Skútr

Skútr je druh malého motorového vozidla, který je obvykle poháněn malým motorem a má dvě kola. Skútr je velmi oblíbený pro svou lehkou konstrukci a snadnou manipulaci. Jeho hlavními parametry jsou výkon motoru, hmotnost, počet kol a pohon. Největší výhodou skútru je jeho snadná ovladatelnost a skvělá přístupnost. Jeho nevýhodou je, že jeho rychlost a jízdní vlastnosti jsou omezené, což může být pro některé řidiče problematické.

Obsah:

Nejprodávanější podle

TOP 1:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 2:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od
TOP 3:
Hodnocení - Heureka.cz
%

Od

Nejlépe hodnocené produkty

Skútr seřazené podle výsledku v odborných testech, kde byly srovnávány oproti jejich konkurenci. V úvahu také bereme uživatelské hodnocení napříč internetem.

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínbřezen 2013Hodnocení spolehlivosti
Magazínříjen 2015bez výsledné známky
Magazínzáří 2009„velmi dobré“ (95%)
2Rädersrpen 2009bez výsledné známky
2Räderčerven 2012bez výsledné známky
autogazette.desrpen 2010bez výsledné známky
2Rädersrpen 2009bez výsledné známky
2Räderčerven 2012bez výsledné známky
autogazette.desrpen 2010bez výsledné známky
MOTORETTAsrpen 2009bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2011bez výsledné známky
MOTORETTAkvěten 2009bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 2011bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 2015bez výsledné známky
rollerJOURNALkvěten 2010bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2011bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2013bez výsledné známky
rollerxxl.dezáří 2009„velmi dobré“ (95%)
Scooter & Sportčerven 2009bez výsledné známky
MOTORETTAsrpen 2009bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2011bez výsledné známky
MOTORETTAkvěten 2009bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 2011bez výsledné známky
rollerJOURNALkvěten 2010bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2011bez výsledné známky
Scooter & Sportčerven 2009bez výsledné známky
2Räder o Kymco Downtown 125i: „... Podvozek bezchybně zpracovaného centra je stabilně upraven, pružen těsně a potřebuje trochu síly k zatočení.“
2Räder o Kymco Downtown 125i: „Silné stránky: spousta prostoru, vpředu i vzadu; Velké čelní sklo; Volitelně s ABS; Přihrádka na přilbu spolkne dvě celoobličejové přilby. Slabé stránky: Nízké užitečné zatížení (165 kilogramů); Docela těžký."
autogazette.de o Kymco Downtown 125i: "S ohledem na tyto úspěchy a bohaté převleky se můžete s jistotou vydat na dálnici s Downtown 125." Ve městě Tchajwanci přesvědčí dobrou ovladatelností i přes své svěží rozměry. Mimo město je příjemná směrová stabilita a pevné odpružení, díky čemuž lze s jistotou a stabilitou projíždět zatáčkami. “
Magazín 2Räder o Kymco Downtown 125i: „... Podvozek bezchybně zpracovaného centra je stabilně upraven, pružen těsně a potřebuje trochu síly k zatočení.“
Magazín 2Räder o Kymco Downtown 125i: „Silné stránky: spousta prostoru, vpředu i vzadu; Velké čelní sklo; Volitelně s ABS; Přihrádka na přilbu spolkne dvě celoobličejové přilby. Slabé stránky: Nízké užitečné zatížení (165 kilogramů); Docela těžký."
Magazín autogazette.de o Kymco Downtown 125i: "S ohledem na tyto úspěchy a bohaté převleky se můžete s jistotou vydat na dálnici s Downtown 125." Ve městě Tchajwanci přesvědčí dobrou ovladatelností i přes své svěží rozměry. Mimo město je příjemná směrová stabilita a pevné odpružení, díky čemuž lze s jistotou a stabilitou projíždět zatáčkami. “
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Plus: evropský design; velký úložný prostor; nastavitelné brzdové páky; rozsáhlé vybavení. Mínus: dlouhá zahřívací fáze; Velká potřeba prostoru; stísněný prostor pro nohy; velmi otravné zadní brzdy. “
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Turista orientovaný na stabilitu s dostatkem prostoru, výkonným motorem a dobrým zpracováním.“
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Plus: evropský design; velký úložný prostor; Nastavitelná brzdová páka; rozsáhlé vybavení. Mínus: dlouhá fáze zahřívání motoru; omezený prostor pro nohy; velmi otravné zadní brzdy. “
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „... Lehký skútr se vyznačuje stabilními jízdními vlastnostmi v terénu, ale pro řízení ve městě by neměl být příliš těsný. Tchajwanec se ukázal velmi dlouho, což zvyšuje prostor potřebný při manévrování. Moderní technologie motoru, atraktivní design a kompletní vybavení včetně nastavitelných pák nejsou levné, ale stále jsou uprostřed cenového rozpětí. ... “
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Plus: velké rozsahy; vysoká maximální rychlost; bohatý nábytek; spolehlivé brzdy ABS; vynikající jízdní stabilita. Mínus: úzká mezera mezi podnožkou a sedákem; jízdní komfort vyžadující zlepšení; vysoká cena. "
Magazín rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i: „... S tímto skútrem vyvinula společnost Kymco vozidlo, které nabízí pohodlí pro dvě osoby, a přesto snadno a plynule klouže v provozu. ... “
Magazín rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i: "S modelem Downtown 125i společnost Kymco opět ukazuje, že dobrý výkon a nejvyšší kvalita nemusí být drahá záležitost." V tomto srovnání se Downtown jeví jako zasloužený vítěz kvůli těmto a některým dalším kritériím, jako je vybavení a dostupný prostor. “
Magazín rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i: "... Ve městě přesvědčí Tchajwanec dobrou ovladatelností i přes své svěží rozměry." S cenou 4 199 eur to není zrovna výhodná koupě, ale v nabídce toho získáte také hodně. Velká přihrádka na helmu pro celoobličejové a tryskové helmy, vynikající lehký, čistý, snadno ovladatelný kokpit, kotoučové brzdy s ABS, vynikající ochrana proti větru a počasí a vysoce kvalitní zpracování. “
Magazín rollerxxl.de o Kymco Downtown 125i: "Downtown 125i opět odráží vynikající poměr ceny a výkonu společnosti Kymco ve třídě maxi skútrů." Japonci se zpracováním už nemohli být lepší. Díky nyní evropskému designu jsou italští konkurenti skutečnou konkurencí. I přes svou velkou hmotnost je vstřikovací motor zábavný. Nízká spotřeba paliva a relativně nízké pořizovací náklady jsou především výhodné pro kupujícího. Downtown - pěkný krok vpřed. “
Magazín Scooter & Sport o Kymco Downtown 125i: "Vlajková loď společnosti Kymco zaujme novým čtyřventilovým motorem." Přes svoji velkou hmotnost dosahuje vysokých jízdních výkonů a potěší nízká spotřeba. Downtown je typicky silný Maxi. “
MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Plus: evropský design; velký úložný prostor; nastavitelné brzdové páky; rozsáhlé vybavení. Mínus: dlouhá zahřívací fáze; Velká potřeba prostoru; stísněný prostor pro nohy; velmi otravné zadní brzdy. “
MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Turista orientovaný na stabilitu s dostatkem prostoru, výkonným motorem a dobrým zpracováním.“
MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Plus: evropský design; velký úložný prostor; Nastavitelná brzdová páka; rozsáhlé vybavení. Mínus: dlouhá fáze zahřívání motoru; omezený prostor pro nohy; velmi otravné zadní brzdy. “
MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „... Lehký skútr se vyznačuje stabilními jízdními vlastnostmi v terénu, ale pro řízení ve městě by neměl být příliš těsný. Tchajwanec se ukázal velmi dlouho, což zvyšuje prostor potřebný při manévrování. Moderní technologie motoru, atraktivní design a kompletní vybavení včetně nastavitelných pák nejsou levné, ale stále jsou uprostřed cenového rozpětí. ... “
rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i: „... S tímto skútrem vyvinula společnost Kymco vozidlo, které nabízí pohodlí pro dvě osoby, a přesto snadno a plynule klouže v provozu. ... “
rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i: "S modelem Downtown 125i společnost Kymco opět ukazuje, že dobrý výkon a nejvyšší kvalita nemusí být drahá záležitost." V tomto srovnání se Downtown jeví jako zasloužený vítěz kvůli těmto a některým dalším kritériím, jako je vybavení a dostupný prostor. “
Scooter & Sport o Kymco Downtown 125i: "Vlajková loď společnosti Kymco zaujme novým čtyřventilovým motorem." Přes svoji velkou hmotnost dosahuje vysokých jízdních výkonů a potěší nízká spotřeba. Downtown je typicky silný Maxi. “

Specifikace Kymco Downtown 125i:

Typ motocykluMalý skútr
TypLehký skútr
uživatelské hodnocení
91%
odborné hodnocení
100%
celkové hodnocení
95.5%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2017bez výsledné známky
Magazínzáří 2017bez výsledné známky
1000PS.desrpen 2017bez výsledné známky
1000PS.debřezen 2017bez výsledné známky
2Rädersrpen 2009bez výsledné známky
2Räderúnor 2009bez výsledné známky
2Räderříjen 2008bez výsledné známky
ADAC Motorweltduben 2009„dobré“ (1,8)
1000PS.desrpen 2017bez výsledné známky
1000PS.debřezen 2017bez výsledné známky
2Rädersrpen 2009bez výsledné známky
2Räderúnor 2009bez výsledné známky
2Räderříjen 2008bez výsledné známky
ADAC Motorweltduben 2009„dobré“ (1,8)
MOTORETTAduben 2008bez výsledné známky
MOTORETTAčerven 2017bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2016bez výsledné známky
MOTORRADúnor 2016bez výsledné známky
MOTORRADbřezen 2017bez výsledné známky
MOTORRADzáří 2017bez výsledné známky
Motorrad Newsduben 2017bez výsledné známky
Motorradfahrerduben 2017bez výsledné známky
Rollerčervenec 2005284 z 400 bodů
TÖFFduben 2017bez výsledné známky
MOTORETTAduben 2008bez výsledné známky
MOTORETTAčerven 2017bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2016bez výsledné známky
MOTORRADúnor 2016bez výsledné známky
MOTORRADbřezen 2017bez výsledné známky
Motorradfahrerduben 2017bez výsledné známky
Rollerčervenec 2005284 z 400 bodů
2Räder o Yamaha T-MAX: „... Stejně jako Majesty 400 je nyní rám vyroben z hliníku a 15palcová kola se otáčejí vpředu i vzadu. ... přesné jízdní chování a jemná brzda ABS zajišťují maximální potěšení. “
2Räder o Yamaha T-MAX: "Plus: dobrý prostor; Vysoce kvalitní zpracování; Skvělá přesnost řízení a řízení; Vynikající brzdy ABS; Živý, kultivovaný motor ... Mínus: výkon motoru o něco méně výkonný ve srovnání s konkurencí; Žádná parkovací brzda; Drahé koupit. “
2Räder o Yamaha T-MAX: „Silné stránky: pevný a stabilní podvozek; dobře koordinovaný automat; Nízká spotřeba; Levná cena; Dobrá ochrana proti větru a počasí. Slabé stránky: vysoká cena; Ne příliš velkorysý výkon motoru. “
ADAC Motorwelt o Yamaha T-MAX: "Plus: nejlepší brzdy ABS." Skvělý výkon. Vysoký komfort jízdy. Dobré sezení. Mínus: Vysoké provozní náklady. Vysoká spotřeba. Mírná šikovnost. “
Magazín 2Räder o Yamaha T-MAX: „... Stejně jako Majesty 400 je nyní rám vyroben z hliníku a 15palcová kola se otáčejí vpředu i vzadu. ... přesné jízdní chování a jemná brzda ABS zajišťují maximální potěšení. “
Magazín 2Räder o Yamaha T-MAX: "Plus: dobrý prostor; Vysoce kvalitní zpracování; Skvělá přesnost řízení a řízení; Vynikající brzdy ABS; Živý, kultivovaný motor ... Mínus: výkon motoru o něco méně výkonný ve srovnání s konkurencí; Žádná parkovací brzda; Drahé koupit. “
Magazín 2Räder o Yamaha T-MAX: „Silné stránky: pevný a stabilní podvozek; dobře koordinovaný automat; Nízká spotřeba; Levná cena; Dobrá ochrana proti větru a počasí. Slabé stránky: vysoká cena; Ne příliš velkorysý výkon motoru. “
Magazín ADAC Motorwelt o Yamaha T-MAX: "Plus: nejlepší brzdy ABS." Skvělý výkon. Vysoký komfort jízdy. Dobré sezení. Mínus: Vysoké provozní náklady. Vysoká spotřeba. Mírná šikovnost. “
Magazín MOTORETTA o Yamaha T-MAX: "Plus: ušlechtilá atmosféra; agilní motor; stabilní a zvládnutelné chování při řízení; upínací brzdy, ABS. Mínus: vysoká cena; nadprůměrná spotřeba; relativně malý oddíl na helmu. “
Magazín MOTORETTA o Yamaha T-MAX: „Plus: stabilní a přesné chování při řízení; vynikající brzdy; silný a kultivovaný pohon; exkluzivní vybavení. Mínus: velmi vysoká cena; optimalizovatelný úhel náklonu; špatně přístupné nastavení vzpěry. “
Magazín MOTORETTA o Yamaha T-MAX: "Plus: skvělá jízdní dynamika; výkonný motor; ostré ABS zátky; hodnotný dojem; ušlechtilý povrch. Mínus: vysoká cena; mírná ochrana proti počasí; široký středový tunel. “
Magazín MOTORRAD o Yamaha T-MAX: "... Opírá se o hrboly, pak hledá svůj vlastní směr." ... jako by přední a zadní kola nedělaly totéž. Při brzdění v zatáčkách se přední část trochu sklopí. ... “
Magazín MOTORRAD o Yamaha T-MAX: "... Tmax plave nenuceně v městském provozu." Dvouválcový motor visí dobře na plynu, variátor zajišťuje správný pohon při jízdě z mezery do mezery. ... “
Magazín MOTORRAD o Yamaha T-MAX: "Tmax je stále měřítkem, pokud jde o hodnotu, zpracování, funkčnost, image a v tomto případě vybavení." Ale za to musíte chtít zaplatit. A může."
Magazín Motorradfahrer o Yamaha T-MAX: „... TMAX inspiruje strava a nové vedení zadních kol. Ochotně sleduje povely řízení a spěchá střídavými křivkami rychlostí blesku. Přepracovaná vidlice USD funguje skvěle, společně s citlivým a progresivním tlumičem nárazů poskytuje TMAX neobvykle vysokou úroveň pohodlí s vynikající stabilitou. ... “
Magazín Roller o Yamaha T-MAX: „... Některým zúčastněným stranám může trochu chybět, je jasnější rozlišení od starého modelu. Za cenu by byla vítána například diodová zadní světla. ... “
Magazín TÖFF o Yamaha T-MAX: "Plus: pohodlí steliva, přístupnost; harmonický, sportovní celkový balíček; velmi pěkné a cenné. Mínus: cena na prahu bolesti; Tlakový bod vzadu trochu houbovitý. “
MOTORETTA o Yamaha T-MAX: "Plus: ušlechtilá atmosféra; agilní motor; stabilní a zvládnutelné chování při řízení; upínací brzdy, ABS. Mínus: vysoká cena; nadprůměrná spotřeba; relativně malý oddíl na helmu. “
MOTORETTA o Yamaha T-MAX: „Plus: stabilní a přesné chování při řízení; vynikající brzdy; silný a kultivovaný pohon; exkluzivní vybavení. Mínus: velmi vysoká cena; optimalizovatelný úhel náklonu; špatně přístupné nastavení vzpěry. “
MOTORETTA o Yamaha T-MAX: "Plus: skvělá jízdní dynamika; výkonný motor; ostré ABS zátky; hodnotný dojem; ušlechtilý povrch. Mínus: vysoká cena; mírná ochrana proti počasí; široký středový tunel. “
MOTORRAD o Yamaha T-MAX: "... Opírá se o hrboly, pak hledá svůj vlastní směr." ... jako by přední a zadní kola nedělaly totéž. Při brzdění v zatáčkách se přední část trochu sklopí. ... “
MOTORRAD o Yamaha T-MAX: "... Tmax plave nenuceně v městském provozu." Dvouválcový motor visí dobře na plynu, variátor zajišťuje správný pohon při jízdě z mezery do mezery. ... “
Motorradfahrer o Yamaha T-MAX: „... TMAX inspiruje strava a nové vedení zadních kol. Ochotně sleduje povely řízení a spěchá střídavými křivkami rychlostí blesku. Přepracovaná vidlice USD funguje skvěle, společně s citlivým a progresivním tlumičem nárazů poskytuje TMAX neobvykle vysokou úroveň pohodlí s vynikající stabilitou. ... “
Roller o Yamaha T-MAX: „... Některým zúčastněným stranám může trochu chybět, je jasnější rozlišení od starého modelu. Za cenu by byla vítána například diodová zadní světla. ... “

Specifikace Yamaha T-MAX:

Typ motocykluVelký skútr
TypVelký skútr
uživatelské hodnocení
80%
odborné hodnocení
84%
celkové hodnocení
82%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínsrpen 2015bez výsledné známky
Magazínčervenec 2014788 z 1000 bodů
MOTORETTAduben 201470 z 90 bodů
MOTORETTAsrpen 2015bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2014bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2013bez výsledné známky
rollerJOURNALčervenec 2014788 z 1000 bodů
MOTORETTAduben 201470 z 90 bodů
MOTORETTAbřezen 2013bez výsledné známky
Magazín MOTORETTA o Honda PCX 125: „Plus: prostorný úložný prostor; neformální ergonomie; nízká cena; nejlepší manévrovatelnost; ekonomický motor; dobré zpracování. Mínus: malá ochrana proti větru; žádné ABS; pod tlumenou zadní část. “
Magazín MOTORETTA o Honda PCX 125: "Plus: kultivovaný, velmi úsporný pohon; dobrý prostor; účinná integrální brzda; inovativní zařízení (start-stop); vyvážená šikovnost; atraktivní jízdní komfort. Mínus: vidlice příliš měkká; nízká maximální rychlost; mírné zrychlení. “
Magazín MOTORETTA o Honda PCX 125: "Plus: velmi šikovný; dobrý prostor; účinná integrální brzda; inovativní funkce (start-stop); ekonomický motor. Mínus: příliš měkké zavěšení; nízká maximální rychlost; v kokpitu nejsou žádné hodiny. “
Magazín rollerJOURNAL o Honda PCX 125: „... Zážitek z jízdy dynamického a sportovního druhu ... jdete vpřed rychlostí a rychlostí. Manipulace je velmi snadná, kruh otáčení je příjemně malý, skútr vás zve ke krádeži kolem mezi čekacími liniemi automobilů. Přispívají k tomu úzké pneumatiky a pevný podvozek, čtrnáctipalcové modely spolknou nerovný terén ... “
MOTORETTA o Honda PCX 125: „Plus: prostorný úložný prostor; neformální ergonomie; nízká cena; nejlepší manévrovatelnost; ekonomický motor; dobré zpracování. Mínus: malá ochrana proti větru; žádné ABS; pod tlumenou zadní část. “
MOTORETTA o Honda PCX 125: "Plus: velmi šikovný; dobrý prostor; účinná integrální brzda; inovativní funkce (start-stop); ekonomický motor. Mínus: příliš měkké zavěšení; nízká maximální rychlost; v kokpitu nejsou žádné hodiny. “

Specifikace Honda PCX 125:

ABSchybí
Nejvyšší rychlostkmh
Objem motorucm
Výkon v kW8,6
Síla v hp11,7
Modelový rok2015
obvodAutomatické
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínbřezen 2016bez výsledné známky
Magazínzáří 2012bez výsledné známky
Magazínzáří 2014bez výsledné známky
2Rädersrpen 2009bez výsledné známky
2Rädersrpen 2009bez výsledné známky
MOTORETTAprosinec 2011bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2006bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2007bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2009bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2016bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 200963 z 90 bodů
MOTORETTAzáří 2012bez výsledné známky
MOTORETTAzáří 2014bez výsledné známky
Rollerfahrer Magazinčerven 2009bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2010bez výsledné známky
Scooter & Sportúnor 2006bez výsledné známky
Scooter & Sportúnor 2007162 z 300 bodů
MOTORETTAprosinec 2011bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2006bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2007bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2009bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 200963 z 90 bodů
Rollerfahrer Magazinčerven 2009bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2010bez výsledné známky
Scooter & Sportúnor 2006bez výsledné známky
Scooter & Sportúnor 2007162 z 300 bodů
2Räder o Kymco Agility City+ 125: "... Je úzký a šikovný jako malá hbitost, ale mnohem bezpečněji zvládne výmoly a kluzké povrchy." Motory jsou stejné, cena je levná. Motory jsou stejné, cena je levná. “
Magazín 2Räder o Kymco Agility City+ 125: "... Je úzký a šikovný jako malá hbitost, ale mnohem bezpečněji zvládne výmoly a kluzké povrchy." Motory jsou stejné, cena je levná. Motory jsou stejné, cena je levná. “
Magazín MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: Agility City 125 je chlazeno vzduchovým ventilátorem. Výsledný vysoký objem neodpovídá elegantnímu tlumiči, ale o to více svým živým způsobem. Název mluví za vše - skútr je ve městě agilní. Na nerovných silnicích je však špatný komfort odpružení patrný. Přední kotoučová brzda je příliš silná. - Shrnuto naším redakčním týmem.
Magazín MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: „... S Agility 125 nabízí Kymco lákavou alternativu k modelu Honda Lead 100, který nabízí podobný výkon, nebo k novému modelu Piaggio Zip 100 - ale oba za mírně nižší katalogovou cenu. ... “
Magazín MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: „... je zaměřen na lidi, kteří nepotřebují nenaloženého cestovního agenta, ale chtějí se rychle dostat po městě a aniž by byli zaseknutí v dopravní zácpě a museli dlouho hledat parkovací místo. ... “
Magazín MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: „... Stříkající voda poškodila horní část těla a nohy, vítr zatáhl za rukávy a helmu. Proto Kymco patří do města, ale jako mobilní telefon má jen omezené použití: pod sedadlem je jen malý úložný prostor ... “
Magazín MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: "... S maximem devíti hp spoléhá na vhodnost pro každodenní použití místo na sportovnost, na semaforech to bere s lehkostí a pak také ukazuje rezervovaný způsob. Pouze od 5000 otáček za minutu vyvíjí motor něco jako živost, díky čemuž je docela konkurenceschopný v městském rozsahu rychlostí mezi 40 a 60 km / h. Při rychlosti 85 km / h je ale konec ... “
Magazín MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: "Sportovní a elegantní vzhled s jediným vzduchem chlazeným motorem tria." Velmi šikovný, ale s překvapivě omezeným prostorem. “
Magazín MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: "Mírně slabý jednoválcový motor se i přes hladký chod a nízkou spotřebu paliva nemůže vyrovnat sportovnímu a elegantnímu vzhledu Tchajwance." Konvenční podvozek nabízí solidní standard, ve Winkelwerku si Agility splňuje své jméno. Pokud jde o vesmír, velký cyklista je neobvykle ekonomický. ““
Magazín MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: "Plus: velmi dobré držení silnice; dobrý jízdní komfort; správné vybavení; uchopení brzd. Mínus: vysoký schod; těsné místo k sezení pro vysoké řidiče; opatrný přístup. “
Magazín Rollerfahrer Magazin o Kymco Agility City+ 125: „... Zde získáte dobře vyrobené, atraktivní a technicky vysoce kvalitní vozidlo s dobrou strukturou prodejců a služeb za 1 895 eur. Vzhled závistivých chodců je nahoře dokonce volný. “
Magazín rollerJOURNAL o Kymco Agility City+ 125: "Agility je šetrným společníkem, který díky své nízké spotřebě, příznivým servisním intervalům a dobrým brzdám dokáže být hitem." Nezapomeňte na dobrý podvozek a nízkou kupní cenu. Absolutní doporučení k nákupu! “
Magazín Scooter & Sport o Kymco Agility City+ 125: „Plus: cena; Ergonomie; Vybavení; Zacházení; Otočit se; Hrady; Blinker tacker; Klid; Servisní intervaly. Mínus: ochrana proti počasí; Suspenze; Úložný prostor; Užitečné zatížení; Sériové pneumatiky; Suspenze; Rozsah."
Magazín Scooter & Sport o Kymco Agility City+ 125: „Plus: cena, ukazatele, zrcátka, ergonomie, ovládání, přední brzda, zatáčení, servisní intervaly. Mínus: spotřeba, dojezd, úložný prostor, odpružení, užitečné zatížení, nářadí, jízdní výkon. “
MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: Agility City 125 je chlazeno vzduchovým ventilátorem. Výsledný vysoký objem neodpovídá elegantnímu tlumiči, ale o to více svým živým způsobem. Název mluví za vše - skútr je ve městě agilní. Na nerovných silnicích je však špatný komfort odpružení patrný. Přední kotoučová brzda je příliš silná. - Shrnuto naším redakčním týmem.
MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: „... S Agility 125 nabízí Kymco lákavou alternativu k modelu Honda Lead 100, který nabízí podobný výkon, nebo k novému modelu Piaggio Zip 100 - ale oba za mírně nižší katalogovou cenu. ... “
MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: „... je zaměřen na lidi, kteří nepotřebují nenaloženého cestovního agenta, ale chtějí se rychle dostat po městě a aniž by byli zaseknutí v dopravní zácpě a museli dlouho hledat parkovací místo. ... “
MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: „... Stříkající voda poškodila horní část těla a nohy, vítr zatáhl za rukávy a helmu. Proto Kymco patří do města, ale jako mobilní telefon má jen omezené použití: pod sedadlem je jen malý úložný prostor ... “
MOTORETTA o Kymco Agility City+ 125: "Sportovní a elegantní vzhled s jediným vzduchem chlazeným motorem tria." Velmi šikovný, ale s překvapivě omezeným prostorem. “
Rollerfahrer Magazin o Kymco Agility City+ 125: „... Zde získáte dobře vyrobené, atraktivní a technicky vysoce kvalitní vozidlo s dobrou strukturou prodejců a služeb za 1 895 eur. Vzhled závistivých chodců je nahoře dokonce volný. “
rollerJOURNAL o Kymco Agility City+ 125: "Agility je šetrným společníkem, který díky své nízké spotřebě, příznivým servisním intervalům a dobrým brzdám dokáže být hitem." Nezapomeňte na dobrý podvozek a nízkou kupní cenu. Absolutní doporučení k nákupu! “
Scooter & Sport o Kymco Agility City+ 125: „Plus: cena; Ergonomie; Vybavení; Zacházení; Otočit se; Hrady; Blinker tacker; Klid; Servisní intervaly. Mínus: ochrana proti počasí; Suspenze; Úložný prostor; Užitečné zatížení; Sériové pneumatiky; Suspenze; Rozsah."
Scooter & Sport o Kymco Agility City+ 125: „Plus: cena, ukazatele, zrcátka, ergonomie, ovládání, přední brzda, zatáčení, servisní intervaly. Mínus: spotřeba, dojezd, úložný prostor, odpružení, užitečné zatížení, nářadí, jízdní výkon. “

Specifikace Kymco Agility City+ 125:

Typ motocykluVelký skútr
TypLehký skútr
uživatelské hodnocení
58%
odborné hodnocení
71%
celkové hodnocení
64.5%

Yamaha X-MAX 125

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínbřezen 2020bez výsledné známky
Magazínlistopad 2017bez výsledné známky
Magazínříjen 2019bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2020bez výsledné známky
MOTORETTAlistopad 2017bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 201267 z 90 bodů
MOTORETTAříjen 2019bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 201267 z 90 bodů

Specifikace Yamaha X-MAX 125:

Typ motocykluVelký skútr
Silniční homologacek dispozici
TypLehký skútr
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
78%

Videorecenze


eFlux Street 20

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínkvěten 2019„dostatečné“ (3,6)

Specifikace eFlux Street 20:

Nejvyšší rychlostkmh
Výkon v kW0,5
Síla v hp0,68
Typ motoruElektrický motor
Typ motocykluMalý skútr
Silniční homologacek dispozici
TypLehký skútr
uživatelské hodnocení
90%
odborné hodnocení
48%
celkové hodnocení
69%

Kymco Downtown 125i (11 kW) [09]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínčerven 2012bez výsledné známky
Magazínříjen 2011bez výsledné známky
Magazínzáří 2009„velmi dobré“ (95%)
2Rädersrpen 2009bez výsledné známky
autogazette.desrpen 2010bez výsledné známky
2Rädersrpen 2009bez výsledné známky
2Räderčerven 2012bez výsledné známky
autogazette.desrpen 2010bez výsledné známky
MOTORETTAsrpen 2009bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2011bez výsledné známky
MOTORETTAkvěten 2009bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 2011bez výsledné známky
rollerJOURNALkvěten 2010bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2011bez výsledné známky
rollerxxl.dezáří 2009„velmi dobré“ (95%)
Scooter & Sportčerven 2009bez výsledné známky
MOTORETTAsrpen 2009bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2011bez výsledné známky
MOTORETTAkvěten 2009bez výsledné známky
rollerJOURNALkvěten 2010bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2011bez výsledné známky
Scooter & Sportčerven 2009bez výsledné známky
Magazín 2Räder o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : „... Podvozek bezchybně zpracovaného centra je stabilně upraven, pružen těsně a potřebuje trochu síly k zatočení.“
Magazín 2Räder o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : „Silné stránky: spousta prostoru, vpředu i vzadu; Velké čelní sklo; Volitelně s ABS; Přihrádka na přilbu spolkne dvě celoobličejové přilby. Slabé stránky: Nízké užitečné zatížení (165 kilogramů); Docela těžký."
Magazín autogazette.de o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : "S ohledem na tyto úspěchy a bohaté převleky se můžete s jistotou vydat na dálnici s Downtown 125." Ve městě Tchajwanci přesvědčí dobrou ovladatelností i přes své svěží rozměry. Mimo město je příjemná směrová stabilita a pevné odpružení, díky čemuž lze s jistotou a stabilitou projíždět zatáčkami. “
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : „Plus: evropský design; velký úložný prostor; nastavitelné brzdové páky; rozsáhlé vybavení. Mínus: dlouhá zahřívací fáze; Velká potřeba prostoru; stísněný prostor pro nohy; velmi otravné zadní brzdy. “
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : „Turista orientovaný na stabilitu s dostatkem prostoru, výkonným motorem a dobrým zpracováním.“
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : „Plus: evropský design; velký úložný prostor; Nastavitelná brzdová páka; rozsáhlé vybavení. Mínus: dlouhá fáze zahřívání motoru; omezený prostor pro nohy; velmi otravné zadní brzdy. “
Magazín rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : „... S tímto skútrem vyvinula společnost Kymco vozidlo, které nabízí pohodlí pro dvě osoby, a přesto snadno a plynule klouže v provozu. ... “
Magazín rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : "S modelem Downtown 125i společnost Kymco opět ukazuje, že dobrý výkon a nejvyšší kvalita nemusí být drahá záležitost." V tomto srovnání se Downtown jeví jako zasloužený vítěz kvůli těmto a některým dalším kritériím, jako je vybavení a dostupný prostor. “
Magazín rollerxxl.de o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : "Downtown 125i opět odráží vynikající poměr ceny a výkonu společnosti Kymco ve třídě maxi skútrů." Japonci se zpracováním už nemohli být lepší. Díky nyní evropskému designu jsou italští konkurenti skutečnou konkurencí. I přes svou velkou hmotnost je vstřikovací motor zábavný. Nízká spotřeba paliva a relativně nízké pořizovací náklady jsou především výhodné pro kupujícího. Downtown - pěkný krok vpřed. “
Magazín Scooter & Sport o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : "Vlajková loď společnosti Kymco zaujme novým čtyřventilovým motorem." Přes svoji velkou hmotnost dosahuje vysokých jízdních výkonů a potěší nízká spotřeba. Downtown je typicky silný Maxi. “
o Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] : Vzhledem k takovému výkonu a robustní konstrukci si člověk může s Downtown 125 bez obav troufnout vyjet i na dálnici. Ve městě přesvědčuje Tchajwanec i přes své rozměry výborným ovládáním, mimo obec přijde vhod stabilní držení stopy a pevné odpružení, díky čemuž je možné projíždět zatáčky suverénně a stabilně.

Specifikace Kymco Downtown 125i (11 kW) [09] :

Hmotnost s plnou nádrží176 kg
Nejvyšší rychlostkmh
Objem motorucm
Typ motocykluMalý skútr
TypLehký skútr
uživatelské hodnocení
91%
odborné hodnocení
100%
celkové hodnocení
95.5%

Honda S-Wing 125 ABS (10 kW)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2009„dobré“ (1,8)
Magazínsrpen 2007bez výsledné známky
Magazínleden 201368 z 90 bodů
2Räderduben 2008bez výsledné známky
2Räderkvěten 2010bez výsledné známky
2Räderduben 2008bez výsledné známky
2Räderkvěten 2010bez výsledné známky
ADAC Motorweltduben 2009„dobré“ (1,8)
MOTORETTAduben 2008bez výsledné známky
MOTORETTAleden 201368 z 90 bodů
MOTORRADsrpen 2007bez výsledné známky
Route 49červen 2007bez výsledné známky
MOTORETTAduben 2008bez výsledné známky
Route 49červen 2007bez výsledné známky

Specifikace Honda S-Wing 125 ABS (10 kW):

ABSk dispozici
Nejvyšší rychlostkmh
Objem motorucm
Další informace o produktu:
uživatelské hodnocení
97%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
89.5%

Honda SH125i

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínbřezen 2017bez výsledné známky
Magazínříjen 20153 z 6 hvězd
1000PS.deúnor 2017bez výsledné známky
2Räderlistopad 2012bez výsledné známky
Autorevueduben 2013bez výsledné známky
1000PS.deúnor 2017bez výsledné známky
2Räderlistopad 2012bez výsledné známky
Autorevueduben 2013bez výsledné známky
MOTORETTAduben 201475 z 90 bodů
MOTORETTAleden 2013bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2016bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2016bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2017bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 2012bez výsledné známky
MOTORETTAzáří 2012bez výsledné známky
MOTORRADbřezen 2017bez výsledné známky
MOTORRADříjen 2012bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2013bez výsledné známky
SCOOTERZINEříjen 20153 z 6 hvězd
MOTORETTAduben 201475 z 90 bodů
MOTORETTAleden 2013bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2016bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2016bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 2012bez výsledné známky
MOTORETTAzáří 2012bez výsledné známky
MOTORRADříjen 2012bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2013bez výsledné známky

Specifikace Honda SH125i:

Typ motocykluVelký skútr
TypLehký skútr
uživatelské hodnocení
100%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
87%

Videorecenze


Suzuki Burgman

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínkvěten 2013bez výsledné známky
Magazínbřezen 2014bez výsledné známky
2Rädersrpen 2011bez výsledné známky
2Räderleden 2012bez výsledné známky
2Rädersrpen 2011bez výsledné známky
2Räderleden 2012bez výsledné známky
MOTORETTAduben 201374 z 90 bodů
MOTORETTAleden 2012bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2011bez výsledné známky
MOTORETTAkvěten 2013bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2013bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2014bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 2011bez výsledné známky
MOTORRADkvěten 2013bez výsledné známky
rollerJOURNALčervenec 2013bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2014829 z 1000 bodů
Tourenfahrerčerven 2013bez výsledné známky
MOTORETTAduben 201374 z 90 bodů
MOTORETTAleden 2012bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2011bez výsledné známky
MOTORETTAkvěten 2013bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2013bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 2011bez výsledné známky
rollerJOURNALčervenec 2013bez výsledné známky
Tourenfahrerčerven 2013bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
85%
celkové hodnocení
85%

Videorecenze


SYM GTS 300i

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Magazínduben 2015bez výsledné známky
Magazínčervenec 20155 z 6 hvězd
Magazínkvěten 2017bez výsledné známky
MOTORETTAduben 2015bez výsledné známky
MOTORETTAkvěten 2017bez výsledné známky
SCOOTERZINEčervenec 20155 z 6 hvězd

Specifikace SYM GTS 300i:

ABSk dispozici
Hmotnost s plnou nádrží192 kg
Objem motorucm
Modelový rok2015
obvodAutomatické
Spotřebalkm
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
84%
celkové hodnocení
84%

Videorecenze


SYM GTS

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
MOTORETTAúnor 2014bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2011bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 2013bez výsledné známky
MOTORETTAčerven 2016bez výsledné známky
MOTORETTAkvěten 201371 z 90 bodů
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
82%
celkové hodnocení
82%

Yamaha Xenter 125

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
MOTORETTAčerven 201269 z 90 bodů
MOTORETTAbřezen 2012bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2016bez výsledné známky
MOTORETTAzáří 2012bez výsledné známky
MOTORRADúnor 2012bez výsledné známky
rollerJOURNALkvěten 2012bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
80%
celkové hodnocení
80%

Videorecenze


Piaggio MP3

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
Autorevuezáří 2010bez výsledné známky
Kradblattkvěten 2007bez výsledné známky
MOTORETTAsrpen 2010bez výsledné známky
MOTORETTAsrpen 2013bez výsledné známky
MOTORETTAčervenec 201262 z 90 bodů
MOTORETTAkvěten 2014bez výsledné známky
MOTORETTAkvěten 2017bez výsledné známky
MOTORETTAlistopad 201473 z 90 bodů
MOTORRADčervenec 2014bez výsledné známky
Motorrad Newszáří 2010bez výsledné známky
MotorRoller Scooter-Test-Katalogsrpen 2011bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2012bez výsledné známky
TÖFFříjen 2009bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
80%
odborné hodnocení
78%
celkové hodnocení
79%

Honda SH125i ABS (9 kW) (Modell 2013)

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
2Räderlistopad 2012bez výsledné známky
Autorevueduben 2013bez výsledné známky
MOTORETTAduben 201475 z 90 bodů
MOTORETTAleden 2013bez výsledné známky
MOTORETTAříjen 2012bez výsledné známky
MOTORRADříjen 2012bez výsledné známky
rollerJOURNALbřezen 2013bez výsledné známky
SCOOTERZINEříjen 20153 z 6 hvězd
uživatelské hodnocení
90%
odborné hodnocení
68%
celkové hodnocení
79%

Videorecenze


Piaggio X10

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
2Räderčervenec 2012bez výsledné známky
MO Motorrad Magazinkvěten 2012bez výsledné známky
MOTORETTAprosinec 201274 z 90 bodů
MOTORETTAčervenec 2014bez výsledné známky
MOTORETTAkvěten 2012bez výsledné známky
MOTORRADkvěten 2012bez výsledné známky
rollerJOURNALříjen 2012„chvalitebné“ (3 z 5 hvězd)
TÖFFkvěten 2012bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
-%
odborné hodnocení
74%
celkové hodnocení
74%

Videorecenze


Piaggio Fly

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
2Räderduben 2009bez výsledné známky
2Rädersrpen 2009bez výsledné známky
2Räderčerven 2008bez výsledné známky
Guter Ratbřezen 2006bez výsledné známky
MOTORETTAleden 2013bez výsledné známky
Scooter & Sportduben 2008bez výsledné známky
Scooter & Sportprosinec 2006bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
71%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
71%

Yamaha X-City 250 (16 kW) [07]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
2Räderčerven 2012bez výsledné známky
MOTORETTAčerven 200768 z 90 bodů
MOTORETTAbřezen 2007bez výsledné známky
MOTORRADbřezen 2007bez výsledné známky
rollerJOURNALkvěten 2008bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
60%
odborné hodnocení
0%
celkové hodnocení
60%

Kymco People S

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
2Rädersrpen 2009bez výsledné známky
MO Motorrad Magazinbřezen 2006bez výsledné známky
MOTORETTAsrpen 201359 z 90 bodů
MOTORETTAleden 200659 z 90 bodů
MOTORETTAkvěten 2008bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2007bez výsledné známky
MOTORETTAlistopad 2005bez výsledné známky
Rollerfahrer Magazinčerven 2008bez výsledné známky
Scooter & Sportsrpen 2007bez výsledné známky
Scooter & Sportříjen 2008bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
20%
odborné hodnocení
68%
celkové hodnocení
44%

Videorecenze


Kymco People 125 S (7 kW) [05]

Redakční testy:

organizacedatum-hodnocení
MO Motorrad Magazinbřezen 2006bez výsledné známky
MOTORETTAsrpen 201359 z 90 bodů
MOTORETTAleden 200659 z 90 bodů
MOTORETTAkvěten 2008bez výsledné známky
MOTORETTAbřezen 2007bez výsledné známky
MOTORETTAlistopad 2005bez výsledné známky
uživatelské hodnocení
20%
odborné hodnocení
68%
celkové hodnocení
44%

Jak poznat nejlepší skútr?

Nejlepší skútr je ten, který nejlépe vyhovuje vašim potřebám a požadavkům. Měli byste začít vybíráním skútru, který je pro vás fyzicky vhodný. Zkontrolujte velikost skútru, jeho výkon, váhu a typ převodovky. Poté si zjistěte, jakou kvalitu komponentů a materiálů skútr obsahuje. Vyberte si skútr, který je vybaven požadovanými funkcemi, jako je například úložný prostor, nastavitelná sedadla, bezpečnostní prvky a další.
  • Velikost skútru
  • Výkon
  • Váha
  • Typ převodovky
  • Kvalita komponentů a materiálů
  • Funkce, jako je úložný prostor, nastavitelná sedadla, bezpečnostní prvky a další

Vybíráme: Skútr

Další ze stejné kategorie

Srovnat ceny na Heurece »