Horní třída

Horní třída je označení pro skupinu lidí, která má vyšší výdělek a vyšší společenský postavení než ostatní. Členové horní třídy mají vyšší životní úroveň, vyšší vzdělání a také vyšší příjmy. Nejdůležitější vlastnosti horní třídy jsou vysoká úroveň znalostí a schopností, finanční prostředky a vliv. Hlavní výhodou členství v horní třídě je přístup k vyšším úrovním vzdělání a pracovních příležitostí. Nevýhodou je, že tito lidé často žijí izolovaným životem, který může vytvářet bariéry mezi nimi a ostatními skupinami.

Obsah:

Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Horní třída seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínkvěten 2012Hodnocení spolehlivosti
Magazínříjen 20124,5 z 5 hvězd
auto motor und sportkvěten 2012bez výsledné známky
Auto Newsříjen 20124,5 z 5 hvězd
Automobil Revuekvěten 2012bez výsledné známky

Specifikace Rolls-Royce Phantom [12]:

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Automatickýk dispozici
Třída účinnosti CO2G
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolk dispozici
Objem motorucm
Výkon v kW338
Síla v hp460
Ruční řazeníchybí
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
90%
celkové hodnocení
90%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínprosinec 2013485 z 650 bodů
Auto Bildsrpen 2013164 z 200 bodů
Auto Bildčervenec 2012„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
Auto Bildčervenec 2013„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
Auto Bildzáří 2013533 z 700 bodů
auto motor und sportčervenec 20133 z 4 bodů
auto motor und sportzáří 20124,5 z 5 hvězd
Auto Newssrpen 20125 z 5 hvězd
Auto Newsčerven 20135 z 5 hvězd
Autorevuesrpen 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrsrpen 2012bez výsledné známky
autoTESTlistopad 20132- (724 z 1000 bodů)
autoTESTzáří 20132+ (84 z 100 bodů)
Auto Bildsrpen 2013164 z 200 bodů
Auto Bildprosinec 2013544 z 700 bodů
Auto Bildčervenec 2012„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
Auto Bildčervenec 2013„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
Auto Bildzáří 2013533 z 700 bodů
auto motor und sportprosinec 2013485 z 650 bodů
auto motor und sportčervenec 20133 z 4 bodů
auto motor und sportzáří 20124,5 z 5 hvězd
Auto Newssrpen 20125 z 5 hvězd
Auto Newsčerven 20135 z 5 hvězd
Autorevuesrpen 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrsrpen 2012bez výsledné známky
autoTESTlistopad 20132- (724 z 1000 bodů)
autoTESTzáří 20132+ (84 z 100 bodů)
Auto Bild o BMW 7er [12]: „... Osmiválcový biturbo je omračovač, jen diskrétně šeptá v pozadí, perfektní osmistupňový automat zařadí ve správný čas na správný rychlostní stupeň. Neměli bychom se ale těmito vyleštěnými způsoby klamat, jízdní výkon by byl dokonce zásluhou sportovních vozů. ... Řada 7 je plně zapojena do sítě a naviguje v reálném čase po dopravní zácpě. ... “
Auto Bild o BMW 7er [12]: „Dobré: Velké, tiché, pohodlné a vybavené mnoha moderními a funkčními detaily. Na vyžádání lze z modelu 750i udělat pojízdnou internetovou kavárnu včetně e-mailu, Twitteru a Facebooku. Špatné: Zametací tělo je matoucí, ceny jsou strmé - také pro mnoho komparzu. “
Auto Bild o BMW 7er [12]: "Nejlepší všestranný sedan v luxusní třídě - tato strana třídy S." Protože z hlediska pohodlí a wellness nemůže (zatím) konkurovat novému luxusnímu Benzu. Totéž platí pro bezpečnostní zařízení, “
Auto Bild o BMW 7er [12]: „BMW v průběhu let jemně vylepšilo řadu 7: Nabízí nejlepší komfort zavěšení, jeho pohon je téměř dokonalý. A tak toto srovnání jednoznačně vyhrává mnohem levnější BMW. “
auto motor und sport o BMW 7er [12]: „XL-Seven je sám o sobě skvělým cestovním vozem a dokonce nabízí relativně vysokou úroveň agility - ale nemůže držet krok s třídou S, pokud jde o komfortní doplňky.“
auto motor und sport o BMW 7er [12]: „Plus: Hladký, elastický a výkonný osmiválec, vynikající osmistupňová převodovka, výrazná hbitost, velmi dobrá sedadla, vysoce kvalitní zpracování, skvělá použitelnost, dobrá přehlednost pro třídu vozidel. Mínus: Vysoké náklady, omezený komfort jízdy, pochybné sportovní režimy. “
Auto News o BMW 7er [12]: „... V případě motorů dokázalo BMW výrazně snížit hodnoty spotřeby, i když v některých případech výrazně vyšší výkon. Vlajková loď z Mnichova byla dále zdokonalena četnými podrobnými pracemi. V sérii 7 nebyl téměř žádný prostor pro slabosti. “
Auto News o BMW 7er [12]: "Základní nafta je doporučeným motorem pro řadu 7." Tichý stroj s plynulým chodem pohání velký točivý moment a velmi efektivně táhne z rozsahu nízkých otáček. To také dává základnímu modelu mnoho sportovních genů BMW. Velký sedan může být navíc poháněn s malým množstvím paliva. ““
Autorevue o BMW 7er [12]: "... Šest válců, které jsou plynule uspořádány v řadě, splňují všechna kritéria pro úhledný pohyb." Kromě toho je zde pohon všech kol, který slibuje celkovou trakci na všech površích a ve všech ročních obdobích. Spolu se vzduchovým odpružením na zadní nápravě již byl vytvořen základ, na jehož základě můžeme říci: můžeme na něm stavět. ... “
AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [12]: "BMW osvěžilo sedmičky až dosud, pracuje na efektivitě, asistenci a pohodlí." V každém případě zůstává dynamickou luxusní limuzínou. ““
autoTEST o BMW 7er [12]: "BMW v průběhu let vylepšilo řadu 7." Nabízí nejlepší komfort odpružení, jeho pohon je téměř dokonalý. Druhé místo je způsobeno především ztrátou bodů v hodnocení kvality. Jinak by mnohem levnější BMW bylo přímo vpředu. “
autoTEST o BMW 7er [12]: „... Nejpříjemnější nastavení se nazývá Comfort +. Zde velký sedan BMW příjemně plynule pruží, hluboce se houpá po nerovnostech, zejména na zadní nápravě, a poté jemně odskočí. Sedan, který váží přes 1,8 tuny, se také sjízdně valí přes drobné nerovnosti na povrchu vozovky. Okraje a skvrny v asfaltu však způsobují mírný třes. ... “
Magazín Auto Bild o BMW 7er [12]: „... Osmiválcový biturbo je omračovač, jen diskrétně šeptá v pozadí, perfektní osmistupňový automat zařadí ve správný čas na správný rychlostní stupeň. Neměli bychom se ale těmito vyleštěnými způsoby klamat, jízdní výkon by byl dokonce zásluhou sportovních vozů. ... Řada 7 je plně zapojena do sítě a naviguje v reálném čase po dopravní zácpě. ... “
Magazín Auto Bild o BMW 7er [12]: „Dobré: Velké, tiché, pohodlné a vybavené mnoha moderními a funkčními detaily. Na vyžádání lze z modelu 750i udělat pojízdnou internetovou kavárnu včetně e-mailu, Twitteru a Facebooku. Špatné: Zametací tělo je matoucí, ceny jsou strmé - také pro mnoho komparzu. “
Magazín Auto Bild o BMW 7er [12]: "Nejlepší všestranný sedan v luxusní třídě - tato strana třídy S." Protože z hlediska pohodlí a wellness nemůže (zatím) konkurovat novému luxusnímu Benzu. Totéž platí pro bezpečnostní zařízení, “
Magazín Auto Bild o BMW 7er [12]: „BMW v průběhu let jemně vylepšilo řadu 7: Nabízí nejlepší komfort zavěšení, jeho pohon je téměř dokonalý. A tak toto srovnání jednoznačně vyhrává mnohem levnější BMW. “
Magazín auto motor und sport o BMW 7er [12]: "Působí manipulací, provozem a pohonem." Prostor, pohodlí, bezpečnost? Všechno dobré, ale po pěti letech sedmičky sotva zaujímají přední místa. “
Magazín auto motor und sport o BMW 7er [12]: „XL-Seven je sám o sobě skvělým cestovním vozem a dokonce nabízí relativně vysokou úroveň agility - ale nemůže držet krok s třídou S, pokud jde o komfortní doplňky.“
Magazín auto motor und sport o BMW 7er [12]: „Plus: Hladký, elastický a výkonný osmiválec, vynikající osmistupňová převodovka, výrazná hbitost, velmi dobrá sedadla, vysoce kvalitní zpracování, skvělá použitelnost, dobrá přehlednost pro třídu vozidel. Mínus: Vysoké náklady, omezený komfort jízdy, pochybné sportovní režimy. “
Magazín Auto News o BMW 7er [12]: „... V případě motorů dokázalo BMW výrazně snížit hodnoty spotřeby, i když v některých případech výrazně vyšší výkon. Vlajková loď z Mnichova byla dále zdokonalena četnými podrobnými pracemi. V sérii 7 nebyl téměř žádný prostor pro slabosti. “
Magazín Auto News o BMW 7er [12]: "Základní nafta je doporučeným motorem pro řadu 7." Tichý stroj s plynulým chodem pohání velký točivý moment a velmi efektivně táhne z rozsahu nízkých otáček. To také dává základnímu modelu mnoho sportovních genů BMW. Velký sedan může být navíc poháněn s malým množstvím paliva. ““
Magazín Autorevue o BMW 7er [12]: "... Šest válců, které jsou plynule uspořádány v řadě, splňují všechna kritéria pro úhledný pohyb." Kromě toho je zde pohon všech kol, který slibuje celkovou trakci na všech površích a ve všech ročních obdobích. Spolu se vzduchovým odpružením na zadní nápravě již byl vytvořen základ, na jehož základě můžeme říci: můžeme na něm stavět. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [12]: "BMW osvěžilo sedmičky až dosud, pracuje na efektivitě, asistenci a pohodlí." V každém případě zůstává dynamickou luxusní limuzínou. ““
Magazín autoTEST o BMW 7er [12]: "BMW v průběhu let vylepšilo řadu 7." Nabízí nejlepší komfort odpružení, jeho pohon je téměř dokonalý. Druhé místo je způsobeno především ztrátou bodů v hodnocení kvality. Jinak by mnohem levnější BMW bylo přímo vpředu. “
Magazín autoTEST o BMW 7er [12]: „... Nejpříjemnější nastavení se nazývá Comfort +. Zde velký sedan BMW příjemně plynule pruží, hluboce se houpá po nerovnostech, zejména na zadní nápravě, a poté jemně odskočí. Sedan, který váží přes 1,8 tuny, se také sjízdně valí přes drobné nerovnosti na povrchu vozovky. Okraje a skvrny v asfaltu však způsobují mírný třes. ... “

Specifikace BMW 7er [12]:

TypHorní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
85%
celkové hodnocení
85%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínkvěten 20133 z 4 bodů
Magazínbřezen 2013bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2013„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildčerven 2007bez výsledné známky
Auto Bildčerven 2008známka:2,0
Auto Bildčerven 2009bez výsledné známky
Auto Bildlistopad 2008bez výsledné známky
Auto Bild sportscarssrpen 2008bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsprosinec 2009bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsleden 2009bez výsledné známky
auto motor und sportčerven 20055 z 5 hvězd
autogazette.dekvěten 2009bez výsledné známky
autokaufprosinec 2008bez výsledné známky
autokaufbřezen 2008bez výsledné známky
autokaufzáří 2008bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2013„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildčerven 2007bez výsledné známky
Auto Bildčerven 2008známka:2,0
Auto Bildčerven 2009bez výsledné známky
Auto Bildlistopad 2008bez výsledné známky
Auto Bild sportscarssrpen 2008bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsprosinec 2009bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsleden 2009bez výsledné známky
auto motor und sportčerven 20055 z 5 hvězd
auto motor und sportkvěten 20133 z 4 bodů
autogazette.dekvěten 2009bez výsledné známky
autokaufprosinec 2008bez výsledné známky
autokaufbřezen 2008bez výsledné známky
autokaufzáří 2008bez výsledné známky
Automobil Revuekvěten 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrbřezen 2013bez výsledné známky
Auto Bild o Bentley Continental Flying Spur [05] : "Bentley Flying Spur byl vždy auto snů." Díky nejnovějšímu faceliftu vypadá konečně stejně důstojně, jako řídí. “
Auto Bild o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... Bentley může držet svíčku Benzovi pouze z hlediska exkluzivity." ... “
Auto Bild o Bentley Continental Flying Spur [05] : „Plus: pohodlné, tiché, rychlé, nejvyšší kvalita materiálů a zpracování. Mínus: přemrštěná cena, vysoká spotřeba. “
Auto Bild o Bentley Continental Flying Spur [05] : "Bentley znamená luxus ze staré školy: spousta kůže a dřeva, spousta točivého momentu, spousta dvanáctiválcové prestiže." ... “
Auto Bild o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... S Bentleyem se naproti tomu vše zdá být vyfrézované z pevných, bohatších a sebevědomějších." Nic VW nepřipomíná, všechno je opravdu velmi britské. ... “
Auto Bild sportscars o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... Pro řidiče Bentley nejsou v žádném případě důvodem pro mokré podpaží 300 km / h a více." Koneckonců, jeho 5,3 metru dlouhý vysoký letoun je na silnici neuvěřitelně plný - navzdory své hmotnosti, hmotnosti a odpovídajícímu momentu setrvačnosti. ... “
Auto Bild sportscars o Bentley Continental Flying Spur [05] : "Způsob, jakým společnost VW podporuje v tradiční sériové výrobě charakter tradiční značky, si zaslouží potlesk." Co se týče boční dynamiky, Flying Spur se nepřiblíží dokonalosti třídy S. “
Auto Bild sportscars o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... Posádka se ocitá v honosné 5,30 metrové limuzíně, honosně zařízeném venkovském sídle s neomezenou mobilitou." Uvolněná atmosféra, kterou Bentley přenáší, do toho zapadá ... “
auto motor und sport o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... I když je kolos Bentley vybičován dopředu s maximálním tahem: hluk větru nikdy nezasahuje do diskuse." Výfuk již ... “
autogazette.de o Bentley Continental Flying Spur [05] : „Interiérový design Flying Spur lze ... individuálně měnit a zdobit všemi možnými způsoby, ale standardní design je atraktivní také díky vyváženému vztahu mezi současným a tradičním komfortem. ... “
autokauf o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... překvapení neobvykle agilním ovládáním pro svou velikost a stoickou přímou stabilitu." S maximální rychlostí přes 300 km / h je Flying Spur jedním z nejrychlejších sedanů na dálnici na světě. Brzdy si s velkou hmotností snadno poradí. “
autokauf o Bentley Continental Flying Spur [05] : „... na dálnici je Flying Spur jednou z nejrychlejších limuzín na světě s maximální rychlostí přes 300 km / h. Brzdy si s velkou hmotností snadno poradí. “
autokauf o Bentley Continental Flying Spur [05] : "Majestátní limuzína - 5,29 metru dlouhá, 2,5 tuny hmotnosti - překvapuje svou velikostí a stoickou směrovou stabilitou neobvykle agilním ovládáním. ... “
Magazín Auto Bild o Bentley Continental Flying Spur [05] : "Bentley Flying Spur byl vždy auto snů." Díky nejnovějšímu faceliftu vypadá konečně stejně důstojně, jako řídí. “
Magazín Auto Bild o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... Bentley může držet svíčku Benzovi pouze z hlediska exkluzivity." ... “
Magazín Auto Bild o Bentley Continental Flying Spur [05] : „Plus: pohodlné, tiché, rychlé, nejvyšší kvalita materiálů a zpracování. Mínus: přemrštěná cena, vysoká spotřeba. “
Magazín Auto Bild o Bentley Continental Flying Spur [05] : "Bentley znamená luxus ze staré školy: spousta kůže a dřeva, spousta točivého momentu, spousta dvanáctiválcové prestiže." ... “
Magazín Auto Bild o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... S Bentleyem se naproti tomu vše zdá být vyfrézované z pevných, bohatších a sebevědomějších." Nic VW nepřipomíná, všechno je opravdu velmi britské. ... “
Magazín Auto Bild sportscars o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... Pro řidiče Bentley nejsou v žádném případě důvodem pro mokré podpaží 300 km / h a více." Koneckonců, jeho 5,3 metru dlouhý vysoký letoun je na silnici neuvěřitelně plný - navzdory své hmotnosti, hmotnosti a odpovídajícímu momentu setrvačnosti. ... “
Magazín Auto Bild sportscars o Bentley Continental Flying Spur [05] : "Způsob, jakým společnost VW podporuje v tradiční sériové výrobě charakter tradiční značky, si zaslouží potlesk." Co se týče boční dynamiky, Flying Spur se nepřiblíží dokonalosti třídy S. “
Magazín Auto Bild sportscars o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... Posádka se ocitá v honosné 5,30 metrové limuzíně, honosně zařízeném venkovském sídle s neomezenou mobilitou." Uvolněná atmosféra, kterou Bentley přenáší, do toho zapadá ... “
Magazín auto motor und sport o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... I když je kolos Bentley vybičován dopředu s maximálním tahem: hluk větru nikdy nezasahuje do diskuse." Výfuk již ... “
Magazín auto motor und sport o Bentley Continental Flying Spur [05] : "Výkon, odpružení a hlučnost?" Nádherný. Jelikož však realita na této straně spočívá v nekonečných možnostech přizpůsobení a nejkvalitnějších materiálech, mírný rozsah asistenčních a bezpečnostních technologií řidiči brání lepšímu hodnocení. ““
Magazín autogazette.de o Bentley Continental Flying Spur [05] : „Interiérový design Flying Spur lze ... individuálně měnit a zdobit všemi možnými způsoby, ale standardní design je atraktivní také díky vyváženému vztahu mezi současným a tradičním komfortem. ... “
Magazín autokauf o Bentley Continental Flying Spur [05] : "... překvapení neobvykle agilním ovládáním pro svou velikost a stoickou přímou stabilitu." S maximální rychlostí přes 300 km / h je Flying Spur jedním z nejrychlejších sedanů na dálnici na světě. Brzdy si s velkou hmotností snadno poradí. “
Magazín autokauf o Bentley Continental Flying Spur [05] : „... na dálnici je Flying Spur jednou z nejrychlejších limuzín na světě s maximální rychlostí přes 300 km / h. Brzdy si s velkou hmotností snadno poradí. “
Magazín autokauf o Bentley Continental Flying Spur [05] : "Majestátní limuzína - 5,29 metru dlouhá, 2,5 tuny hmotnosti - překvapuje svou velikostí a stoickou směrovou stabilitou neobvykle agilním ovládáním. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Bentley Continental Flying Spur [05] : "Auto, které si zaslouží být nazýváno autem snů." Skvělý jízdní výkon, pohon všech kol a vysoce individuální výbava spojená s propracovaně navrženou karoserií. “

Specifikace Bentley Continental Flying Spur [05] :

TypSportovní auto
Horní třída
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
85%
celkové hodnocení
85%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2013„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Magazínprosinec 2010bez výsledné známky
Magazínbřezen 20063 z 5 hvězd
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2008EcoTest: 4 z 5 bodů (78 z 100 bodů)
Auto Bildčerven 20104 z 5 hvězd
Auto Bildříjen 2009„chvalitebné“ (3 z 5 hvězd)
auto motor und sportzáří 2008bez výsledné známky
Auto Newssrpen 2008bez výsledné známky
autogazette.dečervenec 2008bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2008bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčerven 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrlistopad 2009bez výsledné známky
autoTESTříjen 2011známka:2
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2008EcoTest: 4 z 5 bodů (78 z 100 bodů)
ADAC Motorweltbřezen 20063 z 5 hvězd
Auto Bildduben 2013„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bildčerven 20104 z 5 hvězd
Auto Bildříjen 2009„chvalitebné“ (3 z 5 hvězd)
auto motor und sportprosinec 2010bez výsledné známky
auto motor und sportzáří 2008bez výsledné známky
Auto Newssrpen 2008bez výsledné známky
autogazette.dečervenec 2008bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2008bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčerven 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrlistopad 2009bez výsledné známky
autoTESTříjen 2011známka:2
ADAC Auto-Test Neuwagen o BMW 7er [01]: Znečišťující látky: „nízké“ (42 z 50 bodů); CO2: „nízký“ (36 z 50 bodů).
Auto Bild o BMW 7er [01]: "Veřejní zaměstnanci jako Stoiber Edmund se dozadu naučili celé soubory zpaměti." BMW 760 Li je obzvlášť zábavné vpředu. Je to způsobeno výkonným dvanáctiválcem a výkonem 445 k, protože zrychlí na 100 za 5,6 sekundy a stahuje vaše obličejové svaly. To se také stane, když řada 7 musí jít do dílny. Pozor, následné náklady! “
Auto Bild o BMW 7er [01]: „Řada 7 za golfovou cenu, V8 s výkonem 333 koní a plnou výbavou za 16 900 eur. To zní lákavě. Ale všechna technologie v řadě 7 mě děsí. Co když elektronická bomba vybuchne ve stáří? Takovou levnou řadu 7 lze koupit, pouze pokud máte dostatek peněz na opravy. “
auto motor und sport o BMW 7er [01]: „... Dveře se otevírají snadno, BMW vítá své hosty a ukazuje: Díky dlouhému rozvoru je kompaktní karoserie prostorná. Kokpit by neměl urazit ani běžné voliče: je opět orientován na řidiče. ... “
Auto News o BMW 7er [01]: „... udělal významný krok vpřed. To platí pro úspěšný design, ale ještě více pro důležité téma spotřeby paliva. ... Nedostatek systému předcrash a nedostupný pohon všech kol zůstávají nevýhodou. “
autogazette.de o BMW 7er [01]: „... Opravdu působivá je kombinace motoru, podvozku a převodovky. Technické vylepšení, jako je zařízení pro noční vidění Nightvision, rozpoznávání dopravních značek a vynikající prostor, usnadňují zájemcům nadšení z nové bavorské vlajkové lodi luxusní třídy. Když však došlo na hybridní problém, BMW spalo. ... “
AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: „Model 730d má nízkou spotřebu, je však enormně drahý a má plně komplexní pojištění.“
AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: „... o tři centimetry delší než jeho předchůdce, nová řada 7 již nevypadá tak staticky masivně, ale spíše lehce a dynamicky. Ale kromě příjemného vzhledu má bavorský luxusní sedan vše pod plechem. ... “
AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: "Hlavní stylista BMW Chris Bangle prodejcům neusnadnil sedmičky, které navrhl (2001 až 2008)." Hustý design polarizovaný a otočné tlačítko na i-Drive zmatené. Nemluvě o elektronickém vkusu krátce po představení. Na to vše je dnes zapomenuto, zejména proto, že podle Dekry je Bayer nyní jedním z nejsilnějších zástupců ve své třídě. Sedmka je velmi agilní pro auto své velikosti. “
AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: "Masivní design sedmi sérií BMW představených v roce 2001 polarizovaný, otočný knoflík i-Drive zmatený, a navíc, elektronická fena." Dnes jsou včerejší zprávy. Podle Dekra studií je sedmička jedním z nejsilnějších představitelů vyšší třídy. S motorem V8 o výkonu 272 hp na palubě modelu 735i jste dobře připraveni. “
autoTEST o BMW 7er [01]: „Silné stránky: Velkorysý prostor, jemná sedadla, dobrý komfort odpružení, vynikající zpracování, bezpečné, lehké chování při jízdě, kultivované motory. Slabé stránky: Složitý provoz (do roku 2005), nízké užitečné zatížení, vysoké náklady na údržbu. “
Magazín ADAC Auto-Test Neuwagen o BMW 7er [01]: Znečišťující látky: „nízké“ (42 z 50 bodů); CO2: „nízký“ (36 z 50 bodů).
Magazín Auto Bild o BMW 7er [01]: "Luxusní nemusí být drahý." Následné náklady na 11letou řadu 7 však mohou být velkým šokem. Na tento sen by se měli odvážit pouze ti, kteří mají finanční rezervy. “
Magazín Auto Bild o BMW 7er [01]: "Veřejní zaměstnanci jako Stoiber Edmund se dozadu naučili celé soubory zpaměti." BMW 760 Li je obzvlášť zábavné vpředu. Je to způsobeno výkonným dvanáctiválcem a výkonem 445 k, protože zrychlí na 100 za 5,6 sekundy a stahuje vaše obličejové svaly. To se také stane, když řada 7 musí jít do dílny. Pozor, následné náklady! “
Magazín Auto Bild o BMW 7er [01]: „Řada 7 za golfovou cenu, V8 s výkonem 333 koní a plnou výbavou za 16 900 eur. To zní lákavě. Ale všechna technologie v řadě 7 mě děsí. Co když elektronická bomba vybuchne ve stáří? Takovou levnou řadu 7 lze koupit, pouze pokud máte dostatek peněz na opravy. “
Magazín auto motor und sport o BMW 7er [01]: "... Mezitím je sedmička jedním z nejodolnějších představitelů své třídy." Čtyřleté exempláře najdete od zhruba 20 000 eur. Doporučuje se třílitrový vznětový motor 730i. “
Magazín auto motor und sport o BMW 7er [01]: „... Dveře se otevírají snadno, BMW vítá své hosty a ukazuje: Díky dlouhému rozvoru je kompaktní karoserie prostorná. Kokpit by neměl urazit ani běžné voliče: je opět orientován na řidiče. ... “
Magazín Auto News o BMW 7er [01]: „... udělal významný krok vpřed. To platí pro úspěšný design, ale ještě více pro důležité téma spotřeby paliva. ... Nedostatek systému předcrash a nedostupný pohon všech kol zůstávají nevýhodou. “
Magazín autogazette.de o BMW 7er [01]: „... Opravdu působivá je kombinace motoru, podvozku a převodovky. Technické vylepšení, jako je zařízení pro noční vidění Nightvision, rozpoznávání dopravních značek a vynikající prostor, usnadňují zájemcům nadšení z nové bavorské vlajkové lodi luxusní třídy. Když však došlo na hybridní problém, BMW spalo. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: „Model 730d má nízkou spotřebu, je však enormně drahý a má plně komplexní pojištění.“
Magazín AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: „... o tři centimetry delší než jeho předchůdce, nová řada 7 již nevypadá tak staticky masivně, ale spíše lehce a dynamicky. Ale kromě příjemného vzhledu má bavorský luxusní sedan vše pod plechem. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: "Hlavní stylista BMW Chris Bangle prodejcům neusnadnil sedmičky, které navrhl (2001 až 2008)." Hustý design polarizovaný a otočné tlačítko na i-Drive zmatené. Nemluvě o elektronickém vkusu krátce po představení. Na to vše je dnes zapomenuto, zejména proto, že podle Dekry je Bayer nyní jedním z nejsilnějších zástupců ve své třídě. Sedmka je velmi agilní pro auto své velikosti. “
Magazín AUTOStraßenverkehr o BMW 7er [01]: "Masivní design sedmi sérií BMW představených v roce 2001 polarizovaný, otočný knoflík i-Drive zmatený, a navíc, elektronická fena." Dnes jsou včerejší zprávy. Podle Dekra studií je sedmička jedním z nejsilnějších představitelů vyšší třídy. S motorem V8 o výkonu 272 hp na palubě modelu 735i jste dobře připraveni. “
Magazín autoTEST o BMW 7er [01]: „Silné stránky: Velkorysý prostor, jemná sedadla, dobrý komfort odpružení, vynikající zpracování, bezpečné, lehké chování při jízdě, kultivované motory. Slabé stránky: Složitý provoz (do roku 2005), nízké užitečné zatížení, vysoké náklady na údržbu. “

Specifikace BMW 7er [01]:

TypHorní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Lexus LS 460 (280 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínúnor 2007493 z 650 bodů
Auto Bildprosinec 2006bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2007484 z 600 bodů
auto motor und sportúnor 20074 z 5 hvězd
autokaufprosinec 2006bez výsledné známky
Auto Bildprosinec 2006bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2007484 z 600 bodů
auto motor und sportúnor 2007493 z 650 bodů
Auto Newsúnor 20075 z 5 bodů
autokaufprosinec 2006bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrúnor 200780 z 100 bodů

Specifikace Lexus LS 460 (280 kW) :

Výkon v kW280
TypHorní třída
uživatelské hodnocení
98%
odborné hodnocení
85%
celkové hodnocení
91.5%

Mercedes-Benz CL-Klasse [99]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínleden 2004512 z 650 bodů
Magazínbřezen 20084 z 5 hvězd
Magazínříjen 20065 z 5 hvězd
auto motor und sport Testjahrbuch 2002leden 20005 z 5 hvězd
Auto Bildbřezen 20084 z 5 hvězd
auto motor und sportleden 2004512 z 650 bodů
auto motor und sportříjen 20065 z 5 hvězd
auto motor und sport Testjahrbuch 2002leden 20005 z 5 hvězd
sport autolistopad 200025 z 42 bodů
sport autolistopad 200025 z 42 bodů

Specifikace Mercedes-Benz CL-Klasse [99]:

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Automatickýk dispozici
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolk dispozici
Maximální rychlost (km / h)250
KarosérieCoup
Ruční řazeníchybí
Emisní třídaEuro
TypHorní třída
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
90%
celkové hodnocení
90%

Alpina B7

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínbřezen 20114 z 5 hvězd
Magazínříjen 2009bez výsledné známky
Magazínzáří 20095 z 5 hvězd
auto motor und sportduben 20044 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsbřezen 20114 z 5 hvězd
auto motor und sportduben 20044 z 5 hvězd
auto motor und sportzáří 20095 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTEříjen 2009bez výsledné známky

Specifikace Alpina B7:

TypHorní třída
Optimalizace modelu
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
85%
celkové hodnocení
85%

Videorecenze


Audi A8 [02]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínprosinec 20084 z 5 hvězd
Magazínprosinec 2010bez výsledné známky
Magazínprosinec 2013„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2008„dobré“ (1,8)
Auto Bildsrpen 2008482 z 600 bodů
Auto Bildčervenec 20083 z 5 hvězd
Auto Bildčerven 20104 z 5 hvězd
Auto Bildlistopad 2008338 z 500 bodů
auto motor und sportprosinec 2008475 z 650 bodů
auto motor und sportúnor 2009bez výsledné známky
autokaufprosinec 2008bez výsledné známky
autokaufzáří 2008bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrlistopad 2009bez výsledné známky
autoTESTříjen 2011známka:1
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2008„dobré“ (1,8)
ADAC Motorweltprosinec 20084 z 5 hvězd
Auto Bildsrpen 2008482 z 600 bodů
Auto Bildprosinec 2013„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bildčervenec 20083 z 5 hvězd
Auto Bildčerven 20104 z 5 hvězd
Auto Bildlistopad 2008338 z 500 bodů
auto motor und sportprosinec 2008475 z 650 bodů
auto motor und sportprosinec 2010bez výsledné známky
auto motor und sportúnor 2009bez výsledné známky
autokaufprosinec 2008bez výsledné známky
autokaufzáří 2008bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrlistopad 2009bez výsledné známky
autoTESTříjen 2011známka:1

Specifikace Audi A8 [02]:

TypHorní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Audi A8 [94]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínčerven 2004505 z 650 bodů
Magazínčerven 2011bez výsledné známky
Magazínbřezen 2011„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
ADAC Special Das Automagazinleden 2000Fahrverhalten: „1,8“
Auto Bildduben 2001„dobré“ (291 Punkte)
Auto Bildduben 20084 z 5 hvězd
Auto Bildbřezen 2001„dobré“ (296 Punkte)
Auto Bildbřezen 2011„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bildzáří 2000396 z 500 bodů
auto motor und sportduben 2001495 z 650 bodů
auto motor und sportčervenec 20004 z 5 hvězd
auto motor und sportčerven 2004505 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 20045 z 5 hvězd
AUTOStraßenverkehrčerven 2011bez výsledné známky
ADAC Special Das Automagazinleden 2000Fahrverhalten: „1,8“
Auto Bildduben 2001„dobré“ (291 Punkte)
Auto Bildduben 20084 z 5 hvězd
Auto Bildbřezen 2001„dobré“ (296 Punkte)
Auto Bildbřezen 2011„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bildzáří 2000396 z 500 bodů
auto motor und sportduben 2001495 z 650 bodů
auto motor und sportčervenec 20004 z 5 hvězd
auto motor und sportčerven 2004505 z 650 bodů
auto motor und sportbřezen 20045 z 5 hvězd
AUTOStraßenverkehrčerven 2011bez výsledné známky

Specifikace Audi A8 [94]:

Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)6.9
KarosérieLimuzína
Ruční řazeníchybí
TypHorní třída
Spotřeba (l / 100 km)12.9
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Videorecenze


Rolls-Royce Phantom [03]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Videorecenze


Tesla Motors Model S [12]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Videorecenze


Mercedes-Benz S-Klasse [98]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Videorecenze


Bentley Flying Spur [13]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínprosinec 20134,5 z 5 hvězd
Magazínbřezen 2015bez výsledné známky
Auto Bildříjen 2013bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsprosinec 20133,5 z 5 hvězd
Auto Bildprosinec 2013297 z 600 bodů
Auto Bildbřezen 2015bez výsledné známky
Auto Bildříjen 2013bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsprosinec 20133,5 z 5 hvězd
Auto Newsprosinec 20134,5 z 5 hvězd

Specifikace Bentley Flying Spur [13]:

TypHorní třída
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Videorecenze


VW Phaeton [02]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
78%

Audi A8 [13]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
78%

Videorecenze


Jaguar XJ [03]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
75%

Videorecenze


Jaguar XJ [09]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Lexus LS [13]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Videorecenze


Lexus LS [07]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Audi A8 L [10]

uživatelské hodnocení
94%
odborné hodnocení
40%
celkové hodnocení
67%

Jak poznat nejlepší horní třídy

Pokud hledáte nejlepší možnou horní třídu, je důležité zvážit několik různých parametrů. Mezi ně patří kvalita materiálu, zpracování, design a pohodlí. Tyto parametry by měly být zváženy, aby byla zajištěna nejvyšší kvalita. Níže jsou uvedeny důležité parametry, které je třeba zvážit:
  1. Kvalita materiálu
  2. Zpracování
  3. Design
  4. Pohodlí

Vybíráme: Horní třída

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »