Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Sportovní auto seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2017Hodnocení spolehlivosti
auto motor und sportbřezen 2017361 z 650 bodů
trenddokumentbřezen 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrbřezen 2018bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2018„dobré“ (4 z 5 hvězd)
auto-ILLUSTRIERTEříjen 2017bez výsledné známky
ACE LENKRADčervenec 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2017255 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2017bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEbřezen 2017bez výsledné známky
auto motor und sportúnor 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2017bez výsledné známky
AUTO NEWS onlineleden 20174,5 z 5 hvězd
AUTOStraßenverkehrlistopad 2016257 z 450 bodů
Magazínlistopad 2017bez výsledné známky
Magazínbřezen 2017361 z 650 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2018bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2018„dobré“ (4 z 5 hvězd)
auto-ILLUSTRIERTEříjen 2017bez výsledné známky
ACE LENKRADčervenec 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrkvěten 2017255 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrbřezen 2017bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEbřezen 2017bez výsledné známky
auto motor und sportbřezen 20174 z 5 hvězd
auto motor und sportúnor 2017bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrleden 2017bez výsledné známky
AUTO NEWS onlineleden 20174,5 z 5 hvězd
AUTOStraßenverkehrlistopad 2016257 z 450 bodů
Magazín ACE LENKRAD o Mazda MX-5 [15]: „... Krátkou řadicí páku lze přesně a přímo vést uličkami a je důležitým nástrojem, pokud chcete získat plný výkon motoru s atmosférickým sáním, který je k dispozici pouze při 6000 otáčkách. Spolu s velmi nízkou pohotovostní hmotností pouhých 1045 kilogramů vypadá RF velmi živě. Podvozek vypadá zpočátku kamenně, ale je bezpečný a poskytuje vysokou úroveň přilnavosti. ... “

Specifikace Mazda MX-5 [15]:

Modelový rok2015
TypSportovní auto
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto-ILLUSTRIERTEkvěten 2016bez výsledné známky
auto motor und sportduben 2016408 z 650 bodů
sport autokvěten 201683 z 100 bodů
Auto Bildduben 2016262 z 300 bodů
auto motor und sportbřezen 2016404 z 650 bodů
Auto Bildbřezen 2016250 z 300 bodů
Auto Bild sportscarsbřezen 2016bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEúnor 2016bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsúnor 2016bez výsledné známky
Auto Bildleden 2016„velmi dobré“ (5 z 5 hvězd)
auto motor und sportleden 2016bez výsledné známky
auto motor und sportprosinec 20155 z 5 hvězd
Auto Bildlistopad 2015„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
Magazínkvěten 2016bez výsledné známky
Magazínduben 2016408 z 650 bodů
Auto Bildduben 2016262 z 300 bodů
auto motor und sportbřezen 2016404 z 650 bodů
Auto Bildbřezen 2016250 z 300 bodů
Auto Bild sportscarsbřezen 2016bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEúnor 2016bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsúnor 2016bez výsledné známky
Auto Bildleden 2016„velmi dobré“ (5 z 5 hvězd)
auto motor und sportleden 2016bez výsledné známky
auto motor und sportprosinec 20155 z 5 hvězd
Auto Bildlistopad 2015„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Porsche 911 [15]: „... Model 911 vykazuje velkou citlivost, pokud jde o chování při řízení. Se standardním podvozkem PASM a výsledným snížením o deset milimetrů lze sportovce s přesností pronásledovat v zatáčkách. ... Deset centimetrů širší zadní vztlakové klapky ukazují svůj účinek nejpozději v příhraniční oblasti, což znamená, že dvoudveřový model tančí po trati jako po kolejích. ... “
Magazín auto motor und sport o Porsche 911 [15]: "Pokud jde o body, 911 je tentokrát hned za SL, ale je o několik bodů napřed, pokud jde o vlastnosti." Jízdní vlastnosti a potěšení z jízdy hovoří pro 911. “
Magazín Auto Bild o Porsche 911 [15]: "... 911 je úchvatně rychlá, na okruhu trvá od R8 sekundu." Porsche nepůsobí nepokoje, působí diskrétněji a je také uvolněným typem v každodenním životě. Nový 911 Turbo S má širokou škálu kvalit - jedinečných. “
Magazín auto motor und sport o Porsche 911 [15]: „Obrovský pohon s relativně nízkou spotřebou paliva a velkým komfortem cestování a zároveň nejrychlejší na závodní dráze - takhle vypadají vítězové srovnávacího testu.“
Magazín Auto Bild o Porsche 911 [15]: „... Doslova se drží v zatáčkách, ve velmi těsných zatáčkách jen trochu nedotáčí a vypaluje čas 1: 32,40 do asfaltu na manipulační trati Contidrom, která je dlouhá asi čtyři kilometry. ... “
Magazín Auto Bild sportscars o Porsche 911 [15]: "... Volba rychlosti dvouspojkové převodovky je jako přenos myšlenek." To při uvolněné jízdě rychle zařadí vysoký převodový stupeň, při vysokém nákladu rychle zařadí zpět a při řidiči sundá plyn; motor využívá hybnost a šetří palivo; Spotřeba na zkušebním stavu se snížila o 0,9 litru. Jízdní výkon se jasně zlepšil ... “
Magazín auto-ILLUSTRIERTE o Porsche 911 [15]: „... Jako na kolejích, nováček slábne svou pracovní zátěž. ESP ... ponechává pilotovi dostatek volného prostoru, aby mohl sám provádět korekce v oblasti horního limitu, když ocas mírně praskne. ... Je skvělé, že si Turbo udrželo zdravou část vhodnosti pro každodenní použití i přes svou sportovnost. Ani dlouhé cesty po špatném terénu nezpůsobují problémy se zády. ... “
Magazín Auto Bild sportscars o Porsche 911 [15]: "Dramatická věc 911 Turbo: Vypadá to tak normálně." Můžete s ním jít nakupovat. Nebo A7 z Flensburgu do Füssenu. Řídí stejně pohodlně a snadno jako Carrera 4 s PDK. Rozbalí však zvíře na závodní dráze: dvě kliknutí na Sport plus a auto vám vyrazí dech. Jen proto. Extrémy, které dokáže 911 Turbo dokázat, také uvádějí do obrazu enormně vysokou cenu. “
Magazín Auto Bild o Porsche 911 [15]: "... Žádné sportovní auto v lize 911 Turbo S nepřeměňuje tolik síly tak sebejistě, bez ohledu na to, co se děje." V žádném jiném nejste tak nebojácní tak rychle. ... Jízdní programy ... se nyní dále rozšiřují. To zlepšuje odezvu odpružení a nabízí dokonalé nastavení venkovské silnice ve sportovním režimu - znatelné zlepšení. Méně nápadné jsou 0,2 sekundové časové úspory při 100 km / h ... “
Magazín auto motor und sport o Porsche 911 [15]: „... Nový infotainment infotaint moderní, mírně zesílený 3,8-litrový tlačí a tlačí jako vždy, podvozek a pohon účinně převádějí sílu. Stručně řečeno: turbo zrychluje jako blesk, ale zůstává celoročně jako Golf. Blahopřejeme! “
Magazín auto motor und sport o Porsche 911 [15]: "S turbomotorem je Carrera rychlejší, výkonnější, sebevědomější a hospodárnější než dříve." Model 911 tedy zůstává moderní a tím, čím vždy byl: mimořádně agilní, působivě talentovaný a samozřejmě drahý. “
Magazín Auto Bild o Porsche 911 [15]: „... V přímém srovnání s benzínem je patrné, že 911 řídí ještě přesněji, brzdí ještě udržitelněji, je hbitější a hbitější v zatáčkách, je skutečným high-tech manifestem s řízením zadních kol a keramickými brzdami . Především je však - překvapivě - suverénnější než Bollerige AMG. ... Porsche je dynamičtější a suverénní GT jako bouřlivý závodník. ... stojí to za každý cent. “
Auto Bild o Porsche 911 [15]: "... 911 je úchvatně rychlá, na okruhu trvá od R8 sekundu." Porsche nepůsobí nepokoje, působí diskrétněji a je také uvolněným typem v každodenním životě. Nový 911 Turbo S má širokou škálu kvalit - jedinečných. “
auto motor und sport o Porsche 911 [15]: „Obrovský pohon s relativně nízkou spotřebou paliva a velkým komfortem cestování a zároveň nejrychlejší na závodní dráze - takhle vypadají vítězové srovnávacího testu.“
Auto Bild o Porsche 911 [15]: „... Doslova se drží v zatáčkách, ve velmi těsných zatáčkách jen trochu nedotáčí a vypaluje čas 1: 32,40 do asfaltu na manipulační trati Contidrom, která je dlouhá asi čtyři kilometry. ... “
Auto Bild sportscars o Porsche 911 [15]: "... Volba rychlosti dvouspojkové převodovky je jako přenos myšlenek." To při uvolněné jízdě rychle zařadí vysoký převodový stupeň, při vysokém nákladu rychle zařadí zpět a při řidiči sundá plyn; motor využívá hybnost a šetří palivo; Spotřeba na zkušebním stavu se snížila o 0,9 litru. Jízdní výkon se jasně zlepšil ... “
auto-ILLUSTRIERTE o Porsche 911 [15]: „... Jako na kolejích, nováček slábne svou pracovní zátěž. ESP ... ponechává pilotovi dostatek volného prostoru, aby mohl sám provádět korekce v oblasti horního limitu, když ocas mírně praskne. ... Je skvělé, že si Turbo udrželo zdravou část vhodnosti pro každodenní použití i přes svou sportovnost. Ani dlouhé cesty po špatném terénu nezpůsobují problémy se zády. ... “
Auto Bild sportscars o Porsche 911 [15]: "Dramatická věc 911 Turbo: Vypadá to tak normálně." Můžete s ním jít nakupovat. Nebo A7 z Flensburgu do Füssenu. Řídí stejně pohodlně a snadno jako Carrera 4 s PDK. Rozbalí však zvíře na závodní dráze: dvě kliknutí na Sport plus a auto vám vyrazí dech. Jen proto. Extrémy, které dokáže 911 Turbo dokázat, také uvádějí do obrazu enormně vysokou cenu. “
Auto Bild o Porsche 911 [15]: "... Žádné sportovní auto v lize 911 Turbo S nepřeměňuje tolik síly tak sebejistě, bez ohledu na to, co se děje." V žádném jiném nejste tak nebojácní tak rychle. ... Jízdní programy ... se nyní dále rozšiřují. To zlepšuje odezvu odpružení a nabízí dokonalé nastavení venkovské silnice ve sportovním režimu - znatelné zlepšení. Méně nápadné jsou 0,2 sekundové časové úspory při 100 km / h ... “
auto motor und sport o Porsche 911 [15]: „... Nový infotainment infotaint moderní, mírně zesílený 3,8-litrový tlačí a tlačí jako vždy, podvozek a pohon účinně převádějí sílu. Stručně řečeno: turbo zrychluje jako blesk, ale zůstává celoročně jako Golf. Blahopřejeme! “
auto motor und sport o Porsche 911 [15]: "S turbomotorem je Carrera rychlejší, výkonnější, sebevědomější a hospodárnější než dříve." Model 911 tedy zůstává moderní a tím, čím vždy byl: mimořádně agilní, působivě talentovaný a samozřejmě drahý. “
Auto Bild o Porsche 911 [15]: „... V přímém srovnání s benzínem je patrné, že 911 řídí ještě přesněji, brzdí ještě udržitelněji, je hbitější a hbitější v zatáčkách, je skutečným high-tech manifestem s řízením zadních kol a keramickými brzdami . Především je však - překvapivě - suverénnější než Bollerige AMG. ... Porsche je dynamičtější a suverénní GT jako bouřlivý závodník. ... stojí to za každý cent. “

Specifikace Porsche 911 [15]:

Princip pohonuBenzín
Emisní třídaEuro
TypSportovní auto
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
99%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
90.5%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Automobil Revuekvěten 2013bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2011bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsleden 2016„ordentlich - průměrné“ (2,6 z 5 hvězd)
sport autoduben 201555 z 60 bodů
Auto Bild sportscarsleden 20143,5 z 5 hvězd
Auto Bildlistopad 2013bez výsledné známky
Autorevuekvěten 2011bez výsledné známky
Auto Bildkvěten 2011bez výsledné známky
AutoScout24 Magazinlistopad 2010bez výsledné známky
sport autočervenec 2009bez výsledné známky
Auto Bild motorsportříjen 2008bez výsledné známky
Magazínkvěten 2013bez výsledné známky
Magazínlistopad 2011bez výsledné známky
Magazínleden 2016„ordentlich - průměrné“ (2,6 z 5 hvězd)
sport autoduben 201555 z 60 bodů
Auto Bild sportscarsleden 20143,5 z 5 hvězd
Auto Bildlistopad 2013bez výsledné známky
Autorevuekvěten 2011bez výsledné známky
Auto Bildkvěten 2011bez výsledné známky
AutoScout24 Magazinlistopad 2010bez výsledné známky
sport autočervenec 2009bez výsledné známky
Auto Bild motorsportříjen 2008bez výsledné známky

Specifikace Caterham Seven:

TypSportovní auto
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
100%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
85.5%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportzáří 2016356 z 650 bodů
AUTOStraßenverkehrříjen 2016bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsúnor 2016bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2016„dobré“ (4 z 5 hvězd)
sport autoprosinec 201558 z 100 bodů
AUTOStraßenverkehrlistopad 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsříjen 2015„akzeptabel - macht an“ (3,6 z 5 hvězd)
auto motor und sportsrpen 20154 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsčerven 2015bez výsledné známky
Auto Bildkvěten 2015bez výsledné známky
AUTO NEWS onlinekvěten 20155 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsduben 2015„macht an“ (4 z 5 hvězd)
sport autoúnor 201551 z 60 bodů
Auto Bild sportscarsleden 2015„macht an“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildleden 2015„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Magazínzáří 2016356 z 650 bodů
Magazínříjen 2016bez výsledné známky
Magazínúnor 2016bez výsledné známky
Auto Bildúnor 2016„dobré“ (4 z 5 hvězd)
sport autoprosinec 201558 z 100 bodů
AUTOStraßenverkehrlistopad 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsříjen 2015„akzeptabel - macht an“ (3,6 z 5 hvězd)
auto motor und sportsrpen 20154 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsčerven 2015bez výsledné známky
Auto Bildkvěten 2015bez výsledné známky
AUTO NEWS onlinekvěten 20155 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsduben 2015„macht an“ (4 z 5 hvězd)
sport autoúnor 201551 z 60 bodů
Auto Bild sportscarsleden 2015„macht an“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bildleden 2015„dobré“ (4 z 5 hvězd)

Specifikace Ford Mustang [14]:

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolk dispozici
Modelový rok2014
Emisní třídaEuro
TypSportovní auto
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
95%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
85%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportsrpen 2015bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEčerven 2014„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Automobil Revuečerven 2014bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsúnor 2016„velmi dobré“ (3,9 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarslistopad 2015„macht an“ (4,2 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarssrpen 2015„macht an“ (4,3 z 5 hvězd)
Auto Bildduben 2015„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsduben 2015„macht an“ (4,1 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsúnor 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčervenec 20144 z 5 hvězd
auto motor und sportleden 20144,5 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsprosinec 2013„macht an“ (4 z 5 hvězd)
auto-ILLUSTRIERTEprosinec 2013bez výsledné známky
Automobil Revuelistopad 2013bez výsledné známky
sport autolistopad 201357 z 60 bodů
Magazínsrpen 2015bez výsledné známky
Magazínčerven 2014„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsúnor 2016„velmi dobré“ (3,9 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarslistopad 2015„macht an“ (4,2 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarssrpen 2015„macht an“ (4,3 z 5 hvězd)
Auto Bildduben 2015„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsduben 2015„macht an“ (4,1 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsúnor 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčervenec 20144 z 5 hvězd
auto motor und sportleden 20144,5 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsprosinec 2013„macht an“ (4 z 5 hvězd)
auto-ILLUSTRIERTEprosinec 2013bez výsledné známky
Automobil Revuelistopad 2013bez výsledné známky
sport autolistopad 201357 z 60 bodů

Specifikace Chevrolet Corvette Stingray [13]:

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Třída účinnosti CO2G
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolk dispozici
TypSportovní auto
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
84%
celkové hodnocení
84%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportlistopad 20134 z 4 bodů
Automobil Revuelistopad 2013bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTElistopad 2013„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsúnor 2016„velmi dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsleden 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarszáří 2014„macht an“ (4,0); 4 z 5 hvězd
Auto Bildčerven 2014229 z 300 bodů
Auto Bild sportscarsprosinec 2013bez výsledné známky
sport autoprosinec 2013bez výsledné známky
Auto Bild sportscarslistopad 20134 z 5 hvězd
auto motor und sportříjen 2013308 z 380 bodů
Auto Bild sportscarszáří 2013bez výsledné známky
auto motor und sportsrpen 2013bez výsledné známky
Automobil Revuesrpen 2013bez výsledné známky
Magazínlistopad 20134 z 4 bodů
Auto Bild sportscarsúnor 2016„velmi dobré“ (4 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsleden 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarszáří 2014„macht an“ (4,0); 4 z 5 hvězd
Auto Bildčerven 2014229 z 300 bodů
Auto Bild sportscarsprosinec 2013bez výsledné známky
sport autoprosinec 2013bez výsledné známky
auto motor und sportlistopad 20134 z 4 bodů
Auto Bild sportscarslistopad 20134 z 5 hvězd
auto motor und sportříjen 2013308 z 380 bodů
Auto Bild sportscarszáří 2013bez výsledné známky
auto motor und sportsrpen 2013bez výsledné známky
Automobil Revuesrpen 2013bez výsledné známky

Specifikace Nissan GT-R [13]:

pohon všech kolk dispozici
Princip pohonuBenzín
Třída účinnosti CO2G
Emise CO2 (g / km)275
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)315
Objem motorucm
KarosérieCoup
Emisní třídaEuro
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
84%
celkové hodnocení
84%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto-ILLUSTRIERTEčervenec 2015bez výsledné známky
auto motor und sportsrpen 20144,5 z 5 hvězd
ADAC Motorweltzáří 2013známka:2,5
Automobil Revuezáří 2012bez výsledné známky
trenddokumentkvěten 2012bez výsledné známky
sport autobřezen 201668 z 100 bodů
sport autoprosinec 2015bez výsledné známky
sport autoříjen 201570 z 100 bodů
Auto Bild sportscarszáří 2015„akzeptabel - macht an“ (3,6 z 5 hvězd)
Auto Bildsrpen 2015248 z 300 bodů
sport autočervenec 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčervenec 2015bez výsledné známky
sport autočerven 201577 z 100 bodů
auto-ILLUSTRIERTEprosinec 2014„velmi dobré“ (5 z 5 hvězd)
sport autobřezen 201448 z 60 bodů
Magazínčervenec 2015bez výsledné známky
Magazínsrpen 20144,5 z 5 hvězd
Magazínzáří 2013známka:2,5
Automobil Revuezáří 2012bez výsledné známky
trenddokumentkvěten 2012bez výsledné známky
sport autobřezen 201668 z 100 bodů
sport autoprosinec 2015bez výsledné známky
sport autoříjen 201570 z 100 bodů
Auto Bild sportscarszáří 2015„akzeptabel - macht an“ (3,6 z 5 hvězd)
Auto Bildsrpen 2015248 z 300 bodů
sport autočervenec 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčervenec 2015bez výsledné známky
sport autočerven 201577 z 100 bodů
auto-ILLUSTRIERTEprosinec 2014„velmi dobré“ (5 z 5 hvězd)
sport autobřezen 201448 z 60 bodů

Specifikace Porsche Boxster [12]:

TypSportovní auto
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportbřezen 2016381 z 650 bodů
Automobil Revuečervenec 2014bez výsledné známky
Auto Bildleden 2016„velmi dobré“ (5 z 5 hvězd)
sport autolistopad 201588 z 100 bodů
auto motor und sportsrpen 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčerven 20144,5 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsduben 2014bez výsledné známky
sport autobřezen 2014bez výsledné známky
Magazínbřezen 2016381 z 650 bodů
Magazínčervenec 2014bez výsledné známky
Magazínleden 2016„velmi dobré“ (5 z 5 hvězd)
sport autolistopad 201588 z 100 bodů
auto motor und sportsrpen 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčerven 20144,5 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsduben 2014bez výsledné známky
sport autobřezen 2014bez výsledné známky
Magazín auto motor und sport o Nissan GT-R [14]: "Díky bezkonkurenční nízké ceně je GT-R zajímavý, ale je také interesantní díky jeho prostornosti." Na špatných silnicích potřebuje pevnou ruku na volantu. “
Magazín Automobil Revue o Nissan GT-R [14]: „Plus: cena / výkon; Stabilita / manipulace; 2 + 2 sedadlo s velkým kufrem; snadné řízení, ovládání. Mínus: jakýkoli zvuk, který se vám líbí; V režimu „Auto“ není příliš sportovní. “
Magazín Auto Bild o Nissan GT-R [14]: „... GT-R ví jen sklouznutí z doslechu, boční vedení se přeruší pouze tam, kde většina sportovních vozů již nemůže kňučet. Pomáhá mu především rozložení hmotnosti, které je i přes motor vpředu dobře vyvážené. ... Dvouspojková převodovka nemilosrdně bičuje převody, řízení propouští každý náraz ze silnice, motor udeří svůj tlustý točivý moment na asfalt ... “
Magazín sport auto o Nissan GT-R [14]: „... Ačkoli GT-R při nejtěsnějším nastavení podvozku dnešních testovaných subjektů neignoruje každý náraz v každodenním životě, na závodní dráze září nejpřesnějším chováním v zatáčce. Při jízdě přes obrubníky rád zvedne přední kolo a lehce poskakuje po zatáčce. Dotknutí se hranice trasy se při řízení mírně nerovně vrátí. ... “
Magazín auto motor und sport o Nissan GT-R [14]: „... Pokud je úhel řízení vzhůru, Nissan doslova sedí v zatáčce, vytváří prudké boční zrychlení pod syčením dvakrát nabitého motoru V6 a pokud je dotaz na výkon příliš odvážný, začne tlačit na všechny čtyři kola k vnějšímu okraji. GT-R nerozruší ani zubaté změny směru, pak se v další zatáčce jen posadí. ... “
Magazín Auto Bild sportscars o Nissan GT-R [14]: "Revidovaný Nissan GT-R se mírně zvýšil z hlediska pohodlí, ale ne z hlediska výkonu, ale primárně zůstává tím, čím vždy byl." Masivní, high-tech super sportovní vůz s atraktivní jízdní dynamikou za bezkonkurenční nízkou cenu. “
Magazín Auto Bild sportscars o Nissan GT-R [14]: „... Úpravy se týkají brzdového systému a řízení, které díky silnější podpoře usnadňují manévrování při nízkých rychlostech, aniž by došlo ke ztrátě přilnavosti na hranici limitu. Při první jízdě se japonský supersportovní vůz cítí krotit a pruží o něco měkčí. ... “
Magazín sport auto o Nissan GT-R [14]: „... Když dvě turbodmýchadla zákeřně pískají, mohutný čtyřtrubkový výfukový systém zasyčí a přední tah se nechce zlomit, pouze s velkým úsilím potlačit slzy emocí. Zejména proto, že řízení hraje dobře, mírně snadněji než dříve, ale stále se správnou dávkou citu a zpětné vazby. ... chcete se s GT-R smířit. ... “
sport auto o Nissan GT-R [14]: „... Ačkoli GT-R při nejtěsnějším nastavení podvozku dnešních testovaných subjektů neignoruje každý náraz v každodenním životě, na závodní dráze září nejpřesnějším chováním v zatáčce. Při jízdě přes obrubníky rád zvedne přední kolo a lehce poskakuje po zatáčce. Dotknutí se hranice trasy se při řízení mírně nerovně vrátí. ... “
auto motor und sport o Nissan GT-R [14]: „... Pokud je úhel řízení vzhůru, Nissan doslova sedí v zatáčce, vytváří prudké boční zrychlení pod syčením dvakrát nabitého motoru V6 a pokud je dotaz na výkon příliš odvážný, začne tlačit na všechny čtyři kola k vnějšímu okraji. GT-R nerozruší ani zubaté změny směru, pak se v další zatáčce jen posadí. ... “
Auto Bild sportscars o Nissan GT-R [14]: "Revidovaný Nissan GT-R se mírně zvýšil z hlediska pohodlí, ale ne z hlediska výkonu, ale primárně zůstává tím, čím vždy byl." Masivní, high-tech super sportovní vůz s atraktivní jízdní dynamikou za bezkonkurenční nízkou cenu. “
Auto Bild sportscars o Nissan GT-R [14]: „... Úpravy se týkají brzdového systému a řízení, které díky silnější podpoře usnadňují manévrování při nízkých rychlostech, aniž by došlo ke ztrátě přilnavosti na hranici limitu. Při první jízdě se japonský supersportovní vůz cítí krotit a pruží o něco měkčí. ... “
sport auto o Nissan GT-R [14]: „... Když dvě turbodmýchadla zákeřně pískají, mohutný čtyřtrubkový výfukový systém zasyčí a přední tah se nechce zlomit, pouze s velkým úsilím potlačit slzy emocí. Zejména proto, že řízení hraje dobře, mírně snadněji než dříve, ale stále se správnou dávkou citu a zpětné vazby. ... chcete se s GT-R smířit. ... “

Specifikace Nissan GT-R [14]:

pohon všech kolk dispozici
Princip pohonuBenzín
Třída účinnosti CO2G
Emise CO2 (g / km)275
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)315
KarosérieCoup
Výkon v kW404
Síla v hp550
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportkvěten 20145 z 5 hvězd
Automobil Revueprosinec 2013bez výsledné známky
Auto Bildduben 2015bez výsledné známky
sport autolistopad 2014bez výsledné známky
sport autokvěten 2014100 z 100 bodů
Auto Bild sportscarsprosinec 2013bez výsledné známky
auto motor und sportlistopad 20134 z 4 bodů
Auto Bild sportscarsčerven 2013bez výsledné známky
Auto Bildkvěten 2013bez výsledné známky
sport autokvěten 2013bez výsledné známky
auto motor und sportkvěten 20134 z 4 bodů
sport autoříjen 2012bez výsledné známky
Auto Bildbřezen 2012bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsduben 2011bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsbřezen 2010bez výsledné známky
Magazínkvěten 20145 z 5 hvězd
Magazínprosinec 2013bez výsledné známky
Magazínduben 2015bez výsledné známky
sport autolistopad 2014bez výsledné známky
sport autokvěten 2014100 z 100 bodů
Auto Bild sportscarsprosinec 2013bez výsledné známky
auto motor und sportlistopad 20134 z 4 bodů
Auto Bild sportscarsčerven 2013bez výsledné známky
Auto Bildkvěten 2013bez výsledné známky
sport autokvěten 2013bez výsledné známky
auto motor und sportkvěten 20134 z 4 bodů
sport autoříjen 2012bez výsledné známky
Auto Bildbřezen 2012bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsduben 2011bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsbřezen 2010bez výsledné známky
Magazín auto motor und sport o Porsche 918 [13]: „Pokud jde o hybridizaci, představuje Porsche 918 Spyder to, co je v současné době proveditelné. Momentálně marně hledáte rychlejší, fascinující a technicky propracované sportovní auto.“
Magazín Automobil Revue o Porsche 918 [13]: „... Porsche 918 Spyder kombinuje jízdní vlastnosti závodního vozu s dobromyslností sériového vozu, pokud to nepřeháňíte. Vůz je plný na silnici, zrychluje, brzdí a řídí jako závodní auto GT ... Díky aktivnímu systému tlumičů (PASM) máte pocit, že jste v měkké odpružené limuzíně i na nerovných silnicích. ... “
Magazín Auto Bild o Porsche 918 [13]: "... Spyder je návykový." Oba pedály zcela sešlápnuté: sestřeleno. Na palubní desce byla nyní přilepená bankovka 500 eur, spolujezdec na ni nemohl dosáhnout. Zároveň vám do mozku zezadu řve osm pístů dudlíku o objemu 4,6 litru: více, více. Rychlý jako Bugatti Veyron, rychlejší než Lamborghini Aventador. Stručně řečeno: více je stěží možné. ... “
Magazín sport auto o Porsche 918 [13]: "... Chování reakce a pocit z pedálu v mezní oblasti je cítit ... v žádném případě syntetický." Naopak, kontrolní zásahy ABS jsou o něco harmoničtější než u modelu P1 s pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 speciálně vyvinutými pro 918. ... “
Magazín sport auto o Porsche 918 [13]: "... Bez hybridní technologie by byl model 918 o 300 kilogramů lehčí, ale pokud jde o charakter, stal by se pouze jedním z mnoha." Jen buďte rychlí - dnes to už nestačí. Grandiózní výsledek s rekordními hodnotami v řadě a maximálním počtem bodů ve všech disciplínách je jedna, lesklá strana mince - druhá protékající krajinou v elektrickém provozu. ““
Magazín Auto Bild sportscars o Porsche 918 [13]: "... Zkušenosti z akcelerace jsou z tohoto světa a ani zvuk, který dříve znali Italové v této do očí bijící podobě, není nijak zdrženlivý. Emocionálně jde 918 Spyder úplně ven. Pocit z jízdy a řízení jsou pro Porsche typické: Všechno je velmi přesné, dosažitelné rychlosti v zatáčkách jsou tak vysoké, že musíte nejprve cítit, jak se orientujete. ... “
Magazín auto motor und sport o Porsche 918 [13]: "Díky hybridní technologii je 918 Spyder první super sportovní vůz 2.0 na trhu." Díky sofistikované řídicí technologii si i amatér může užít přemrštěného výkonu bez pocitu ohromení. Nevýhoda: Dvoumístný vůz je velmi těžký. “
Magazín Auto Bild sportscars o Porsche 918 [13]: „Jaké auto! Hrajte loterii nebo se bohatě ožeňte! Nějak musí být možné seškrábnout dohromady 768 000 babek - zejména proto, že si můžete auto s Porsche pojistit pouze za 1 000 eur měsíčně. Můžete si dokonce dát na čas, protože se prodalo pouze 387 vozů z limitované edice 918. “
Magazín Auto Bild o Porsche 918 [13]: "... profesionálové pohybují Spyderem v závodním programu." Od nynějška jsou téměř všechny pohybové sekvence ještě extrémnější: doba přepínání 50 milisekund, program plného posílení až 30 sekund, snížená prahová hodnota inhibice ESP - hranice mezi carvováním a klouzáním se stává jemnou linií. A Porsche je ve svém živlu. Řidič chce od křivky ke křivce víc a víc. ... “
Magazín sport auto o Porsche 918 [13]: "... 918 řve kolem zatáčky." 918 je velmi jemně ovladatelný plynem as - s teplými pneumatikami - enormní trakcí a bočními rezervami, upíná stoicky neutrálně k průměru zatáčky. U studených pneumatik a mokrých kolejí naproti tomu pomáhá pouze bleskově rychlé řízení pomocí velmi přímého řízení ... “
Magazín auto motor und sport o Porsche 918 [13]: "Porsche 918 Spyder může navždy změnit svět sportovních vozů." Jeho dynamika je obrovská a vyvážení mezi ohnivým závodním vozem a tichým elektromobilem je obrovské. Ale předtím musí inženýři ještě několik věcí obrousit. “
Magazín sport auto o Porsche 918 [13]: „... Dva elektromotory se rozběhly při plném zatížení a V8, který zaútočí až na 9 000 cest, se tak brutálně rozčílí, že 1700 kilogramů, které jsou lehce vzadu těžké na 43 až 57 procent, se najednou rozpustí v nic. 918 Spyder také v této rané fázi svého vývoje důsledně žehlil asfaltové osnovy. ... “
Magazín Auto Bild sportscars o Porsche 918 [13]: „... řve ... bez zábran z bočních vedení, impulzivně táhne dopředu, když je spojka zapnutá, a energicky vibruje. Stejně jako současní závodníci DTM to zní spíš jako čtyřválec; Osmý konec, který rotuje až 9200 prohlídek, nemá typický V8-Bollern. Prozatím jsme rádi, že zelené budoucí Porsche má také červenou oblast. ... “
sport auto o Porsche 918 [13]: "... Chování reakce a pocit z pedálu v mezní oblasti je cítit ... v žádném případě syntetický." Naopak, kontrolní zásahy ABS jsou o něco harmoničtější než u modelu P1 s pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 speciálně vyvinutými pro 918. ... “
sport auto o Porsche 918 [13]: "... Bez hybridní technologie by byl model 918 o 300 kilogramů lehčí, ale pokud jde o charakter, stal by se pouze jedním z mnoha." Jen buďte rychlí - dnes to už nestačí. Grandiózní výsledek s rekordními hodnotami v řadě a maximálním počtem bodů ve všech disciplínách je jedna, lesklá strana mince - druhá protékající krajinou v elektrickém provozu. ““
Auto Bild sportscars o Porsche 918 [13]: "... Zkušenosti z akcelerace jsou z tohoto světa a ani zvuk, který dříve znali Italové v této do očí bijící podobě, není nijak zdrženlivý. Emocionálně jde 918 Spyder úplně ven. Pocit z jízdy a řízení jsou pro Porsche typické: Všechno je velmi přesné, dosažitelné rychlosti v zatáčkách jsou tak vysoké, že musíte nejprve cítit, jak se orientujete. ... “
auto motor und sport o Porsche 918 [13]: "Díky hybridní technologii je 918 Spyder první super sportovní vůz 2.0 na trhu." Díky sofistikované řídicí technologii si i amatér může užít přemrštěného výkonu bez pocitu ohromení. Nevýhoda: Dvoumístný vůz je velmi těžký. “
Auto Bild sportscars o Porsche 918 [13]: „Jaké auto! Hrajte loterii nebo se bohatě ožeňte! Nějak musí být možné seškrábnout dohromady 768 000 babek - zejména proto, že si můžete auto s Porsche pojistit pouze za 1 000 eur měsíčně. Můžete si dokonce dát na čas, protože se prodalo pouze 387 vozů z limitované edice 918. “
Auto Bild o Porsche 918 [13]: "... profesionálové pohybují Spyderem v závodním programu." Od nynějška jsou téměř všechny pohybové sekvence ještě extrémnější: doba přepínání 50 milisekund, program plného posílení až 30 sekund, snížená prahová hodnota inhibice ESP - hranice mezi carvováním a klouzáním se stává jemnou linií. A Porsche je ve svém živlu. Řidič chce od křivky ke křivce víc a víc. ... “
sport auto o Porsche 918 [13]: "... 918 řve kolem zatáčky." 918 je velmi jemně ovladatelný plynem as - s teplými pneumatikami - enormní trakcí a bočními rezervami, upíná stoicky neutrálně k průměru zatáčky. U studených pneumatik a mokrých kolejí naproti tomu pomáhá pouze bleskově rychlé řízení pomocí velmi přímého řízení ... “
auto motor und sport o Porsche 918 [13]: "Porsche 918 Spyder může navždy změnit svět sportovních vozů." Jeho dynamika je obrovská a vyvážení mezi ohnivým závodním vozem a tichým elektromobilem je obrovské. Ale předtím musí inženýři ještě několik věcí obrousit. “

Specifikace Porsche 918 [13]:

pohon všech kolk dispozici
Princip pohonuHybridní
Automatickýk dispozici
Třída účinnosti CO2A
Emise CO2 (g / km)72
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolchybí
Maximální rychlost (km / h)345
Ruční řazeníchybí
Rozsah bateriekm
uživatelské hodnocení
59.5%
odborné hodnocení
100%
celkové hodnocení
79.75%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportduben 2016417 z 650 bodů
Auto Bildbřezen 2016„dobré“ (4 z 5 hvězd)
auto motor und sportbřezen 2016bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
91%
odborné hodnocení
65%
celkové hodnocení
78%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
AUTOStraßenverkehrčerven 2016275 z 450 bodů
AUTOStraßenverkehrúnor 2016bez výsledné známky
Magazín AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI (135 kW) [13] : "Silně odpružená Škoda nejen že agilní a bezpečná, ale také si zachovává silné stránky Octavie v každodenním životě." ... “
Magazín AUTOStraßenverkehr o Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI (135 kW) [13] : "... Stisknutím tlačítka je Škoda volnější a trochu uvolní svoji prostornou zadní část z vodítka." Cílenými změnami zatížení se jinak dobře vychovaná Škoda někdy otře za rohem. Pokud na výjezdu ze zatáčky správně zrychlíte, RS se opět rozjede se silou všech čtyř kol a bouří vpřed - vždy připraven na další zatáčku. Příliš rychle? Dobře. ESP sleduje na pozadí ... “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
64%
celkové hodnocení
64%

Videorecenze


Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
FREIE FAHRTzáří 2014bez výsledné známky
auto motor und sportleden 2014bez výsledné známky
Automobil Revuesrpen 2012bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEčervenec 2012bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsleden 2016„akzeptabel - macht an“ (3,5 z 5 hvězd)
sport autoprosinec 2015bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrprosinec 2015bez výsledné známky
sport autolistopad 201529 z 100 bodů
Auto Bildčerven 2014218 z 300 bodů
sport autoúnor 201435 z 60 bodů
Auto Bild sportscarslistopad 2013„macht an“ (4 z 5 hvězd)
autoTESTříjen 2013bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčervenec 20133 z 5 hvězd
FREIE FAHRTčerven 2013bez výsledné známky
autoTESTduben 20138,5 z 20 hvězd
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
61%
celkové hodnocení
61%

Ferrari 488 [15]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportprosinec 20155 z 5 hvězd
sport autoprosinec 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarslistopad 2015bez výsledné známky
sport autolistopad 2015bez výsledné známky
auto motor und sportříjen 2015bez výsledné známky
sport autočerven 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčerven 2015bez výsledné známky
auto motor und sportčerven 2015bez výsledné známky
Auto Bildčerven 2015bez výsledné známky
Magazínprosinec 20155 z 5 hvězd
Magazínlistopad 2015bez výsledné známky
sport autolistopad 2015bez výsledné známky
auto motor und sportříjen 2015bez výsledné známky
sport autočerven 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčerven 2015bez výsledné známky
auto motor und sportčerven 2015bez výsledné známky
Auto Bildčerven 2015bez výsledné známky

Specifikace Ferrari 488 [15]:

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Automatickýk dispozici
Zrychlení 0-100 km / h (s)3
Třída účinnosti CO2G
Emise CO2 (g / km)260
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolk dispozici
Objem motorucm
Výkon v kW492
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
100%
celkové hodnocení
100%

Videorecenze


Porsche 718 Boxster [16]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportčerven 20164,5 z 5 hvězd
sport autočervenec 201679 z 100 bodů
Auto Bildduben 2016„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
sport autoduben 2016bez výsledné známky
auto motor und sportduben 2016bez výsledné známky
Magazínčerven 20164,5 z 5 hvězd
Magazínčervenec 201679 z 100 bodů
Magazínduben 2016„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)
sport autoduben 2016bez výsledné známky
auto motor und sportduben 2016bez výsledné známky
Auto Bildduben 2016„velmi dobré - gut“ (4,5 z 5 hvězd)

Specifikace Porsche 718 Boxster [16]:

pohon všech kolchybí
Princip pohonuBenzín
Pohon předních kolchybí
Pohon zadních kolk dispozici
KarosérieKabriolet
Emisní třídaEuro
TypSportovní auto
Dostupné diskyBenzín
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
87%
celkové hodnocení
87%

Audi R8 [15]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportbřezen 2016359 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEsrpen 2015bez výsledné známky
Auto Bildduben 2016244 z 300 bodů
Auto Bild sportscarsúnor 2016„velmi dobré“ (3,8 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsleden 2016„velmi dobré“ (4 z 5 hvězd)
auto motor und sportříjen 20155 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsříjen 2015„macht an“ (3,8 z 5 hvězd)
Auto Bildříjen 2015244 z 300 bodů
sport autozáří 201584 z 100 bodů
Auto Bildčervenec 20154 z 5 hvězd
sport autočervenec 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsčervenec 2015bez výsledné známky
auto motor und sportčervenec 2015bez výsledné známky
auto motor und sportčerven 2015bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
75%
celkové hodnocení
75%

Audi TT [14]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportkvěten 2017419 z 650 bodů
auto-ILLUSTRIERTEprosinec 2015bez výsledné známky
ADAC Motorweltzáří 2014bez výsledné známky
auto motor und sportčervenec 2016401 z 650 bodů
Auto Bildčervenec 2016506 z 750 bodů
sport autobřezen 201658 z 100 bodů
AUTOStraßenverkehrúnor 2016bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsleden 2016„velmi dobré - ordentlich“ (3,7 z 5 hvězd)
auto motor und sportleden 20165 z 5 hvězd
sport autoprosinec 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarsříjen 2015bez výsledné známky
Auto Bild sportscarszáří 2015„akzeptabel - macht an“ (3,7 z 5 hvězd)
AUTOStraßenverkehrsrpen 2015bez výsledné známky
auto motor und sportsrpen 2015„dobré“
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

VW Beetle [11]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportbřezen 2016395 z 650 bodů
FREIE FAHRTduben 2014bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEčerven 2013„dobré“ (4 z 5 hvězd)
Automobil Revuečerven 2013bez výsledné známky
trenddokumentkvěten 2013bez výsledné známky
ADAC Motorweltkvěten 2013bez výsledné známky
Guter Ratsrpen 2011známka:2,4
Auto Bildkvěten 2016515 z 750 bodů
ACE LENKRADčervenec 2014bez výsledné známky
Auto Bildkvěten 2014„chvalitebné“ (3 z 5 hvězd)
Auto Bild sportscarsúnor 20144,5 z 5 hvězd
Auto Bild sportscarsprosinec 2013bez výsledné známky
sport autoprosinec 201329 z 60 bodů
Autorevuelistopad 2013bez výsledné známky
auto motor und sportsrpen 2013486 z 650 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
71%

Fiat 124 [16]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto-ILLUSTRIERTEříjen 2016bez výsledné známky
auto motor und sportzáří 2016361 z 650 bodů
trenddokumentsrpen 2016bez výsledné známky
Auto Bildčerven 201710 z 20 hvězd
AUTOStraßenverkehrlistopad 2016242 z 450 bodů
Auto Bildříjen 2016457 z 750 bodů
AUTOStraßenverkehrříjen 2016bez výsledné známky
Auto Bild sportscarssrpen 2016bez výsledné známky
auto motor und sportčervenec 2016bez výsledné známky
auto-ILLUSTRIERTEčervenec 2016bez výsledné známky
AUTOStraßenverkehrčerven 2016bez výsledné známky
AUTO NEWS onlinečerven 20164,5 z 5 hvězd
Auto Bildúnor 2016„dobré“ (4 z 5 hvězd)
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
64%
celkové hodnocení
64%

Videorecenze


Porsche 718 Cayman [16]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportkvěten 2017395 z 650 bodů
Auto Bildzáří 2016známka:2-
auto motor und sportčervenec 2016bez výsledné známky
sport autočervenec 2016bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
60%
celkové hodnocení
60%

Chevrolet Camaro [16]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
auto motor und sportzáří 2016361 z 650 bodů
auto motor und sportčervenec 2016bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
38%
celkové hodnocení
38%

Vybíráme: Sportovní auto

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »