Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Ford focus seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínříjen 2019Hodnocení spolehlivosti
Magazínzáří 2019513 z 750 bodů
Auto Bildzáří 2019528 z 750 bodů
AUTOStraßenverkehrzáří 2019299 z 450 bodů
Auto Bildříjen 2019518 z 750 bodů
Auto Bildzáří 2019513 z 750 bodů
AUTOStraßenverkehrříjen 2019267 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrzáří 2019299 z 450 bodů
Magazín Auto Bild o Ford Focus (2018): Silné stránky: Mnoho prostoru vzadu a velký kufr pro tuto třídu automobilů. Slabé stránky: Vyšší aktivní konstrukce je na úkor jízdní dynamiky; mírná klimatizace. - Shrnuto naším redakčním týmem.

Specifikace Ford Focus (2018):

Modelový rok2018
TypKompaktní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
90%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
80%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2000známka:2,5
Magazínkvěten 2004394 z 180 bodů
Magazínbřezen 2012bez výsledné známky
ADAC Special Das Automagazinleden 2000Fahrverhalten: „2,0“
Auto Bildduben 20084 z 5 hvězd
Auto Bildsrpen 2000351 z 500 bodů
Auto Bildsrpen 20074 z 5 hvězd
Auto Bildsrpen 2009„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bildúnor 2000345 z 500 bodů
Auto Bild sportscarsduben 20134 z 5 hvězd
auto motor und sportkvěten 2001463 z 650 bodů
auto motor und sport Testjahrbuch 2002leden 2000590 z 700 bodů
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2011bez výsledné známky
ADAC Motorweltduben 2000známka:2,5
ADAC Special Das Automagazinleden 2000Fahrverhalten: „2,0“
Auto Bildduben 20084 z 5 hvězd
Auto Bildsrpen 2000351 z 500 bodů
Auto Bildsrpen 20074 z 5 hvězd
Auto Bildsrpen 2009„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bildúnor 2000345 z 500 bodů
Auto Bild sportscarsduben 20134 z 5 hvězd
auto motor und sportkvěten 2001463 z 650 bodů
auto motor und sportkvěten 2004394 z 180 bodů
auto motor und sport Testjahrbuch 2002leden 2000590 z 700 bodů
auto-ILLUSTRIERTEbřezen 2012bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2011bez výsledné známky

Specifikace Ford Focus [98]:

TypKompaktní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
100%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
87.5%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínsrpen 2010bez výsledné známky
Magazínúnor 2014bez výsledné známky
Magazínzáří 2010bez výsledné známky
ADAC Motorweltúnor 2008bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2012„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildlistopad 2013„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
AUTOStraßenverkehrsrpen 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrříjen 2013bez výsledné známky
CARAVANINGlistopad 2009bez výsledné známky
EcoTopTenprosinec 20084,9 z 10 bodů
Guter Ratříjen 2009známka:2,3
Jägerzáří 2008bez výsledné známky
Konsumentduben 2005„dobré“ (64%)
ADAC Motorweltúnor 2008bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2012„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildlistopad 2013„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
auto motor und sportsrpen 2010bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEúnor 2014bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrsrpen 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrříjen 2013bez výsledné známky
CARAVANINGlistopad 2009bez výsledné známky
EcoTopTenprosinec 20084,9 z 10 bodů
EVOCARSzáří 2010bez výsledné známky
Guter Ratříjen 2009známka:2,3
Jägerzáří 2008bez výsledné známky
Konsumentduben 2005„dobré“ (64%)
MOTORVISION - Das Magazin für automobile Faszinationkvěten 20134,5 z 5 bodů
MOTORVISION - Das Magazin für automobile Faszinationkvěten 20134,5 z 5 bodů
ADAC Motorwelt o Ford Focus [04]: "Plus: Bezpečné chování při řízení." Těsné, ale nepříjemné odpružení. Přesné řazení. Přímo reagující řízení. Účinné brzdy. Mínus: Poněkud nevrlý motor s mírnými vibracemi závislými na rychlosti. “
Auto Bild o Ford Focus [04]: „Plus: Velmi spolehlivé, dobré bezpečnostní vybavení, nízké náklady na nákup a údržbu, široký sortiment. Nevýhody: citlivý přeplňovaný turbodmychadlo, jednoduchá volba materiálů, drsný zážehový motor, časté poruchy lampy.
Auto Bild o Ford Focus [04]: "Jízdní aktivní kompaktní kombi s objemem až 1525 litrů a výkonným a ekonomickým vznětovým motorem - to zní jako rozumné auto, které je zábavné řídit." Je, ale obrovské poškození turbodmychadla radost docela značně kazí. Nakupujte, pouze pokud faktura potvrzuje výměnu turba ve specializované dílně. “
AUTOStraßenverkehr o Ford Focus [04]: „ST je dobrou kombinací každodenních a sportovních vozů, které se vyznačují výkonným, ale robustním pětiválcem.“
AUTOStraßenverkehr o Ford Focus [04]: "Plus: dobrý prostor; velký a variabilní nákladový prostor (turnaj); ergonomická sedadla; přesné řízení; plynulé řazení; bezpečné zatáčení; agilní manipulace; pohodlné zavěšení; dobré bezpečnostní vybavení; velké množství modelů ... Mínus: tělo pouze s mírnou čistotou; skromný vzhled materiálu v interiéru; Základní benzín nabízí malý temperament a kulturu chodu ... "
AUTOStraßenverkehr o Ford Focus [04]: „... Ford nyní dosáhl velmi slušné úrovně zpracování. Ačkoli vzhled z tvrdého plastu ... nesplňuje nejvyšší požadavky, není na Focusu nic špatného z hlediska zpracování a funkčnosti. ... Podvozek je pevně vyladěn, ale bez zanedbání pohodlí. ... “
CARAVANING o Ford Focus [04]: „... Každý, kdo si poradí s prostorem, který je pro tuto třídu typický, a dokáže žít se zásadně omezenou trakcí vozidla s pohonem předních kol, udělá s Focusem dobrou volbu ... Pouze v oblasti spotřeby to zvládne si nemusí nutně zasloužit „velmi dobrý“. ... “
EcoTopTen o Ford Focus [04]: Spotřeba (l / 100 km): 4,50; Emise CO2 (g / km): 119; Body prostředí VCD: 4,80; Celkové roční náklady (12 000 km): 6 345; Bezpečnost cestujících: „extrémně bezpečná“ (5 z 5 hvězdiček); Bezpečnost dětí: „maximální bezpečnost“ (4 z 5 hvězdiček); Bezpečnost chodců: „uspokojivá“ (2 z 5 hvězdiček).
Guter Rat o Ford Focus [04]: "Nejstaršímu modelu v této skupině čtyř se daří dobře." Sportovec s charakterem. “
Jäger o Ford Focus [04]: „... Dvoulitrový turbodiesel s hladkým chodem a výkonem 136 k, který je velmi opatrný a opatrný styl jízdy. Přesto s ním můžete rychle postupovat, ve Focusu v případě potřeby dokonce překoná hranici 200 km / h. ... “
Konsument o Ford Focus [04]: "Nový Focus vypadá hladce, jako kupé." Spousta místa vpředu, velmi bezpečná jízda na silnici, kultivovaný motor, silné gremy. ... “
Magazín ADAC Motorwelt o Ford Focus [04]: "Plus: Bezpečné chování při řízení." Těsné, ale nepříjemné odpružení. Přesné řazení. Přímo reagující řízení. Účinné brzdy. Mínus: Poněkud nevrlý motor s mírnými vibracemi závislými na rychlosti. “
Magazín Auto Bild o Ford Focus [04]: „Plus: Velmi spolehlivé, dobré bezpečnostní vybavení, nízké náklady na nákup a údržbu, široký sortiment. Nevýhody: citlivý přeplňovaný turbodmychadlo, jednoduchá volba materiálů, drsný zážehový motor, časté poruchy lampy.
Magazín Auto Bild o Ford Focus [04]: "Jízdní aktivní kompaktní kombi s objemem až 1525 litrů a výkonným a ekonomickým vznětovým motorem - to zní jako rozumné auto, které je zábavné řídit." Je, ale obrovské poškození turbodmychadla radost docela značně kazí. Nakupujte, pouze pokud faktura potvrzuje výměnu turba ve specializované dílně. “
Magazín auto motor und sport o Ford Focus [04]: „Plus: dobrý prostor, bezproblémový provoz, snadno naložitelný kufr, sportovní jízdní výkon, pohodlná poloha řidiče, výrazná agilita, bezpečné chování v zatáčkách, citlivý ESP, silné a stabilní brzdy. Mínus: špatná jasnost, vysoké náklady na údržbu. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Ford Focus [04]: „Silné stránky: Robustní podvozek; žádná rez na nosných částech; dobré brzdy. Slabé stránky: Vadné naftové turbodmychadlo; Poškození ložiska kola; Poruchy osvětlení. “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Ford Focus [04]: „ST je dobrou kombinací každodenních a sportovních vozů, které se vyznačují výkonným, ale robustním pětiválcem.“
Magazín AUTOStraßenverkehr o Ford Focus [04]: "Plus: dobrý prostor; velký a variabilní nákladový prostor (turnaj); ergonomická sedadla; přesné řízení; plynulé řazení; bezpečné zatáčení; agilní manipulace; pohodlné zavěšení; dobré bezpečnostní vybavení; velké množství modelů ... Mínus: tělo pouze s mírnou čistotou; skromný vzhled materiálu v interiéru; Základní benzín nabízí malý temperament a kulturu chodu ... "
Magazín AUTOStraßenverkehr o Ford Focus [04]: „... Ford nyní dosáhl velmi slušné úrovně zpracování. Ačkoli vzhled z tvrdého plastu ... nesplňuje nejvyšší požadavky, není na Focusu nic špatného z hlediska zpracování a funkčnosti. ... Podvozek je pevně vyladěn, ale bez zanedbání pohodlí. ... “
Magazín CARAVANING o Ford Focus [04]: „... Každý, kdo si poradí s prostorem, který je pro tuto třídu typický, a dokáže žít se zásadně omezenou trakcí vozidla s pohonem předních kol, udělá s Focusem dobrou volbu ... Pouze v oblasti spotřeby to zvládne si nemusí nutně zasloužit „velmi dobrý“. ... “
Magazín EcoTopTen o Ford Focus [04]: Spotřeba (l / 100 km): 4,50; Emise CO2 (g / km): 119; Body prostředí VCD: 4,80; Celkové roční náklady (12 000 km): 6 345; Bezpečnost cestujících: „extrémně bezpečná“ (5 z 5 hvězdiček); Bezpečnost dětí: „maximální bezpečnost“ (4 z 5 hvězdiček); Bezpečnost chodců: „uspokojivá“ (2 z 5 hvězdiček).
Magazín EVOCARS o Ford Focus [04]: "... jeho síla je pro vůz třídy golfu prostě obrovská." Ačkoli viděl denní světlo jako líný kůň Volvo, v Kolíně nad Rýnem byl vycvičen jako závodní kůň. Písty, turbodmychadla, sací potrubí, chladiče plnicího vzduchu, řízení motoru a senzační výfukový systém zcela mění 2,5litrový pětiválec. Existuje zpoždění turba, ale tak by to mělo být pro skutečný přeplňovaný motor postav. Ale to, co se stane při 3000 prohlídkách, nemá obdoby ... “
Magazín Guter Rat o Ford Focus [04]: "Nejstaršímu modelu v této skupině čtyř se daří dobře." Sportovec s charakterem. “
Magazín Jäger o Ford Focus [04]: „... Dvoulitrový turbodiesel s hladkým chodem a výkonem 136 k, který je velmi opatrný a opatrný styl jízdy. Přesto s ním můžete rychle postupovat, ve Focusu v případě potřeby dokonce překoná hranici 200 km / h. ... “
Magazín Konsument o Ford Focus [04]: "Nový Focus vypadá hladce, jako kupé." Spousta místa vpředu, velmi bezpečná jízda na silnici, kultivovaný motor, silné gremy. ... “
Magazín MOTORVISION - Das Magazin für automobile Faszination o Ford Focus [04]: „... Dnes na mě opět více než zapůsobilo, jak legendární a netypické pro pohon předních kol může být RS hozeno do úzkých zatáček. Prakticky vůbec nedotáčí. I když mu dáte správnou lžíci, zůstane na správné cestě. Na greenu dokážu extrémně brzy zrychlit, ultra přímé řízení má tendenci způsobovat přetáčivost. ... “
MOTORVISION - Das Magazin für automobile Faszination o Ford Focus [04]: „... Dnes na mě opět více než zapůsobilo, jak legendární a netypické pro pohon předních kol může být RS hozeno do úzkých zatáček. Prakticky vůbec nedotáčí. I když mu dáte správnou lžíci, zůstane na správné cestě. Na greenu dokážu extrémně brzy zrychlit, ultra přímé řízení má tendenci způsobovat přetáčivost. ... “

Specifikace Ford Focus [04]:

TypKompaktní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
uživatelské hodnocení
85.5%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
77.75%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2015bez výsledné známky
Magazínčerven 2015bez výsledné známky
Magazínbřezen 2014známka:2,9
ADAC Motorweltprosinec 2013„dobré“ (2,1)
Auto Bildsrpen 2014478 z 700 bodů
Auto Bildleden 2015známka:1-
Auto Bildčerven 20147 z 10 bodů
auto motor und sportkvěten 2014484 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEříjen 2013bez výsledné známky
Automobil Revuezáří 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2014283 z 450 bodů
autoTESTčervenec 2014703 z 1000 bodů; 3+
CARAVANINGúnor 2012bez výsledné známky
FREIE FAHRTprosinec 2012bez výsledné známky
ADAC Motorweltprosinec 2013„dobré“ (2,1)
Auto Bildsrpen 2014478 z 700 bodů
Auto Bildleden 2015známka:1-
Auto Bildčerven 20147 z 10 bodů
auto motor und sportduben 2015bez výsledné známky
auto motor und sportkvěten 2014484 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEříjen 2013bez výsledné známky
Automobil Revuezáří 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2014283 z 450 bodů
autoTESTčervenec 2014703 z 1000 bodů; 3+
CARAVANINGúnor 2012bez výsledné známky
FREIE FAHRTprosinec 2012bez výsledné známky
Guter Ratbřezen 2014známka:2,9
Stiftung Warentestčerven 2015bez výsledné známky
ADAC Motorwelt o Ford Focus [10]: „Silné stránky: Výkonný a příjemně hladký elektrický motor. Realistické zobrazení rozsahu. Slabé stránky: Velmi vysoká cena. Vestavěný kufr. Omezená vhodnost pro každodenní použití. “
Auto Bild o Ford Focus [10]: „... Silnou stránkou Fordu je jeho šikovně vyladěný podvozek. Jeho tělo vykazuje silné pohyby na špatných silnicích, ale nerovnosti jsou dobře odfiltrovány - což zaručuje vysokou úroveň jízdního pohodlí. Pokud jde o řízení, vývojáři to mysleli příliš dobře. Mluví tak přímo, že Focus jezdí jako sportovní auto. Vypadá příliš nervózně na kombi. “
Auto Bild o Ford Focus [10]: "U Fordu byste měli odškrtit šumivé víno, Focus prošel testem odolnosti Auto Bild s lehkostí." To platí zejména pro malý tříválec, který se nejen osvědčil jako mimořádně příjemný agregát, ale také jako stabilní a spolehlivý. Možná to ne každý čekal. Úspěch je o to lepší. “
Auto Bild o Ford Focus [10]: "... Focus EcoBoost se nemusí skrývat před žádným ze svých protivníků." Protože hladkost výkonné řady 1000 je stále působivá, díky další hmotnosti na setrvačníku. Nula-nula navíc dokonale harmonizuje s přesně vedenou převodovkou a vyváženým podvozkem. ... “
auto motor und sport o Ford Focus [10]: "Vždy trochu těsný, ale také agilní a pohodlný, nyní je čas na facelift a lepší infotainment." Skvělý motor. “
auto-ILLUSTRIERTE o Ford Focus [10]: "Technicky se s E-Focusem nic nestalo." Ale můžete poznat, že nebyl navržen jako elektromobil. To dokazuje malý kufr a snížené užitečné zatížení. A příplatek téměř 20 000 franků ve srovnání s nejdražším spalovacím motorem je to prostě příliš mnoho. “
Automobil Revue o Ford Focus [10]: „... V každodenním provozu zanechává elektrický Ford sebevědomý dojem. Tah pohonu je pozoruhodný. ... Přední kola táhnou elektromobil, který není při 1700 kg zrovna lehký, plynule až do rychlosti 135 km / h ... Až do tohoto limitu Focus nevykazuje žádné slabiny, takže trasu po dálnici lze zvolit bez problémů. ... “
AUTOStraßenverkehr o Ford Focus [10]: „... Ford Focus jako obvykle zaujme svým vyváženým podvozkem. Čtyřdveřový model, který je znatelně těsný a přesto dostatečně pohodlný, si zachovává klid i na nerovných úsecích, pouze diskrétně prochází tvrdými příčnými klouby. Zároveň zůstává po dlouhou dobu neutrálně na trati a může být také přesně směrován. ... “
autoTEST o Ford Focus [10]: "Kolínské auto je na tom s vlastnostmi stejně jako Peugeot, ale poté ztrácí kvůli vyšším nákladům." Focus je aktivní jako vždy, ale brzdy jsou ve srovnání s tím nejhorší. “
CARAVANING o Ford Focus [10]: „... Dynamika zábavy při jízdě a zatáčení, kompaktní rozměry pro město a přesvědčivé kvality dálnice v samostatném provozu, plus bezpečný a zároveň ekonomický pokrok v týmu - tak Ford Focus Tournament vytváří poměrně široký balanční akt. To je také neklamným znakem sportovnosti. ““
FREIE FAHRT o Ford Focus [10]: "Plus: Důsledné downsizing, jízdní dynamika." Mínus: Pohon předních kol ve vlhkých podmínkách ohromen. “
Magazín ADAC Motorwelt o Ford Focus [10]: „Silné stránky: Výkonný a příjemně hladký elektrický motor. Realistické zobrazení rozsahu. Slabé stránky: Velmi vysoká cena. Vestavěný kufr. Omezená vhodnost pro každodenní použití. “
Magazín Auto Bild o Ford Focus [10]: „... Silnou stránkou Fordu je jeho šikovně vyladěný podvozek. Jeho tělo vykazuje silné pohyby na špatných silnicích, ale nerovnosti jsou dobře odfiltrovány - což zaručuje vysokou úroveň jízdního pohodlí. Pokud jde o řízení, vývojáři to mysleli příliš dobře. Mluví tak přímo, že Focus jezdí jako sportovní auto. Vypadá příliš nervózně na kombi. “
Magazín Auto Bild o Ford Focus [10]: "U Fordu byste měli odškrtit šumivé víno, Focus prošel testem odolnosti Auto Bild s lehkostí." To platí zejména pro malý tříválec, který se nejen osvědčil jako mimořádně příjemný agregát, ale také jako stabilní a spolehlivý. Možná to ne každý čekal. Úspěch je o to lepší. “
Magazín Auto Bild o Ford Focus [10]: "... Focus EcoBoost se nemusí skrývat před žádným ze svých protivníků." Protože hladkost výkonné řady 1000 je stále působivá, díky další hmotnosti na setrvačníku. Nula-nula navíc dokonale harmonizuje s přesně vedenou převodovkou a vyváženým podvozkem. ... “
Magazín auto motor und sport o Ford Focus [10]: "Focus Tournament 1.0 Ecoboost je pevné, správně motorizované kombi s úhledně sladěným podvozkem a citlivým řízením." Stejně přesvědčivý je i prostor a spolehlivost, nikoli však zastaralý infotainment. “
Magazín auto motor und sport o Ford Focus [10]: "Vždy trochu těsný, ale také agilní a pohodlný, nyní je čas na facelift a lepší infotainment." Skvělý motor. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Ford Focus [10]: "Technicky se s E-Focusem nic nestalo." Ale můžete poznat, že nebyl navržen jako elektromobil. To dokazuje malý kufr a snížené užitečné zatížení. A příplatek téměř 20 000 franků ve srovnání s nejdražším spalovacím motorem je to prostě příliš mnoho. “
Magazín Automobil Revue o Ford Focus [10]: „... V každodenním provozu zanechává elektrický Ford sebevědomý dojem. Tah pohonu je pozoruhodný. ... Přední kola táhnou elektromobil, který není při 1700 kg zrovna lehký, plynule až do rychlosti 135 km / h ... Až do tohoto limitu Focus nevykazuje žádné slabiny, takže trasu po dálnici lze zvolit bez problémů. ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Ford Focus [10]: „... Ford Focus jako obvykle zaujme svým vyváženým podvozkem. Čtyřdveřový model, který je znatelně těsný a přesto dostatečně pohodlný, si zachovává klid i na nerovných úsecích, pouze diskrétně prochází tvrdými příčnými klouby. Zároveň zůstává po dlouhou dobu neutrálně na trati a může být také přesně směrován. ... “
Magazín autoTEST o Ford Focus [10]: "Kolínské auto je na tom s vlastnostmi stejně jako Peugeot, ale poté ztrácí kvůli vyšším nákladům." Focus je aktivní jako vždy, ale brzdy jsou ve srovnání s tím nejhorší. “
Magazín CARAVANING o Ford Focus [10]: „... Dynamika zábavy při jízdě a zatáčení, kompaktní rozměry pro město a přesvědčivé kvality dálnice v samostatném provozu, plus bezpečný a zároveň ekonomický pokrok v týmu - tak Ford Focus Tournament vytváří poměrně široký balanční akt. To je také neklamným znakem sportovnosti. ““
Magazín FREIE FAHRT o Ford Focus [10]: "Plus: Důsledné downsizing, jízdní dynamika." Mínus: Pohon předních kol ve vlhkých podmínkách ohromen. “
Magazín Guter Rat o Ford Focus [10]: Tělo: 3,0; Zabezpečení: 2,5; Komfort / chování při jízdě: 3,0; Jízdní výkon / spotřeba: 3,0; Cena / funkce: 3.0.
Magazín Stiftung Warentest o Ford Focus [10]: "Klíčový spínač k deaktivaci airbagu pro přepravu dětí musí být nainstalován samostatně." Kotvy ISOFIX jsou obtížně přístupné. Kotvy horního postroje jsou obtížně přístupné z interiéru. Délka pásu je trochu krátká. Spousta místa vzadu. “

Specifikace Ford Focus [10]:

TypKompaktní třída
Dostupné diskyBenzín
Diesel
Elektrické
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínčerven 2010bez výsledné známky
Magazínlistopad 2010bez výsledné známky
Magazínlistopad 2013„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
autokaufprosinec 2008bez výsledné známky
autokaufbřezen 2008bez výsledné známky
autokaufzáří 2008bez výsledné známky
Auto Bildlistopad 2013„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
autokaufprosinec 2008bez výsledné známky
autokaufčerven 2010bez výsledné známky
autokaufbřezen 2008bez výsledné známky
autokaufzáří 2008bez výsledné známky
autoTESTlistopad 2010bez výsledné známky
Magazín Auto Bild o Ford Focus Turnier [04] : "Jízdní aktivní kompaktní kombi s objemem až 1525 litrů a výkonným a ekonomickým vznětovým motorem - to zní jako rozumné auto, které je zábavné řídit." Je, ale obrovské poškození turbodmychadla radost docela značně kazí. Nakupujte, pouze pokud faktura potvrzuje výměnu turba ve specializované dílně. “

Specifikace Ford Focus Turnier [04] :

KarosérieCombi
TypKompaktní třída
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

Videorecenze


Ford Focus 1.0 EcoBoost (92 kW) (2018)

Ford Focus 1.0 EcoBoost (92 kW) (2018)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínříjen 2019518 z 750 bodů
Magazínzáří 2019528 z 750 bodů
Auto Bildříjen 2019518 z 750 bodů
Auto Bildzáří 2019528 z 750 bodů
AUTOStraßenverkehrzáří 2019299 z 450 bodů
Magazín Auto Bild o Ford Focus 1.0 EcoBoost (92 kW) (2018) : Silné stránky: Mnoho prostoru vzadu a velký kufr pro tuto třídu automobilů. Slabé stránky: Vyšší aktivní konstrukce je na úkor jízdní dynamiky; mírná klimatizace. - Shrnuto naším redakčním týmem.

Specifikace Ford Focus 1.0 EcoBoost (92 kW) (2018) :

Trerk dispozici
Princip pohonuBenzín
Zrychlení 0-100 km / h (s)10
Třída účinnosti CO2A
Emise CO2 (g / km)107
Pohon předních kolk dispozici
Maximální rychlost (km / h)200
Objem motorucm
KarosérieCombi
Výkon v kW92
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Ford Focus Active 2.0 EcoBlue (110 kW) (2018)

Ford Focus Active 2.0 EcoBlue (110 kW) (2018)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínzáří 2019513 z 750 bodů
Auto Bildzáří 2019513 z 750 bodů

Specifikace Ford Focus Active 2.0 EcoBlue (110 kW) (2018) :

Trerchybí
Trerchybí
Trerchybí
Trerk dispozici
pohon všech kolchybí
Princip pohonuDiesel
Automatickýchybí
Zrychlení 0-100 km / h (s)9.1
Třída účinnosti CO2A
Emise CO2 (g / km)132
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Ford Focus RS500 4x4 6-Gang manuell (376 kW) [10] getunt von Wolf Racing

Ford Focus RS500 4x4 6-Gang manuell (376 kW) [10] getunt von Wolf Racing

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínúnor 201454 z 60 bodů
Magazínleden 20143,5 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsleden 20143,5 z 5 hvězd
sport autoúnor 201454 z 60 bodů

Specifikace Ford Focus RS500 4x4 6-Gang manuell (376 kW) [10] getunt von Wolf Racing :

pohon všech kolk dispozici
Princip pohonuBenzín
Automatickýchybí
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)288
Objem motorucm
KarosérieLimuzína
Výkon v kW376
Síla v hp512
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Ford Focus 1.0 EcoBoost 6-Gang manuell Titanium (92 kW) [10]

Ford Focus 1.0 EcoBoost 6-Gang manuell Titanium (92 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínsrpen 2012„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Magazínprosinec 2012bez výsledné známky
Magazínzáří 2012bez výsledné známky
ADAC Motorweltčervenec 2012„dobré“ (2,1)
Auto Bildprosinec 2012473 z 700 bodů
Auto Bildleden 2015známka:1-
Auto Bildkvěten 2012478 z 700 bodů
Auto Bildbřezen 2013bez výsledné známky
auto motor und sportkvěten 20125 z 5 hvězd
AUTOStraßenverkehrčervenec 2012278 z 450 bodů
autoTESTduben 2013bez výsledné známky
ADAC Motorweltčervenec 2012„dobré“ (2,1)
Auto Bildprosinec 2012473 z 700 bodů
Auto Bildleden 2015známka:1-
Auto Bildkvěten 2012478 z 700 bodů
Auto Bildbřezen 2013bez výsledné známky
auto motor und sportkvěten 20125 z 5 hvězd
auto motor und sportzáří 2012bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEsrpen 2012„dobré“ (4 z 5 hvězd)
AUTOStraßenverkehrčervenec 2012278 z 450 bodů
autoTESTduben 2013bez výsledné známky
FREIE FAHRTprosinec 2012bez výsledné známky
Auto Bild o Ford Focus 1.0 EcoBoost 6-Gang manuell Titanium (92 kW) [10] : "U Fordu byste měli odškrtit šumivé víno, Focus prošel testem odolnosti Auto Bild s lehkostí." To platí zejména pro malý tříválec, který se nejen osvědčil jako mimořádně příjemný agregát, ale také jako stabilní a spolehlivý. Možná to ne každý čekal. Úspěch je o to lepší. “
Magazín Auto Bild o Ford Focus 1.0 EcoBoost 6-Gang manuell Titanium (92 kW) [10] : "U Fordu byste měli odškrtit šumivé víno, Focus prošel testem odolnosti Auto Bild s lehkostí." To platí zejména pro malý tříválec, který se nejen osvědčil jako mimořádně příjemný agregát, ale také jako stabilní a spolehlivý. Možná to ne každý čekal. Úspěch je o to lepší. “
Magazín FREIE FAHRT o Ford Focus 1.0 EcoBoost 6-Gang manuell Titanium (92 kW) [10] : "Plus: Důsledné downsizing, jízdní dynamika." Mínus: Pohon předních kol ve vlhkých podmínkách ohromen. “

Specifikace Ford Focus 1.0 EcoBoost 6-Gang manuell Titanium (92 kW) [10] :

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Automatickýchybí
Zrychlení 0-100 km / h (s)11,3
Třída účinnosti CO2B
Emise CO2 (g / km)114
Pohon předních kolk dispozici
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)193
Objem motorucm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Ford Focus ST Turnier 2.0 EcoBoost 6-Gang manuell (184 kW) [10]

Ford Focus ST Turnier 2.0 EcoBoost 6-Gang manuell (184 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildčerven 2012„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildlistopad 2013235 z 300 bodů
Auto Bild sportscarssrpen 20134 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsúnor 2013bez výsledné známky
Auto Newsčerven 20124,5 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTEčervenec 2012bez výsledné známky
sport autoleden 201441 z 60 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
78%

Ford Focus Turnier 1.6 TDCi 6-Gang manuell (85 kW) [10]

Ford Focus Turnier 1.6 TDCi 6-Gang manuell (85 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildúnor 2014484 z 700 bodů
Auto Bildčerven 2013473 z 700 bodů
Auto Newsčerven 20114 z 5 hvězd
Guter Ratzáří 2011známka:2,1
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
75%

Ford Focus 1.0 EcoBoost 6-Gang manuell (92 kW) [10]

Ford Focus 1.0 EcoBoost 6-Gang manuell (92 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
ACE LENKRADduben 2014bez výsledné známky
ACE LENKRADčervenec 2013bez výsledné známky
ADAC Motorweltčerven 2013„dobré“ (2,2)
Auto Bildúnor 2012„gut - chvalitebné“ (3,5 z 5 hvězd)
Auto Bildčerven 20147 z 10 bodů
auto motor und sportsrpen 20123 z 5 hvězd
auto motor und sportúnor 2012bez výsledné známky
Auto Newsprosinec 20124,5 z 5 hvězd
autogazette.deúnor 2012bez výsledné známky
Automobil Revueúnor 2012bez výsledné známky
Autorevueúnor 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrúnor 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrříjen 2012bez výsledné známky
FIRMENAUTOprosinec 2012bez výsledné známky
FIRMENAUTOúnor 2013bez výsledné známky
Magazín Auto Bild o Ford Focus 1.0 EcoBoost 6-Gang manuell (92 kW) [10] : "... Focus EcoBoost se nemusí skrývat před žádným ze svých protivníků." Protože hladkost výkonné řady 1000 je stále působivá, díky další hmotnosti na setrvačníku. Nula-nula navíc dokonale harmonizuje s přesně vedenou převodovkou a vyváženým podvozkem. ... “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Ford Focus 1.6 EcoBoost 6-Gang manuell (110 kW) [10]

Ford Focus 1.6 EcoBoost 6-Gang manuell (110 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildčervenec 20114 z 5 hvězd
Auto Bildbřezen 201421,5 z 35 hvězd
Auto Bildzáří 2011„dobré“ (4 z 5 hvězd)
auto-ILLUSTRIERTEkvěten 2011bez výsledné známky
autogazette.deleden 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2011277 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2013292 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrříjen 2012bez výsledné známky
autoTESTsrpen 2011bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Ford Focus 1.6 TDCi 6-Gang manuell Titanium (85 kW) [10]

Ford Focus 1.6 TDCi 6-Gang manuell Titanium (85 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildduben 2013469 z 700 bodů
Auto Bildduben 2014479 z 700 bodů
Auto Bildsrpen 2012465 z 700 bodů
Autorevueduben 2011bez výsledné známky
autoTESTčervenec 2014703 z 1000 bodů; 3+
Magazín autoTEST o Ford Focus 1.6 TDCi 6-Gang manuell Titanium (85 kW) [10] : "Kolínské auto je na tom s vlastnostmi stejně jako Peugeot, ale poté ztrácí kvůli vyšším nákladům." Focus je aktivní jako vždy, ale brzdy jsou ve srovnání s tím nejhorší. “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Ford Focus ST 2.0 EcoBoost 6-Gang manuell (184 kW) [10]

Ford Focus ST 2.0 EcoBoost 6-Gang manuell (184 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildčerven 2013456 z 700 bodů
Auto Bild sportscarsleden 2013bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčervenec 20134 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarskvěten 2013bez výsledné známky
Auto Bild sportscarslistopad 20124 z 5 hvězd
auto motor und sportprosinec 2012478 z 650 bodů
auto motor und sportkvěten 2013467 z 650 bodů
auto motor und sportříjen 2013462 z 650 bodů
Automobil Revueříjen 2012bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčerven 2013261 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrlistopad 2013234 z 450 bodů
autoTESTříjen 2013bez výsledné známky
MOTORVISION - Das Magazin für automobile Faszinationlistopad 201239 z 50 bodů
sport autoduben 201440 z 60 bodů
sport autokvěten 201340 z 60 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

Ford Focus 1.6 EcoBoost 6-Gang manuell Titanium (110 kW) [10]

Ford Focus 1.6 EcoBoost 6-Gang manuell Titanium (110 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildleden 2014475 z 700 bodů
auto motor und sportbřezen 2013467 z 635 bodů
auto motor und sportzáří 2012bez výsledné známky
Automobil Revueduben 2011bez výsledné známky
autoTESTbřezen 2014698 z 1000 bodů; 3+
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

Ford Focus Electric Automatik (107 kW) [10]

Ford Focus Electric Automatik (107 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
ACE LENKRADbřezen 2014bez výsledné známky
ADAC Motorweltprosinec 2013„dobré“ (2,1)
Auto Bildříjen 2013„chvalitebné“ (3 z 5 hvězd)
auto motor und sportlistopad 2013442 z 650 bodů
auto motor und sportzáří 20134 z 5 hvězd
auto-ILLUSTRIERTEříjen 2013bez výsledné známky
Automobil Revuezáří 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrříjen 2013bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrzáří 2013bez výsledné známky
FIRMENAUTOduben 2014bez výsledné známky
FIRMENAUTOúnor 2013bez výsledné známky
Guter Ratbřezen 2014známka:2,9
Plus X Awardúnor 2012„Plus X Award-Doporučeno“
Magazín ADAC Motorwelt o Ford Focus Electric Automatik (107 kW) [10] : „Silné stránky: Výkonný a příjemně hladký elektrický motor. Realistické zobrazení rozsahu. Slabé stránky: Velmi vysoká cena. Vestavěný kufr. Omezená vhodnost pro každodenní použití. “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Ford Focus Electric Automatik (107 kW) [10] : "Technicky se s E-Focusem nic nestalo." Ale můžete poznat, že nebyl navržen jako elektromobil. To dokazuje malý kufr a snížené užitečné zatížení. A příplatek téměř 20 000 franků ve srovnání s nejdražším spalovacím motorem je to prostě příliš mnoho. “
Magazín Automobil Revue o Ford Focus Electric Automatik (107 kW) [10] : „... V každodenním provozu zanechává elektrický Ford sebevědomý dojem. Tah pohonu je pozoruhodný. ... Přední kola táhnou elektromobil, který není při 1700 kg zrovna lehký, plynule až do rychlosti 135 km / h ... Až do tohoto limitu Focus nevykazuje žádné slabiny, takže trasu po dálnici lze zvolit bez problémů. ... “
Magazín Guter Rat o Ford Focus Electric Automatik (107 kW) [10] : Tělo: 3,0; Zabezpečení: 2,5; Komfort / chování při jízdě: 3,0; Jízdní výkon / spotřeba: 3,0; Cena / funkce: 3.0.
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
68%
celkové hodnocení
68%

Ford Focus Turnier 1.0 Ecoboost 6-Gang manuell Titanium (92 kW) [10]

Ford Focus Turnier 1.0 Ecoboost 6-Gang manuell Titanium (92 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildsrpen 2014478 z 700 bodů
Auto Bildříjen 2013470 z 700 bodů
auto motor und sportkvěten 2014484 z 650 bodů
AUTOStraßenverkehrčervenec 2014267 z 450 bodů
Magazín Auto Bild o Ford Focus Turnier 1.0 Ecoboost 6-Gang manuell Titanium (92 kW) [10] : „... Silnou stránkou Fordu je jeho šikovně vyladěný podvozek. Jeho tělo vykazuje silné pohyby na špatných silnicích, ale nerovnosti jsou dobře odfiltrovány - což zaručuje vysokou úroveň jízdního pohodlí. Pokud jde o řízení, vývojáři to mysleli příliš dobře. Mluví tak přímo, že Focus jezdí jako sportovní auto. Vypadá příliš nervózně na kombi. “
Magazín auto motor und sport o Ford Focus Turnier 1.0 Ecoboost 6-Gang manuell Titanium (92 kW) [10] : "Vždy trochu těsný, ale také agilní a pohodlný, nyní je čas na facelift a lepší infotainment." Skvělý motor. “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
68%
celkové hodnocení
68%

Ford Focus 1.0 EcoBoost 5-Gang manuell Titanium (74 kW) [10]

Ford Focus 1.0 EcoBoost 5-Gang manuell Titanium (74 kW) [10]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildleden 2013463 z 700 bodů
AUTOStraßenverkehrčervenec 2014283 z 450 bodů
autoTESTúnor 20133+ (496 z 700 bodů)
Magazín AUTOStraßenverkehr o Ford Focus 1.0 EcoBoost 5-Gang manuell Titanium (74 kW) [10] : „... Ford Focus jako obvykle zaujme svým vyváženým podvozkem. Čtyřdveřový model, který je znatelně těsný a přesto dostatečně pohodlný, si zachovává klid i na nerovných úsecích, pouze diskrétně prochází tvrdými příčnými klouby. Zároveň zůstává po dlouhou dobu neutrálně na trati a může být také přesně směrován. ... “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
68%
celkové hodnocení
68%

Ford Focus CC [04]

Ford Focus CC [04]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínúnor 2014bez výsledné známky
Magazínčervenec 2010„chvalitebné - dostatečné“ (2,5 z 5 hvězd)
Magazínčerven 2010bez výsledné známky
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2007bez výsledné známky
autokaufbřezen 2008bez výsledné známky
autokaufříjen 2006bez výsledné známky
autokaufzáří 2008bez výsledné známky
ADAC Auto-Test Neuwagensrpen 2007bez výsledné známky
Auto Bildčervenec 2010„chvalitebné - dostatečné“ (2,5 z 5 hvězd)
auto-ILLUSTRIERTEúnor 2014bez výsledné známky
autokaufčerven 2010bez výsledné známky
autokaufbřezen 2008bez výsledné známky
autokaufříjen 2006bez výsledné známky
autokaufzáří 2008bez výsledné známky
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Ford Focus CC [04] : „Silné stránky: Robustní podvozek; žádná rez na nosných částech; dobré brzdy. Slabé stránky: Vadné naftové turbodmychadlo; Poškození ložiska kola; Poruchy osvětlení. “

Specifikace Ford Focus CC [04] :

KarosérieKabriolet
TypKompaktní třída
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
50%
celkové hodnocení
50%

Videorecenze


Vybíráme: Ford focus

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »