Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Endura seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Specifikace Kawasaki KX450F:

SEKCEchybí
Objem motoru449 cm³
obvodManuální převodovka
TypEnduro / Motocross
Počet válců1
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
87%
celkové hodnocení
87%

Specifikace Yamaha YZ450F:

SEKCEchybí
Objem motoru449 cm³
jmenovitá kapacita31 až 50 kW
obvodManuální převodovka
TypEnduro / Motocross
Počet válců1
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
84%
celkové hodnocení
84%

Videorecenze


Specifikace Yamaha XT660Z Ténéré:

TypEnduro / Motocross
Sportovní tourer / tourer
TypEnduro / Motocross Sport Tourer / Tourer
uživatelské hodnocení
83%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
83%

Specifikace Honda CRF250R:

SEKCEchybí
Hmotnost s plnou nádrží105,6 kg
Objem motoru249 cm³
Výkon v kW29.4
Síla v hp40
jmenovitá kapacita16 až 30 kW
obvodManuální převodovka
TypEnduro / Motocross
Počet válců1
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

CROSS Magazin o Kawasaki KX250F: „... manipulace? I zde zelený blbeček ukazuje několik útočných bodů a pěkně čistý štít. Protože i přes zamýšlenou tíhu zádi charakterizuje manévrovatelnost chování KX250F i přesnost ve vyjetých kolejích. Jelikož nyní byl brzdný výkon zvýšen díky většímu přednímu brzdovému kotouči, jedna věc je již jasná: Kawasaki KX250F je vyváženější než kdy jindy! “
CROSS Magazin o Kawasaki KX250F: "... Co ... můžeme říci, je, že Kawasaki se nezměnil z hlediska výkonu motoru." Dobré, protože nový model KX250F srší živostí a přináší čistou radost z jízdy. Otáčky motoru stoupají bleskově úměrně poloze páčky plynu. Motor tedy doslova touží po povzbuzení až po rychlostní limit. ... “
CROSS Magazin o Kawasaki KX250F: "Plus: snadno se točící, živý motor; výrazně vylepšený tlumič nárazů; dobrá rovnováha jízdy. Mínus: výrazně klesá pěna sedadla; Vodítka řetězu s vysokým opotřebením. “
Magazín CROSS Magazin o Kawasaki KX250F: „... manipulace? I zde zelený blbeček ukazuje několik útočných bodů a pěkně čistý štít. Protože i přes zamýšlenou tíhu zádi charakterizuje manévrovatelnost chování KX250F i přesnost ve vyjetých kolejích. Jelikož nyní byl brzdný výkon zvýšen díky většímu přednímu brzdovému kotouči, jedna věc je již jasná: Kawasaki KX250F je vyváženější než kdy jindy! “
Magazín CROSS Magazin o Kawasaki KX250F: "... Co ... můžeme říci, je, že Kawasaki se nezměnil z hlediska výkonu motoru." Dobré, protože nový model KX250F srší živostí a přináší čistou radost z jízdy. Otáčky motoru stoupají bleskově úměrně poloze páčky plynu. Motor tedy doslova touží po povzbuzení až po rychlostní limit. ... “
Magazín CROSS Magazin o Kawasaki KX250F: "Plus: snadno se točící, živý motor; výrazně vylepšený tlumič nárazů; dobrá rovnováha jízdy. Mínus: výrazně klesá pěna sedadla; Vodítka řetězu s vysokým opotřebením. “
Magazín CROSS Magazin o Kawasaki KX250F: „Plus: motor je živý a snadno se otáčí; poněkud tvrdší nastavení podvozku jen nepatrně zhoršuje odezvu odpružení; dobrá rovnováha jízdy. Mínus: zadní tlumič vypadá ve srovnání s objemem; Vedení řetězu s vysokým opotřebením. “
Magazín CROSS Magazin o Kawasaki KX250F: "Plus: extrémně živý motor; nejjednodušší motocykl na jízdu; celkově dobrá rovnováha jízdy. Mínus: zadní tlumič vypadá ve srovnání s objemem; Vedení řetězu s vysokým opotřebením. “
Magazín MOTORRAD o Kawasaki KX250F: "Živý motor, slušné zavěšení - to dává Kawě dobrý obraz." Mírná ovladatelnost a nejvyšší hmotnost v terénu však stojí v těsně zabaleném poli MX2. ... “

Specifikace Kawasaki KX250F:

SEKCEchybí
Hmotnost s plnou nádrží106,2 kg
Objem motoru249 cm³
obvodManuální převodovka
TypEnduro / Motocross
Počet válců1
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Magazín MOTORRAD o Yamaha WR450F: "Vynikající odpružení, snadno se točící motor - na běžecké trati těží WR z technické základny motokrosového vozu." Vysoký točivý moment motoru a tahu a pomalá ovladatelnost zpomalují ... "
Magazín MOTORRAD o Yamaha WR450F: „... s úspěšnou kombinací citlivé reakce na plyn a plynulé soustředěnosti v dolním rozsahu otáček se vstřikování okamžitě spřátelí ...“
Magazín MotorradABENTEUER o Yamaha WR450F: "... Se standardním mapováním řídíte hladce startující motor s nepřehlédnutelnou lineární křivkou výkonu." Spolu s citlivým tlumičem nárazů to vede k celkovému balíčku s velmi vysokou trakcí. Jedinou kritikou je někdy tvrdohlavé počáteční chování při startování, které lze obelstít krátkým vypnutím a opětovným zapnutím zapalování. ... “
Magazín Motorradfahrer o Yamaha WR450F: „... náhlá reakce na plyn, když je otevřený škrticí ventil otevřený, je při velmi nízkých otáčkách motoru vyhlazena na přechod, ale model 450-WR rozhodně není zařízením základní úrovně. ... Převodovka funguje jako sen, rychlostní stupně zapadají na místo naprosto přesně a plynule. Skutečnost, že je trochu obtížné najít při volnoběhu, nemění vysoký terénní výkon spínací skříňky. ... “
MOTORRAD o Yamaha WR450F: „... s úspěšnou kombinací citlivé reakce na plyn a plynulé soustředěnosti v dolním rozsahu otáček se vstřikování okamžitě spřátelí ...“
MotorradABENTEUER o Yamaha WR450F: "... Se standardním mapováním řídíte hladce startující motor s nepřehlédnutelnou lineární křivkou výkonu." Spolu s citlivým tlumičem nárazů to vede k celkovému balíčku s velmi vysokou trakcí. Jedinou kritikou je někdy tvrdohlavé počáteční chování při startování, které lze obelstít krátkým vypnutím a opětovným zapnutím zapalování. ... “

Specifikace Yamaha WR450F:

SEKCEchybí
Hmotnost s plnou nádrží123 kg
Objem motoru449 cm³
Modelový rok2016
obvodManuální převodovka
TypEnduro / Motocross
Počet válců1
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Videorecenze


2Räder o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: "Plus: rustikální jednoválcové kouzlo; Potřebuje málo paliva; Nabízí dostatek prostoru a skvělý přehled; Účinná ochrana proti větru ... Mínus: Není příliš silný; Mělo by to být jednodušší ... “
Magazín 2Räder o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: "Plus: rustikální jednoválcové kouzlo; Potřebuje málo paliva; Nabízí dostatek prostoru a skvělý přehled; Účinná ochrana proti větru ... Mínus: Není příliš silný; Mělo by to být jednodušší ... “
Magazín MOTORRAD o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: "Model 660 nemůže zcela splnit očekávání, která vzbuzuje sportovní vzhled Ténéré." Trochu pomalý jednoválcový motor naléhavě potřebuje modernizaci. “
Magazín MOTORRAD o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: „... Yamaha přesvědčuje dobrým podvozkem a solidním vzhledem i motorem, který není špičkový, ale má charakter. Jako celý motocykl. “
Magazín Motorrad News o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: „Plus: robustnost; Spotřeba; Rozsah; Osobitost. Mínus: -. "
Magazín Motorrad News o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: „... V proudu BMW F 800 GS a Triumph Tiger nyní Ténéré vypadá trochu jako Inge Meysel soutěže v cestovním enduru. Řidičům na dlouhé vzdálenosti, kteří oceňují robustní a poctivou konstrukci, se jí stále daří, ale stěží chtějí vyměnit jízdu v terénu za ABS. A aby vzbudil masy, Yamaze zjevně chybí temperament nového srdce. “
Magazín MotorradABENTEUER o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: "... Je to škoda, protože malé 660 Ténéré s ABS dává perfektní smysl." V této konstelaci však už méně. A tak bychom chtěli alespoň standardní XT 660 Z Ténéré s ABS, které lze pro příští modelový rok 2012 vypnout. To by nemělo být tak těžké - že? “
Magazín MotorradABENTEUER o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: Silnice: 70%; Sklon: 80%; Cestování: 70%; Příslušenství: 80%; Cena / výkon: 70%.
Magazín Motorradfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: „... ABS vstupuje do řídicího rozsahu na suché vozovce pouze v případě, že k němu je násilný přístup. To znamená, že přední brzda může být stále dostatečně citlivě používána na volném terénu ... Terénní dobrodružství však není populární po celý rok, každodenní život ano. V tomto ohledu spočívá síla modelu 660-Ténéré v jeho univerzálnosti ... “
Magazín Tourenfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: „Klady: Verze bez ABS má vysokou úroveň terénních schopností; ekonomický motor; skvělé pokrytí; dobré brzdy. Nevýhody: ABS: nelze vypnout; s ABS / terén: vidlice přehnaná; vysoká hmotnost; Systémový kufr od Yamahy malý, s nestabilním zajištěním. “
Magazín Tourenfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: "Jak standardní Ténéré je a jak užitečné může být verze ABS, není v této podobě zcela přesvědčivé." ... Základ je však absolutně konzistentní: vysoce kvalitní zpracování, obrovská, ergonomicky skvělá integrovaná nádrž a komponenty, které vydrží náročné používání, rozhodně ospravedlňují dodatečnou cenu ve srovnání s BMW. ... “
Magazín Tourenfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: "Dávat pouštní lodi ABS byl v zásadě dobrý nápad od Yamahy." Skutečnost, že dráha odpružení byla tak drasticky zkrácena a vidlice byla tak špatně vyladěna, nelze jednoznačně vysvětlit zvýšenou stabilitou při brzdění. Vidlici lze samozřejmě lépe nastavit sami, ale musíte žít s ABS, které nelze vypnout. ... “
MOTORRAD o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: "Model 660 nemůže zcela splnit očekávání, která vzbuzuje sportovní vzhled Ténéré." Trochu pomalý jednoválcový motor naléhavě potřebuje modernizaci. “
Motorrad News o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: „... V proudu BMW F 800 GS a Triumph Tiger nyní Ténéré vypadá trochu jako Inge Meysel soutěže v cestovním enduru. Řidičům na dlouhé vzdálenosti, kteří oceňují robustní a poctivou konstrukci, se jí stále daří, ale stěží chtějí vyměnit jízdu v terénu za ABS. A aby vzbudil masy, Yamaze zjevně chybí temperament nového srdce. “
MotorradABENTEUER o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: "... Je to škoda, protože malé 660 Ténéré s ABS dává perfektní smysl." V této konstelaci však už méně. A tak bychom chtěli alespoň standardní XT 660 Z Ténéré s ABS, které lze pro příští modelový rok 2012 vypnout. To by nemělo být tak těžké - že? “
MotorradABENTEUER o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: Silnice: 70%; Sklon: 80%; Cestování: 70%; Příslušenství: 80%; Cena / výkon: 70%.
Motorradfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: „... ABS vstupuje do řídicího rozsahu na suché vozovce pouze v případě, že k němu je násilný přístup. To znamená, že přední brzda může být stále dostatečně citlivě používána na volném terénu ... Terénní dobrodružství však není populární po celý rok, každodenní život ano. V tomto ohledu spočívá síla modelu 660-Ténéré v jeho univerzálnosti ... “
Tourenfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: "Jak standardní Ténéré je a jak užitečné může být verze ABS, není v této podobě zcela přesvědčivé." ... Základ je však absolutně konzistentní: vysoce kvalitní zpracování, obrovská, ergonomicky skvělá integrovaná nádrž a komponenty, které vydrží náročné používání, rozhodně ospravedlňují dodatečnou cenu ve srovnání s BMW. ... “
Tourenfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré [11]: "Dávat pouštní lodi ABS byl v zásadě dobrý nápad od Yamahy." Skutečnost, že dráha odpružení byla tak drasticky zkrácena a vidlice byla tak špatně vyladěna, nelze jednoznačně vysvětlit zvýšenou stabilitou při brzdění. Vidlici lze samozřejmě lépe nastavit sami, ale musíte žít s ABS, které nelze vypnout. ... “

Specifikace Yamaha XT660Z Ténéré [11]:

jmenovitá kapacita31 až 50 kW
TypEnduro / Motocross
Sportovní tourer / tourer
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
58%
celkové hodnocení
58%

Videorecenze


Triumph Tiger 800XC ABS (70 kW) [12]

Triumph Tiger 800XC ABS (70 kW) [12]

Specifikace Triumph Tiger 800XC ABS (70 kW) [12] :

SEKCEk dispozici
Hmotnost s plnou nádrží215 kg
Nejvyšší rychlost205 km / h
Objem motoru799 cm³
jmenovitá kapacita51 až 100 kW
TypEnduro / Motocross
Sportovní tourer / tourer
Počet válců3
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
92%
celkové hodnocení
92%

Videorecenze


Yamaha XTZ 750 Super Ténéré (51 kW)

Yamaha XTZ 750 Super Ténéré (51 kW)

Specifikace Yamaha XTZ 750 Super Ténéré (51 kW):

Hmotnost s plnou nádrží235 kg
Nejvyšší rychlost179 km / h
Objem motoru749 cm³
jmenovitá kapacita51 až 100 kW
TypEnduro / Motocross
Počet válců2
uživatelské hodnocení
90%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
90%

Videorecenze


Suzuki DL 650 V-Strom

Suzuki DL 650 V-Strom

Magazín 2Räder o Suzuki DL 650 V-Strom: „... živé a výkonné dvojče, dobré brzdy ABS, dostatek místa pro řidiče a spolujezdce, úzké pneumatiky a široká řídítka pro vynikající ovladatelnost. ... “
Magazín 2Räder o Suzuki DL 650 V-Strom: „Silné stránky: Špičkový motor; Hospodárný; Spousta prostoru vpředu i vzadu; Agilní chování při řízení; Velmi dobrá brzda. Slabé stránky: disk se obtížně upravuje; Není to „skvělý“ motocykl. “
Magazín 2Räder o Suzuki DL 650 V-Strom: "Silné stránky: Skvělý všestranný cestovatel; Dlouhý dosah; Slavný motor V2; Velmi pohodlný stroj; Mimořádně šikovný. Slabé stránky: Žádný hlavní stojan; Disk se obtížně nastavuje. “
Magazín Kradblatt o Suzuki DL 650 V-Strom: "... Motor o výkonu 67 koní zvládne jakýkoli úkol a sníží skvělou postavu i při provozu pro 2 osoby." Rachot V-Twin je prostý nepříjemných pískavých, křičících a vytících tónů většiny dnešních motocyklů a lichotí uchu, i když stojíte na červenou. Šestistupňová převodovka řadí snadno a přesně. Poloha k sezení je perfektní a spolujezdci nemá co vytknout ... “
Magazín moto traveller o Suzuki DL 650 V-Strom: "... se vší svižností je V-Strom dostatečně stabilní." Přispívá k tomu mostní rám odolný proti zkroucení a dobře koordinované pružinové prvky. Suzuki se v terénu necítí tak pohodlně, ale jezdci na silnici si to standardně užívají s ABS. “
Magazín MOTORRAD o Suzuki DL 650 V-Strom: "... Přestože motor 650 má jen průměrných 69 koní, je to omračující." Optimálně závisí na plynu, je extrémně snadné točit a harmonicky uvolňuje svoji sílu, téměř beze změn zátěže a lineárně do polohy škrticí klapky. ... “
Magazín Motorrad News o Suzuki DL 650 V-Strom: „Kůže ve stejném zářezu jako Versys je díky 19palcovému přednímu kolu o něco terénnější - živé, levné a pevné cestovní kolo pro každý den.“
Magazín Motorrad News o Suzuki DL 650 V-Strom: "Plus: motor; Podvozek; Brzdy; Spolehlivost. Mínus: kvalita laku / šroubů; Emocionalita. “
Magazín MotorradABENTEUER o Suzuki DL 650 V-Strom: „... Mende-Suzuki otevírá tělocvičnu zejména ve středním a horním pásmu rychlostí a dokonce živě běží do červené oblasti na pátém rychlostním stupni ... i při osvědčeném Scorpion Sync od Pirelli se Suzuki chová naprosto pod za všech okolností stabilní, lehký a přesný. ... “
Magazín Motorradfahrer o Suzuki DL 650 V-Strom: „... Váš výkonný kultivovaný běžící motor V2, sekundární využití od předchůdce Gladius SV650, nabízí vývoj výkonu orientovaný na turné až do středních rychlostí a v horní třetině vyjde jako živý sportovec. ... Motor se v mnoha modelech SV osvědčil po mnoho let a neměl by způsobovat žádné problémy. Krátké intervaly výměny oleje (6000 km) jsou trochu nepříjemné ... “
Magazín Motorradfahrer o Suzuki DL 650 V-Strom: "... Na rozdíl od svého objemnějšího vzhledu V-Strom překvapuje nečekanou lehkostí i při manévrování." ... Suzuki V-Strom je křivá na lehčí popud, ale sama se nenakloní, poté ale neutrálně následuje do požadovaného úhlu. ... “
Magazín Motorradfahrer o Suzuki DL 650 V-Strom: "... Christian Mende přeměnil svůj V-Strom na skvělý hořák na venkovské silnici, aniž by oslabil jeho uznávané vlastnosti jako pohodlný motocykl na dlouhé vzdálenosti." Jistě, takové ladění není ... není levné, ale stojí za cenu vzhledem k výkonu. “
Magazín Tourenfahrer o Suzuki DL 650 V-Strom: „Pro: motor se snadným otáčením; stabilní podvozek; snadná manipulace; dlouhý dosah; dobrá ochrana proti větru. Nevýhody: standard bez hlavního stojanu a krytu motoru; offroad: krátký pojezd, nízká světlá výška. “

Specifikace Suzuki DL 650 V-Strom:

TypEnduro / Motocross
Sportovní tourer / tourer
uživatelské hodnocení
93%
odborné hodnocení
84%
celkové hodnocení
88.5%

Honda CRF250R [Modell 2016]

Honda CRF250R [Modell 2016]

Specifikace Honda CRF250R [Modell 2016] :

SEKCEchybí
Hmotnost s plnou nádrží105,6 kg
Objem motoru249 cm³
Modelový rok2016
obvodManuální převodovka
TypEnduro / Motocross
Počet válců1
uživatelské hodnocení
90%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
86%

Videorecenze


Yamaha WR450F [Modell 2016]

Yamaha WR450F [Modell 2016]

Magazín MOTORRAD o Yamaha WR450F [Modell 2016] : "Vynikající odpružení, snadno se točící motor - na běžecké trati těží WR z technické základny motokrosového vozu." Vysoký točivý moment motoru a tahu a pomalá ovladatelnost zpomalují ... "
Magazín Motorradfahrer o Yamaha WR450F [Modell 2016] : „... náhlá reakce na plyn, když je otevřený škrticí ventil otevřený, je při velmi nízkých otáčkách motoru vyhlazena na přechod, ale model 450-WR rozhodně není zařízením základní úrovně. ... Převodovka funguje jako sen, rychlostní stupně zapadají na místo naprosto přesně a plynule. Skutečnost, že je trochu obtížné najít při volnoběhu, nemění vysoký terénní výkon spínací skříňky. ... “

Specifikace Yamaha WR450F [Modell 2016] :

SEKCEchybí
Hmotnost s plnou nádrží123 kg
Objem motoru449 cm³
Modelový rok2016
obvodManuální převodovka
TypEnduro / Motocross
Počet válců1
uživatelské hodnocení
90%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
85%

Videorecenze


Beta RR

Beta RR

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Suzuki RM-Z250 [Modell 2016]

Suzuki RM-Z250 [Modell 2016]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Videorecenze


Kawasaki Versys ABS (47 kW) [11]

Kawasaki Versys ABS (47 kW) [11]

uživatelské hodnocení
100%
odborné hodnocení
61%
celkové hodnocení
80.5%

Yamaha TDM900

Yamaha TDM900

uživatelské hodnocení
90%
odborné hodnocení
61%
celkové hodnocení
75.5%

Moto Guzzi Stelvio 1200 [11]

Moto Guzzi Stelvio 1200 [11]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
65%
celkové hodnocení
65%

Kawasaki Versys 650

Kawasaki Versys 650

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
61%
celkové hodnocení
61%

Videorecenze


Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11]

Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11]

Magazín 2Räder o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : "Plus: rustikální jednoválcové kouzlo; Potřebuje málo paliva; Nabízí dostatek prostoru a skvělý přehled; Účinná ochrana proti větru ... Mínus: Není příliš silný; Mělo by to být jednodušší ... “
Magazín MOTORRAD o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : "Model 660 nemůže zcela splnit očekávání, která vzbuzuje sportovní vzhled Ténéré." Trochu pomalý jednoválcový motor naléhavě potřebuje modernizaci. “
Magazín MOTORRAD o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : „... Yamaha přesvědčuje dobrým podvozkem a solidním vzhledem i motorem, který není špičkový, ale má charakter. Jako celý motocykl. “
Magazín Motorrad News o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : „Plus: robustnost; Spotřeba; Rozsah; Osobitost. Mínus: -. "
Magazín Motorrad News o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : „... V proudu BMW F 800 GS a Triumph Tiger nyní Ténéré vypadá trochu jako Inge Meysel soutěže v cestovním enduru. Řidičům na dlouhé vzdálenosti, kteří oceňují robustní a poctivou konstrukci, se jí stále daří, ale stěží chtějí vyměnit jízdu v terénu za ABS. A aby vzbudil masy, Yamaze zjevně chybí temperament nového srdce. “
Magazín MotorradABENTEUER o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : "... Je to škoda, protože malé 660 Ténéré s ABS dává perfektní smysl." V této konstelaci však už méně. A tak bychom chtěli alespoň standardní XT 660 Z Ténéré s ABS, které lze pro příští modelový rok 2012 vypnout. To by nemělo být tak těžké - že? “
Magazín MotorradABENTEUER o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : Silnice: 70%; Sklon: 80%; Cestování: 70%; Příslušenství: 80%; Cena / výkon: 70%.
Magazín Motorradfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : „... ABS vstupuje do řídicího rozsahu na suché vozovce pouze v případě, že k němu je násilný přístup. To znamená, že přední brzda může být stále dostatečně citlivě používána na volném terénu ... Terénní dobrodružství však není populární po celý rok, každodenní život ano. V tomto ohledu spočívá síla modelu 660-Ténéré v jeho univerzálnosti ... “
Magazín Tourenfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : „Klady: Verze bez ABS má vysokou úroveň terénních schopností; ekonomický motor; skvělé pokrytí; dobré brzdy. Nevýhody: ABS: nelze vypnout; s ABS / terén: vidlice přehnaná; vysoká hmotnost; Systémový kufr od Yamahy malý, s nestabilním zajištěním. “
Magazín Tourenfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : "Jak standardní Ténéré je a jak užitečné může být verze ABS, není v této podobě zcela přesvědčivé." ... Základ je však absolutně konzistentní: vysoce kvalitní zpracování, obrovská, ergonomicky skvělá integrovaná nádrž a komponenty, které vydrží náročné používání, rozhodně ospravedlňují dodatečnou cenu ve srovnání s BMW. ... “
Magazín Tourenfahrer o Yamaha XT660Z Ténéré ABS (35 kW) [11] : "Dávat pouštní lodi ABS byl v zásadě dobrý nápad od Yamahy." Skutečnost, že dráha odpružení byla tak drasticky zkrácena a vidlice byla tak špatně vyladěna, nelze jednoznačně vysvětlit zvýšenou stabilitou při brzdění. Vidlici lze samozřejmě lépe nastavit sami, ale musíte žít s ABS, které nelze vypnout. ... “
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
58%
celkové hodnocení
58%

Yamaha XT660R (35 kW) [11]

Yamaha XT660R (35 kW) [11]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
54%
celkové hodnocení
54%

Videorecenze


Vybíráme: Endura

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »