Recenze: TrueLife NannyCam V24 ​ - spolehlivá videochůvička

Moderní technologie nám ulehčují život ve spoustě odvětví a nejinak je tomu i u rodičovství. Chůvičky dnes tak standardně umí i video, navíc jsou cenově dostupné. Na jednu z nich se podívej v dnešní recenzi.

Kde koupit TrueLife NannyCam V24 ​?

Obsah balení

V balení najdeme kamerku, přijímač s displejem a dva totožné síťové mini USB adaptéry. Zatímco přijímač je na baterky, kamera musí být stále v zásuvce. Při zapnutí vás uvítá znělka ve formě ukolébavky, která bohužel nejde vypnout. Tuto ukolébavku pak můžete i kdykoliv nechat zahrát dítěti. Ovládání je opravdu jednoduché - na ovladači najdeme tlačítka pro zapnutí/vypnutí, ovládání hlasitosti, potvrzení volby/vyvolání menu, zmíněnou ukolébavku a pak tlačítko pro komunikaci s dítětěm. Zvuk směrem k rodiči je přenášen neustále, pokud chceme mluvit směrem k dítěti, musíme držet tlačítko s ikonou mikrofonu. Po zmáčknutí je třeba chvilku počkat, zvuk není přenášen okamžitě.
nannycam_1

Nastavení a aktivace hlukem VOX

Menu chůvičky příliš možností nenabízí - kromě nastavení budíku se jedná prakticky jen o systémová nastavení, jako je datum, čas a obraz. Velmi užitečnou funkcí je VOX, což je aktivace displeje v případě zaznamenání hluku u dítěte. Funkci jsem testoval a fungovalo to bezchybně, to se určitě hodí. Další užitečnou funkcí je měření pokojové teploty u dítětě, displej ukazuje také sílu signálu, baterii i aktuální čas.

Obraz chůvičky je naprosto dostatečný - rozlišení umožňuje spolehlivě rozpoznat co se děje a i když má kamerka lehké zpoždění, tak podobný obraz by byl spíše terčem kritiky u akční kamery než v případě dětské chůvičky. Velmi praktickou funkcí je nořní vidění, které umožňuje dítko spolehlivě kontrolovat i v noci.
 DSC_0543

Výdrž baterie

Asi nejdůležitější kapitolou je výdrž baterie. Tu jsem testoval a dostal jsem se na 4 hodiny 40 minut se stále zapnutým displejem, tedy bez aktivace funkce VOX. S aktivací na základě hluku (VOX) to bude jistě ještě lepší, protože tam je displej většinu času vypnutý - výrobce udává až 24 hodin. To je velmi zajímavá hodnota, výhodou je také nabíjení pomocí miniUSB. V balení je sice kabel pouze do zásuvky, miniUSB je ale velmi rozšířené a je možné, že tento kabel doma najdete. Chůvičku v takovém případě lze nabíjet i třeba z powerbanky.
 DSC_0542

Dosah

Výrobce udává dosah až 300 metrů a po otestování se tato hodnota jeví jako reálná. Samozřejmě, pokud máte tlusté zdi, tak se bude dosah snižovat, i tak se mi v rodinném domě nepoveldo najít místo, kde by byl signál slabý.

Závěr

Chůvička je celkem specifický spotřebič - jako rodič nepotřebujete nutně fullHD obraz, mnohem důležitější je spolehlivost. A to chůvička TrueLife splňuje, navíc ohromí výdrží baterie i jednoduchými, ale praktickými funkcemi, jako je měření teploty, aktivace hlukem nebo noční vidění. Chůvička nenabízí moc možností nastavení, ale i díky tomu je ovládání velmi intuitivní. Jediné, co se mi nelíbilo je úvodní znělka, která nejde vypnout, to je ale jen malá vráska na čele dobrého produktu, kterým TrueLife NannyCam V24 bezesporu je.

Dětská chůvička TrueLife NannyCam V24:
Plusy:
  • Skvělá výdrž baterie i dosah