Nákladní automobily

Nákladní automobily jsou velké užitkové vozy, které se používají k přepravě nákladu. Jejich nejdůležitějšími parametry jsou nosnost, objem nákladu, typ motoru, rozměry, počet náprav a hmotnost. Hlavní výhodou nákladních automobilů je jejich schopnost přepravovat větší množství zboží než osobní automobily. Nevýhodou jsou však vyšší provozní náklady a větší spotřeba paliva.

Obsah:

Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Nákladní automobily seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusprosinec 2011Hodnocení spolehlivosti
Fernfahrerprosinec 2011452 z 500 bodů
Fernfahrerčerven 2011bez výsledné známky
Magazínprosinec 2011452 z 500 bodů
Magazínčerven 2011bez výsledné známky
Magazín lastauto omnibus o Scania R Topline : Kabina: 171 z 200 bodů; Řízení: 192 z 200 bodů; Zabezpečení: 89 ze 100 bodů.
Magazín Fernfahrer o Scania R Topline : „Plus: velmi pohodlný vstup a přístup zepředu; Dobře provedené vnější úložné prostory. Mínus: Složitá konstrukce postele níže; Není k dispozici sklopná elektrika. “
uživatelské hodnocení
100%
odborné hodnocení
95%
celkové hodnocení
97.5%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusprosinec 2011464 z 500 bodů
Fernfahrerprosinec 2011464 z 500 bodů
Magazínprosinec 2011464 z 500 bodů
Magazín Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros Gigaspace : "... Svým celkovým objemem v uzavřeném úložném prostoru zanechává všechny ostatní za sebou." ... Obecné rozdělení kabiny Gigaspace na pracovní a obytné prostory vede k asymetrickému střihu, zejména ve skříních pod střechou. ... Ale nový Actros sáhne do otevřených hromádek. ... vše se vyznačuje láskou k a dolaďováním do detailů. ... “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
97%
celkové hodnocení
97%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibuszáří 2014bez výsledné známky
Fernfahrersrpen 2013bez výsledné známky
lastauto omnibusčervenec 2013bez výsledné známky
lastauto omnibusčerven 2013bez výsledné známky
Fernfahrerkvěten 2013bez výsledné známky
lastauto omnibusbřezen 2013bez výsledné známky
Fernfahrerbřezen 2013457 z 500 bodů
Fernfahrerleden 2013bez výsledné známky
lastauto omnibusprosinec 2012bez výsledné známky
Fernfahrerlistopad 2012bez výsledné známky
Fernfahrerkvěten 2012bez výsledné známky
lastauto omnibusprosinec 2011464 z 500 bodů
Fernfahrerprosinec 2011464 z 500 bodů
lastauto omnibusříjen 2011bez výsledné známky
Magazínzáří 2014bez výsledné známky
Magazínsrpen 2013bez výsledné známky
Magazínčervenec 2013bez výsledné známky
lastauto omnibusčerven 2013bez výsledné známky
Fernfahrerkvěten 2013bez výsledné známky
lastauto omnibusbřezen 2013bez výsledné známky
Fernfahrerbřezen 2013457 z 500 bodů
Fernfahrerleden 2013bez výsledné známky
lastauto omnibusprosinec 2012bez výsledné známky
Fernfahrerlistopad 2012bez výsledné známky
Fernfahrerkvěten 2012bez výsledné známky
lastauto omnibusprosinec 2011464 z 500 bodů
Fernfahrerprosinec 2011464 z 500 bodů
lastauto omnibusříjen 2011bez výsledné známky
Magazín lastauto omnibus o Mercedes-Benz Actros [11]: „Plus: výkonný a sofistikovaný motor, vysoký výkon s dobrou spotřebou paliva, velmi přesné regulační funkce tempomatu, PPC a retardéru / motorové brzdy; výkonná motorová brzda, vysoký jízdní komfort, velmi dobré jízdní vlastnosti, solidní výbava, jednoduchá obsluha. Mínus: Vysoká pohotovostní hmotnost, velmi vysoký vstup, těsný prostor mezi nápravami (omezený objem nádrže) ... "
Magazín Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: "S novým Actrosem a novou generací motorů se Mercedes rozhodl spojit problém Euro 6 s nízkou spotřebou paliva." Ruku na to, fungovalo to. Stuttgartská společnost také zvýšila laťku konkurence se systémem PPC. ... “
Magazín lastauto omnibus o Mercedes-Benz Actros [11]: „Plus: velmi přesné regulační funkce pro tempomat, PPC a retardér / motorovou brzdu; výkonná motorová brzda (za příplatek); jednoduchá, přehledná obsluha ... extrémně úsporná ... dobrá užitečná hmotnost. Mínus: vysoký vstup, velmi dlouhý tlumič a tím omezený objem nádrže, relativně vysoký vnitřní hluk, hrbolatá odezva přední nápravy. “
Magazín lastauto omnibus o Mercedes-Benz Actros [11]: „Se svým vysokým výkonem, správným hnacím ústrojím a PPC dokazuje Actros 1851, že dobrý jízdní výkon nevyhnutelně nevede k vysoké spotřebě paliva. Běží stejně ekonomicky jako výkonnostní úrovně níže, ale pohybuje se sebevědoměji. Když je pracovní vytížení na obtížné topografii vysoké, je to nejlepší volba v rozsáhlé řadě Actros. “
Magazín Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: "... Automatizované převodovky Powershift se řadí rychle, čistě a pohodlně." ... Nový Actros se svým extrémně přesným podvozkem doslova pohybuje po kolejích, i když musí provádět prudké manévry. Motory mají požehnanou nekonečnou páru, zejména v nižších otáčkách. ... “
Magazín lastauto omnibus o Mercedes-Benz Actros [11]: „... Díky výkonu 510 k nemá 12,8 litr žádný problém zrychlit Actros s lehkostí automobilu střední třídy. Řazení je automatizované ... s úrovní dokonalosti, které by téměř žádný řidič nedokázal dosáhnout ručně. Pokud se používá také satelitní tempomat, řidičské dovednosti jsou pro bezpečné, čisté a hospodárné řízení Actrosu téměř nemožné. ... “
Magazín Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: Kabina: 188 z 200 bodů; Řízení: 269 z 200 bodů.
Magazín Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: „... Závěrem lze říci, že pokud jde o Actros 1842 s Stream Space, není důvod si stěžovat na středně dlouhých cestách - zejména při nejnižší spotřebě paliva.“
Magazín lastauto omnibus o Mercedes-Benz Actros [11]: "Plus: v současné době nejekonomičtější nákladní vůz; výkonný, propracovaný motor, velmi dobrá interakce tempomatu, retardéru a softwaru PPC; jednoduchá obsluha, vysoký komfort jízdy, dobré jízdní vlastnosti. Mínus: Měřeno výkonem motoru a vysokým točivým momentem, výkon je poněkud snížen, pohotovostní hmotnost je vysoká, seznam je dlouhý, základní výbava je štíhlá. “
Magazín Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: „Klobouk dolů: Málokdy jsem byl tak nadšený systémem, jako je nová funkce PPC od Powershiftu 3. Čte profil trasy jako otevřenou knihu a srovnává s ní strategii jízdy s dokonalostí, která nemá konkurenci. To dává automatizované převodovce a tempomatu ... zcela novou kvalitu. ... “
Magazín Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: "... Žádný jiný nákladní vůz naší doby neudrží tak stabilně jako nový Actros." To, co vývojáři dali novému z hlediska jízdní dynamiky a jízdního komfortu, je jedinečné. I když si přední náprava ráda stěžuje: Celkově její řízení poslouchá každé slovo ... “
Magazín Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: "... Svým celkovým objemem v uzavřeném úložném prostoru zanechává všechny ostatní za sebou." ... Obecné rozdělení kabiny Gigaspace na pracovní a obytné prostory vede k asymetrickému střihu, zejména ve skříních pod střechou. ... Ale nový Actros sáhne do otevřených hromádek. ... vše se vyznačuje láskou k a dolaďováním do detailů. ... “
Magazín lastauto omnibus o Mercedes-Benz Actros [11]: „... Velkou část úspor spotřeby lze připsat technologii pohonu. Předpokladem jsou nejnižší možné rychlosti, optimalizované řazení pod převodovkou a hnané nápravy se sníženými ztrátami. K tomu přispívá bezvadné chování za volantem, ale zajišťuje potěšení z jízdy, jaké u Actrosu ještě nebylo vidět. “
lastauto omnibus o Mercedes-Benz Actros [11]: „Se svým vysokým výkonem, správným hnacím ústrojím a PPC dokazuje Actros 1851, že dobrý jízdní výkon nevyhnutelně nevede k vysoké spotřebě paliva. Běží stejně ekonomicky jako výkonnostní úrovně níže, ale pohybuje se sebevědoměji. Když je pracovní vytížení na obtížné topografii vysoké, je to nejlepší volba v rozsáhlé řadě Actros. “
Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: "... Automatizované převodovky Powershift se řadí rychle, čistě a pohodlně." ... Nový Actros se svým extrémně přesným podvozkem doslova pohybuje po kolejích, i když musí provádět prudké manévry. Motory mají požehnanou nekonečnou páru, zejména v nižších otáčkách. ... “
lastauto omnibus o Mercedes-Benz Actros [11]: „... Díky výkonu 510 k nemá 12,8 litr žádný problém zrychlit Actros s lehkostí automobilu střední třídy. Řazení je automatizované ... s úrovní dokonalosti, které by téměř žádný řidič nedokázal dosáhnout ručně. Pokud se používá také satelitní tempomat, řidičské dovednosti jsou pro bezpečné, čisté a hospodárné řízení Actrosu téměř nemožné. ... “
Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: Kabina: 188 z 200 bodů; Řízení: 269 z 200 bodů.
Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: „... Závěrem lze říci, že pokud jde o Actros 1842 s Stream Space, není důvod si stěžovat na středně dlouhých cestách - zejména při nejnižší spotřebě paliva.“
lastauto omnibus o Mercedes-Benz Actros [11]: "Plus: v současné době nejekonomičtější nákladní vůz; výkonný, propracovaný motor, velmi dobrá interakce tempomatu, retardéru a softwaru PPC; jednoduchá obsluha, vysoký komfort jízdy, dobré jízdní vlastnosti. Mínus: Měřeno výkonem motoru a vysokým točivým momentem, výkon je poněkud snížen, pohotovostní hmotnost je vysoká, seznam je dlouhý, základní výbava je štíhlá. “
Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: „Klobouk dolů: Málokdy jsem byl tak nadšený systémem, jako je nová funkce PPC od Powershiftu 3. Čte profil trasy jako otevřenou knihu a srovnává s ní strategii jízdy s dokonalostí, která nemá konkurenci. To dává automatizované převodovce a tempomatu ... zcela novou kvalitu. ... “
Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: "... Žádný jiný nákladní vůz naší doby neudrží tak stabilně jako nový Actros." To, co vývojáři dali novému z hlediska jízdní dynamiky a jízdního komfortu, je jedinečné. I když si přední náprava ráda stěžuje: Celkově její řízení poslouchá každé slovo ... “
Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros [11]: "... Svým celkovým objemem v uzavřeném úložném prostoru zanechává všechny ostatní za sebou." ... Obecné rozdělení kabiny Gigaspace na pracovní a obytné prostory vede k asymetrickému střihu, zejména ve skříních pod střechou. ... Ale nový Actros sáhne do otevřených hromádek. ... vše se vyznačuje láskou k a dolaďováním do detailů. ... “
lastauto omnibus o Mercedes-Benz Actros [11]: „... Velkou část úspor spotřeby lze připsat technologii pohonu. Předpokladem jsou nejnižší možné rychlosti, optimalizované řazení pod převodovkou a hnané nápravy se sníženými ztrátami. K tomu přispívá bezvadné chování za volantem, ale zajišťuje potěšení z jízdy, jaké u Actrosu ještě nebylo vidět. “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
95%
celkové hodnocení
95%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusprosinec 2011445 z 500 bodů
Fernfahrerprosinec 2011445 z 500 bodů
Fernfahrerčerven 2011bez výsledné známky
Magazínprosinec 2011445 z 500 bodů
Magazínčerven 2011bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
94%
celkové hodnocení
94%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusprosinec 2011439 z 500 bodů
Fernfahrerprosinec 2011439 z 500 bodů
Fernfahrerčerven 2011bez výsledné známky
Magazínprosinec 2011439 z 500 bodů
Magazínčerven 2011bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
92%
celkové hodnocení
92%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusbřezen 2013443 z 500 bodů
Fernfahrerbřezen 2013443 z 500 bodů
Magazínbřezen 2013443 z 500 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
92%
celkové hodnocení
92%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusbřezen 2013436 z 500 bodů
Fernfahrerbřezen 2013436 z 500 bodů
Magazínbřezen 2013436 z 500 bodů
Magazín lastauto omnibus o Scania R Highline : Kabina: 167 z 200 bodů; Řízení: 174 bodů z 200; Zabezpečení: 95 ze 100 bodů.
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
92%
celkové hodnocení
92%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusprosinec 2011414 z 500 bodů
Fernfahrerprosinec 2011414 z 500 bodů
Fernfahrerčerven 2011bez výsledné známky
Magazínprosinec 2011414 z 500 bodů
Magazínčerven 2011bez výsledné známky
Magazín lastauto omnibus o Renault Magnum : Kabina: 156 z 200 bodů; Řízení: 174 bodů z 200; Zabezpečení: 84 ze 100 bodů.
Magazín Fernfahrer o Renault Magnum : "Plus: zatemnění s elektrickými roletami; Celkově úspěšné uspořádání místnosti. Mínus: spodní postel ve třech částech, horní postel příliš malá; Pouze dvě malé vnější úložné přihrádky. “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
87%
celkové hodnocení
87%

Videorecenze


Volvo FH [13]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusříjen 2014bez výsledné známky
lastauto omnibusbřezen 2013472 z 500 bodů
Fernfahrerbřezen 2013472 z 500 bodů
lastauto omnibuslistopad 2012bez výsledné známky
Fernfahrerlistopad 2012bez výsledné známky
Magazínříjen 2014bez výsledné známky
Magazínbřezen 2013472 z 500 bodů
lastauto omnibuslistopad 2012bez výsledné známky
Fernfahrerlistopad 2012bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
100%
celkové hodnocení
100%

Videorecenze


Volvo FH Globetrotter [13]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusbřezen 2013472 z 500 bodů
Fernfahrerbřezen 2013472 z 500 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
100%
celkové hodnocení
100%

Scania G 420 LA Opticruise Euro 5 Highline (309 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusduben 2011bez výsledné známky
Fernfahrerleden 2011941 z 1000 bodů
lastauto omnibusprosinec 2010941 z 1000 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
97%
celkové hodnocení
97%

Volvo FM 410 Globetrotter i-Shift Euro 5 (302 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusbřezen 2011bez výsledné známky
Fernfahrerleden 2011932 z 1000 bodů
lastauto omnibusprosinec 2010932 z 1000 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
97%
celkové hodnocení
97%

MAN Nutzfahrzeuge TGS 18.400 BLS-TS LX Tipmatic Euro 5 (294 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Fernfahrerleden 2011927 z 1000 bodů
lastauto omnibusprosinec 2010927 z 1000 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
97%
celkové hodnocení
97%

Mercedes-Benz Actros Streamspace [11]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusbřezen 2013457 z 500 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
95%
celkové hodnocení
95%

Mercedes-Benz Actros Streamline [11]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Fernfahrerbřezen 2013457 z 500 bodů
Magazín Fernfahrer o Mercedes-Benz Actros Streamline [11] : Kabina: 188 z 200 bodů; Řízení: 269 z 200 bodů.
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
95%
celkové hodnocení
95%

Mercedes-Benz Axor 1840 LS Powershift Euro 5 (295 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Fernfahrerleden 2011906 z 1000 bodů
lastauto omnibusprosinec 2010906 z 1000 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
95%
celkové hodnocení
95%

DAF XF

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibuszáří 2013bez výsledné známky
lastauto omnibusbřezen 2013443 z 500 bodů
Fernfahrerbřezen 2013443 z 500 bodů
lastauto omnibusprosinec 2012bez výsledné známky
Fernfahrerprosinec 2012bez výsledné známky
lastauto omnibusprosinec 2011439 z 500 bodů
Fernfahrerprosinec 2011439 z 500 bodů
lastauto omnibuslistopad 2011bez výsledné známky
lastauto omnibusčerven 2011bez výsledné známky
Fernfahrerčerven 2011bez výsledné známky
lastauto omnibuskvěten 2011bez výsledné známky
Fernfahrerzáří 2010bez výsledné známky
lastauto omnibusúnor 2010907 z 1000 bodů
Fernfahrerúnor 2010907 z 1000 bodů
Fernfahrerprosinec 2009bez výsledné známky
lastauto omnibuszáří 2013bez výsledné známky
lastauto omnibusbřezen 2013443 z 500 bodů
Fernfahrerbřezen 2013443 z 500 bodů
lastauto omnibusprosinec 2012bez výsledné známky
Fernfahrerprosinec 2012bez výsledné známky
lastauto omnibusprosinec 2011439 z 500 bodů
Fernfahrerprosinec 2011439 z 500 bodů
lastauto omnibuslistopad 2011bez výsledné známky
lastauto omnibusčerven 2011bez výsledné známky
Fernfahrerčerven 2011bez výsledné známky
lastauto omnibuskvěten 2011bez výsledné známky
Fernfahrerzáří 2010bez výsledné známky
lastauto omnibusúnor 2010907 z 1000 bodů
Fernfahrerúnor 2010907 z 1000 bodů
Fernfahrerprosinec 2009bez výsledné známky
Magazínzáří 2013bez výsledné známky
Magazínbřezen 2013443 z 500 bodů

Specifikace DAF XF:

Objem motorucm
Emisní třídaEuro
obvodAutomatické
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
92%
celkové hodnocení
92%

Volvo FH

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Fernfahrersrpen 2013bez výsledné známky
lastauto omnibusprosinec 2011445 z 500 bodů
Fernfahrerprosinec 2011445 z 500 bodů
Fernfahrerčerven 2011bez výsledné známky
lastauto omnibusbřezen 2011bez výsledné známky
Fernfahrerbřezen 2011bez výsledné známky
lastauto omnibusříjen 2010bez výsledné známky
Fernfahrersrpen 2010bez výsledné známky
Fernfahrerčerven 2009bez výsledné známky
lastauto omnibusčerven 2009870 z 1000 bodů
Fernfahrerprosinec 2008bez výsledné známky
lastauto omnibuslistopad 2008bez výsledné známky
Magazínsrpen 2013bez výsledné známky
Magazínprosinec 2011445 z 500 bodů
Fernfahrerčerven 2011bez výsledné známky
lastauto omnibusbřezen 2011bez výsledné známky
Fernfahrerbřezen 2011bez výsledné známky
lastauto omnibusříjen 2010bez výsledné známky
Fernfahrersrpen 2010bez výsledné známky
Fernfahrerčerven 2009bez výsledné známky
lastauto omnibusčerven 2009870 z 1000 bodů
Fernfahrerprosinec 2008bez výsledné známky
lastauto omnibuslistopad 2008bez výsledné známky

Specifikace Volvo FH:

Emisní třídaEuro
obvodAutomatické
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
92%
celkové hodnocení
92%

MAN Nutzfahrzeuge TGX XLX

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
lastauto omnibusbřezen 2013426 z 500 bodů
Fernfahrerbřezen 2013425 z 500 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
90%
celkové hodnocení
90%

Mercedes-Benz Zetros 2733 A 6x6 Euro 5 (240 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Auto Bildleden 20123 z 5 bodů
lastauto omnibusduben 2010bez výsledné známky
Auto Bild allradduben 2010bez výsledné známky
Fernfahrerduben 2010bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
60%
celkové hodnocení
60%

Nejlepší nákladní automobily

Při výběru nejlepšího nákladního automobilu je potřeba zvážit řadu důležitých faktorů, včetně spotřeby paliva, provozních nákladů, komfortu řidiče a požadavků na nákladní prostor. Nejlepší nákladní automobily mohou poskytovat vynikající provozní efektivitu, bezpečnost, spolehlivost a komfort. Důležité parametry, které je třeba zvážit při výběru nejlepšího nákladního automobilu, jsou:
  1. Spotřeba paliva
  2. Provozní náklady
  3. Komfort řidiče
  4. Nákladní prostor
  5. Provozní efektivita
  6. Bezpečnost
  7. Spolehlivost

Vybíráme: Nákladní automobily

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »