Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Chopper / Cruiser seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Magazín 2Räder o Kawasaki VN2000: "Silné stránky: motor, který silně tlačí; Svalové vstávání; Neutrální chování při řízení; Správně brzdí. Slabé stránky: namáhavá poloha vsedě; Obří železné prase; Téměř žádné „dobré vibrace“. “
Magazín MOTORRAD o Kawasaki VN2000: „Žádný z nich nepředstavuje svůj vzhled působivějším způsobem. Je také velmi blízký Yamaze z hlediska brzd a podvozku. Z nejnižších nadmořských výšek by se však dvoulitrový V2 měl dostat do práce s větší silou. “
Magazín Motorrad News o Kawasaki VN2000: "Motor: 4 z 5 bodů." Jízdní výkon: 4 z 5 bodů. Spotřeba: 3 z 5 bodů. Podvozek: 3 z 5 bodů. Brzdění: 3 z 5 bodů. Komfort: 4 z 5 bodů. Zpracování: 4 z 5 bodů. ... “
Magazín Motorradfahrer o Kawasaki VN2000: "Běda vám, pokud se převrhne na semaforu." Nejsilnější Kawa je při jízdě rozumně šikovná. Nebe na zemi pro zaryté fanoušky křižníků. ... “
Motorradfahrer o Kawasaki VN2000: "Běda vám, pokud se převrhne na semaforu." Nejsilnější Kawa je při jízdě rozumně šikovná. Nebe na zemi pro zaryté fanoušky křižníků. ... “

Specifikace Kawasaki VN2000:

TypChopper / Cruiser
uživatelské hodnocení
96%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
96%

2Räder o Suzuki Intruder M1800R: "Silné stránky: hrubý motor; Silný zvuk; Vysoké užitečné zatížení; Běží stabilně v přímce; Stávkující design. Slabé stránky: Velmi těžké a nepraktické; Středně nastavitelná brzda. “
2Räder o Suzuki Intruder M1800R: „Plus: Fantastický motor nabízí skvělý výkon; Úžasný zvuk; Stabilní podvozek; Kardanový pohon s nízkou údržbou; Srovnatelně levná cena; Vynikající brzdný výkon. Mínus: spojka a řadicí páka tuhé; velmi nestabilní na mokré vozovce; Dotýká se brzy v nakloněné poloze. “
2Räder o Suzuki Intruder M1800R: „Silné stránky: vynikající točivý moment; Skvělý zvuk; Kardanový pohon s nízkou údržbou. Slabé stránky: Nepříjemná poloha vsedě; ABS není k dispozici; Velmi obtížné; Dotýká se brzy na svahu. “
2Räder o Suzuki Intruder M1800R: "Plus: výkonný motor; Skvělý zvuk; Velmi pohodlné; Chytré brzdy. Mínus: Extrémně těžký a nepraktický; ABS není k dispozici; Nebezpečné chování při řízení na špatném povrchu vozovky. “
2Räder o Suzuki Intruder M1800R: „Silné stránky: silný motor; Zvuk vzbuzuje respekt; Tučná show; Plné užitečné zatížení; Stabilní přímá stabilita. Slabé stránky: těžké a nepraktické; Brzda mírně odměřená. “
2Räder o Suzuki Intruder M1800R: „Silné stránky: Brutálně výkonný motor; Úžasný zvuk; Poutavý design; Vysoké užitečné zatížení; Stabilní přímá stabilita. Slabé stránky: brzda mírně ovladatelná; Těžký a nepraktický. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M1800R: "Silné stránky: hrubý motor; Silný zvuk; Vysoké užitečné zatížení; Běží stabilně v přímce; Stávkující design. Slabé stránky: Velmi těžké a nepraktické; Středně nastavitelná brzda. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M1800R: „Plus: Fantastický motor nabízí skvělý výkon; Úžasný zvuk; Stabilní podvozek; Kardanový pohon s nízkou údržbou; Srovnatelně levná cena; Vynikající brzdný výkon. Mínus: spojka a řadicí páka tuhé; velmi nestabilní na mokré vozovce; Dotýká se brzy v nakloněné poloze. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M1800R: „Silné stránky: vynikající točivý moment; Skvělý zvuk; Kardanový pohon s nízkou údržbou. Slabé stránky: Nepříjemná poloha vsedě; ABS není k dispozici; Velmi obtížné; Dotýká se brzy na svahu. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M1800R: "Plus: výkonný motor; Skvělý zvuk; Velmi pohodlné; Chytré brzdy. Mínus: Extrémně těžký a nepraktický; ABS není k dispozici; Nebezpečné chování při řízení na špatném povrchu vozovky. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M1800R: „Silné stránky: silný motor; Zvuk vzbuzuje respekt; Tučná show; Plné užitečné zatížení; Stabilní přímá stabilita. Slabé stránky: těžké a nepraktické; Brzda mírně odměřená. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M1800R: „Silné stránky: Brutálně výkonný motor; Úžasný zvuk; Poutavý design; Vysoké užitečné zatížení; Stabilní přímá stabilita. Slabé stránky: brzda mírně ovladatelná; Těžký a nepraktický. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M1800R: „Silné stránky: silný zvuk granátu; Brutálně trhající motor; Správné užitečné zatížení; Stabilní přímá stabilita. Slabé stránky: Středně řiditelná brzda; Těžký; Unhandy. “
Magazín MO Motorrad Magazin o Suzuki Intruder M1800R: "Vítězství v hodnocení zvuku zůstává Hamamatsu bez povšimnutí." Vnímaná rychlost v objemu. "
Magazín MOTORRAD o Suzuki Intruder M1800R: "... Nakonec úplná demontáž motoru, převodovky a podvozku po dobrých 50 000 kilometrech přinesla téměř žádná negativní překvapení ... Výjimka: Vidlice řazení vykazuje silné známky opotřebení, dosáhla úrovně opotřebení. ... “
Magazín MOTORRAD o Suzuki Intruder M1800R: "... Vetřelec jednoznačně získává hodnocení za zvuk a cit." Tady i tam by měl řidič rozhodně mít určitou tendenci k sebeprezentaci. “
Magazín MOTORRAD o Suzuki Intruder M1800R: „... Motor V2 je památkou, jak vizuálně, tak akusticky: tlumené bzučení z výfuku a rytmické šnorchlování z boxu vzduchového filtru při volnoběžných otáčkách připomínají parník s lopatkovým kolem, vyzařující sílu a ohromnou sebejistotu. ... “
Magazín Motorrad News o Suzuki Intruder M1800R: "Sportovec mezi motorovými křižníky je levnou alternativou k americké konkurenci a někdy se dokonce používá jako cestovní vůz." Přestože celkový vzhled není bezchybný, dobře ošetřené vzorky obvykle nezpůsobují žádné problémy. ... “
MO Motorrad Magazin o Suzuki Intruder M1800R: "Vítězství v hodnocení zvuku zůstává Hamamatsu bez povšimnutí." Vnímaná rychlost v objemu. "
MOTORRAD o Suzuki Intruder M1800R: "... Nakonec úplná demontáž motoru, převodovky a podvozku po dobrých 50 000 kilometrech přinesla téměř žádná negativní překvapení ... Výjimka: Vidlice řazení vykazuje silné známky opotřebení, dosáhla úrovně opotřebení. ... “
MOTORRAD o Suzuki Intruder M1800R: „... Motor V2 je památkou, jak vizuálně, tak akusticky: tlumené bzučení z výfuku a rytmické šnorchlování z boxu vzduchového filtru při volnoběžných otáčkách připomínají parník s lopatkovým kolem, vyzařující sílu a ohromnou sebejistotu. ... “

Specifikace Suzuki Intruder M1800R:

SEKCEchybí
Hmotnost s plnou nádrží347 kg
Nejvyšší rychlost215 km / h
Objem motoru1783 cm³
jmenovitá kapacita51 až 100 kW
TypChopper / Cruiser
Počet válců2
uživatelské hodnocení
93%
odborné hodnocení
60%
celkové hodnocení
76.5%

Magazín MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... v kotli je spousta páry ... Triumph-Twin si probublává buňku s nejnižší rychlostí. Ale může nejen běžet při nízkých rychlostech, ale také hodně uhlí nahoře ... “
Magazín MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... nabízí velký úder od samého dna a stále se rozzlobeně objevuje: Britka dokáže spoustu věcí velmi dobře, může se stále zlepšovat z hlediska estetiky a vybavení. Některé detaily postrádají trochu lásky. “
Magazín MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... navzdory vysoké hmotnosti 348 kg (veliteli) ... můžete ... nádherně rychle vrtět po klikatých úzkých uličkách. Převodovka může být ovládána přesně ... “
Magazín MOTORRAD o Triumph Thunderbird: "... hodně vestavěné nonšalantnosti." Kromě toho existují tradiční ctnosti Toureru, jako je vynikající komfort zavěšení, nízká spotřeba paliva a špičkový dojezd. ... “
Magazín Motorrad News o Triumph Thunderbird: "... fantastické hodnoty brzdění, v neposlední řadě díky dlouhému rozvoru a nízkému těžišti." V německých nízkých pohořích může LT bodovat s lepší stabilitou podvozku a mírně vyšším úhlem náklonu. ... “
Magazín Motorrad News o Triumph Thunderbird: "... Velitel běží po většinu času hladce, vychýlení klikového čepu je patrné pouze při nízkých rychlostech." ... Komfort je příkladný i na dlouhých cestách, progresivní odpružení je po skončení natáčení snazší spolknout než Charly Sheen. Protože Commander je skutečný hrdina pohovky: V současné době je těžko křižník pohodlnější ... “
Magazín Motorrad News o Triumph Thunderbird: "... když nastoupíte, řidič se stane organickou součástí železné hromady." Kolenní uzávěr není úplně dokonalý, protože okraje nádrže mohou být příliš výrazné. Jinak je Storm velmi pohodlný. ... Stručně řečeno: Ergonomicky je Thunderbird Storm pohodlným křižníkem staré školy ... se 127 newtonmetry na 2 000 prohlídkách vytlačí dvojče Hinckley ze sklepa jako téměř žádný jiný pohon ... “
Magazín Motorradfahrer o Triumph Thunderbird: "... Motor běží hladce a sebejistě, téměř nezpůsobuje žádné vibrace a plynule visí na plynu." Řazení se stává irelevantní, cestování za nízkou rychlostí je doménou tlustého dvouválcového motoru. Když lehce klouzáte, motor zprostředkuje téměř meditativní klid, ale je téměř vždy připraven nasadit dragsterový začátek dne. ... “
Magazín TÖFF o Triumph Thunderbird: „Nové sestry T-Bird vyrobené v Hinckley (GB), jejichž vývoj trval čtyři roky, jsou dva prvotřídní dálkové cruisery, které díky svým dvojitým sériím jasně vynikají mezi konkurenty V2 a nabízejí zcela uvolněnou zkušenost z jízdy. “
Magazín Tourenfahrer o Triumph Thunderbird: „... Pokud na pás dáte velké napětí, tučný pták poletí, nechá se unést proudem vzduchu a s úžasnou lehkostí ho odhodí do zatáček. Zvíře se ukazuje jako dobře vycvičené, bezohledně sleduje každý impuls řízení, bez ohledu na to, jak malý, a nechybí mu dynamika. ... Takže ve skutečnosti nic nechybí, ani kapacita užitečného zatížení ... “
Magazín Tourenfahrer o Triumph Thunderbird: „... U motocyklu této váhové třídy, s tak dlouhým rozvorem, tak defenzivní polohou k sezení a - v případě Commander - s tak tlustým 200 mm válečkem na zadním kole, lze oba Triumfy s úžasem ohnout hbitost. Stupačky se často drtí na vrcholu zatáčky, ale ... rychlý styl jízdy je možný i na zakřivených horských silnicích. ... “
MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... v kotli je spousta páry ... Triumph-Twin si probublává buňku s nejnižší rychlostí. Ale může nejen běžet při nízkých rychlostech, ale také hodně uhlí nahoře ... “
MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... nabízí velký úder od samého dna a stále se rozzlobeně objevuje: Britka dokáže spoustu věcí velmi dobře, může se stále zlepšovat z hlediska estetiky a vybavení. Některé detaily postrádají trochu lásky. “
MOTORRAD o Triumph Thunderbird: „... navzdory vysoké hmotnosti 348 kg (veliteli) ... můžete ... nádherně rychle vrtět po klikatých úzkých uličkách. Převodovka může být ovládána přesně ... “
Motorrad News o Triumph Thunderbird: "... fantastické hodnoty brzdění, v neposlední řadě díky dlouhému rozvoru a nízkému těžišti." V německých nízkých pohořích může LT bodovat s lepší stabilitou podvozku a mírně vyšším úhlem náklonu. ... “
Motorrad News o Triumph Thunderbird: "... Velitel běží po většinu času hladce, vychýlení klikového čepu je patrné pouze při nízkých rychlostech." ... Komfort je příkladný i na dlouhých cestách, progresivní odpružení je po skončení natáčení snazší spolknout než Charly Sheen. Protože Commander je skutečný hrdina pohovky: V současné době je těžko křižník pohodlnější ... “
Motorradfahrer o Triumph Thunderbird: "... Motor běží hladce a sebejistě, téměř nezpůsobuje žádné vibrace a plynule visí na plynu." Řazení se stává irelevantní, cestování za nízkou rychlostí je doménou tlustého dvouválcového motoru. Když lehce klouzáte, motor zprostředkuje téměř meditativní klid, ale je téměř vždy připraven nasadit dragsterový začátek dne. ... “
TÖFF o Triumph Thunderbird: "Plus: převodovka běží velmi tiše; Automatické vynulování směrových světel; Vyměnitelná stupačka; Pěkný zvuk. Mínus: osvobození od sklonu; Pouzdro (LT) a nádrž nelze uzamknout; Ruční páka není nastavitelná. “
Tourenfahrer o Triumph Thunderbird: „... Pokud na pás dáte velké napětí, tučný pták poletí, nechá se unést proudem vzduchu a s úžasnou lehkostí ho odhodí do zatáček. Zvíře se ukazuje jako dobře vycvičené, bezohledně sleduje každý impuls řízení, bez ohledu na to, jak malý, a nechybí mu dynamika. ... Takže ve skutečnosti nic nechybí, ani kapacita užitečného zatížení ... “
Tourenfahrer o Triumph Thunderbird: „... U motocyklu této váhové třídy, s tak dlouhým rozvorem, tak defenzivní polohou k sezení a - v případě Commander - s tak tlustým 200 mm válečkem na zadním kole, lze oba Triumfy s úžasem ohnout hbitost. Stupačky se často drtí na vrcholu zatáčky, ale ... rychlý styl jízdy je možný i na zakřivených horských silnicích. ... “

Specifikace Triumph Thunderbird:

TypChopper / Cruiser
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
61%
celkové hodnocení
61%

Videorecenze


2Räder o Moto Guzzi Bellagio [10]: „Plus: stabilní a neutrální chování při řízení; Velmi účinné brzdy; Vysokorychlostní motor se skvělým zvukem; Příjemně sladěný podvozek. Mínus: motor slabý pod 4500 ot / min; Malý úhel řízení ... "
autogazette.de o Moto Guzzi Bellagio [10]: "Bellagio okamžitě přináší nekomplikované a aktivní potěšení z jízdy." Pohodlný podvozek je přesvědčivý i na spleti ulic. Pro rychlejší jízdu lze 45 mm teleskopickou vidlici měnit v tlumení odskoku a stlačení, tlumič má hydraulické nastavení základny pružiny pomocí ručního kola a tlumení odskoku je také nastavitelné. “
Magazín 2Räder o Moto Guzzi Bellagio [10]: „Plus: stabilní a neutrální chování při řízení; Velmi účinné brzdy; Vysokorychlostní motor se skvělým zvukem; Příjemně sladěný podvozek. Mínus: motor slabý pod 4500 ot / min; Malý úhel řízení ... "
Magazín autogazette.de o Moto Guzzi Bellagio [10]: "Bellagio okamžitě přináší nekomplikované a aktivní potěšení z jízdy." Pohodlný podvozek je přesvědčivý i na spleti ulic. Pro rychlejší jízdu lze 45 mm teleskopickou vidlici měnit v tlumení odskoku a stlačení, tlumič má hydraulické nastavení základny pružiny pomocí ručního kola a tlumení odskoku je také nastavitelné. “
Magazín MOTORETTA o Moto Guzzi Bellagio [10]: „... Dobře vybavené nastavitelnými pákami, skvělá, nekomplikovaná zábava z jízdy a přijatelná cena 10 770 eur - Bellagio zjevně není jen něco pro zaryté fanoušky Guzzi.“
Magazín MOTORRAD o Moto Guzzi Bellagio [10]: „Plus: stabilní a neutrální ovládání; Brzdění s dobrým účinkem; Motor se snadno otáčí. Mínus: úhel řízení není příliš velkorysý; Nedostatečné sedadlo spolujezdce; Odpružení nepříjemné na špatných silnicích. “
Magazín Motorrad News o Moto Guzzi Bellagio [10]: „... shledáváme nezávislou koncepci rychlého všestranného sportovce se sportovním potenciálem velmi sympatickým. Guzzi ovládá několik kroků, může plavat a střílet současně. A díky vysokému místu k sezení je obzvláště zajímavý pro piloty s ochranným krytem. “
Magazín TÖFF o Moto Guzzi Bellagio [10]: "Guzzi zjevně zanedbával Bellagio." Přesto je a zůstává zásadně úspěšným a emotivním motorem, který není příliš dobrý pro žádnou disciplínu. Procházky? Hodí se Ve městě? Vzhled je zaručeně úspěšný. ... Bellagio popsal několika slovy? Výkonný hnací stroj Italo v sexy křižníku. “
MOTORETTA o Moto Guzzi Bellagio [10]: „... Dobře vybavené nastavitelnými pákami, skvělá, nekomplikovaná zábava z jízdy a přijatelná cena 10 770 eur - Bellagio zjevně není jen něco pro zaryté fanoušky Guzzi.“
MOTORRAD o Moto Guzzi Bellagio [10]: "... krátké vystoupení, ale silné." Šest ze sedmi porotců se loučilo s Bellagio při prvním průchodu, pouze jeden by raději nechal K 1600 GT stát zde. ... “

Specifikace Moto Guzzi Bellagio [10]:

TypChopper / Cruiser
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
55%
celkové hodnocení
55%

2Räder o Kawasaki VN900 Custom: „Silné stránky: kultivovaný motor V2; Slušný koncept; Pěkné zařízení; Pohon ozubeným řemenem; Stabilní, relativně šikovný. Slabé stránky: slabší sedadlo spolujezdce. “
2Räder o Kawasaki VN900 Custom: „Plus: Přesný podvozek; Výkonný a pružný motor V2; Skvělý a úspěšný styl; Žádné reakce na změnu zatížení; Pohon ozubeného řemene nenáročný na údržbu. Mínus: velký poloměr otáčení; Vysoká hmotnost; Nízký úhel náklonu; Sotva vhodný pro cestování; Žádné ABS není k dispozici. “
2Räder o Kawasaki VN900 Custom: „Silné stránky: ... dobré zpracování; Nízkoúdržbový rozvodový řemen. Slabé stránky: ... nepohodlné sedadlo spolujezdce. “
2Räder o Kawasaki VN900 Custom: „Silné stránky: Přesný podvozek; Žádné reakce na změnu zatížení; Pohon ozubeným řemenem; Silný a pružný motor V2. Slabé stránky: docela obtížné; Velký kruh otáčení; Není příliš vhodný pro stoupání. “
2Räder o Kawasaki VN900 Custom: "Plus: úspěšný vzhled; Jemně citlivý, hladce běžící a elastický motor; Vyvážené nastavení podvozku ... Mínus: Úzký, nepohodlný sedák spolujezdce; Brzdění bez kousnutí, velká ovládací síla. “
Magazín 2Räder o Kawasaki VN900 Custom: „Silné stránky: kultivovaný motor V2; Slušný koncept; Pěkné zařízení; Pohon ozubeným řemenem; Stabilní, relativně šikovný. Slabé stránky: slabší sedadlo spolujezdce. “
Magazín 2Räder o Kawasaki VN900 Custom: „Plus: Přesný podvozek; Výkonný a pružný motor V2; Skvělý a úspěšný styl; Žádné reakce na změnu zatížení; Pohon ozubeného řemene nenáročný na údržbu. Mínus: velký poloměr otáčení; Vysoká hmotnost; Nízký úhel náklonu; Sotva vhodný pro cestování; Žádné ABS není k dispozici. “
Magazín 2Räder o Kawasaki VN900 Custom: „Silné stránky: ... dobré zpracování; Nízkoúdržbový rozvodový řemen. Slabé stránky: ... nepohodlné sedadlo spolujezdce. “
Magazín 2Räder o Kawasaki VN900 Custom: „Silné stránky: Přesný podvozek; Žádné reakce na změnu zatížení; Pohon ozubeným řemenem; Silný a pružný motor V2. Slabé stránky: docela obtížné; Velký kruh otáčení; Není příliš vhodný pro stoupání. “
Magazín 2Räder o Kawasaki VN900 Custom: "Plus: úspěšný vzhled; Jemně citlivý, hladce běžící a elastický motor; Vyvážené nastavení podvozku ... Mínus: Úzký, nepohodlný sedák spolujezdce; Brzdění bez kousnutí, velká ovládací síla. “
Magazín 2Räder o Kawasaki VN900 Custom: „Silné stránky: čistý ozubený řemen; Pružný, výkonný motor; Žádné reakce na změnu zatížení; Přesné chování při řízení; Plný objem nádrže. Slabé stránky: Malý sklon svahu; Velký kruh otáčení. “
Magazín Mopped o Kawasaki VN900 Custom: "... Kawasaki zasáhla býčí oko s VN 900 Custom." Klasický design spojený s potěšením z jízdy si získává přátele. “
Magazín MOTORRAD o Kawasaki VN900 Custom: "Absolutně úspěšný, redukce na to podstatné." Pocit vrtulníku je správný, koncept vyniká. Silná postava Kawa stěží ukazuje nahotu. “
Magazín Motorrad News o Kawasaki VN900 Custom: „Starý šlechtic: U klasiky spoléhá Kawasaki na osvědčenou řadu VN s kořeny na počátku 90. let.“
Magazín Motorrad News o Kawasaki VN900 Custom: "... Kawasaki si pohrává s dragsterovými prvky a zlým okem, s přilnavým odpružením a ne zcela neutrálním ovládáním jde velmi dobře." Pokud hledáte jemně dávkovanou výzvu a chcete se cítit jako sebevědomý kormidelník, je to pro vás to pravé místo. ... “
Magazín Motorrad News o Kawasaki VN900 Custom: „... Základem VN 900 Custom je známá VN 900 Classic. Motor byl přeladěn, dostal nový výfukový systém se dvěma trubkami a nyní by měl při středních otáčkách vyvíjet podstatně větší tlak.
Magazín Motorrad News o Kawasaki VN900 Custom: "... překročí cílovou čáru jako jasný vítěz." To teď zní divně, koneckonců, choppery by neměly závodit v závodech. Ale také v tomto segmentu vybírá vítěze technický důvod. ... “
Magazín Motorradfahrer o Kawasaki VN900 Custom: „... vyniká u mnoha konkurentů v tomto segmentu především svými nekomplikovanými jízdními vlastnostmi. Je také vybaven správnými konstrukčními prvky ... “
Mopped o Kawasaki VN900 Custom: "... Kawasaki zasáhla býčí oko s VN 900 Custom." Klasický design spojený s potěšením z jízdy si získává přátele. “
Motorrad News o Kawasaki VN900 Custom: „Starý šlechtic: U klasiky spoléhá Kawasaki na osvědčenou řadu VN s kořeny na počátku 90. let.“
Motorrad News o Kawasaki VN900 Custom: „... Základem VN 900 Custom je známá VN 900 Classic. Motor byl přeladěn, dostal nový výfukový systém se dvěma trubkami a nyní by měl při středních otáčkách vyvíjet podstatně větší tlak.
Motorrad News o Kawasaki VN900 Custom: "... překročí cílovou čáru jako jasný vítěz." To teď zní divně, koneckonců, choppery by neměly závodit v závodech. Ale také v tomto segmentu vybírá vítěze technický důvod. ... “
Motorradfahrer o Kawasaki VN900 Custom: „... vyniká u mnoha konkurentů v tomto segmentu především svými nekomplikovanými jízdními vlastnostmi. Je také vybaven správnými konstrukčními prvky ... “

Specifikace Kawasaki VN900 Custom:

TypChopper / Cruiser
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
48%
celkové hodnocení
48%

Videorecenze


2Räder o Yamaha XV950: „Silné stránky: stylový bobber základní úrovně; ABS jako standard; Uvolněná poloha vsedě; Výkonný motor. Slabé stránky: lhostejná brzda; Žádná 48 hp verze ze závodu; Špatně čitelný displej. “
Kradblatt o Yamaha XV950: "... táhne svůj směr pěkným, rovnoměrným úderem, aniž by bylo nutné provádět jakékoli hektické přepínání." ... „Pružné tlumiče“ (piggy-back) modelu XV 950 R, které jsou vybaveny expanzními nádržemi, lze ... také regulovat na úrovni tlaku a ve skutečnosti reagují o něco lépe, ale jsou není to nezbytně nutné. Ale vypadají trochu sportovněji ... “
Magazín 2Räder o Yamaha XV950: „Silné stránky: stylový bobber základní úrovně; ABS jako standard; Uvolněná poloha vsedě; Výkonný motor. Slabé stránky: lhostejná brzda; Žádná 48 hp verze ze závodu; Špatně čitelný displej. “
Magazín Kradblatt o Yamaha XV950: "... táhne svůj směr pěkným, rovnoměrným úderem, aniž by bylo nutné provádět jakékoli hektické přepínání." ... „Pružné tlumiče“ (piggy-back) modelu XV 950 R, které jsou vybaveny expanzními nádržemi, lze ... také regulovat na úrovni tlaku a ve skutečnosti reagují o něco lépe, ale jsou není to nezbytně nutné. Ale vypadají trochu sportovněji ... “
Magazín MO Motorrad Magazin o Yamaha XV950: „... Verze R, která je o 300 eur dražší, se vymyká standardnímu modelu se vzpěrami s tlakovým zásobníkem, šedým nebo zeleným lakem s dekorem a potahem sedáku v semišovém vzhledu. Standardní vzpěry zavěšení se zdají zpočátku měkčí, ale ke konci svého krátkého dojíždění zřetelněji ztvrdnou. Více se mi líbila vyrovnanější koordinace na zádech ... “
Magazín MO Motorrad Magazin o Yamaha XV950: „... Rovnováha mobility, harmonické chování v zatáčce a stabilita při přímé jízdě jsou úplným úspěchem. Díky konceptu jsou patrné jen špatné rezervy zavěšení krátkých vzpěr na špatných površích. ... Ale vidlice se o to snáze spolkne. Slabiny zavěšení zadních kol jsou tedy částečně kompenzovány prací na vidlici. ... “
Magazín MOTORRAD o Yamaha XV950: "... Manipulace je ve srovnání s Guzzi velmi pomalá, křivka, ve které se zbytek zastaví v suchu, musí být ještě vynalezena." Za mokra stanovují pneumatiky mez. “
Magazín MOTORRAD o Yamaha XV950: "Plus: hodně točivého momentu ze suterénu; velký objem motoru; dobrá reakce; nízká výška sedadla ... Mínus: dotýká se velmi brzy vpravo; Odpružení zasáhne; Skladování zavazadel obtížné ... “
Magazín MOTORRAD o Yamaha XV950: "... Japonská V2 reaguje na plynové příkazy příměji a energičtěji než její flegmatický rival." A také září svým plynulejším chodem, i když je pevně přišroubován k podvozku ... “
Magazín Motorrad News o Yamaha XV950: „Yamaha XV950 má přesvědčivý debut. Soudržný design, úspěšný motor a vzhledem ke standardnímu ABS je cena také levná. Pak je tu ergonomie na dlouhé vzdálenosti - úspěšný motocykl. ... “
Magazín Motorradfahrer o Yamaha XV950: „... Pohled na - nejen ve srovnání s prostředím kategorie„ cruisiligen “- slušný jízdní výkon ukazuje, že japonský bobber má nejen optické charisma, ale také se rychle pohybuje. V kombinaci s plynulým, nikdy rušivým pulzováním ... V2 sebevědomě pochoduje z rozsahu nižších otáček ... Vyladění podvozku modelu XV950 je zaměřeno na pohodlí ... “
Magazín Motorradfahrer o Yamaha XV950: "... Už po několika kilometrech jste se pokusili vykouzlit poměrně rychlou zatáčku na venkovské silnici, a to navzdory umírněnému držení těla." Znovu a znovu se přistihnete, jak se opíráte horní částí těla směrem dovnitř křivky, abyste trochu kompenzovali nedostatek úhlu sklonu. ... “
Magazín Motorradfahrer o Yamaha XV950: „... Vzhledem k malému zdvihu odpružení 51 mm vypadá Yamaha úžasně pohodlně. Jistě je třeba se vyvarovat silnicím s drsným povrchem a hlubokých výmolů, ale za dobrých až středně silničních podmínek podvozek funguje excelentně, zejména vyšší pružinové prvky „R“, které jsou v přímém srovnání výrazně citlivější. ... “
MO Motorrad Magazin o Yamaha XV950: „... Verze R, která je o 300 eur dražší, se vymyká standardnímu modelu se vzpěrami s tlakovým zásobníkem, šedým nebo zeleným lakem s dekorem a potahem sedáku v semišovém vzhledu. Standardní vzpěry zavěšení se zdají zpočátku měkčí, ale ke konci svého krátkého dojíždění zřetelněji ztvrdnou. Více se mi líbila vyrovnanější koordinace na zádech ... “
MO Motorrad Magazin o Yamaha XV950: „... Rovnováha mobility, harmonické chování v zatáčce a stabilita při přímé jízdě jsou úplným úspěchem. Díky konceptu jsou patrné jen špatné rezervy zavěšení krátkých vzpěr na špatných površích. ... Ale vidlice se o to snáze spolkne. Slabiny zavěšení zadních kol jsou tedy částečně kompenzovány prací na vidlici. ... “
MOTORRAD o Yamaha XV950: "Plus: hodně točivého momentu ze suterénu; velký objem motoru; dobrá reakce; nízká výška sedadla ... Mínus: dotýká se velmi brzy vpravo; Odpružení zasáhne; Skladování zavazadel obtížné ... “
MOTORRAD o Yamaha XV950: "... Japonská V2 reaguje na plynové příkazy příměji a energičtěji než její flegmatický rival." A také září svým plynulejším chodem, i když je pevně přišroubován k podvozku ... “
Motorradfahrer o Yamaha XV950: „... Pohled na - nejen ve srovnání s prostředím kategorie„ cruisiligen “- slušný jízdní výkon ukazuje, že japonský bobber má nejen optické charisma, ale také se rychle pohybuje. V kombinaci s plynulým, nikdy rušivým pulzováním ... V2 sebevědomě pochoduje z rozsahu nižších otáček ... Vyladění podvozku modelu XV950 je zaměřeno na pohodlí ... “
Motorradfahrer o Yamaha XV950: "... Už po několika kilometrech jste se pokusili vykouzlit poměrně rychlou zatáčku na venkovské silnici, a to navzdory umírněnému držení těla." Znovu a znovu se přistihnete, jak se opíráte horní částí těla směrem dovnitř křivky, abyste trochu kompenzovali nedostatek úhlu sklonu. ... “
Motorradfahrer o Yamaha XV950: „... Vzhledem k malému zdvihu odpružení 51 mm vypadá Yamaha úžasně pohodlně. Jistě je třeba se vyvarovat silnicím s drsným povrchem a hlubokých výmolů, ale za dobrých až středně silničních podmínek podvozek funguje excelentně, zejména vyšší pružinové prvky „R“, které jsou v přímém srovnání výrazně citlivější. ... “

Specifikace Yamaha XV950:

TypChopper / Cruiser
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
45%
celkové hodnocení
45%

Videorecenze


2Räder o Honda Shadow 750: „Silné stránky: Velmi robustní motor; Harmonický výkon ... Slabé stránky: Poměrně jednoduchý podvozek ... "
2Räder o Honda Shadow 750: „Plus: Šikovný podvozek; Kultivovaný V-dva; Příjemný zvuk; Dobré Brémy; Standardně ABS ... Mínus: ubohé sedadlo spolujezdce; Mírný kokpit; Není moc silný; Odpružení je příliš měkké ... "
autogazette.de o Honda Shadow 750: "Zatímco Shadow 750 byl pro některé příliš honosný svým retro vzhledem, Spirit oslovuje svými klasickými vlastnostmi chopperu." Přesvědčivé jsou především jemnější blatníky a filigránská paprsková kola. ... Delší túry nejsou problém a jízdní komfort těží také ze širokých řídítek. Jeho konce mohou při silném nárazu narazit do kolen. ... “
autogazette.de o Honda Shadow 750: "Úzké manévrování ve městě není jeho věc," stínový duch "chce být přesunut na venkovské silnici." Zde motocykl preferuje solidní jízdu po svazích, které nejsou příliš špatné a nejsou příliš úzké. Vozidlo, které váží 248 kilogramů, oceňuje loupeže v zatáčkách s tvrdým nárazem do zadku a rozzlobenými jiskřivými stupačkami.
Magazín 2Räder o Honda Shadow 750: „Silné stránky: Velmi robustní motor; Harmonický výkon ... Slabé stránky: Poměrně jednoduchý podvozek ... "
Magazín 2Räder o Honda Shadow 750: „Plus: Šikovný podvozek; Kultivovaný V-dva; Příjemný zvuk; Dobré Brémy; Standardně ABS ... Mínus: ubohé sedadlo spolujezdce; Mírný kokpit; Není moc silný; Odpružení je příliš měkké ... "
Magazín 2Räder o Honda Shadow 750: „Silné stránky: Pěkný zvuk; Dobré brzdy se standardním ABS; Šikovný podvozek; Kardan s nízkou údržbou; Nízká spotřeba. Slabé stránky: Není moc silný; Odpružení je příliš měkké. “
Magazín autogazette.de o Honda Shadow 750: "Zatímco Shadow 750 byl pro některé příliš honosný svým retro vzhledem, Spirit oslovuje svými klasickými vlastnostmi chopperu." Přesvědčivé jsou především jemnější blatníky a filigránská paprsková kola. ... Delší túry nejsou problém a jízdní komfort těží také ze širokých řídítek. Jeho konce mohou při silném nárazu narazit do kolen. ... “
Magazín autogazette.de o Honda Shadow 750: "Úzké manévrování ve městě není jeho věc," stínový duch "chce být přesunut na venkovské silnici." Zde motocykl preferuje solidní jízdu po svazích, které nejsou příliš špatné a nejsou příliš úzké. Vozidlo, které váží 248 kilogramů, oceňuje loupeže v zatáčkách s tvrdým nárazem do zadku a rozzlobenými jiskřivými stupačkami.
Magazín MOTORRAD o Honda Shadow 750: "Koncept je správný." Tato technologie je skvělá. Bohužel neexistuje žádná náhrada za vysídlení u křižníků. Shadow je lepší volbou pro začínající řidiče nebo pro ty, kteří se vrací ke sportu. “
Magazín MOTORRAD o Honda Shadow 750: „PLUS: motor osvědčený a spolehlivý; Stimulující zvuk; Výška sedadla vhodná i pro velmi krátké nohy. MINUS: výkon těžko aktuální ve srovnání tříd; Hmotnost příliš vysoká; Velmi mírný koncept. “
Magazín MOTORRAD o Honda Shadow 750: "... Vaše spojka je měkká jako máslo, váš pohonný systém má malou změnu zatížení a podvozek je neutrální a velmi pohodlný." Měkká, slabě tlumená adaptace na asfalt na akné samozřejmě rychle dosáhne svých limitů. ... “
Magazín MOTORRAD o Honda Shadow 750: "Honda je snadno ovladatelná, má kardanovou hřídel a ABS." Ale i křižník potřebuje víc než zdravý rozum. Například punč a postava. “
Magazín Motorrad News o Honda Shadow 750: „... pokud vy - nebo žena - jste zvlášť zkrácena. Protože pak neexistuje ultra plochá Honda Shadow Spirit. “
Magazín Motorradfahrer o Honda Shadow 750: „... implementuje klasický vzhled vlastního kola uživatelsky přívětivým způsobem. Žádný boj s přetékající láskou, žádné typické jízdní vlastnosti typické pro křižník, na které si řidič musí dlouho zvykat. ... “
MOTORRAD o Honda Shadow 750: "Koncept je správný." Tato technologie je skvělá. Bohužel neexistuje žádná náhrada za vysídlení u křižníků. Shadow je lepší volbou pro začínající řidiče nebo pro ty, kteří se vrací ke sportu. “
MOTORRAD o Honda Shadow 750: „PLUS: motor osvědčený a spolehlivý; Stimulující zvuk; Výška sedadla vhodná i pro velmi krátké nohy. MINUS: výkon těžko aktuální ve srovnání tříd; Hmotnost příliš vysoká; Velmi mírný koncept. “
MOTORRAD o Honda Shadow 750: "... Vaše spojka je měkká jako máslo, váš pohonný systém má malou změnu zatížení a podvozek je neutrální a velmi pohodlný." Měkká, slabě tlumená adaptace na asfalt na akné samozřejmě rychle dosáhne svých limitů. ... “
Motorradfahrer o Honda Shadow 750: „... implementuje klasický vzhled vlastního kola uživatelsky přívětivým způsobem. Žádný boj s přetékající láskou, žádné typické jízdní vlastnosti typické pro křižník, na které si řidič musí dlouho zvykat. ... “

Specifikace Honda Shadow 750:

TypChopper / Cruiser
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
45%
celkové hodnocení
45%

Videorecenze


Magazín Kradblatt o Kawasaki VN1700: „... S 1700 VN nový ofenzivní křižník Kawasaki vyrábí tři opravdu dobré a dobře vyrobené motocykly. ... “
Magazín MOTORRAD o Kawasaki VN1700: "O Voyager Custom ... lze říci jen: opravdu úspěšný." Chladný styl bagger vyčnívá z davu, vybavení je špičkové, V2 téměř nezničitelné ... motocykl na věčnost. ... “

Specifikace Kawasaki VN1700:

TypChopper / Cruiser
Sportovní tourer / tourer
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
44%
celkové hodnocení
44%

Videorecenze


2Räder o Harley-Davidson Sportster 883: „... Výkon a životnost V2 to na straně zrychlení neumožňují a zejména přední brzda není na straně zpomalení příliš přesvědčivá; ... “
2Räder o Harley-Davidson Sportster 883: „Plus: Kultivovaný motor V2 s příjemnými vibracemi; Medvědí točivý moment; Úžasně šikovný; Slušné brzdy ... Mínus: Malá svoboda bankovnictví; Stupačky umístěné trochu příliš dozadu ... “
2Räder o Harley-Davidson Sportster 883: „Silné stránky: výkonný motor V2; Struktura nenáročná na údržbu; Dobré uchování hodnoty; Nízké náklady na údržbu; Bezproblémové chování při řízení. Slabé stránky: Sparťanské vybavení; Mírný výkon. “
2Räder o Harley-Davidson Sportster 883: „Silné stránky: Snadná údržba; Kerniger V2; Nízké náklady na údržbu; Dobré uchování hodnoty; Překvapivě šikovný. Slabé stránky: nijak zvlášť temperamentní; Sparťanské vybavení. “
Magazín 2Räder o Harley-Davidson Sportster 883: „... Výkon a životnost V2 to na straně zrychlení neumožňují a zejména přední brzda není na straně zpomalení příliš přesvědčivá; ... “
Magazín 2Räder o Harley-Davidson Sportster 883: „Plus: Kultivovaný motor V2 s příjemnými vibracemi; Medvědí točivý moment; Úžasně šikovný; Slušné brzdy ... Mínus: Malá svoboda bankovnictví; Stupačky umístěné trochu příliš dozadu ... “
Magazín 2Räder o Harley-Davidson Sportster 883: „Silné stránky: výkonný motor V2; Struktura nenáročná na údržbu; Dobré uchování hodnoty; Nízké náklady na údržbu; Bezproblémové chování při řízení. Slabé stránky: Sparťanské vybavení; Mírný výkon. “
Magazín 2Räder o Harley-Davidson Sportster 883: „Silné stránky: Snadná údržba; Kerniger V2; Nízké náklady na údržbu; Dobré uchování hodnoty; Překvapivě šikovný. Slabé stránky: nijak zvlášť temperamentní; Sparťanské vybavení. “
Magazín MOTORRAD o Harley-Davidson Sportster 883: „PLUS: Bezkonkurenční stabilita hodnot; Jízdní vlastnosti nekomplikované; Spolehlivost (s pravidelnou údržbou) dobrá. MÍNUS: Cenové požadavky jsou často odporné; Srovnání paliva ve třídě ve třídě ... “
Magazín MOTORRAD o Harley-Davidson Sportster 883: „... polarizuje, nabízí velmi zvláštní zážitky z jízdy. Mezi ně patří podivná poloha vsedě a motor gumičky, který z velkého posunutí dělá jen málo. “
Magazín MOTORRAD o Harley-Davidson Sportster 883: "Ti, kteří milují plynulé klouzání, nepožadují maximální sklon, zrychlení, šikovnost." Baví ho úhledně nakreslené oblouky a uklidňující bušení motoru. “
Magazín Motorrad News o Harley-Davidson Sportster 883: "Pokud se jedná o Harley, jsou malé modely Sportster dobrou volbou: S hmotností přibližně 260 kilogramů připravenou k jízdě patří nejen mezi nejlehčí kola z Milwaukee, ale s 53 otevřenými koňmi mají blízko k licenci A2." Zkušený zážitek z Harley je téměř nefalšovaný: silný pocit z jízdy, nízké těžiště a uvolněné místo k sezení vytvářejí pocit roadsteru. ... “
Magazín Motorrad News o Harley-Davidson Sportster 883: "... Harley-Davidson staví Sportster ... záměrně tričko s rukávy a hraje" my jsme originální karta ". Tromf, který téměř vždy vyhrává. Ale ne všichni. “
MOTORRAD o Harley-Davidson Sportster 883: „PLUS: Bezkonkurenční stabilita hodnot; Jízdní vlastnosti nekomplikované; Spolehlivost (s pravidelnou údržbou) dobrá. MÍNUS: Cenové požadavky jsou často odporné; Srovnání paliva ve třídě ve třídě ... “
MOTORRAD o Harley-Davidson Sportster 883: "Ti, kteří milují plynulé klouzání, nepožadují maximální sklon, zrychlení, šikovnost." Baví ho úhledně nakreslené oblouky a uklidňující bušení motoru. “

Specifikace Harley-Davidson Sportster 883:

Hmotnost s plnou nádrží260 kg
Nejvyšší rychlost170 km / h
Objem motoru883 cm³
jmenovitá kapacita31 až 50 kW
TypChopper / Cruiser
Ojeté motocykly
Počet válců2
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
41%
celkové hodnocení
41%

Videorecenze


Honda CMX500 Rebel

Honda CMX500 Rebel

Specifikace Honda CMX500 Rebel:

SEKCEk dispozici
TypChopper / Cruiser
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
48%
celkové hodnocení
48%

Suzuki VS 800 GL Intruder (37 kW)

Suzuki VS 800 GL Intruder (37 kW)

Specifikace Suzuki VS 800 GL Intruder (37 kW):

Objem motoru501 cm³
TypChopper / Cruiser
uživatelské hodnocení
97%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
97%

Suzuki GN 250 (13 kW)

Suzuki GN 250 (13 kW)

Specifikace Suzuki GN 250 (13 kW):

Hmotnost s plnou nádrží140 kg
Nejvyšší rychlost122 km / h
Objem motoru249 cm³
jmenovitá kapacitaBis 15 kW
TypChopper / Cruiser
Počet válců1
uživatelské hodnocení
95%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
95%

Videorecenze


Honda VT 1100 C2 Shadow ACE

Honda VT 1100 C2 Shadow ACE

Magazín Motorrad News o Honda VT 1100 C2 Shadow ACE: "Plus: propracovaný, výkonný motor; celková koncepce šetrná k údržbě; vysoká retence hodnoty. Mínus: průměrné brzdy; přetěžované zadní zavěšení; omezená kompatibilita s cestujícími. “

Specifikace Honda VT 1100 C2 Shadow ACE:

Objem motoru501 cm³
TypChopper / Cruiser
uživatelské hodnocení
100%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
90%

Suzuki Intruder M 800 (39 kW)

Suzuki Intruder M 800 (39 kW)

Specifikace Suzuki Intruder M 800 (39 kW):

Hmotnost s plnou nádrží271 kg
Nejvyšší rychlost168 km / h
Objem motoru805 cm³
jmenovitá kapacita31 až 50 kW
TypChopper / Cruiser
Počet válců2
uživatelské hodnocení
85.5%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
85.5%

Videorecenze


Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06]

Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06]

Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] : "Silné stránky: hrubý motor; Silný zvuk; Vysoké užitečné zatížení; Běží stabilně v přímce; Stávkující design. Slabé stránky: Velmi těžké a nepraktické; Středně nastavitelná brzda. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] : „Plus: Fantastický motor nabízí skvělý výkon; Úžasný zvuk; Stabilní podvozek; Kardanový pohon s nízkou údržbou; Srovnatelně levná cena; Vynikající brzdný výkon. Mínus: spojka a řadicí páka tuhé; velmi nestabilní na mokré vozovce; Dotýká se brzy v nakloněné poloze. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] : „Silné stránky: vynikající točivý moment; Skvělý zvuk; Kardanový pohon s nízkou údržbou. Slabé stránky: Nepříjemná poloha vsedě; ABS není k dispozici; Velmi obtížné; Dotýká se brzy na svahu. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] : "Plus: výkonný motor; Skvělý zvuk; Velmi pohodlné; Chytré brzdy. Mínus: Extrémně těžký a nepraktický; ABS není k dispozici; Nebezpečné chování při řízení na špatném povrchu vozovky. “
Magazín 2Räder o Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] : „Silné stránky: silný motor; Zvuk vzbuzuje respekt; Tučná show; Plné užitečné zatížení; Stabilní přímá stabilita. Slabé stránky: těžké a nepraktické; Brzda mírně odměřená. “
Magazín MO Motorrad Magazin o Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] : "Vítězství v hodnocení zvuku zůstává Hamamatsu bez povšimnutí." Vnímaná rychlost v objemu. "
Magazín MOTORRAD o Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] : "... Nakonec úplná demontáž motoru, převodovky a podvozku po dobrých 50 000 kilometrech přinesla téměř žádná negativní překvapení ... Výjimka: Vidlice řazení vykazuje silné známky opotřebení, dosáhla úrovně opotřebení. ... “
Magazín MOTORRAD o Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] : "... Vetřelec jednoznačně získává hodnocení za zvuk a cit." Tady i tam by měl řidič rozhodně mít určitou tendenci k sebeprezentaci. “
Magazín MOTORRAD o Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] : „... Motor V2 je památkou, jak vizuálně, tak akusticky: tlumené bzučení z výfuku a rytmické šnorchlování z boxu vzduchového filtru při volnoběžných otáčkách připomínají parník s lopatkovým kolem, vyzařující sílu a ohromnou sebejistotu. ... “
Magazín Motorrad News o Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] : "Sportovec mezi motorovými křižníky je levnou alternativou k americké konkurenci a někdy se dokonce používá jako cestovní vůz." Přestože celkový vzhled není bezchybný, dobře ošetřené vzorky obvykle nezpůsobují žádné problémy. ... “

Specifikace Suzuki Intruder M 1800 R (92 kW) [06] :

SEKCEchybí
Hmotnost s plnou nádrží347 kg
Nejvyšší rychlost215 km / h
Objem motoru1783 cm³
jmenovitá kapacita51 až 100 kW
TypChopper / Cruiser
Počet válců2
uživatelské hodnocení
92.5%
odborné hodnocení
60%
celkové hodnocení
76.25%

Kawasaki Vulcan S ABS (45 kW) [Modell 2015]

Kawasaki Vulcan S ABS (45 kW) [Modell 2015]

uživatelské hodnocení
90%
odborné hodnocení
54%
celkové hodnocení
72%

Videorecenze


Kawasaki VN900

Kawasaki VN900

uživatelské hodnocení
93%
odborné hodnocení
45%
celkové hodnocení
69%

Videorecenze


Yamaha XVS950A Midnight Star

Yamaha XVS950A Midnight Star

uživatelské hodnocení
74%
odborné hodnocení
45%
celkové hodnocení
59.5%

Harley-Davidson Street Glide

Harley-Davidson Street Glide

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
54%
celkové hodnocení
54%

Honda Shadow 750 (34 kW) [08]

Honda Shadow 750 (34 kW) [08]

uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
44%
celkové hodnocení
44%

Vybíráme: Chopper / Cruiser

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »