Redakční testy:
organizace | datum | - | hodnocení |
Magazín | březen 2013 | Hodnocení spolehlivosti | |
Magazín | říjen 2015 | bez výsledné známky | |
Magazín | září 2009 | „velmi dobré“ (95%) | |
2Räder | srpen 2009 | bez výsledné známky | |
2Räder | červen 2012 | bez výsledné známky | |
autogazette.de | srpen 2010 | bez výsledné známky | |
2Räder | srpen 2009 | bez výsledné známky | |
2Räder | červen 2012 | bez výsledné známky | |
autogazette.de | srpen 2010 | bez výsledné známky | |
MOTORETTA | srpen 2009 | bez výsledné známky | |
MOTORETTA | červenec 2011 | bez výsledné známky | |
MOTORETTA | květen 2009 | bez výsledné známky | |
MOTORETTA | říjen 2011 | bez výsledné známky | |
MOTORETTA | říjen 2015 | bez výsledné známky | |
rollerJOURNAL | květen 2010 | bez výsledné známky | |
rollerJOURNAL | březen 2011 | bez výsledné známky | |
rollerJOURNAL | březen 2013 | bez výsledné známky | |
rollerxxl.de | září 2009 | „velmi dobré“ (95%) | |
Scooter & Sport | červen 2009 | bez výsledné známky | |
MOTORETTA | srpen 2009 | bez výsledné známky | |
MOTORETTA | červenec 2011 | bez výsledné známky | |
MOTORETTA | květen 2009 | bez výsledné známky | |
MOTORETTA | říjen 2011 | bez výsledné známky | |
rollerJOURNAL | květen 2010 | bez výsledné známky | |
rollerJOURNAL | březen 2011 | bez výsledné známky | |
Scooter & Sport | červen 2009 | bez výsledné známky |
2Räder o Kymco Downtown 125i: „... Podvozek bezchybně zpracovaného centra je stabilně upraven, pružen těsně a potřebuje trochu síly k zatočení.“
2Räder o Kymco Downtown 125i: „Silné stránky: spousta prostoru, vpředu i vzadu; Velké čelní sklo; Volitelně s ABS; Přihrádka na přilbu spolkne dvě celoobličejové přilby. Slabé stránky: Nízké užitečné zatížení (165 kilogramů); Docela těžký."
autogazette.de o Kymco Downtown 125i: "S ohledem na tyto úspěchy a bohaté převleky se můžete s jistotou vydat na dálnici s Downtown 125." Ve městě Tchajwanci přesvědčí dobrou ovladatelností i přes své svěží rozměry. Mimo město je příjemná směrová stabilita a pevné odpružení, díky čemuž lze s jistotou a stabilitou projíždět zatáčkami. “
Magazín 2Räder o Kymco Downtown 125i: „... Podvozek bezchybně zpracovaného centra je stabilně upraven, pružen těsně a potřebuje trochu síly k zatočení.“
Magazín 2Räder o Kymco Downtown 125i: „Silné stránky: spousta prostoru, vpředu i vzadu; Velké čelní sklo; Volitelně s ABS; Přihrádka na přilbu spolkne dvě celoobličejové přilby. Slabé stránky: Nízké užitečné zatížení (165 kilogramů); Docela těžký."
Magazín autogazette.de o Kymco Downtown 125i: "S ohledem na tyto úspěchy a bohaté převleky se můžete s jistotou vydat na dálnici s Downtown 125." Ve městě Tchajwanci přesvědčí dobrou ovladatelností i přes své svěží rozměry. Mimo město je příjemná směrová stabilita a pevné odpružení, díky čemuž lze s jistotou a stabilitou projíždět zatáčkami. “
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Plus: evropský design; velký úložný prostor; nastavitelné brzdové páky; rozsáhlé vybavení. Mínus: dlouhá zahřívací fáze; Velká potřeba prostoru; stísněný prostor pro nohy; velmi otravné zadní brzdy. “
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Turista orientovaný na stabilitu s dostatkem prostoru, výkonným motorem a dobrým zpracováním.“
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Plus: evropský design; velký úložný prostor; Nastavitelná brzdová páka; rozsáhlé vybavení. Mínus: dlouhá fáze zahřívání motoru; omezený prostor pro nohy; velmi otravné zadní brzdy. “
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „... Lehký skútr se vyznačuje stabilními jízdními vlastnostmi v terénu, ale pro řízení ve městě by neměl být příliš těsný. Tchajwanec se ukázal velmi dlouho, což zvyšuje prostor potřebný při manévrování. Moderní technologie motoru, atraktivní design a kompletní vybavení včetně nastavitelných pák nejsou levné, ale stále jsou uprostřed cenového rozpětí. ... “
Magazín MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Plus: velké rozsahy; vysoká maximální rychlost; bohatý nábytek; spolehlivé brzdy ABS; vynikající jízdní stabilita. Mínus: úzká mezera mezi podnožkou a sedákem; jízdní komfort vyžadující zlepšení; vysoká cena. "
Magazín rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i: „... S tímto skútrem vyvinula společnost Kymco vozidlo, které nabízí pohodlí pro dvě osoby, a přesto snadno a plynule klouže v provozu. ... “
Magazín rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i: "S modelem Downtown 125i společnost Kymco opět ukazuje, že dobrý výkon a nejvyšší kvalita nemusí být drahá záležitost." V tomto srovnání se Downtown jeví jako zasloužený vítěz kvůli těmto a některým dalším kritériím, jako je vybavení a dostupný prostor. “
Magazín rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i: "... Ve městě přesvědčí Tchajwanec dobrou ovladatelností i přes své svěží rozměry." S cenou 4 199 eur to není zrovna výhodná koupě, ale v nabídce toho získáte také hodně. Velká přihrádka na helmu pro celoobličejové a tryskové helmy, vynikající lehký, čistý, snadno ovladatelný kokpit, kotoučové brzdy s ABS, vynikající ochrana proti větru a počasí a vysoce kvalitní zpracování. “
Magazín rollerxxl.de o Kymco Downtown 125i: "Downtown 125i opět odráží vynikající poměr ceny a výkonu společnosti Kymco ve třídě maxi skútrů." Japonci se zpracováním už nemohli být lepší. Díky nyní evropskému designu jsou italští konkurenti skutečnou konkurencí. I přes svou velkou hmotnost je vstřikovací motor zábavný. Nízká spotřeba paliva a relativně nízké pořizovací náklady jsou především výhodné pro kupujícího. Downtown - pěkný krok vpřed. “
Magazín Scooter & Sport o Kymco Downtown 125i: "Vlajková loď společnosti Kymco zaujme novým čtyřventilovým motorem." Přes svoji velkou hmotnost dosahuje vysokých jízdních výkonů a potěší nízká spotřeba. Downtown je typicky silný Maxi. “
MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Plus: evropský design; velký úložný prostor; nastavitelné brzdové páky; rozsáhlé vybavení. Mínus: dlouhá zahřívací fáze; Velká potřeba prostoru; stísněný prostor pro nohy; velmi otravné zadní brzdy. “
MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Turista orientovaný na stabilitu s dostatkem prostoru, výkonným motorem a dobrým zpracováním.“
MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „Plus: evropský design; velký úložný prostor; Nastavitelná brzdová páka; rozsáhlé vybavení. Mínus: dlouhá fáze zahřívání motoru; omezený prostor pro nohy; velmi otravné zadní brzdy. “
MOTORETTA o Kymco Downtown 125i: „... Lehký skútr se vyznačuje stabilními jízdními vlastnostmi v terénu, ale pro řízení ve městě by neměl být příliš těsný. Tchajwanec se ukázal velmi dlouho, což zvyšuje prostor potřebný při manévrování. Moderní technologie motoru, atraktivní design a kompletní vybavení včetně nastavitelných pák nejsou levné, ale stále jsou uprostřed cenového rozpětí. ... “
rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i: „... S tímto skútrem vyvinula společnost Kymco vozidlo, které nabízí pohodlí pro dvě osoby, a přesto snadno a plynule klouže v provozu. ... “
rollerJOURNAL o Kymco Downtown 125i: "S modelem Downtown 125i společnost Kymco opět ukazuje, že dobrý výkon a nejvyšší kvalita nemusí být drahá záležitost." V tomto srovnání se Downtown jeví jako zasloužený vítěz kvůli těmto a některým dalším kritériím, jako je vybavení a dostupný prostor. “
Scooter & Sport o Kymco Downtown 125i: "Vlajková loď společnosti Kymco zaujme novým čtyřventilovým motorem." Přes svoji velkou hmotnost dosahuje vysokých jízdních výkonů a potěší nízká spotřeba. Downtown je typicky silný Maxi. “
Specifikace Kymco Downtown 125i:
Typ motocyklu | Malý skútr |
Typ | Lehký skútr |
uživatelské hodnocení
91%
odborné hodnocení
100%
celkové hodnocení
95.5%