Redakční testy:
organizace | datum | - | hodnocení |
Motorrad News | říjen 2015 | Hodnocení spolehlivosti | |
MOTORRAD | září 2015 | 528 z 1000 bodů | |
TÖFF | březen 2014 | bez výsledné známky | |
Tourenfahrer | prosinec 2014 | bez výsledné známky | |
MOTORRAD | srpen 2014 | bez výsledné známky | |
Motorrad News | srpen 2014 | bez výsledné známky | |
MOTORRAD | duben 2014 | bez výsledné známky | |
Motorrad News | březen 2014 | bez výsledné známky | |
Motorradfahrer | březen 2014 | bez výsledné známky | |
Tourenfahrer | březen 2014 | bez výsledné známky | |
MOTORRAD | únor 2014 | bez výsledné známky | |
Magazín | říjen 2015 | bez výsledné známky | |
Magazín | září 2015 | 528 z 1000 bodů | |
Magazín | březen 2014 | bez výsledné známky | |
Tourenfahrer | prosinec 2014 | bez výsledné známky | |
MOTORRAD | srpen 2014 | bez výsledné známky | |
Motorrad News | srpen 2014 | bez výsledné známky | |
MOTORRAD | duben 2014 | bez výsledné známky | |
TÖFF | březen 2014 | bez výsledné známky | |
Motorrad News | březen 2014 | bez výsledné známky | |
Motorradfahrer | březen 2014 | bez výsledné známky | |
Tourenfahrer | březen 2014 | bez výsledné známky | |
MOTORRAD | únor 2014 | bez výsledné známky |
Magazín Motorrad News o Triumph Thunderbird: "... když nastoupíte, řidič se stane organickou součástí železné hromady." Kolenní uzávěr není úplně dokonalý, protože okraje nádrže mohou být příliš výrazné. Jinak je Storm velmi pohodlný. ... Stručně řečeno: Ergonomicky je Thunderbird Storm pohodlným křižníkem staré školy ... se 127 newtonmetry na 2 000 prohlídkách vytlačí dvojče Hinckley ze sklepa jako téměř žádný jiný pohon ... “
Magazín MOTORRAD o Triumph Thunderbird: "... hodně vestavěné nonšalantnosti." Kromě toho existují tradiční ctnosti Toureru, jako je vynikající komfort zavěšení, nízká spotřeba paliva a špičkový dojezd. ... “
Magazín TÖFF o Triumph Thunderbird: „Nové sestry T-Bird vyrobené v Hinckley (GB), jejichž vývoj trval čtyři roky, jsou dva prvotřídní dálkové cruisery, které díky svým dvojitým sériím jasně vynikají mezi konkurenty V2 a nabízejí zcela uvolněnou zkušenost z jízdy. “
Magazín Tourenfahrer o Triumph Thunderbird: „... Pokud na pás dáte velké napětí, tučný pták poletí, nechá se unést proudem vzduchu a s úžasnou lehkostí ho odhodí do zatáček. Zvíře se ukazuje jako dobře vycvičené, bezohledně sleduje každý impuls řízení, bez ohledu na to, jak malý, a nechybí mu dynamika. ... Takže ve skutečnosti nic nechybí, ani kapacita užitečného zatížení ... “
Magazín MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... nabízí velký úder od samého dna a stále se rozzlobeně objevuje: Britka dokáže spoustu věcí velmi dobře, může se stále zlepšovat z hlediska estetiky a vybavení. Některé detaily postrádají trochu lásky. “
Magazín Motorrad News o Triumph Thunderbird: "... fantastické hodnoty brzdění, v neposlední řadě díky dlouhému rozvoru a nízkému těžišti." V německých nízkých pohořích může LT bodovat s lepší stabilitou podvozku a mírně vyšším úhlem náklonu. ... “
Magazín MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... v kotli je spousta páry ... Triumph-Twin si probublává buňku s nejnižší rychlostí. Ale může nejen běžet při nízkých rychlostech, ale také hodně uhlí nahoře ... “
Magazín Motorrad News o Triumph Thunderbird: "... Velitel běží po většinu času hladce, vychýlení klikového čepu je patrné pouze při nízkých rychlostech." ... Komfort je příkladný i na dlouhých cestách, progresivní odpružení je po skončení natáčení snazší spolknout než Charly Sheen. Protože Commander je skutečný hrdina pohovky: V současné době je těžko křižník pohodlnější ... “
Magazín Motorradfahrer o Triumph Thunderbird: "... Motor běží hladce a sebejistě, téměř nezpůsobuje žádné vibrace a plynule visí na plynu." Řazení se stává irelevantní, cestování za nízkou rychlostí je doménou tlustého dvouválcového motoru. Když lehce klouzáte, motor zprostředkuje téměř meditativní klid, ale je téměř vždy připraven nasadit dragsterový začátek dne. ... “
Magazín Tourenfahrer o Triumph Thunderbird: „... U motocyklu této váhové třídy, s tak dlouhým rozvorem, tak defenzivní polohou k sezení a - v případě Commander - s tak tlustým 200 mm válečkem na zadním kole, lze oba Triumfy s úžasem ohnout hbitost. Stupačky se často drtí na vrcholu zatáčky, ale ... rychlý styl jízdy je možný i na zakřivených horských silnicích. ... “
Magazín MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... navzdory vysoké hmotnosti 348 kg (veliteli) ... můžete ... nádherně rychle vrtět po klikatých úzkých uličkách. Převodovka může být ovládána přesně ... “
Tourenfahrer o Triumph Thunderbird: „... Pokud na pás dáte velké napětí, tučný pták poletí, nechá se unést proudem vzduchu a s úžasnou lehkostí ho odhodí do zatáček. Zvíře se ukazuje jako dobře vycvičené, bezohledně sleduje každý impuls řízení, bez ohledu na to, jak malý, a nechybí mu dynamika. ... Takže ve skutečnosti nic nechybí, ani kapacita užitečného zatížení ... “
MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... nabízí velký úder od samého dna a stále se rozzlobeně objevuje: Britka dokáže spoustu věcí velmi dobře, může se stále zlepšovat z hlediska estetiky a vybavení. Některé detaily postrádají trochu lásky. “
Motorrad News o Triumph Thunderbird: "... fantastické hodnoty brzdění, v neposlední řadě díky dlouhému rozvoru a nízkému těžišti." V německých nízkých pohořích může LT bodovat s lepší stabilitou podvozku a mírně vyšším úhlem náklonu. ... “
MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... v kotli je spousta páry ... Triumph-Twin si probublává buňku s nejnižší rychlostí. Ale může nejen běžet při nízkých rychlostech, ale také hodně uhlí nahoře ... “
TÖFF o Triumph Thunderbird: "Plus: převodovka běží velmi tiše; Automatické vynulování směrových světel; Vyměnitelná stupačka; Pěkný zvuk. Mínus: osvobození od sklonu; Pouzdro (LT) a nádrž nelze uzamknout; Ruční páka není nastavitelná. “
Motorrad News o Triumph Thunderbird: "... Velitel běží po většinu času hladce, vychýlení klikového čepu je patrné pouze při nízkých rychlostech." ... Komfort je příkladný i na dlouhých cestách, progresivní odpružení je po skončení natáčení snazší spolknout než Charly Sheen. Protože Commander je skutečný hrdina pohovky: V současné době je těžko křižník pohodlnější ... “
Motorradfahrer o Triumph Thunderbird: "... Motor běží hladce a sebejistě, téměř nezpůsobuje žádné vibrace a plynule visí na plynu." Řazení se stává irelevantní, cestování za nízkou rychlostí je doménou tlustého dvouválcového motoru. Když lehce klouzáte, motor zprostředkuje téměř meditativní klid, ale je téměř vždy připraven nasadit dragsterový začátek dne. ... “
Tourenfahrer o Triumph Thunderbird: „... U motocyklu této váhové třídy, s tak dlouhým rozvorem, tak defenzivní polohou k sezení a - v případě Commander - s tak tlustým 200 mm válečkem na zadním kole, lze oba Triumfy s úžasem ohnout hbitost. Stupačky se často drtí na vrcholu zatáčky, ale ... rychlý styl jízdy je možný i na zakřivených horských silnicích. ... “
MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... navzdory vysoké hmotnosti 348 kg (veliteli) ... můžete ... nádherně rychle vrtět po klikatých úzkých uličkách. Převodovka může být ovládána přesně ... “
Specifikace Triumph Thunderbird:
Typ | Chopper / Cruiser |