otáček - jen o 18 méně než u modelu R8. ... Ale M6 řadí rychleji a efektivněji díky automatu SMG, řízení funguje odpovídajícím způsobem 'tuhé' a díky větší obnovovací síle je vůz čistší rovně. ... “
Magazín Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: "... Díky léčení energií mutuje otevřená M6 na skutečný křižník vysoké třídy." Po zařazení převodu budete mít samozřejmě náladu. Mnohem důležitější však je: motor vypadá příjemně plný ... “
Magazín Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: Podélná dynamika: 3,5 z 5 hvězdiček; Boční dynamika: 2,5 z 5 hvězdiček; Každodenní život: 3 z 5 hvězdiček; Cena / výkon: 3 z 5 hvězdiček; Emoce: 2,5 z 5 hvězdiček.
Magazín Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: „... po stisknutí tlačítka zesílené na 507 koní, sněhově bílé kupé po několika metrech pobláznilo řidiče. Možné rychlosti v zatáčkách jsou neuvěřitelné, potenciál driftu je ... extrémně vysoký ... “
Magazín Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: Podélná dynamika: 4,5 z 5 hvězdiček; Laterální dynamika: 4,5 z 5 hvězdiček; Každodenní život: 3 z 5 hvězdiček; Cena / výkon: 3 z 5 hvězdiček; Emoce: 5 z 5 hvězdiček.
Magazín Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: "Výhody M6 Competition lze plně prozkoumat pouze na závodní dráze." Skutečnost, že sportovní pneumatiky a upravené vlastnosti zamykání fungují, je jasně patrná z času na kolo. ““
Magazín Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: "Gratulujeme Aachenu: ACS6 vyniká nejen bujnou karoserií, ale také svými vnitřními hodnotami." Auto je rychlé, agilní a nemá žádné slabosti. Ladění v celé své kráse! “
Magazín Auto Bild sportscars o BMW 6er [03]: „... V každodenním životě se M6 neohrabaně houpá sedmistupňovým SMG, přes mírný styl jízdy se nakloní kolem 17 litrů na stranu sání a letargicky spí kvůli rychlostnímu kómatu na této straně 3000 otáček za minutu. Co ale očekáváte od kupé, které upřednostňuje sportovní pneumatiky a nejrychlejší rychlostní stupeň uvolní až po deaktivaci ESP? ... “
Magazín auto motor und sport o BMW 6er [03]: „... Současné špičkové kupé M6 vypadá vzdáleněji, téměř šíří nádech molekulární kuchyně. Velmi nevšední při každodenním používání. Když akcelerátor nevyžaduje od pětilitrového motoru V10 vše, pilot nechá sekvenční převodovku SMG na vodítku. ... “
Magazín Auto News o BMW 6er [03]: "BMW M6 je auto snů, ať už s ním jezdíte každý den nebo na závodní dráze." Soutěžní balíček je vhodnější pro soukromé závodní jezdce. Protože ještě těsnější podvozek je v běžném provozu docela nepohodlný. Pralinkou v balíčku je výrazná kapota. Jedním z bodů kritiky je vysoká spotřeba. ““
Magazín autokauf o BMW 6er [03]: "Plus: ... efektivní vytápění, dobře izolovaná kapuce; velmi bezpečné chování při řízení; extrémně účinné brzdy. Mínus: ... operace si trochu zvykne. “
Magazín autoTEST o BMW 6er [03]: "Těsně předtím, než to strategičtí modeláři BMW definitivně zamkli v muzeu, získala M6 zlatou medaili." Není opravdu slabý, udává tón ve sprintových soutěžích a může do jisté míry sledovat 911, pokud jde o boční dynamiku. Nějaká škoda, že odchází ... “

Specifikace BMW 6er [03]:

TypHorní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Auto Bild o BMW 5er Gran Turismo [09]: "... Díky silné kůži a pohodlným doplňkům váží přes 2,1 tuny." Proto může načíst pouze 456 kilogramů ... Přesto jezdí neuvěřitelně dynamicky, působí lehce a hbitě. Pokud jde o akceleraci, brzdění a úhybnou akci, GT dosahuje špičkových hodnocení. ... jeho tajemství: řízení všech kol. Otočná zadní kola stabilizují zadní část až do vysokých rychlostí. Perfektní cestovní vůz: silný, ekonomický, pohodlný - ale také drahý. “
Auto Bild o BMW 5er Gran Turismo [09]: "Tvar si zvykne, ale s pozoruhodným množstvím prostoru a uceleným prostorovým konceptem." Prvotřídní chování při řízení. “
Auto Bild o BMW 5er Gran Turismo [09]: Sedící: 18 z 20 bodů; Stravování: 14 z 20 bodů; Komfort jízdy: 19 z 20 bodů; Manipulace: 5 z 20 bodů; Možnosti: 10 z 10 bodů; Základní cena: 2 z 10 bodů.
Auto Bild o BMW 5er Gran Turismo [09]: „Díky výzkumu řady 5 ukazuje BMW, kolik potenciálních úspor ještě existuje u benzínových motorů. Starý klobouk - volnoběh - získává díky elektronice opět zcela nové možnosti. Ale než začnete šetřit, utratíte peníze za navigační systém - ani za nový nález. Eco-Mode, tlačítko pro úsporu energie pro převodovku, bude brzy k dispozici v sérii. “
auto motor und sport o BMW 5er Gran Turismo [09]: "Trochu stárne, ale přesto nabízí cestujícím dostatek prostoru a velké pohodlí." Naproti tomu motoru levnější 520d chybí trochu asertivity. “
auto motor und sport o BMW 5er Gran Turismo [09]: „Plus: spousta místa pro cestující, bezpečná a agilní ovladatelnost, dobrý komfort odpružení, velmi dobrá trakce, výkonný turbomotor, solidní zpracování. Mínus: Malý kufr, matoucí karosérie. “
auto motor und sport o BMW 5er Gran Turismo [09]: "Plus: obrovská tažná síla; velmi dobrý jízdní výkon; dobrá kultura chodu. Mínus: spontánní použití točivého momentu; vysoké celkové náklady. “
auto motor und sport o BMW 5er Gran Turismo [09]: "Pětiválec GT rozhodně nedluží druhé místo překvapivě nekultivovanému a mírně temperamentnímu motoru." Je to díky prostornému interiéru a nejnižší základní ceně. “
AUTOStraßenverkehr o BMW 5er Gran Turismo [09]: „Je o 8 200 eur levnější než 258 k 530d GT - mírný temperament pohodlného 520d můžete snadno odpustit.“
CAMPING CARS & Caravans o BMW 5er Gran Turismo [09]: „... Dokonce i 530d,„ základní nafta “s výkonem 245 k a točivým momentem 540 Newtonů, přitahuje GT vpřed. Bez ohledu na to, zda cestuje sám nebo s karavanem v závěsu. Automatika vždy tlačí nejvhodnější z osmi rychlostních stupňů. ... “
FIRMENAUTO o BMW 5er Gran Turismo [09]: „BMW 530d GT se řadí mezi vyšší střední třídu a vyšší třídu. Důstojný interiér, komfort a chování při řízení mají tendenci stoupat, cena klesá. “
Magazín Auto Bild o BMW 5er Gran Turismo [09]: "... Díky silné kůži a pohodlným doplňkům váží přes 2,1 tuny." Proto může načíst pouze 456 kilogramů ... Přesto jezdí neuvěřitelně dynamicky, působí lehce a hbitě. Pokud jde o akceleraci, brzdění a úhybnou akci, GT dosahuje špičkových hodnocení. ... jeho tajemství: řízení všech kol. Otočná zadní kola stabilizují zadní část až do vysokých rychlostí. Perfektní cestovní vůz: silný, ekonomický, pohodlný - ale také drahý. “
Magazín Auto Bild o BMW 5er Gran Turismo [09]: "Tvar si zvykne, ale s pozoruhodným množstvím prostoru a uceleným prostorovým konceptem." Prvotřídní chování při řízení. “
Magazín Auto Bild o BMW 5er Gran Turismo [09]: Sedící: 18 z 20 bodů; Stravování: 14 z 20 bodů; Komfort jízdy: 19 z 20 bodů; Manipulace: 5 z 20 bodů; Možnosti: 10 z 10 bodů; Základní cena: 2 z 10 bodů.
Magazín Auto Bild o BMW 5er Gran Turismo [09]: „Díky výzkumu řady 5 ukazuje BMW, kolik potenciálních úspor ještě existuje u benzínových motorů. Starý klobouk - volnoběh - získává díky elektronice opět zcela nové možnosti. Ale než začnete šetřit, utratíte peníze za navigační systém - ani za nový nález. Eco-Mode, tlačítko pro úsporu energie pro převodovku, bude brzy k dispozici v sérii. “
Magazín auto motor und sport o BMW 5er Gran Turismo [09]: "Trochu stárne, ale přesto nabízí cestujícím dostatek prostoru a velké pohodlí." Naproti tomu motoru levnější 520d chybí trochu asertivity. “
Magazín auto motor und sport o BMW 5er Gran Turismo [09]: „Plus: spousta místa pro cestující, bezpečná a agilní ovladatelnost, dobrý komfort odpružení, velmi dobrá trakce, výkonný turbomotor, solidní zpracování. Mínus: Malý kufr, matoucí karosérie. “
Magazín auto motor und sport o BMW 5er Gran Turismo [09]: „Sedativní motor a klidné chování při jízdě stojí 520d GT mnoho bodů, což nevyrovná ani při nižší ceně.“
Magazín auto motor und sport o BMW 5er Gran Turismo [09]: "Plus: obrovská tažná síla; velmi dobrý jízdní výkon; dobrá kultura chodu. Mínus: spontánní použití točivého momentu; vysoké celkové náklady. “
Magazín auto motor und sport o BMW 5er Gran Turismo [09]: "Pětiválec GT rozhodně nedluží druhé místo překvapivě nekultivovanému a mírně temperamentnímu motoru." Je to díky prostornému interiéru a nejnižší základní ceně. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o BMW 5er Gran Turismo [09]: "Řada 5 GT je zaměřena na luxusní třídu." Vůz je praktický, obrovský a se silným R6 biturbo super rychlý. Osmistupňová převodovka a opět přesnost řízení jsou fantastické. Mírná spotřeba je úžasná, ale cena je poněkud vysoká. “
Magazín AUTOStraßenverkehr o BMW 5er Gran Turismo [09]: „Je o 8 200 eur levnější než 258 k 530d GT - mírný temperament pohodlného 520d můžete snadno odpustit.“
Magazín CAMPING CARS & Caravans o BMW 5er Gran Turismo [09]: „... Dokonce i 530d,„ základní nafta “s výkonem 245 k a točivým momentem 540 Newtonů, přitahuje GT vpřed. Bez ohledu na to, zda cestuje sám nebo s karavanem v závěsu. Automatika vždy tlačí nejvhodnější z osmi rychlostních stupňů. ... “
Magazín FIRMENAUTO o BMW 5er Gran Turismo [09]: „BMW 530d GT se řadí mezi vyšší střední třídu a vyšší třídu. Důstojný interiér, komfort a chování při řízení mají tendenci stoupat, cena klesá. “
Magazín HANDICAP o BMW 5er Gran Turismo [09]: "Jako na kolejích, sklouznu na sever po dálnici z Mnichova." Tempomat s funkcí brzdění odvádí svou práci spolehlivě, což přináší úlevu uživatelům ruční ovládací jednotky. Takzvaný head-up displej promítá rychlost jízdy a další relevantní informace na čelní sklo. ... “

Specifikace BMW 5er Gran Turismo [09]:

TypHorní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
75%

ADAC Motorwelt o Porsche Panamera [09] : "Ani při hybridním pohonu není drahá Panamera levnou strouhankou." Ale spotřeba je pro luxusní vůz docela přijatelná. ““
Auto Bild o Porsche Panamera [09] : "Udělejte na Panameru dojem, jaký dobrý cestující sedan Porsche dal na kola." Tisíce kilometrů a více za sebou nejsou žádný problém. Kvalita testu odolnosti odpovídá vysokým cenám. Úžasné: Nízká spotřeba v průměru devět litrů. “
Auto Bild o Porsche Panamera [09] : "I se silným naftovým motorem je to temperamentní sportovec s vynikající dynamikou." Panamera však nenabízí příliš mnoho místa. ““
Auto Bild sportscars o Porsche Panamera [09] : Podélná dynamika: 3,5 z 5 hvězdiček; Laterální dynamika: 5 z 5 hvězdiček; Každodenní život: 4 z 5 hvězdiček; Cena / výkon: 2 z 5 hvězdiček; Emoce: 4,5 z 5 hvězdiček.
Auto Bild sportscars o Porsche Panamera [09] : Podélná dynamika: 4 z 5 hvězdiček; Laterální dynamika: 4 z 5 hvězdiček; Každodenní život: 3,5 z 5 hvězdiček; Cena / výkon: 2,5 z 5 hvězdiček; Emoce: 3 z 5 hvězdiček.
auto-ILLUSTRIERTE o Porsche Panamera [09] : „... ne výhodná koupě. Čtyřdveřový závodní stroj má však standardně mnoho drahých technologických možností a obejde se bez věcí, které už nikdo nechce, například manuální převodovky. U tak úspěšného balíčku to odpovídá. “
FIRMENAUTO o Porsche Panamera [09] : „Plus: Euro 6, agilní ovládání, přesné řízení, velmi dobré brzdy, dobrý vzhled materiálu, zbytková hodnota stabilní. Mínus: Velmi drahé, vysoké náklady na údržbu, vyšší spotřeba, relativně malý kufr, záruka pouze dva roky. “
GOLF TIME o Porsche Panamera [09] : „... Nízké místo k sezení vyjadřuje typický pocit Porsche. Podtrženo 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou, která byla poprvé instalována do sériového modelu luxusní třídy, systémem start-stop ve spojení s automatickou převodovkou, automaticky se prodlužujícím zadním spojlerem s nastavitelným úhlem náběhu ... “
Magazín ADAC Motorwelt o Porsche Panamera [09] : "Ani při hybridním pohonu není drahá Panamera levnou strouhankou." Ale spotřeba je pro luxusní vůz docela přijatelná. ““
Magazín Auto Bild o Porsche Panamera [09] : "Udělejte na Panameru dojem, jaký dobrý cestující sedan Porsche dal na kola." Tisíce kilometrů a více za sebou nejsou žádný problém. Kvalita testu odolnosti odpovídá vysokým cenám. Úžasné: Nízká spotřeba v průměru devět litrů. “
Magazín Auto Bild o Porsche Panamera [09] : "I se silným naftovým motorem je to temperamentní sportovec s vynikající dynamikou." Panamera však nenabízí příliš mnoho místa. ““
Magazín Auto Bild sportscars o Porsche Panamera [09] : Podélná dynamika: 3,5 z 5 hvězdiček; Laterální dynamika: 5 z 5 hvězdiček; Každodenní život: 4 z 5 hvězdiček; Cena / výkon: 2 z 5 hvězdiček; Emoce: 4,5 z 5 hvězdiček.
Magazín Auto Bild sportscars o Porsche Panamera [09] : Podélná dynamika: 4 z 5 hvězdiček; Laterální dynamika: 4 z 5 hvězdiček; Každodenní život: 3,5 z 5 hvězdiček; Cena / výkon: 2,5 z 5 hvězdiček; Emoce: 3 z 5 hvězdiček.
Magazín auto motor und sport o Porsche Panamera [09] : „Panamera GTS nesplňuje očekávání sportovní verze modelu 4S. Za vysoký příplatek nabízí podobný komfort a mírně lepší výkon, ale žádný jiný zážitek z jízdy. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Porsche Panamera [09] : „... ne výhodná koupě. Čtyřdveřový závodní stroj má však standardně mnoho drahých technologických možností a obejde se bez věcí, které už nikdo nechce, například manuální převodovky. U tak úspěšného balíčku to odpovídá. “
Magazín Automobil Revue o Porsche Panamera [09] : „... Skvělá 7stupňová dvouspojková převodovka a pohon všech kol zajišťují, že jste na jedné straně vždy na správném rychlostním stupni a na druhé straně bezpečně a s velmi dobrou trakcí, pokud chcete nechat trhá se. GTS s podvozkem z turba téměř nikdy nedosáhne hranice své přilnavosti. ... “
Magazín FIRMENAUTO o Porsche Panamera [09] : „Plus: Euro 6, agilní ovládání, přesné řízení, velmi dobré brzdy, dobrý vzhled materiálu, zbytková hodnota stabilní. Mínus: Velmi drahé, vysoké náklady na údržbu, vyšší spotřeba, relativně malý kufr, záruka pouze dva roky. “
Magazín GOLF TIME o Porsche Panamera [09] : „... Nízké místo k sezení vyjadřuje typický pocit Porsche. Podtrženo 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou, která byla poprvé instalována do sériového modelu luxusní třídy, systémem start-stop ve spojení s automatickou převodovkou, automaticky se prodlužujícím zadním spojlerem s nastavitelným úhlem náběhu ... “
Magazín MOTORVISION - Das Magazin für automobile Faszination o Porsche Panamera [09] : „... velký, těžký přední motor dělá z GTS top-heavy a neumožňuje vyvážené rozložení hmotnosti. Pohon všech kol poskytuje sériovému Porsche velkou přilnavost, ale také zvyšuje váhu. ... Zejména v těsných zatáčkách vypadá neohrabaně a sedativně. ... Pokud jde o dynamiku, nadměrnou váhu již nemůžete kompenzovat výkonem. ... “
Magazín sport auto o Porsche Panamera [09] : „... Téměř dvoutunový nákladní vůz s výkonem 430 k visí při zatáčení za zakulacenou zádí a je na sněhu zdaleka nejzábavnější na sněhu, protože se dá řídit tak jako tak pomocí akcelerátoru. Řidiči Porsche, kteří chtějí mít ránu při nízkých hodnotách tření bez PSM, by měli mít určité zkušenosti s volantem. ... “
Magazín trenddokument o Porsche Panamera [09] : "... V rozsahu dolních otáček, kde benzínový motor stále bojuje s škrticí klapkou, malý elektrický motor protahuje svaly." Protože e-slide postrádá pouze potenciál pro další zvýšení, další zvýšení. V suterénu správně tlačí 2,2 tunový vůz, zatímco benzínový motor funguje jako nabíjecí stanice a druhý pohon. ... “
MOTORVISION - Das Magazin für automobile Faszination o Porsche Panamera [09] : „... velký, těžký přední motor dělá z GTS top-heavy a neumožňuje vyvážené rozložení hmotnosti. Pohon všech kol poskytuje sériovému Porsche velkou přilnavost, ale také zvyšuje váhu. ... Zejména v těsných zatáčkách vypadá neohrabaně a sedativně. ... Pokud jde o dynamiku, nadměrnou váhu již nemůžete kompenzovat výkonem. ... “
sport auto o Porsche Panamera [09] : „... Téměř dvoutunový nákladní vůz s výkonem 430 k visí při zatáčení za zakulacenou zádí a je na sněhu zdaleka nejzábavnější na sněhu, protože se dá řídit tak jako tak pomocí akcelerátoru. Řidiči Porsche, kteří chtějí mít ránu při nízkých hodnotách tření bez PSM, by měli mít určité zkušenosti s volantem. ... “
trenddokument o Porsche Panamera [09] : "... V rozsahu dolních otáček, kde benzínový motor stále bojuje s škrticí klapkou, malý elektrický motor protahuje svaly." Protože e-slide postrádá pouze potenciál pro další zvýšení, další zvýšení. V suterénu správně tlačí 2,2 tunový vůz, zatímco benzínový motor funguje jako nabíjecí stanice a druhý pohon. ... “

Specifikace Porsche Panamera [09] :

TypHorní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
Hybridní
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
75%

Auto Bild o Maserati Quattroporte [03]: "Vznešený jako italský oblek na míru." Perfektní charakter, ale jinak není dokonaýé. Více jako surový diamant než naleštěná limuzína. “
Auto Bild o Maserati Quattroporte [03]: "Už je jí sedm let - od žádného z nich to nepoznáš." Dokonale tvarovaný a stylový. S divokým, ale žíznivým motorem a drsným podvozkem. Daleko od dokonalosti, a proto tak fascinující. “
Auto Bild o Maserati Quattroporte [03]: "Zvýšení výkonu o deset koní je čistě symbolické, ale změny podvozku, řazení a vzhledu dělají z Quattroporte Sport sakra horký brambor." Tímto způsobem je Maserati ještě zábavnější. ““
Auto Bild o Maserati Quattroporte [03]: "... Hlasité, napnuté a rychlé tempo Maserati nejenže vypadá jako skutečný zametač ulic, ale také tak řídí." ... “
Auto Bild sportscars o Maserati Quattroporte [03]: "Páni, Quattroporte Sport GT S, který už není čerstvý, buší." Křičí, točí se, trhá a je to spousta legrace. Druhý nejlepší čas na kolo plus lepší hodnoty zrychlení a brzdění než u BMW. “
Auto Bild sportscars o Maserati Quattroporte [03]: „... Na rozdíl od kupé, které je založeno na stejné platformě, se Quattroporte od přechodu na automatickou převodovku musel obejít bez transaxle, což vede k méně příznivému rozložení hmotnosti. Proto ztrácí půdu pod nohama v terénu, aniž by sám o sobě vypadal sedativně. .... "
Auto News o Maserati Quattroporte [03]: "Každý, kdo si koupí Quattroporte Sport GT S, získá silný sportovní sedan s chraplavým zvukem V8, erotickým designem Italo a originálními funkcemi řízení automobilu." Můžete kdykoli elegantně klouzat, ale také vypustit řvoucího lva. ... “
auto-ILLUSTRIERTE o Maserati Quattroporte [03]: "... Manipulace byla vždy dobrá." Snížená přední část o 15 a 11 milimetrů vzadu, větší kola s tlustšími pneumatikami ... díky novým variabilním tlumičům a snížené podpoře serva. Exteriér charakterizují červené brzdové třmeny, nová mřížka chladiče, svěží design světlometů a dva oválné místo čtyř kulatých výfuků. ... “
autogazette.de o Maserati Quattroporte [03]: "Ve srovnání se silně tvarovanými blatníky a masivní zadní částí Panamery vypadají proporce Quattroporte téměř delikátně, ale také velmi elegantně." ... “
autokauf o Maserati Quattroporte [03]: „Plus: vkusný interiér; dobrá kultura chodu; skvělý zvuk motoru; sportovní ovladatelnost; dobrá přímá stabilita; přesné řízení; dobré bezpečnostní vybavení; stabilní brzdy; tříletá záruka. Mínus: omezený komfort odpružení; těžkopádný provoz infotainmentu; velký kruh otáčení; vysoké náklady na údržbu. “
autoTEST o Maserati Quattroporte [03]: Tělo: 3 (54 ze 100 bodů); Drive: 3+ (63 ze 100 bodů); Komfort: 3+ (63 ze 100 bodů); Jízdní dynamika: 2 (78 ze 100 bodů); Cena: 3- (49 ze 100 bodů); Prostředí: 5- (11 ze 100 bodů); Spokojenost zákazníků: 2+ (82 ze 100 bodů).
autoTEST o Maserati Quattroporte [03]: „Plus: sportovní motory V8, agilní ovládání, vysoký jízdní komfort, stabilní brzdy. Mínus: omezený komfort odpružení, vysoká cenová hladina, těžkopádný provoz. “
Magazín ADAC Motorwelt o Maserati Quattroporte [03]: "Navíc: spousta prostoru." Velmi dobré, vysoce kvalitní vybavení. Velmi vysoký výkon. Velmi dobré chování při řízení. Mínus: vysoká spotřeba. Matoucí tělo. Na hrubším nerovném terénu při pomalé jízdě s hrbolatým hrbolatým podvozkem. “
Magazín Auto Bild o Maserati Quattroporte [03]: "Vznešený jako italský oblek na míru." Perfektní charakter, ale jinak není dokonaýé. Více jako surový diamant než naleštěná limuzína. “
Magazín Auto Bild o Maserati Quattroporte [03]: "Už je jí sedm let - od žádného z nich to nepoznáš." Dokonale tvarovaný a stylový. S divokým, ale žíznivým motorem a drsným podvozkem. Daleko od dokonalosti, a proto tak fascinující. “
Magazín Auto Bild o Maserati Quattroporte [03]: "Zvýšení výkonu o deset koní je čistě symbolické, ale změny podvozku, řazení a vzhledu dělají z Quattroporte Sport sakra horký brambor." Tímto způsobem je Maserati ještě zábavnější. ““
Magazín Auto Bild o Maserati Quattroporte [03]: "... Hlasité, napnuté a rychlé tempo Maserati nejenže vypadá jako skutečný zametač ulic, ale také tak řídí." ... “
Magazín Auto Bild sportscars o Maserati Quattroporte [03]: "Páni, Quattroporte Sport GT S, který už není čerstvý, buší." Křičí, točí se, trhá a je to spousta legrace. Druhý nejlepší čas na kolo plus lepší hodnoty zrychlení a brzdění než u BMW. “
Magazín Auto Bild sportscars o Maserati Quattroporte [03]: „... Na rozdíl od kupé, které je založeno na stejné platformě, se Quattroporte od přechodu na automatickou převodovku musel obejít bez transaxle, což vede k méně příznivému rozložení hmotnosti. Proto ztrácí půdu pod nohama v terénu, aniž by sám o sobě vypadal sedativně. .... "
Magazín auto motor und sport o Maserati Quattroporte [03]: "... bublavý řev, který vychází z nových oválných koncovek výfuku, je temný a bohatý a pro automobilové zrůdy opojný jako Amarone." ... “
Magazín Auto News o Maserati Quattroporte [03]: "Každý, kdo si koupí Quattroporte Sport GT S, získá silný sportovní sedan s chraplavým zvukem V8, erotickým designem Italo a originálními funkcemi řízení automobilu." Můžete kdykoli elegantně klouzat, ale také vypustit řvoucího lva. ... “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Maserati Quattroporte [03]: "... Manipulace byla vždy dobrá." Snížená přední část o 15 a 11 milimetrů vzadu, větší kola s tlustšími pneumatikami ... díky novým variabilním tlumičům a snížené podpoře serva. Exteriér charakterizují červené brzdové třmeny, nová mřížka chladiče, svěží design světlometů a dva oválné místo čtyř kulatých výfuků. ... “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Maserati Quattroporte [03]: „Špičková verze Quattroporte GTS, která je o 15 600 franků dražší než model S, je navzdory své nadváze úspěšnou syntézou krásy, dobrého ovládání a přitažlivého výkonu na velmi vysoké úrovni.“
Magazín autogazette.de o Maserati Quattroporte [03]: "Ve srovnání se silně tvarovanými blatníky a masivní zadní částí Panamery vypadají proporce Quattroporte téměř delikátně, ale také velmi elegantně." ... “
Magazín autokauf o Maserati Quattroporte [03]: „Plus: vkusný interiér; dobrá kultura chodu; skvělý zvuk motoru; sportovní ovladatelnost; dobrá přímá stabilita; přesné řízení; dobré bezpečnostní vybavení; stabilní brzdy; tříletá záruka. Mínus: omezený komfort odpružení; těžkopádný provoz infotainmentu; velký kruh otáčení; vysoké náklady na údržbu. “
Magazín autoTEST o Maserati Quattroporte [03]: Tělo: 3 (54 ze 100 bodů); Drive: 3+ (63 ze 100 bodů); Komfort: 3+ (63 ze 100 bodů); Jízdní dynamika: 2 (78 ze 100 bodů); Cena: 3- (49 ze 100 bodů); Prostředí: 5- (11 ze 100 bodů); Spokojenost zákazníků: 2+ (82 ze 100 bodů).
Magazín autoTEST o Maserati Quattroporte [03]: „Plus: sportovní motory V8, agilní ovládání, vysoký jízdní komfort, stabilní brzdy. Mínus: omezený komfort odpružení, vysoká cenová hladina, těžkopádný provoz. “

Specifikace Maserati Quattroporte [03]:

TypSportovní auto
Horní třída
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

ADAC Auto-Test Neuwagen o BMW 7er [01]: Znečišťující látky: „nízké“ (42 z 50 bodů); CO2: „nízký“ (36 z 50 bodů).
Auto Bild o BMW 7er [01]: "Veřejní zaměstnanci jako Stoiber Edmund se dozadu naučili celé soubory zpaměti." BMW 760 Li je obzvlášť zábavné vpředu. Je to způsobeno výkonným dvanáctiválcem a výkonem 445 k, protože zrychlí na 100 za 5,6 sekundy a stahuje vaše obličejové svaly. To se také stane, když řada 7 musí jít do dílny. Pozor, následné náklady! “
Auto Bild o BMW 7er [01]: „Řada 7 za golfovou cenu, V8 s výkonem 333 koní a plnou výbavou za 16 900 eur. To zní lákavě. Ale všechna technologie v řadě 7 mě děsí. Co když elektronická bomba vybuchne ve stáří? Takovou levnou řadu 7 lze koupit, pouze pokud máte dostatek peněz na opravy. “
auto motor und sport o BMW 7er [01]: „... Dveře se otevírají snadno, BMW vítá své hosty a ukazuje: Díky dlouhému rozvoru je kompaktní karoserie prostorná. Kokpit by neměl urazit ani běžné voliče: je opět orientován na řidiče. ... “
Auto News o BMW 7er [01]: „... udělal významný krok vpřed. To platí pro úspěšný design, ale ještě více pro důležité téma spotřeby paliva. ... Nedostatek systému předcrash a nedostupný pohon všech kol zůstávají nevýhodou. “
autogazette.de o BMW 7er [01]: „... Opravdu působivá je kombinace motoru, podvozku a převodovky. Technické vylepšení, jako je zařízení pro noční vidění Nightvision, rozpoznávání dopravních značek a vynikající prostor, usnadňují zájemcům nadšení z nové bavorské vlajkové lodi luxusní třídy. Když však došlo na hybridní problém, BMW spalo. ... “
AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: „Model 730d má nízkou spotřebu, je však enormně drahý a má plně komplexní pojištění.“
AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: „... o tři centimetry delší než jeho předchůdce, nová řada 7 již nevypadá tak staticky masivně, ale spíše lehce a dynamicky. Ale kromě příjemného vzhledu má bavorský luxusní sedan vše pod plechem. ... “
AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: "Hlavní stylista BMW Chris Bangle prodejcům neusnadnil sedmičky, které navrhl (2001 až 2008)." Hustý design polarizovaný a otočné tlačítko na i-Drive zmatené. Nemluvě o elektronickém vkusu krátce po představení. Na to vše je dnes zapomenuto, zejména proto, že podle Dekry je Bayer nyní jedním z nejsilnějších zástupců ve své třídě. Sedmka je velmi agilní pro auto své velikosti. “
AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: "Masivní design sedmi sérií BMW představených v roce 2001 polarizovaný, otočný knoflík i-Drive zmatený, a navíc, elektronická fena." Dnes jsou včerejší zprávy. Podle Dekra studií je sedmička jedním z nejsilnějších představitelů vyšší třídy. S motorem V8 o výkonu 272 hp na palubě modelu 735i jste dobře připraveni. “
autoTEST o BMW 7er [01]: „Silné stránky: Velkorysý prostor, jemná sedadla, dobrý komfort odpružení, vynikající zpracování, bezpečné, lehké chování při jízdě, kultivované motory. Slabé stránky: Složitý provoz (do roku 2005), nízké užitečné zatížení, vysoké náklady na údržbu. “
Magazín ADAC Auto-Test Neuwagen o BMW 7er [01]: Znečišťující látky: „nízké“ (42 z 50 bodů); CO2: „nízký“ (36 z 50 bodů).
Magazín Auto Bild o BMW 7er [01]: "Luxusní nemusí být drahý." Následné náklady na 11letou řadu 7 však mohou být velkým šokem. Na tento sen by se měli odvážit pouze ti, kteří mají finanční rezervy. “
Magazín Auto Bild o BMW 7er [01]: "Veřejní zaměstnanci jako Stoiber Edmund se dozadu naučili celé soubory zpaměti." BMW 760 Li je obzvlášť zábavné vpředu. Je to způsobeno výkonným dvanáctiválcem a výkonem 445 k, protože zrychlí na 100 za 5,6 sekundy a stahuje vaše obličejové svaly. To se také stane, když řada 7 musí jít do dílny. Pozor, následné náklady! “
Magazín Auto Bild o BMW 7er [01]: „Řada 7 za golfovou cenu, V8 s výkonem 333 koní a plnou výbavou za 16 900 eur. To zní lákavě. Ale všechna technologie v řadě 7 mě děsí. Co když elektronická bomba vybuchne ve stáří? Takovou levnou řadu 7 lze koupit, pouze pokud máte dostatek peněz na opravy. “
Magazín auto motor und sport o BMW 7er [01]: "... Mezitím je sedmička jedním z nejodolnějších představitelů své třídy." Čtyřleté exempláře najdete od zhruba 20 000 eur. Doporučuje se třílitrový vznětový motor 730i. “
Magazín auto motor und sport o BMW 7er [01]: „... Dveře se otevírají snadno, BMW vítá své hosty a ukazuje: Díky dlouhému rozvoru je kompaktní karoserie prostorná. Kokpit by neměl urazit ani běžné voliče: je opět orientován na řidiče. ... “
Magazín Auto News o BMW 7er [01]: „... udělal významný krok vpřed. To platí pro úspěšný design, ale ještě více pro důležité téma spotřeby paliva. ... Nedostatek systému předcrash a nedostupný pohon všech kol zůstávají nevýhodou. “
Magazín autogazette.de o BMW 7er [01]: „... Opravdu působivá je kombinace motoru, podvozku a převodovky. Technické vylepšení, jako je zařízení pro noční vidění Nightvision, rozpoznávání dopravních značek a vynikající prostor, usnadňují zájemcům nadšení z nové bavorské vlajkové lodi luxusní třídy. Když však došlo na hybridní problém, BMW spalo. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: „Model 730d má nízkou spotřebu, je však enormně drahý a má plně komplexní pojištění.“
Magazín AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: „... o tři centimetry delší než jeho předchůdce, nová řada 7 již nevypadá tak staticky masivně, ale spíše lehce a dynamicky. Ale kromě příjemného vzhledu má bavorský luxusní sedan vše pod plechem. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: "Hlavní stylista BMW Chris Bangle prodejcům neusnadnil sedmičky, které navrhl (2001 až 2008)." Hustý design polarizovaný a otočné tlačítko na i-Drive zmatené. Nemluvě o elektronickém vkusu krátce po představení. Na to vše je dnes zapomenuto, zejména proto, že podle Dekry je Bayer nyní jedním z nejsilnějších zástupců ve své třídě. Sedmka je velmi agilní pro auto své velikosti. “
Magazín AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: "Masivní design sedmi sérií BMW představených v roce 2001 polarizovaný, otočný knoflík i-Drive zmatený, a navíc, elektronická fena." Dnes jsou včerejší zprávy. Podle Dekra studií je sedmička jedním z nejsilnějších představitelů vyšší třídy. S motorem V8 o výkonu 272 hp na palubě modelu 735i jste dobře připraveni. “
Magazín autoTEST o BMW 7er [01]: „Silné stránky: Velkorysý prostor, jemná sedadla, dobrý komfort odpružení, vynikající zpracování, bezpečné, lehké chování při jízdě, kultivované motory. Slabé stránky: Složitý provoz (do roku 2005), nízké užitečné zatížení, vysoké náklady na údržbu. “

Specifikace BMW 7er [01]:

TypHorní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Specifikace BMW 6er [11]:

TypHorní třída
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
40%
celkové hodnocení
40%

Videorecenze


Specifikace BMW 6er Coupé [11] :

KarosérieKupé
TypStřední třída
Horní třída
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
40%
celkové hodnocení
40%

Mercedes-Benz CL-Klasse [99]

Mercedes-Benz CL-Klasse [99]

Specifikace Mercedes-Benz CL-Klasse [99]:

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Automatickýk dispozici
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolk dispozici
Maximální rychlost (km / h)250
KarosérieKupé
Ruční řazeníchybí
Emisní třídaEuro 4
TypHorní třída
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
90%
celkové hodnocení
90%

Rolls-Royce Phantom [03]

Rolls-Royce Phantom [03]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Videorecenze


Tesla Motors Model S [12]

Tesla Motors Model S [12]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Videorecenze


Mercedes-Benz S-Klasse [98]

Mercedes-Benz S-Klasse [98]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Videorecenze


BMW 6er [75]

BMW 6er [75]

Specifikace BMW 6er [75]:

TypHorní třída
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
95%
odborné hodnocení
64%
celkové hodnocení
79.5%

VW Phaeton [02]

VW Phaeton [02]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
78%

Audi A8 [13]

Audi A8 [13]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
78%

Videorecenze


Jaguar XJ [03]

Jaguar XJ [03]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
75%

Videorecenze


Jaguar XJ [09]

Jaguar XJ [09]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Lexus LS [13]

Lexus LS [13]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Videorecenze


Lexus LS [07]

Lexus LS [07]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Audi A8 L [10]

Audi A8 L [10]

uživatelské hodnocení
94%
odborné hodnocení
40%
celkové hodnocení
67%

Vybíráme: Horní třída

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »