Obytná auta

Obytná auta jsou velká automobilová vozidla, která slouží jako mobilní domovy. Mají všechny vybavení, které potřebujete pro pohodlnou cestování a přespávání. Nejdůležitějšími parametry obytných aut jsou komfort, prostor, trvanlivost, bezpečnost a cena. Mezi jejich hlavní výhody patří flexibilita, pohodlí a schopnost zůstat v jednom místě po dlouhou dobu. Nevýhody zahrnují vyšší náklady na údržbu a palivo, omezený prostor pro ukládání věcí a omezený rozsah pohybu.

Obsah:

Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Obytná auta seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2016Hodnocení spolehlivosti
Magazínbřezen 2016bez výsledné známky
Magazínlistopad 2015bez výsledné známky
auto motor und sportduben 2015bez výsledné známky
AUTO NEWS onlineduben 20154,5 z 5 hvězd
auto motor und sportduben 2015bez výsledné známky
AUTO NEWS onlineduben 20154,5 z 5 hvězd
CamperVansduben 2016bez výsledné známky
promobilsrpen 2015bez výsledné známky
promobillistopad 2015bez výsledné známky
Reisemobil Internationalduben 2014bez výsledné známky
Reisemobilistbřezen 2016bez výsledné známky
promobilsrpen 2015bez výsledné známky
Reisemobil Internationalduben 2014bez výsledné známky
Magazín auto motor und sport o Mercedes-Benz Marco Polo: „... středně výkonná verze 2,1litrového biturbodieselu kousajícího nehty stoupá tak rychle, že je dost času na výhledy. Nebo najít správné zařízení. Poprvé máme variantu třídy V s manuální šestistupňovou převodovkou. Není zcela správné používat toto jméno, tak objemné, jako šestý odmítá být používán. ... “

Specifikace Mercedes-Benz Marco Polo:

TypTáborník
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
90%
celkové hodnocení
90%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2011bez výsledné známky
Magazínprosinec 2016bez výsledné známky
Magazínúnor 2017bez výsledné známky
ADAC Motorweltleden 2011„dobré“ (2,3)
freizeitguide aktivúnor 2010bez výsledné známky
ADAC Motorweltleden 2011„dobré“ (2,3)
camp24MAGAZINduben 2011bez výsledné známky
freizeitguide aktivúnor 2010bez výsledné známky
promobilduben 2014bez výsledné známky
promobilprosinec 2016bez výsledné známky
promobilúnor 2013bez výsledné známky
promobilúnor 2014bez výsledné známky
promobilkvěten 2016bez výsledné známky
promobillistopad 2013bez výsledné známky
promobilříjen 2013bez výsledné známky
Reisemobil Internationalsrpen 2014bez výsledné známky
Reisemobil Internationalsrpen 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalprosinec 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalúnor 2017bez výsledné známky
Reisemobil Internationalkvěten 2016bez výsledné známky
promobilduben 2014bez výsledné známky
promobilúnor 2013bez výsledné známky
promobilúnor 2014bez výsledné známky
promobilkvěten 2016bez výsledné známky
promobillistopad 2013bez výsledné známky
promobilříjen 2013bez výsledné známky
Reisemobil Internationalsrpen 2014bez výsledné známky
Reisemobil Internationalsrpen 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalprosinec 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalkvěten 2016bez výsledné známky
ADAC Motorwelt o Hymer B-Klasse: Celkové hodnocení základního vozidla (40%): 3,0; Celkové hodnocení bydlení (60%): 1,8.
freizeitguide aktiv o Hymer B-Klasse: "U Hymeru třídy B jsou vysoké standardy považovány za dobrou formu." Půdorys 528 se zadním příčným lůžkem, posezením ve tvaru písmene L, prostornou garáží a úložným boxem pod podlahou toho nabízí hodně. Vnitřní vybavení je elegantní a funkční. Je zřejmé, že by se třída B měla líbit fajnšmekrům. ... “
Magazín ADAC Motorwelt o Hymer B-Klasse: Celkové hodnocení základního vozidla (40%): 3,0; Celkové hodnocení bydlení (60%): 1,8.
Magazín camp24MAGAZIN o Hymer B-Klasse: „... Půdorys pro milovníky společenských akcí nebo případně profesionální využití jako konferenční mobilní automobil. ... Jízdní vlastnosti a výkon Fiat Ducato nejsou ovlivněny konstrukcí, přehled a torzní tuhost integrovaného obvodu jsou perfektní. “
Magazín freizeitguide aktiv o Hymer B-Klasse: "U Hymeru třídy B jsou vysoké standardy považovány za dobrou formu." Půdorys 528 se zadním příčným lůžkem, posezením ve tvaru písmene L, prostornou garáží a úložným boxem pod podlahou toho nabízí hodně. Vnitřní vybavení je elegantní a funkční. Je zřejmé, že by se třída B měla líbit fajnšmekrům. ... “
Magazín promobil o Hymer B-Klasse: „Plus: vysoce kvalitní konstrukce karoserie; Dobře střižené a pohodlně čalouněné posezení; Účinná izolace hluku motoru; Rozsáhlé standardní vybavení. Mínus: se schválením 3,5 tuny pro čtyři lidi příliš malé užitečné zatížení; V kuchyni téměř žádná pracovní plocha; Úzký prostor na ležení vzadu. “
Magazín promobil o Hymer B-Klasse: "... Pohled před lukem je zde nejpřísněji omezen." Na druhou stranu zaujme velmi dobrou zvukovou izolací motoru a poněkud citlivější odezvou pružiny. ... “
Magazín promobil o Hymer B-Klasse: "Třída B ... se opět umisťuje jako pevná reference pro integrovaná vozidla střední třídy." Nostalgické uspořádání zadních sedadel skupiny B 534 má stále své kouzlo i dnes, zvláště když lze eliminovat typické nevýhody, pokud jde o úložný prostor a bezpečnost cestujících. U kompaktního modelu, jako je B 534, může být relativně vysoká základní hmotnost překážkou prodeje. ... “
Magazín promobil o Hymer B-Klasse: „Plus: řada motorů 130 HP, nízký rám Alko, izolace PU a XPS, střecha a podlaha z GRP, dobrá manévrovatelnost, dvojitá podlaha, velká sklopná postel, silné topení, velká nádrž na vodu, garáž, airbagy a řady ESP. Mínus: Vysoká cena, špatná směrová stabilita. “
Magazín promobil o Hymer B-Klasse: „... se známým uspořádáním jedné postele boduje spoustou úložného prostoru a čerstvým nábytkem. Slabiny, jako je omezená kuchyňská pracovní plocha a rezerva zatížení, však zůstávají. ... “
Magazín promobil o Hymer B-Klasse: „Plus: Airbagy a ESP jako standard, vysoce kvalitní konstrukce bez dřevěných výztuh ... Mínus: Maxi podvozek s dostatečným užitečným zatížením pouze za příplatek.“
Magazín promobil o Hymer B-Klasse: "Hymer třídy B významně získal." Nadstavba má nyní vysoce kvalitní podlahu, kterou si zaslouží. Bezpečnostní zařízení je příkladné. Celkově je úroveň vybavení nyní znatelně vyšší. Cena odpovídajícím způsobem vzrostla, ale také váha - navzdory lehké konstrukci. “
Magazín Reisemobil International o Hymer B-Klasse: "Velký přívod vody, dobrá koupelna, skvělá ložnice, bezvadné jízdní vlastnosti, pečlivá konstrukce a zpracování, široké vstupní dveře - co víc si můžete přát pro obytné auto?" Možná méně: potřebují páry sklopnou postel a čtyři bezpečnostní pásy? ... “
Magazín Reisemobil International o Hymer B-Klasse: "Dobrá práce: Obrovská garáž je velmi velká a lze na ni naložit kola nebo jiné sportovní vybavení z obou stran." Společnost Hymer mimo jiné integrovala vestavěnou baterii do dvojité podlahy. Zvýšení nákladu na 4,5 tuny (490 eur) optimalizuje již tak dostatečnou nosnost. “
Magazín Reisemobil International o Hymer B-Klasse: „... Hymer nabízí velmi klasický půdorys, jak to většina čtenářů ví, když žádá o jednolůžkový vozík - tedy s podélnými postelemi nad zadní garáží, koupelnou a kuchyní ve střední části vozidla a sezením oblast vpředu se sklopnou postelí výše. ... Koupelna v Hymeru je velmi dobře provedena díky integrované sprše s praktickými skládacími sprchovými dveřmi a rozumnými detaily ... ... “
Magazín Reisemobil International o Hymer B-Klasse: "Elegantní integrovaný produkt, který Hymer nasadil na kola Mercedes-Benz Sprinter." Starline 680 je velmi dobře vyrobený. Řízení je potěšením a život v něm opravdovým potěšením. To je také způsobeno rozdělením mobilního telefonu na přední a zadní část. Elektrické napájení na testovacím vozidle stačilo na pouhých 48 hodin ... trochu. “
Magazín Reisemobil International o Hymer B-Klasse: "... Je úžasné, jak snadno se sedmimetrové vozidlo může pohybovat městským provozem ve Stuttgartu." A jak hladce s ním lze obejít boční ulice a zaparkovaná auta. Již jsme to několikrát napsali: Podle našich řidičských zkušeností stojí za zvážení užší karoserie ... “
promobil o Hymer B-Klasse: „Plus: vysoce kvalitní konstrukce karoserie; Dobře střižené a pohodlně čalouněné posezení; Účinná izolace hluku motoru; Rozsáhlé standardní vybavení. Mínus: se schválením 3,5 tuny pro čtyři lidi příliš malé užitečné zatížení; V kuchyni téměř žádná pracovní plocha; Úzký prostor na ležení vzadu. “
promobil o Hymer B-Klasse: "Třída B ... se opět umisťuje jako pevná reference pro integrovaná vozidla střední třídy." Nostalgické uspořádání zadních sedadel skupiny B 534 má stále své kouzlo i dnes, zvláště když lze eliminovat typické nevýhody, pokud jde o úložný prostor a bezpečnost cestujících. U kompaktního modelu, jako je B 534, může být relativně vysoká základní hmotnost překážkou prodeje. ... “
promobil o Hymer B-Klasse: „Plus: řada motorů 130 HP, nízký rám Alko, izolace PU a XPS, střecha a podlaha z GRP, dobrá manévrovatelnost, dvojitá podlaha, velká sklopná postel, silné topení, velká nádrž na vodu, garáž, airbagy a řady ESP. Mínus: Vysoká cena, špatná směrová stabilita. “
promobil o Hymer B-Klasse: „... se známým uspořádáním jedné postele boduje spoustou úložného prostoru a čerstvým nábytkem. Slabiny, jako je omezená kuchyňská pracovní plocha a rezerva zatížení, však zůstávají. ... “
promobil o Hymer B-Klasse: „Plus: Airbagy a ESP jako standard, vysoce kvalitní konstrukce bez dřevěných výztuh ... Mínus: Maxi podvozek s dostatečným užitečným zatížením pouze za příplatek.“
promobil o Hymer B-Klasse: "Hymer třídy B významně získal." Nadstavba má nyní vysoce kvalitní podlahu, kterou si zaslouží. Bezpečnostní zařízení je příkladné. Celkově je úroveň vybavení nyní znatelně vyšší. Cena odpovídajícím způsobem vzrostla, ale také váha - navzdory lehké konstrukci. “
Reisemobil International o Hymer B-Klasse: "Velký přívod vody, dobrá koupelna, skvělá ložnice, bezvadné jízdní vlastnosti, pečlivá konstrukce a zpracování, široké vstupní dveře - co víc si můžete přát pro obytné auto?" Možná méně: potřebují páry sklopnou postel a čtyři bezpečnostní pásy? ... “
Reisemobil International o Hymer B-Klasse: "Dobrá práce: Obrovská garáž je velmi velká a lze na ni naložit kola nebo jiné sportovní vybavení z obou stran." Společnost Hymer mimo jiné integrovala vestavěnou baterii do dvojité podlahy. Zvýšení nákladu na 4,5 tuny (490 eur) optimalizuje již tak dostatečnou nosnost. “
Reisemobil International o Hymer B-Klasse: „... Hymer nabízí velmi klasický půdorys, jak to většina čtenářů ví, když žádá o jednolůžkový vozík - tedy s podélnými postelemi nad zadní garáží, koupelnou a kuchyní ve střední části vozidla a sezením oblast vpředu se sklopnou postelí výše. ... Koupelna v Hymeru je velmi dobře provedena díky integrované sprše s praktickými skládacími sprchovými dveřmi a rozumnými detaily ... ... “
Reisemobil International o Hymer B-Klasse: "... Je úžasné, jak snadno se sedmimetrové vozidlo může pohybovat městským provozem ve Stuttgartu." A jak hladce s ním lze obejít boční ulice a zaparkovaná auta. Již jsme to několikrát napsali: Podle našich řidičských zkušeností stojí za zvážení užší karoserie ... “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínleden 2015bez výsledné známky
Magazínčerven 2017bez výsledné známky
Magazínlistopad 2017bez výsledné známky
promobilsrpen 2007bez výsledné známky
promobilsrpen 2013bez výsledné známky
promobilprosinec 2012bez výsledné známky
promobilúnor 2014bez výsledné známky
promobilleden 2012bez výsledné známky
promobilleden 2015bez výsledné známky
promobilčerven 2017bez výsledné známky
Reisemobil Internationalprosinec 201179 z 100 hvězd
Reisemobil Internationalprosinec 2012bez výsledné známky
Reisemobil Internationalbřezen 2008bez výsledné známky
Reisemobil Internationallistopad 2017bez výsledné známky
promobilsrpen 2007bez výsledné známky
promobilsrpen 2013bez výsledné známky
promobilprosinec 2012bez výsledné známky
promobilúnor 2014bez výsledné známky
promobilleden 2012bez výsledné známky
Reisemobil Internationalprosinec 201179 z 100 hvězd
Reisemobil Internationalprosinec 2012bez výsledné známky
Reisemobil Internationalbřezen 2008bez výsledné známky
Magazín promobil o Hymer Exsis: "Řízení: 3 z 5 bodů. Bezpečnost: 4 z 5 bodů. Zatížení: 5 z 5 bodů. Konstrukce: 4 z 5 bodů. Nábytek: 4 z 5 bodů. Sedadla: 3,5 z 5 bodů. Postele : 2,5 z 5 bodů. Kuchyň: 3 z 5 bodů. Koupelna: 3 z 5 bodů. Palubní technologie: 3,5 z 5 bodů. Úložný prostor: 3,5 z 5 bodů. Zima: 3 z 5 bodů. Ceny: 2,5 z 5 Body. “
Magazín promobil o Hymer Exsis: "Společnost Hymer našla doslova mírný kompromis, pokud jde o technologii karoserie a vybavení." I testovací vůz, který je poměrně řídce vybaven, nabízí dobré rezervy. “
Magazín promobil o Hymer Exsis: "Plus: vysoce kvalitní struktura." Relativně vysoké užitečné zatížení. Velmi dobrá standardní a bezpečnostní výbava. Podvozek Alko s dobrým standardem jízdního pohodlí. Manévrovatelné díky krátkému rozvoru. Velký výběr ze sedmi modelů. Mínus: Vysoká základní cena. “
Magazín promobil o Hymer Exsis: „Plus: Alko nízký rám, izolace PU a XPS, řada podlah GRP, úzká konstrukce, spousta užitečného zatížení, garáž pro jízdní kola, silné topení, airbagy a řada ESP. Mínus: Menší chladnička, vyšší cena, dveře řidiče a střecha GRP jsou pouze volitelné. “
Magazín promobil o Hymer Exsis: Sezení: 3 z 5 bodů; Spánek: 4 z 5 bodů; Špatné: 2,5 z 5 bodů; Kuchyně: 3,5 z 5 bodů; Struktura: 4 z 5 bodů; Palubní technologie: 4 z 5 bodů; Úložný prostor: 3 z 5 bodů; Užitečné zatížení: 4 z 5 bodů; Řízení: 4 z 5 bodů; Zabezpečení: 3 z 5 bodů; Vybavení: 4 z 5 bodů; Ceny: 3 z bodů.
Magazín promobil o Hymer Exsis: „... rozměry postele, užitečné zatížení a cena hovoří za Exsis.“
Magazín promobil o Hymer Exsis: "Integrovaná a jízdní dynamika - světy se často střetávají." Nový Exsis-i je spojuje. O to více potěší, že jeho kompaktní design nevyžaduje nadměrné kompromisy, pokud jde o bydlení - pokud nehledáte opravdu dlouhou postel.
Magazín Reisemobil International o Hymer Exsis: "... Úzké průchody ve městech lze zvládnout mnohem lépe, dokonce ani úzká staveniště dálnic již nejsou děsivá." Ale o 13 centimetrů méně je patrné také v interiéru. Společnost Hymer si ale rozměry nábytku vybrala dobře, rozhodně zde není místo. Jediné sedadlo se sklopným sedadlem je dobrý nápad. ... “
Magazín Reisemobil International o Hymer Exsis: "... Redaktoři pohybují testovanou osobou po celé Evropě na tisíce kilometrů." V porovnání s tím má Hymer Exsis i 614 stěží nějaké slabosti. Vady ... se opravují relativně snadno. Hymer tak svým novým integrovaným vozidlem nabízí zákazníkovi pohodlné a odolné mobilní zařízení, které má díky své lehké konstrukci také praktické užitečné zatížení. “
Magazín Reisemobil International o Hymer Exsis: "... Exsis-i prošel maturitou s lehkostí." Bylo by tedy načase, aby Ford konečně posílil a odstranil veškeré zbývající pochybnosti pomocí moderní geometrie polohy řidiče. ““
Magazín Reisemobil International o Hymer Exsis: „Užší a lehčí integrovaný s nadčasově elegantním vybavením, dobrými podrobnými řešeními a instalací vodního systému odolného proti zimě.“
promobil o Hymer Exsis: "Řízení: 3 z 5 bodů. Bezpečnost: 4 z 5 bodů. Zatížení: 5 z 5 bodů. Konstrukce: 4 z 5 bodů. Nábytek: 4 z 5 bodů. Sedadla: 3,5 z 5 bodů. Postele : 2,5 z 5 bodů. Kuchyň: 3 z 5 bodů. Koupelna: 3 z 5 bodů. Palubní technologie: 3,5 z 5 bodů. Úložný prostor: 3,5 z 5 bodů. Zima: 3 z 5 bodů. Ceny: 2,5 z 5 Body. “
promobil o Hymer Exsis: "Společnost Hymer našla doslova mírný kompromis, pokud jde o technologii karoserie a vybavení." I testovací vůz, který je poměrně řídce vybaven, nabízí dobré rezervy. “
promobil o Hymer Exsis: "Plus: vysoce kvalitní struktura." Relativně vysoké užitečné zatížení. Velmi dobrá standardní a bezpečnostní výbava. Podvozek Alko s dobrým standardem jízdního pohodlí. Manévrovatelné díky krátkému rozvoru. Velký výběr ze sedmi modelů. Mínus: Vysoká základní cena. “
promobil o Hymer Exsis: „Plus: Alko nízký rám, izolace PU a XPS, řada podlah GRP, úzká konstrukce, spousta užitečného zatížení, garáž pro jízdní kola, silné topení, airbagy a řada ESP. Mínus: Menší chladnička, vyšší cena, dveře řidiče a střecha GRP jsou pouze volitelné. “
promobil o Hymer Exsis: Sezení: 3 z 5 bodů; Spánek: 4 z 5 bodů; Špatné: 2,5 z 5 bodů; Kuchyně: 3,5 z 5 bodů; Struktura: 4 z 5 bodů; Palubní technologie: 4 z 5 bodů; Úložný prostor: 3 z 5 bodů; Užitečné zatížení: 4 z 5 bodů; Řízení: 4 z 5 bodů; Zabezpečení: 3 z 5 bodů; Vybavení: 4 z 5 bodů; Ceny: 3 z bodů.
Reisemobil International o Hymer Exsis: "... Úzké průchody ve městech lze zvládnout mnohem lépe, dokonce ani úzká staveniště dálnic již nejsou děsivá." Ale o 13 centimetrů méně je patrné také v interiéru. Společnost Hymer si ale rozměry nábytku vybrala dobře, rozhodně zde není místo. Jediné sedadlo se sklopným sedadlem je dobrý nápad. ... “
Reisemobil International o Hymer Exsis: "... Redaktoři pohybují testovanou osobou po celé Evropě na tisíce kilometrů." V porovnání s tím má Hymer Exsis i 614 stěží nějaké slabosti. Vady ... se opravují relativně snadno. Hymer tak svým novým integrovaným vozidlem nabízí zákazníkovi pohodlné a odolné mobilní zařízení, které má díky své lehké konstrukci také praktické užitečné zatížení. “
Reisemobil International o Hymer Exsis: "... Exsis-i prošel maturitou s lehkostí." Bylo by tedy načase, aby Ford konečně posílil a odstranil veškeré zbývající pochybnosti pomocí moderní geometrie polohy řidiče. ““

Specifikace Hymer Exsis:

ŘízeníPřední - pohon kola
TypIntegrovaná
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Hymer B-Klasse SL 704 177 Multijet manuelles Sechsganggetriebe (130 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínúnor 2018151 z 200 bodů
Reisemobil Internationalúnor 2018151 z 200 bodů

Specifikace Hymer B-Klasse SL 704 177 Multijet manuelles Sechsganggetriebe (130 kW):

ŘízeníPřední - pohon kola
Princip pohonuVznětový motor
Počet lůžek4
Základní vozidloFiat Ducato
Objem motorucm
Výkon v kW130
Síla v hp177
Emisní třídaEuro
obvodManuální převodovka
TypIntegrovaná
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Hymer Exsis-t

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínčerven 2017144 z 200 bodů
Magazínbřezen 20183,7 z 5 bodů
Magazínlistopad 2015bez výsledné známky
promobilleden 2014bez výsledné známky
promobilbřezen 20183,7 z 5 bodů
promobillistopad 2015bez výsledné známky
Reisemobil Internationalsrpen 201381 z 100 hvězd
Reisemobil Internationalúnor 2014bez výsledné známky
Reisemobil Internationalčerven 2017144 z 200 bodů
promobilleden 2014bez výsledné známky
Reisemobil Internationalsrpen 201381 z 100 hvězd
Reisemobil Internationalúnor 2014bez výsledné známky

Specifikace Hymer Exsis-t:

ŘízeníPřední - pohon kola
Princip pohonuVznětový motor
Počet lůžek2
Základní vozidloFiat Ducato
Emisní třídaEuro
obvodManuální převodovka
TypIntegrovaná část
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
78%

La Strada Avanti

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínprosinec 2017bez výsledné známky
Magazínleden 2018bez výsledné známky
Magazínříjen 2017137 z 200 bodů
camp24MAGAZINduben 2016bez výsledné známky
camp24MAGAZINlistopad 2015bez výsledné známky
CamperVansčervenec 2015bez výsledné známky
CamperVansčerven 2016bez výsledné známky
Clever Campenleden 2017bez výsledné známky
freizeitguide aktivsrpen 2011bez výsledné známky
camp24MAGAZINduben 2016bez výsledné známky
camp24MAGAZINlistopad 2015bez výsledné známky
CamperVansprosinec 2017bez výsledné známky
CamperVansčervenec 2015bez výsledné známky
CamperVansčerven 2016bez výsledné známky
Clever Campenleden 2017bez výsledné známky
freizeitguide aktivsrpen 2011bez výsledné známky
OFF ROADsrpen 2014bez výsledné známky
promobilduben 2014bez výsledné známky
promobilleden 2014bez výsledné známky
promobilleden 2018bez výsledné známky
promobilčervenec 2013bez výsledné známky
promobilčerven 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalprosinec 2013bez výsledné známky
Reisemobil Internationalříjen 2017137 z 200 bodů
OFF ROADsrpen 2014bez výsledné známky
promobilduben 2014bez výsledné známky
promobilleden 2014bez výsledné známky
promobilčervenec 2013bez výsledné známky
promobilčerven 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalprosinec 2013bez výsledné známky

Specifikace La Strada Avanti:

ŘízeníPřední - pohon kola
TypTáborník
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
75%

Hymer Exsis-t 588 150 Multijet Automatik (110 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínčerven 2017144 z 200 bodů
Magazínbřezen 20183,7 z 5 bodů
promobilbřezen 20183,7 z 5 bodů
Reisemobil Internationalčerven 2017144 z 200 bodů

Specifikace Hymer Exsis-t 588 150 Multijet Automatik (110 kW) :

ŘízeníPřední - pohon kola
Princip pohonuVznětový motor
Počet lůžek3
Základní vozidloFiat Ducato
Objem motorucm
Výkon v kW110
Síla v hp150
Emisní třídaEuro
obvodAutomatické
TypIntegrovaná část
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

KNAUS Sky TI

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínleden 2018bez výsledné známky
Magazínlistopad 2016bez výsledné známky
promobilsrpen 2013bez výsledné známky
promobilúnor 2013bez výsledné známky
promobilbřezen 2014bez výsledné známky
promobillistopad 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalsrpen 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalleden 2018bez výsledné známky
Reisemobil Internationalčervenec 2016139 z 200 bodů
promobilsrpen 2013bez výsledné známky
promobilúnor 2013bez výsledné známky
promobilbřezen 2014bez výsledné známky
Reisemobil Internationalsrpen 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalčervenec 2016139 z 200 bodů

Specifikace KNAUS Sky TI:

ŘízeníPřední - pohon kola
Princip pohonuVznětový motor
Základní vozidloFiat Ducato
Objem motorucm
Emisní třídaEuro
obvodManuální převodovka
TypIntegrovaná část
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

KNAUS Sky TI 650 MEG 130 Multijet Sechsganggetriebe (96 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínleden 2018137 z 200 bodů
Reisemobil Internationalleden 2018137 z 200 bodů

Specifikace KNAUS Sky TI 650 MEG 130 Multijet Sechsganggetriebe (96 kW) :

ŘízeníPřední - pohon kola
Princip pohonuVznětový motor
Počet lůžek2
Základní vozidloFiat Ducato
Objem motorucm
Výkon v kW96
Síla v hp130
Emisní třídaEuro
obvodManuální převodovka
TypIntegrovaná část
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

KNAUS Sky TI 700 MEG 150 Multijet 6-Gang manuell (109 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
promobillistopad 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalleden 2018bez výsledné známky
Reisemobil Internationalčervenec 2016139 z 200 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Schwabenmobil Florida

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
camp24MAGAZINprosinec 2014bez výsledné známky
promobilbřezen 20183,5 z 5 bodů
Reisemobil Internationalduben 2008bez výsledné známky
Reisemobil Internationalčervenec 2007bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

Etrusco T 6900 QB 130 Multijet 6-Gang manuell (96 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Reisemobil Internationalbřezen 2018132 z 200 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

Schwabenmobil Florida Tango 2.0 TDI 6-Gang manuell (130 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
promobilbřezen 20183,5 z 5 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
70%
celkové hodnocení
70%

KNAUS Sky Wave 650 MF 2.3 JTD Multijet 6-Gang manuell (96 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
ADAC Motorweltleden 2012„chvalitebné“ (2,8)
promobilúnor 2018bez výsledné známky
promobilčerven 2010bez výsledné známky
Reisemobil Internationalzáří 201075 z 100 hvězd
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
64%
celkové hodnocení
64%

Schwabenmobil HRZ Florida Multitalent 2.0 TDI 6-Gang manuell (103 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
CamperVansúnor 20173 z 3 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
100%
celkové hodnocení
100%

VW T5 California [03]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2011bez výsledné známky
Magazínleden 2010„dobré“ (2,3)
Magazínříjen 2009bez výsledné známky
autogazette.dezáří 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2009bez výsledné známky
ADAC Motorweltleden 2010„dobré“ (2,3)
auto motor und sportduben 2011bez výsledné známky
autogazette.dezáří 2011bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčervenec 2009bez výsledné známky
Reisemobil Internationalříjen 2009bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
100%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
87%

Eura Mobil Terrestra

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
camp24MAGAZINlistopad 2011bez výsledné známky
Mobil Totalsrpen 2014bez výsledné známky
Mobil Totalsrpen 2016bez výsledné známky
promobilsrpen 2009bez výsledné známky
promobilsrpen 2012bez výsledné známky
promobilčervenec 2009bez výsledné známky
promobilčervenec 2010bez výsledné známky
promobilčervenec 2012bez výsledné známky
promobilčervenec 2017bez výsledné známky
promobilčerven 2013bez výsledné známky
promobilříjen 2008bez výsledné známky
promobilříjen 2010bez výsledné známky
Reisemobil Internationalleden 2015bez výsledné známky
Reisemobil Internationalčervenec 2009bez výsledné známky
Reisemobil Internationalčervenec 201079 z 100 hvězd
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
84%
celkové hodnocení
84%

Hymer Tramp

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
camp24MAGAZINčervenec 2010bez výsledné známky
camp24MAGAZINčerven 2009bez výsledné známky
camp24MAGAZINzáří 2011bez výsledné známky
freizeitguide aktivsrpen 2007bez výsledné známky
promobilduben 2010bez výsledné známky
promobilleden 2013bez výsledné známky
promobilčerven 2010bez výsledné známky
promobilbřezen 2011bez výsledné známky
promobilbřezen 2012bez výsledné známky
promobillistopad 2011bez výsledné známky
Reisemobil Internationalsrpen 201280 z 100 hvězd
Reisemobil Internationalsrpen 2017bez výsledné známky
Reisemobil Internationalprosinec 200979 z 100 hvězd
Reisemobil Internationalleden 2015141 z 200 bodů
uživatelské hodnocení
60%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
70%

Hobby Optima

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínsrpen 2016bez výsledné známky
Magazínkvěten 2016bez výsledné známky
Magazínlistopad 2017bez výsledné známky
camp24MAGAZINkvěten 2016bez výsledné známky
Mobil Totalsrpen 2016bez výsledné známky
promobilprosinec 2015bez výsledné známky
promobilúnor 2017bez výsledné známky
promobilčerven 2016bez výsledné známky
promobillistopad 2017bez výsledné známky
Reisemobil Internationalsrpen 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalčerven 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalbřezen 2015131 z 200 bodů
Mobil Totalsrpen 2016bez výsledné známky
promobilprosinec 2015bez výsledné známky
promobilúnor 2017bez výsledné známky
promobilčerven 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalčerven 2016bez výsledné známky
Reisemobil Internationalbřezen 2015131 z 200 bodů

Specifikace Hobby Optima:

ŘízeníPřední - pohon kola
Princip pohonuVznětový motor
Základní vozidloFiat Ducato
obvodManuální převodovka
TypIntegrovaná část
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
68%
celkové hodnocení
68%

Hymer Car 302

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2009bez výsledné známky
Magazínleden 2010„chvalitebné“ (3,0)
Magazínčervenec 2009bez výsledné známky
ADAC Motorweltleden 2010„chvalitebné“ (3,0)
promobilduben 2009bez výsledné známky
Reisemobil Internationalčervenec 2009bez výsledné známky

Specifikace Hymer Car 302 :

ŘízeníPřední - pohon kola
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
60%
celkové hodnocení
60%

Jak poznat nejlepší Obytná auta

Nejlepší obytná auta jsou taková, která mají kvalitní výbavu, která vám umožní cestovat pohodlně a bezpečně. Měly by mít dobře navrženou interiér, který je účelný a prostorný. Obytná auta by měla mít také kvalitní motor a řídící systém, který vám umožní bezpečně řídit auto. Důležité parametry nejlepších obytných aut jsou následující:
  1. Kvalita výbavy
  2. Užitečný interiér
  3. Kvalitní motor
  4. Řídící systém

Vybíráme: Obytná auta

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »