Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Škoda Octavia seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Magazín AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia Combi 1.0 TSI (85 kW) [13] : „... Zatímco krátká volitelná sedmistupňová dvouspojková skříň ... může potlačit pomalý rozjezd, manuální převodovka je velmi váhavá, pokud jde o rychlosti pod 2 000 ot./min. Tak váháte, že při spuštění často zastavíte motor. Ale když je to na hřišti, bubnuje plynule nahoru rychlostní limit ... “

Specifikace Skoda Octavia Combi 1.0 TSI (85 kW) [13] :

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)10.1-10.2
Třída účinnosti CO2A - B
Emise CO2 (g / km)102-109
Pohon předních kolk dispozici
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)200
Objem motoru999 cm³
uživatelské hodnocení
92%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
83%

Auto Bild o Skoda Octavia [13]: Řízení: „dobré“ (4 z 5 hvězdiček); Zatížení: „dobré - uspokojivé“ (3,5 z 5 hvězdiček); Platba: „uspokojivá“ (3 z 5 hvězdiček).
auto motor und sport o Skoda Octavia [13]: "Díky velké síle, spoustě prostoru a spoustě chytrých detailů je Škoda ideálním kombi." Octavia je a zůstane vzorem pro každého. Už to však není speciální nabídka. “
auto-ILLUSTRIERTE o Skoda Octavia [13]: "... Při jízdě se 78kilový tříválec prezentuje jako agilní malý chlapec. Ve srovnání s motorem 1.4 TSI trvá vytvoření odpovídajícího nabíjecího tlaku o něco déle." Pak lze 1,3 tunu Combi správně zrychlit nuceným tempem. Pěkné je, že zůstává ekonomický. ... “
Automobil Revue o Skoda Octavia [13]: "Plus: prostor; Pohonná jednotka (DSG / 4 × 4); Dobromyslné jízdní vlastnosti; Pohodlí. Mínus: Turbo počáteční slabost; Vyšší spotřeba. “
autoTEST o Skoda Octavia [13]: "... DSG trápilo nejvíce." Sama o sobě, úspěšně přeložená a přesná při výběru rychlostního stupně, byla nepříjemná, zejména v městském provozu, drsné zabírání, takže Škoda najednou začala. Dokonce i zkušení řidiči vypadali při manévrování na cvičné ploše jako začátečníci. ... obtěžování, které bylo méně patrné na dlouhých cestách než malá nádrž. ... “
CARAVANING o Skoda Octavia [13]: „... Systém 4x4 s elektronicky ovládanou spojkou Haldex reaguje tak rychle a citlivě, dokonce i při plíživé rychlosti, že se Octavia může sebevědomě pohybovat i v blátě a naloženém. Motor zde také pomáhá, protože ochotně poskytuje výkon těsně nad volnoběžnými otáčkami. ... “
Deutsche Jagdzeitung o Skoda Octavia [13]: „... Každý, kdo miluje sportovní řízení a nechce kvůli nedostatku výkonu zvážit každý předjížděcí manévr, by se měl rozhodnout pro nejsilnější variantu. ... “
FREIE FAHRT o Skoda Octavia [13]: „Plus: výkonný a ekonomický motor, solidní zážitek z jízdy, praktický, univerzální a pohon všech kol! Mínus: Není to výhodné, trhne se tam. “
Guter Rat o Skoda Octavia [13]: Prostor: 2,0; Zabezpečení: 2,0; Chování / komfort při řízení: 2,0; Jízdní výkon / spotřeba: 2,5; Cena / funkce: 2.0.
Magazín ADAC Motorwelt o Skoda Octavia [13]: „... Téměř 4,70 metru dlouhý Čech střední třídy nejen snadno převezme rodinná zavazadla ... ale také vyniká skvělým podvozkem, dobrou výbavou a vynikajícím výkonem. Pokud jde o naftu, je to hospodárné: 5,2 litru je v testu špičkových pro 184 koní. “
Magazín Auto Bild o Skoda Octavia [13]: Řízení: „dobré“ (4 z 5 hvězdiček); Zatížení: „dobré - uspokojivé“ (3,5 z 5 hvězdiček); Platba: „uspokojivá“ (3 z 5 hvězdiček).
Magazín auto motor und sport o Skoda Octavia [13]: „Plus: pevné tělo s nízkým opotřebením; Dostatek prostoru pro cestující a zavazadla; Vysoké užitečné zatížení; Mnoho praktických podrobných řešení; Pohodlná sedadla a poloha; Jasná operace; Efektivní vytápění a vyhřívání sedadel ... Mínus: zavěšení, necitlivé bez naložení; Pípání při parkování bez udání důvodu; Nespolehlivé zobrazení rychlostního limitu; Žádné zobrazení dopravní zácpy v reálném čase; Pomalý, trhaný DSG; Vydatný hluk motoru ... “
Magazín auto motor und sport o Skoda Octavia [13]: "Díky velké síle, spoustě prostoru a spoustě chytrých detailů je Škoda ideálním kombi." Octavia je a zůstane vzorem pro každého. Už to však není speciální nabídka. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Skoda Octavia [13]: "... Při jízdě se 78kilový tříválec prezentuje jako agilní malý chlapec. Ve srovnání s motorem 1.4 TSI trvá vytvoření odpovídajícího nabíjecího tlaku o něco déle." Pak lze 1,3 tunu Combi správně zrychlit nuceným tempem. Pěkné je, že zůstává ekonomický. ... “
Magazín Automobil Revue o Skoda Octavia [13]: "Plus: prostor; Pohonná jednotka (DSG / 4 × 4); Dobromyslné jízdní vlastnosti; Pohodlí. Mínus: Turbo počáteční slabost; Vyšší spotřeba. “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia [13]: „... Zatímco krátká volitelná sedmistupňová dvouspojková skříň ... může potlačit pomalý rozjezd, manuální převodovka je velmi váhavá, pokud jde o rychlosti pod 2 000 ot./min. Tak váháte, že při spuštění často zastavíte motor. Ale když je to na hřišti, bubnuje plynule nahoru rychlostní limit ... “
Magazín autoTEST o Skoda Octavia [13]: "... DSG trápilo nejvíce." Sama o sobě, úspěšně přeložená a přesná při výběru rychlostního stupně, byla nepříjemná, zejména v městském provozu, drsné zabírání, takže Škoda najednou začala. Dokonce i zkušení řidiči vypadali při manévrování na cvičné ploše jako začátečníci. ... obtěžování, které bylo méně patrné na dlouhých cestách než malá nádrž. ... “
Magazín CARAVANING o Skoda Octavia [13]: „... Systém 4x4 s elektronicky ovládanou spojkou Haldex reaguje tak rychle a citlivě, dokonce i při plíživé rychlosti, že se Octavia může sebevědomě pohybovat i v blátě a naloženém. Motor zde také pomáhá, protože ochotně poskytuje výkon těsně nad volnoběžnými otáčkami. ... “
Magazín Deutsche Jagdzeitung o Skoda Octavia [13]: „... Každý, kdo miluje sportovní řízení a nechce kvůli nedostatku výkonu zvážit každý předjížděcí manévr, by se měl rozhodnout pro nejsilnější variantu. ... “
Magazín FREIE FAHRT o Skoda Octavia [13]: „Plus: výkonný a ekonomický motor, solidní zážitek z jízdy, praktický, univerzální a pohon všech kol! Mínus: Není to výhodné, trhne se tam. “
Magazín Guter Rat o Skoda Octavia [13]: Prostor: 2,0; Zabezpečení: 2,0; Chování / komfort při řízení: 2,0; Jízdní výkon / spotřeba: 2,5; Cena / funkce: 2.0.
Magazín Stiftung Warentest o Skoda Octavia [13]: "Spousta prostoru pro nohy vzadu, ale docela krátké bezpečnostní pásy." Tři sedadla se na zadní sedadlo vejdou, pouze pokud jsou všechna vybavena pásy místo Isofixu. Sedadlo spolujezdce pouze pro dětské sedačky upevněné bezpečnostními pásy. Klíčovým spínačem se deaktivuje airbag. “
Magazín SUV Magazin o Skoda Octavia [13]: "Plus: Pohodlná koordinace; Poměr ceny a výkonu; Svěží interiér. Mínus: Ne zcela aktuální. “

Specifikace Skoda Octavia [13]:

TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
91%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
82.5%

Videorecenze


Magazín Auto Bild o Skoda Octavia Combi 1.4 TSI (110 kW) [13] : Řízení: „dobré“ (4 z 5 hvězdiček); Zatížení: „dobré - uspokojivé“ (3,5 z 5 hvězdiček); Platba: „uspokojivá“ (3 z 5 hvězdiček).

Specifikace Skoda Octavia Combi 1.4 TSI (110 kW) [13] :

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)2/08-4/08
Třída účinnosti CO2B
Emise CO2 (g / km)114-119
Pohon předních kolk dispozici
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)216
Objem motoru1395 cm³
uživatelské hodnocení
92%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
81%

Magazín ADAC Motorwelt o Skoda Octavia Tour Combi [96] : "Na čtrnáctileté Octavii Tour nezbylo moc na výběr." Řada motorů byla snížena na dva benzinové a jeden naftový. Ale žádný z motorů nelze s čistým svědomím doporučit: benzínový motor s výkonem 75 k je pomalý, motor s výkonem 102 k je pitný ... a vznětový motor s výkonem 100 k je otřesný. ... “
Magazín Auto Bild o Skoda Octavia Tour Combi [96] : "Octavia je úspěšný model, dokonce i jako staré ojeté auto." Kvalitní a atraktivní ceny zajišťují vysokou poptávku. Každý, kdo si kupuje pravidelně opravovanou Octavii TDI, se nemusí obávat vysokého počtu kilometrů. Udržovaná auta jsou k dispozici od 3000 eur. “
Magazín autokauf o Skoda Octavia Tour Combi [96] : "Se starou Octavií je praktické kombi na stupnici popularity také před sedanem." Výhoda i zde: osvědčená technologie VW za nižší cenu. ... “

Specifikace Skoda Octavia Tour Combi [96] :

KarosérieCombi
TypStřední třída
uživatelské hodnocení
90%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
80%

Magazín auto motor und sport o Skoda Octavia Combi 2.0 TDI (110 kW) [13] : "Díky velké síle, spoustě prostoru a spoustě chytrých detailů je Škoda ideálním kombi." Octavia je a zůstane vzorem pro každého. Už to však není speciální nabídka. “
Magazín autoTEST o Skoda Octavia Combi 2.0 TDI (110 kW) [13] : "... DSG trápilo nejvíce." Sama o sobě, úspěšně přeložená a přesná při výběru rychlostního stupně, byla nepříjemná, zejména v městském provozu, drsné zabírání, takže Škoda najednou začala. Dokonce i zkušení řidiči vypadali při manévrování na cvičné ploše jako začátečníci. ... obtěžování, které bylo méně patrné na dlouhých cestách než malá nádrž. ... “

Specifikace Skoda Octavia Combi 2.0 TDI (110 kW) [13] :

pohon všech kolk dispozici
Princip pohonuDiesel
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)8.6-8.7
Třída účinnosti CO2A - B
Emise CO2 (g / km)105-122
Pohon předních kolk dispozici
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)216
Objem motoru1968 cm³
uživatelské hodnocení
92%
odborné hodnocení
64%
celkové hodnocení
78%

Specifikace Skoda Octavia Combi [04] :

KarosérieCombi
TypStřední třída
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
78%

Videorecenze


Magazín AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI (135 kW) [13] : "... Stisknutím tlačítka je Škoda volnější a trochu uvolní svoji prostornou zadní část z vodítka." Cílenými změnami zatížení se jinak dobře vychovaná Škoda někdy otře za rohem. Pokud na výjezdu ze zatáčky správně zrychlíte, RS se opět rozjede se silou všech čtyř kol a bouří vpřed - vždy připraven na další zatáčku. Příliš rychle? Dobře. ESP sleduje na pozadí ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI (135 kW) [13] : "Silně odpružená Škoda nejen že agilní a bezpečná, ale také si zachovává silné stránky Octavie v každodenním životě." ... “

Specifikace Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI (135 kW) [13] :

pohon všech kolk dispozici
Princip pohonuDiesel
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)7.7-8.3
Třída účinnosti CO2A - B
Emise CO2 (g / km)117-131
Pohon předních kolk dispozici
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)230
Objem motoru1968 cm³
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
64%
celkové hodnocení
64%

Videorecenze


Auto Bild o Skoda Octavia [96]: "... Trochu těsný prostor, ale dobrý komfort." Slabiny jako golf, vylepšené zpracování od konce roku 1998. ... “
Auto Bild o Skoda Octavia [96]: „Velký, prověřený přítel rodiny, jako Tour (Octavia I) s výkonem 75 k, bezkonkurenčně levný.“
Auto Bild o Skoda Octavia [96]: "Levné překvapení: stará Octavia je naživu." A to je stejně dobře. “
Auto Bild o Skoda Octavia [96]: „Pod plechem Škody Octavia (rok výroby 1997) je technologie Golfu IV, včetně jejích slabých stránek. Patří mezi ně vadné měřiče hmotnosti vzduchu, netěsné olejové vany nebo otrhané zásuvky na přední a zadní nápravě. ... “
Auto Bild o Skoda Octavia [96]: "... pevný, velmi vyvážený podvozek, skóroval slušnou kvalitou, citlivým řízením a spoustou místa - velmi dobré auto pro všechny životní situace." ... “
Auto Bild o Skoda Octavia [96]: „... S Golfem IV sdílí mnoho slabých míst - to znamená vadné regulátory oken, měřiče průtoku vzduchu, rozbité ozubené řemeny.“
Auto Bild o Skoda Octavia [96]: "Octavia je úspěšný model, dokonce i jako staré ojeté auto." Kvalitní a atraktivní ceny zajišťují vysokou poptávku. Každý, kdo si kupuje pravidelně opravovanou Octavii TDI, se nemusí obávat vysokého počtu kilometrů. Udržovaná auta jsou k dispozici od 3000 eur. “
autokauf o Skoda Octavia [96]: "Se starou Octavií je praktické kombi na stupnici popularity také před sedanem." Výhoda i zde: osvědčená technologie VW za nižší cenu. ... “
AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia [96]: „... V základní verzi se zážehovým motorem o výkonu 75 k je stará o 2000 eur levnější než nová s 80 k. Řidiči s naftovým motorem nedostávají filtr pevných částic pro Octavia Tour z výroby, takže musí jít na retrofit - ale při koupi ušetřili 2800 eur. ... “
AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia [96]: "... chytrý nákup pro skvělé počítače." Za své peníze dostanou funkční kombi, které zvládne i náročnější přepravní úkoly. ... “
AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia [96]: „... Prostorná smlouva má jednu nevýhodu: vždy opouští montážní linku bez filtru sazí. ... “
AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia [96]: „S Octavií představenou v roce 1997 začal úspěšný příběh Škody pod vedením VW. Mnoho místa za málo peněz: recept na úspěch fungoval. Čech je obdobně populární jako ojetý vůz. Vzhledem k jeho dobrému výkonu při zkouškách Dekra není divu. “
Magazín ADAC Motorwelt o Skoda Octavia [96]: "Na čtrnáctileté Octavii Tour nezbylo moc na výběr." Řada motorů byla snížena na dva benzinové a jeden naftový. Ale žádný z motorů nelze s čistým svědomím doporučit: benzínový motor s výkonem 75 k je pomalý, motor s výkonem 102 k je pitný ... a vznětový motor s výkonem 100 k je otřesný. ... “
Magazín Auto Bild o Skoda Octavia [96]: "... Trochu těsný prostor, ale dobrý komfort." Slabiny jako golf, vylepšené zpracování od konce roku 1998. ... “
Magazín Auto Bild o Skoda Octavia [96]: „Velký, prověřený přítel rodiny, jako Tour (Octavia I) s výkonem 75 k, bezkonkurenčně levný.“
Magazín Auto Bild o Skoda Octavia [96]: "Levné překvapení: stará Octavia je naživu." A to je stejně dobře. “
Magazín Auto Bild o Skoda Octavia [96]: „Pod plechem Škody Octavia (rok výroby 1997) je technologie Golfu IV, včetně jejích slabých stránek. Patří mezi ně vadné měřiče hmotnosti vzduchu, netěsné olejové vany nebo otrhané zásuvky na přední a zadní nápravě. ... “
Magazín Auto Bild o Skoda Octavia [96]: "... pevný, velmi vyvážený podvozek, skóroval slušnou kvalitou, citlivým řízením a spoustou místa - velmi dobré auto pro všechny životní situace." ... “
Magazín Auto Bild o Skoda Octavia [96]: „... S Golfem IV sdílí mnoho slabých míst - to znamená vadné regulátory oken, měřiče průtoku vzduchu, rozbité ozubené řemeny.“
Magazín Auto Bild o Skoda Octavia [96]: "Octavia je úspěšný model, dokonce i jako staré ojeté auto." Kvalitní a atraktivní ceny zajišťují vysokou poptávku. Každý, kdo si kupuje pravidelně opravovanou Octavii TDI, se nemusí obávat vysokého počtu kilometrů. Udržovaná auta jsou k dispozici od 3000 eur. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Skoda Octavia [96]: "I při vyšším počtu najetých kilometrů nabízí Škoda Octavia příkladnou kvalitu VW a prvotřídní prostor za férové ceny." TDI a modely s pohonem všech kol však lze těžko najít za méně než 4 000 CHF. “
Magazín autokauf o Skoda Octavia [96]: "Se starou Octavií je praktické kombi na stupnici popularity také před sedanem." Výhoda i zde: osvědčená technologie VW za nižší cenu. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia [96]: „... V základní verzi se zážehovým motorem o výkonu 75 k je stará o 2000 eur levnější než nová s 80 k. Řidiči s naftovým motorem nedostávají filtr pevných částic pro Octavia Tour z výroby, takže musí jít na retrofit - ale při koupi ušetřili 2800 eur. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia [96]: "... chytrý nákup pro skvělé počítače." Za své peníze dostanou funkční kombi, které zvládne i náročnější přepravní úkoly. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia [96]: „... Prostorná smlouva má jednu nevýhodu: vždy opouští montážní linku bez filtru sazí. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia [96]: „S Octavií představenou v roce 1997 začal úspěšný příběh Škody pod vedením VW. Mnoho místa za málo peněz: recept na úspěch fungoval. Čech je obdobně populární jako ojetý vůz. Vzhledem k jeho dobrému výkonu při zkouškách Dekra není divu. “

Specifikace Skoda Octavia [96]:

TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
50%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
60%

Videorecenze


Skoda Octavia Combi [13]

Skoda Octavia Combi [13]

Magazín Stiftung Warentest o Skoda Octavia Combi [13] : "Spousta prostoru pro nohy vzadu, ale docela krátké bezpečnostní pásy." Tři sedadla se na zadní sedadlo vejdou, pouze pokud jsou všechna vybavena pásy místo Isofixu. Sedadlo spolujezdce pouze pro dětské sedačky upevněné bezpečnostními pásy. Klíčovým spínačem se deaktivuje airbag. “

Specifikace Skoda Octavia Combi [13] :

KarosérieCombi
TypStřední třída
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
100%
celkové hodnocení
100%

Videorecenze


Skoda Octavia 1.0 TSI (85 kW) [13]

Skoda Octavia 1.0 TSI (85 kW) [13]

Specifikace Skoda Octavia 1.0 TSI (85 kW) [13] :

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)9.9-10.2
Třída účinnosti CO2A
Emise CO2 (g / km)104-106
Pohon předních kolk dispozici
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)202
Objem motoru999 cm³
uživatelské hodnocení
92%
odborné hodnocení
90%
celkové hodnocení
91%

Videorecenze


Skoda Octavia Combi 1.2 TSI Green tec 6-Gang manuell (77 kW) [13]

Skoda Octavia Combi 1.2 TSI Green tec 6-Gang manuell (77 kW) [13]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
85%
celkové hodnocení
85%

Skoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG Ambition (110 kW) [13]

Skoda Octavia Combi 2.0 TDI DSG Ambition (110 kW) [13]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
84%
celkové hodnocení
84%

Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI Green tec 6-Gang manuell (135 kW) [13]

Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI Green tec 6-Gang manuell (135 kW) [13]

Magazín ADAC Motorwelt o Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI Green tec 6-Gang manuell (135 kW) [13] : „... Téměř 4,70 metru dlouhý Čech střední třídy nejen snadno převezme rodinná zavazadla ... ale také vyniká skvělým podvozkem, dobrou výbavou a vynikajícím výkonem. Pokud jde o naftu, je to hospodárné: 5,2 litru je v testu špičkových pro 184 koní. “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Skoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI Green tec 4x4 6-Gang manuell (110 kW) [13]

Skoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI Green tec 4x4 6-Gang manuell (110 kW) [13]

Magazín Deutsche Jagdzeitung o Skoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI Green tec 4x4 6-Gang manuell (110 kW) [13] : „... Každý, kdo miluje sportovní řízení a nechce kvůli nedostatku výkonu zvážit každý předjížděcí manévr, by se měl rozhodnout pro nejsilnější variantu. ... “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Skoda Octavia Combi 1.0 TSI 6-Gang manuell (85 kW) [13]

Skoda Octavia Combi 1.0 TSI 6-Gang manuell (85 kW) [13]

Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Skoda Octavia Combi 1.0 TSI 6-Gang manuell (85 kW) [13] : "... Při jízdě se 78kilový tříválec prezentuje jako agilní malý chlapec. Ve srovnání s motorem 1.4 TSI trvá vytvoření odpovídajícího nabíjecího tlaku o něco déle." Pak lze 1,3 tunu Combi správně zrychlit nuceným tempem. Pěkné je, že zůstává ekonomický. ... “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Skoda Octavia [04]

Skoda Octavia [04]

Specifikace Skoda Octavia [04]:

TypStřední třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
Elektrické
uživatelské hodnocení
75%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
76.5%

Skoda Octavia Limousine 2.0 TDI DSG Ambition (110 kW) [13]

Skoda Octavia Limousine 2.0 TDI DSG Ambition (110 kW) [13]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI 4x4 DSG (135 kW) [13]

Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI 4x4 DSG (135 kW) [13]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
68%
celkové hodnocení
68%

Skoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI Green tec (135 kW) [13]

Skoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI Green tec (135 kW) [13]

Magazín auto motor und sport o Skoda Octavia Combi Scout 2.0 TDI Green tec (135 kW) [13] : „Plus: pevné tělo s nízkým opotřebením; Dostatek prostoru pro cestující a zavazadla; Vysoké užitečné zatížení; Mnoho praktických podrobných řešení; Pohodlná sedadla a poloha; Jasná operace; Efektivní vytápění a vyhřívání sedadel ... Mínus: zavěšení, necitlivé bez naložení; Pípání při parkování bez udání důvodu; Nespolehlivé zobrazení rychlostního limitu; Žádné zobrazení dopravní zácpy v reálném čase; Pomalý, trhaný DSG; Vydatný hluk motoru ... “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
65%
celkové hodnocení
65%

Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 6-Gang manuell Style (110 kW) [13]

Skoda Octavia Combi 2.0 TDI 6-Gang manuell Style (110 kW) [13]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
60%
celkové hodnocení
60%

Vybíráme: Škoda Octavia

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »