Redakční testy:
organizace | datum | - | hodnocení |
Magazín | leden 2009 | Hodnocení spolehlivosti | |
Magazín | červenec 2011 | bez výsledné známky | |
Magazín | červen 2010 | bez výsledné známky | |
4WheelFun | březen 2011 | bez výsledné známky | |
Auto Bild | leden 2012 | „dostatečné - nedostatečné“ (1,5 z 5 hvězd) | |
Auto Bild allrad | leden 2011 | bez výsledné známky | |
Auto Bild allrad | červen 2012 | bez výsledné známky | |
AutoScout24 Magazin | prosinec 2010 | bez výsledné známky | |
AUTOStraßenverkehr | duben 2011 | bez výsledné známky | |
AUTOStraßenverkehr | únor 2012 | bez výsledné známky | |
AUTOStraßenverkehr | leden 2011 | bez výsledné známky | |
autoTEST | únor 2012 | známka:2 | |
autoTEST | červenec 2010 | 2- (508 z 700 bodů) | |
autoTEST | září 2010 | bez výsledné známky | |
Golfrevue | červenec 2010 | bez výsledné známky | |
4WheelFun | březen 2011 | bez výsledné známky | |
Auto Bild | leden 2012 | „dostatečné - nedostatečné“ (1,5 z 5 hvězd) | |
Auto Bild allrad | leden 2011 | bez výsledné známky | |
Auto Bild allrad | červen 2012 | bez výsledné známky | |
auto motor und sport | červen 2010 | bez výsledné známky | |
AutoScout24 Magazin | prosinec 2010 | bez výsledné známky | |
AUTOStraßenverkehr | duben 2011 | bez výsledné známky | |
AUTOStraßenverkehr | únor 2012 | bez výsledné známky | |
AUTOStraßenverkehr | leden 2011 | bez výsledné známky | |
autoTEST | únor 2012 | známka:2 | |
autoTEST | červenec 2010 | 2- (508 z 700 bodů) | |
autoTEST | září 2010 | bez výsledné známky | |
CARAVANING | leden 2009 | bez výsledné známky | |
Golfrevue | červenec 2010 | bez výsledné známky | |
OFF ROAD | červenec 2011 | bez výsledné známky |
Auto Bild o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: Úhel otevření při parkování vpředu: „dostatečný - nedostatečný“ (1,5 z 5 hvězdiček); Úhel otevření při parkování vzadu: „špatný“ (1 z 5 hvězdiček); Šířka otevírání dveří / karoserie vpředu: „špatná - neuspokojivá“ (0,5 z 5 hvězdiček); Šířka otevření zadních dveří / karoserie: „dostatečná - nedostatečná“ (1,5 z 5 hvězdiček); Maximální šířka otvoru vpředu: „uspokojivá - dostatečná“ (2,5 z 5 hvězdiček); Maximální šířka otevření vzadu: „nedostatečná - nedostatečná“ (0,5 z 5 hvězdiček); Výška vstupu vpředu: „dobrá“ (4 z 5 hvězdiček); Výška vstupu vzadu: „uspokojivá - dostatečná“ (2,5 z 5 hvězdiček); Výška prahu vpředu: „špatná“ (1 z 5 hvězdiček); Výška prahu vzadu: „dostatečná“ (2 z 5 hvězdiček); Snadný vstup: „špatný“ (1 z 5 hvězdiček).
Auto Bild allrad o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: "Měl by to být použitý ML druhé generace?" Dobrá volba, ale ne bezpečný kandidát. Pokud to musí být nafta, pak prosím s kompletní a pečlivou údržbou: dobré pro motor a automatické. Také by bylo nejlepší mít kopii s ekonomickým vybavením, zejména bez vzduchového pérování, bez přídavného topení, bez telefonu a navigačních systémů. To snižuje riziko závad. “
Auto Bild allrad o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: „Nyní - krátce po představení zcela nové ML třetí generace - přichází na použitý trh stále více kopií ML II. Je důležité najít auto, které bude důsledně servisováno autorizovaným prodejcem. S co nejmenším elektronickým vybavením. A bez vzduchového odpružení. “
AUTOStraßenverkehr o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: „Plus: Velmi dobrý prostor, pohodlná sedadla, solidní zpracování, nízká hlučnost, vyvážený podvozek. Mínus: omezená jasnost, vysoká spotřeba (benzín). “
AUTOStraßenverkehr o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: „Na rozdíl od prvního ML nevykazuje nástupce, který byl postaven do roku 2011, žádné slabiny ani z hlediska kvality, ani četnosti závad. Modely s vysokým počtem kilometrů si vedou ještě lépe než jejich konkurenti. Kromě vysoké úrovně komfortu a agilního ovládání je model ML dokonale vhodný pro použití v terénu - pokud si předchozí majitel objednal balíček offroad. “
autoTEST o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: "Navíc: spousta místa, vyvážený podvozek, přesné řízení." Mínus: Středně jasný, terénní terén pouze s terénním paketem. “
Magazín Auto Bild o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: Úhel otevření při parkování vpředu: „dostatečný - nedostatečný“ (1,5 z 5 hvězdiček); Úhel otevření při parkování vzadu: „špatný“ (1 z 5 hvězdiček); Šířka otevírání dveří / karoserie vpředu: „špatná - neuspokojivá“ (0,5 z 5 hvězdiček); Šířka otevření zadních dveří / karoserie: „dostatečná - nedostatečná“ (1,5 z 5 hvězdiček); Maximální šířka otvoru vpředu: „uspokojivá - dostatečná“ (2,5 z 5 hvězdiček); Maximální šířka otevření vzadu: „nedostatečná - nedostatečná“ (0,5 z 5 hvězdiček); Výška vstupu vpředu: „dobrá“ (4 z 5 hvězdiček); Výška vstupu vzadu: „uspokojivá - dostatečná“ (2,5 z 5 hvězdiček); Výška prahu vpředu: „špatná“ (1 z 5 hvězdiček); Výška prahu vzadu: „dostatečná“ (2 z 5 hvězdiček); Snadný vstup: „špatný“ (1 z 5 hvězdiček).
Magazín Auto Bild allrad o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: "Měl by to být použitý ML druhé generace?" Dobrá volba, ale ne bezpečný kandidát. Pokud to musí být nafta, pak prosím s kompletní a pečlivou údržbou: dobré pro motor a automatické. Také by bylo nejlepší mít kopii s ekonomickým vybavením, zejména bez vzduchového pérování, bez přídavného topení, bez telefonu a navigačních systémů. To snižuje riziko závad. “
Magazín Auto Bild allrad o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: „Nyní - krátce po představení zcela nové ML třetí generace - přichází na použitý trh stále více kopií ML II. Je důležité najít auto, které bude důsledně servisováno autorizovaným prodejcem. S co nejmenším elektronickým vybavením. A bez vzduchového odpružení. “
Magazín auto motor und sport o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: „Zatímco kvalita první generace třídy M (do roku 2005) zůstávala hodně žádoucí, současný rok je považován za trvale solidní. U ML navíc hovoří velký prostor, jeho jízdní komfort a slušné terénní vlastnosti. ML 350 CDI (rok výroby 2006) stojí nejméně 29 000 eur. “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: „Plus: Velmi dobrý prostor, pohodlná sedadla, solidní zpracování, nízká hlučnost, vyvážený podvozek. Mínus: omezená jasnost, vysoká spotřeba (benzín). “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: „Na rozdíl od prvního ML nevykazuje nástupce, který byl postaven do roku 2011, žádné slabiny ani z hlediska kvality, ani četnosti závad. Modely s vysokým počtem kilometrů si vedou ještě lépe než jejich konkurenti. Kromě vysoké úrovně komfortu a agilního ovládání je model ML dokonale vhodný pro použití v terénu - pokud si předchozí majitel objednal balíček offroad. “
Magazín autoTEST o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: "Navíc: spousta místa, vyvážený podvozek, přesné řízení." Mínus: Středně jasný, terénní terén pouze s terénním paketem. “
Magazín OFF ROAD o Mercedes-Benz M-Klasse [05]: "... podhodnocení není věcí nové třídy M." Svalnatá přední část vypadá ještě širší a mužnější díky lichoběžníkovému tvaru v prahu, zadní část, která je nízko tažená optickou ochranou proti podjetí a označeným difuzorem, je rozhodně sportovní. Interiér vypadá hodnotněji než dříve, i když jsme podrobně objevili slabá místa. ... “
Specifikace Mercedes-Benz M-Klasse [05]:
Typ | SUV |
Dostupné disky | Benzín Diesel Hybridní |